abonnement Unibet Coolblue
pi_164873821
Het was net bij BBC, nu gaat die vrouw die zich gisteren moest onkleden er nog een schepje
bovenop doen en ''extra'' bedekt op het strand zitten, tja dat krijg je dan :')

kinderachtig trouwens, maar ja... :+

we lezen het morgen wel, als ze gezichtbedekking gaat dragen moet ze wel een medische
reden hebben geloof ik :P
pi_164874002
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik ga zo meteen met mijn beste 'vriend' Hugo, lekker buiten zitten.

Ik ben wel blij met dit bericht. Iedereen hier weet wel dat ik best wel ageer tegen hoofddoeken, boerka's en criminele marokkaantjes, maar ik vond dit verbod echt van de zotte.
Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164874030
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....
Quatsch.
pi_164874096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....
wie dan? Ik ben atheist btw...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:37:04 #230
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164874113
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

wie dan? Ik ben atheist btw...
Geen echte.
pi_164874166
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Geen echte.
:D
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_164874176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:37 schreef Pino0 het volgende:
Aanpassen of opkankeren!
pi_164874185
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:33 schreef Xa1pt het volgende:
Quatsch.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:36 schreef crystal_meth het volgende:
wie dan? Ik ben atheist btw...
Voel je dan vooral niet aangesproken...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:40:25 #234
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164874204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:37 schreef Pino0 het volgende:
Aanpassen of opkankeren!
Ze doen geen van beide ;(
pi_164874403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Voel je dan vooral niet aangesproken...
Je bent tegenargumenten vooral aan het aanvallen aan de hand van bedenksels, niet aan de hand van de inhoud.
pi_164874423
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
Je bent tegenargumenten vooral aan het aanvallen aan de hand van bedenksels, niet aan de hand van de inhoud.
Jij voelt je aangesproken, daar kan ik niets aan doen. Wie de schoen past trekke hem aan.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:49:12 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_164874441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij voelt je aangesproken, daar kan ik niets aan doen. Wie de schoen past trekken hem aan.
Het ging toch over boerkini's?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_164874487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij voelt je aangesproken, daar kan ik niets aan doen. Wie de schoen past trekke hem aan.
Het is niet 'mijn geloof', dus dat kan al niet.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:55:22 #239
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_164874602
quote:
De uitspraak volgt op een verzoek van een Franse mensenrechtenorganisatie die verzocht had het boerkiniverbod te verwerpen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-boerkiniverbod.html
Mensenrechtenorganisatie.... :')
Heerlijk krom : dat de vrouw om te beginnen al het recht van gelijkwaardigheid is ontnomen door de islam negeren ze totaal. Maar dat wat er uit voortvloeit ( zich bedekken voor andere mannen want alleen de eigenaar mag haar aanschouwen ) daar heeft de vrouw dan weer wél recht op 8)7 |:( :o
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:58:20 #240
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164874681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)-boerkiniverbod.html
Mensenrechtenorganisatie.... :')
Heerlijk krom : dat de vrouw om te beginnen al het recht van gelijkwaardigheid is ontnomen door de islam negeren ze totaal. Maar dat wat er uit voortvloeit ( zich bedekken voor andere mannen want alleen de eigenaar mag haar aanschouwen ) daar heeft de vrouw dan weer wél recht op 8)7 |:( :o
Lekker repressie introduceren en daarmee precies doen wat je de andere groep verwijt, altijd mooi.
pi_164876167
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik schaam me dat wij hetzelfde paspoort hebben.
Hoezo?

Omdat ik m'n mening geef over dit absurde fenomeen horend bij wereldvreemde mensen?

Weet je, ik was toen ik jonger was heel geïnteresseerd in andere culturen en eerlijk gezegd geloofde ik een tijd in de mogelijkheid , de haalbaarheid van een multiculturele maatschappij.

Nu, heel wat jaren verder (waarvan de meeste wonend in Den Haag) en de komst van heel wat culturen naar dit land , van parelwit tot gitzwart, ben ik tot het inzicht gekomen dat het een farce is , een onmogelijkheid.

En niet alleen dat. Het is een teruggang , een teloorgang.

Ik schaam me ook , vooral over het feit dat op sommige vlakken de klok terug wordt gezet door en vanwege het behagen van een hysterisch en dominant deel van een importvolk.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:57:44 #242
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164876284
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 20:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Weltschmerz, ben jij ook al door een schorpioen gebeten?
Dit is een post die ik niet snel van WZ had verwacht nee :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164877981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)-boerkiniverbod.html
Mensenrechtenorganisatie.... :')
Heerlijk krom : dat de vrouw om te beginnen al het recht van gelijkwaardigheid is ontnomen door de islam negeren ze totaal. Maar dat wat er uit voortvloeit ( zich bedekken voor andere mannen want alleen de eigenaar mag haar aanschouwen ) daar heeft de vrouw dan weer wél recht op 8)7 |:( :o
Idd. :|W
"Een Franse mensenrechtenorganisatie" .... Ben benieuwd welke organisatie dit is maar vooral hoe deze aan hun SA geld komen :Y)

Zal me worst wezen wat die vrouwen om hun lijf dragen. Al gaan ze met dikke wollen broeken, slobbertruien, sokken en handschoenen .. te water.
De hoofddoeken zoals zij ze dragen heb ik wel een dik probleem mee :Y
pi_164880674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....
Volgens mij zitten er vrij weinig moslims hier in dit topic?
pi_164880785
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)-boerkiniverbod.html
Mensenrechtenorganisatie.... :')
Heerlijk krom : dat de vrouw om te beginnen al het recht van gelijkwaardigheid is ontnomen door de islam negeren ze totaal. Maar dat wat er uit voortvloeit ( zich bedekken voor andere mannen want alleen de eigenaar mag haar aanschouwen ) daar heeft de vrouw dan weer wél recht op 8)7 |:( :o
De eigenaar :')
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:42:45 #246
451005 Grems
Clown World
pi_164881202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 20:54 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoezo?

Omdat ik m'n mening geef over dit absurde fenomeen horend bij wereldvreemde mensen?

Weet je, ik was toen ik jonger was heel geïnteresseerd in andere culturen en eerlijk gezegd geloofde ik een tijd in de mogelijkheid , de haalbaarheid van een multiculturele maatschappij.

Nu, heel wat jaren verder (waarvan de meeste wonend in Den Haag) en de komst van heel wat culturen naar dit land , van parelwit tot gitzwart, ben ik tot het inzicht gekomen dat het een farce is , een onmogelijkheid.

En niet alleen dat. Het is een teruggang , een teloorgang.

Ik schaam me ook , vooral over het feit dat op sommige vlakken de klok terug wordt gezet door en vanwege het behagen van een hysterisch en dominant deel van een importvolk.
Op een schaal van broodnuchter tot een hele strip aflikken per dag, hoeveel LSD nuttigde u destijds?
pi_164881397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De eigenaar :')
Denken dat dit niet zo is :')
pi_164881667
Franse burgemeesters houden vast aan boerkiniverbod

Verschillende Franse burgemeesters houden volgens het Franse persbureau AFP vast aan het verbod op de boerkini. De hoogste Franse bestuursrechter verwierp dat verbod vandaag omdat het in strijd is met de vrijheid van geloof en de individuele vrijheid.

De uitspraak ging alleen over het boerkiniverbod in de badplaats Villeneuve-Loubet, maar de verwachting is dat lagere rechters deze lijn zullen volgen bij soortgelijke zaken in andere Franse gemeenten.

De burgemeesters van Nice en het nabijgelegen Fréjus zeiden na de uitspraak van de Franse Raad van State dat ze vasthouden aan hun boerkiniverbod. Vrouwen die een volledig bedekkend badpak dragen zullen nog steeds beboet worden. Ook Sisco op Corsica wil het verbod handhaven.

In Frankrijk zijn tientallen plaatsen met een boerkiniverbod. Slechts in vier gemeenten zijn boetes uitgedeeld, de meeste in Nice.

http://nos.nl/artikel/212(...)-boerkiniverbod.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164881741
2 op de 3 Fransen is voor een boerkiniverbod zeiden ze net op het NOS journaal, best veel. :o
pi_164882090
quote:
In Israel kijken veel mensen met verbazing naar het boerkini-debat in Frankrijk, waar het verbod op de bedekkende zwemkleding vandaag door de hoogste Franse bestuursrechter werd verworpen. In de Joodse staat is het volstrekt normaal dat moslima's gekleed zwemmen en op het strand liggen. Op het strand in Tel Aviv liggen schaars geklede vrouwen naast volledig bedekte vrouwen met hoofddoek. Niemand neemt daar aanstoot aan.

20 procent van de inwoners van Israël is Arabisch, de meesten van hen zijn moslim. Dat is al zo sinds de stichting van de staat in 1948. Veel Palestijnen vluchtten, maar een deel bleef. De Israëliërs zijn dus al een tijd gewend aan een fenomeen dat nieuw lijkt voor Frankrijk.

Op het strand brengt iedereen zijn eigen - religieuze - tradities en geboden mee. "Ik vind het verbod verkeerd", vertelt een vrouw in een boerkini. "Een vrouw moet zelf beslissen over haar lichaam. Kijk naar mij, ik voel me er prettig bij."

Een andere vrouw, in bikini, is het met haar eens. "Het strand is van iedereen. Iedereen mag aandoen wat hij wil." Dat wordt ook beaamd door een andere vrouw. "We leven in een vrij land met een liberale cultuur. Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij of zij eruit ziet."
Wij lopen niet naakt. Dat mag niet.
Joodse vrouw op het strand van Tel Aviv
Een deel van de joodse vrouwen gaat ook niet in bikini zwemmen: de ultra-orthodoxen. Er is in Tel Aviv zelfs een speciaal strand voor hen, waar mannen en vrouwen gescheiden baden. "Wij lopen niet naakt", zegt een joodse vrouw in bedekkende zwemkleding. "Dat mag niet."

In Israël leven verschillende bevolkingsgroepen noodgedwongen naast elkaar, maar de groepen trekken maar weinig met elkaar op. De bezetting en het conflict tussen Joden en Palestijnen liggen diep verankerd in het land. Maar daar waar mensen elkaar ontmoeten in het dagelijks leven - zoals op het werk en in de winkels – is het opmerkelijk hoe gemoedelijk ze met elkaar omgaan.

http://nos.nl/artikel/212(...)aan-de-boerkini.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')