Gaat nooit veranderenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarom is Ajax dus doodziek.
We hebben zoveel meer potentie als clubzeker met ons geld.
komen de groepsfase niet door zoals het nu gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maakt niet uit, gaat er anders toch uit volgende rond.
Dik eerste dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
Group G
Ajax(NED)
Standard Liège(BEL)
Celta(ESP)
Panathinaikos(GRE)
al kregen ze een wildcard waren ze nog niet door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef Catch22- het volgende:
Beste loting mogelijk. Toch nog laatste.
Je kan nog beter naar de maan vliegen dan al die kut reisjes qua afstandquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
Group D
Zenit(RUS)
AZ(NED)
M. Tel-Aviv(ISR)
Dundalk(IRL)
We gaan nog een paar dikke aankopen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die ploegjes komen bibberend van angst naar de Arena.
Enoh = Godquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel te doen zijn toch? Als Enoh bij Standard een vaste basisplaats heeft, dan weet je het wel. 2e plaats voor Ajax.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel te doen zijn toch? Als Enoh bij Standard een vaste basisplaats heeft, dan weet je het wel. 2e plaats voor Ajax.
Inderdaad. We zien jullie in de kwartfinalequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit moet te doen zijn. Strijden met Crlta om de koppositie.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit moet te doen zijn. Strijden met Crlta om de koppositie.
Wel warm en strand. Toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vigo is echt een tering lelijke stad helaas
makkelijke poule, moet te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Is ziyech er al? En een LB en winger?
Ziyech zou een paniekaankoop zijn, laten we dat maar niet doen. En zeker niet voor 15 miljoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Verder is het wel precies wat we nodig hebben. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziyech zou een paniekaankoop zijn, laten we dat maar niet doen. En zeker niet voor 15 miljoen.
Dan zal je vroeg in het jaar tegen ze moeten spelen want het noordoosten van Spanje aan de atlantische kust en zo'n beetje de natste stad van het Iberisch schiereiland. Drie keer zo veel regen als in NLquote:
Het wordt zo langzamerhand ook wel een beetje panisch wat er gaande is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziyech zou een paniekaankoop zijn, laten we dat maar niet doen. En zeker niet voor 15 miljoen.
quote:
Daarom, ik had dit Ajax niet tegen Bayern willen zien. Dan wordt het 10-0 verliezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:49 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is dit een groep wat past bij het niveau van Ajax, je moet er niet aan denken dat ze in de CL gespeeld hadden (muv de poule van Leicester / Porto / Brugge misschien).
Precies. Paar leuke oefenwedstrijdjes gespeeld, nu voor het echie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:49 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is dit een groep wat past bij het niveau van Ajax, je moet er niet aan denken dat ze in de CL gespeeld hadden (muv de poule van Leicester / Porto / Brugge misschien).
Ach Feyenoord en AZ hebben dan ook EL achter de rug, dus dat boeit niet. Twente kan er niks van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft overigens wel een lastig programma na de midweekse Europese wedstrijden: Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en Twente-uit.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft overigens wel een lastig programma na de midweekse Europese wedstrijden: Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en Twente-uit.
NOEM DAN EENS EEN NAAMquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef Smoofie het volgende:
Alles van milik en Cil herinvesteren..not. Wtf doen ze daar in het bestuur? Beetje secretaressen neuken ofzo?
Locatie zoeken voor het geldpakhuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef Smoofie het volgende:
Alles van milik en Cil herinvesteren..not. Wtf doen ze daar in het bestuur? Beetje secretaressen neuken ofzo?
Hakim "Ik doe niet aan extra training want ik ben al een ziek beest" Ziyechquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Dit hele seizoen gaat een lastig programma worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Jiskefet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://vimeo.com/180292014
Video analyse van Rostov-Ajax van iemand op Ajax Netwerk.
gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hakim "Ik doe niet aan extra training want ik ben al een ziek beest" Ziyech
Ik krijg bij jou vaak het gevoel dat het erg diep zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier veel mensen zijn die denken dat met een komst van Ziyech alle problemen zijn opgelost.
Denk je dat? De problemen zijn structureel en zijn niet zomaar opgelost.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier veel mensen zijn die denken dat met een komst van Ziyech alle problemen zijn opgelost.
dat gevoel is verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Wat? De 2 kampioenschappen op rij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou vaak het gevoel dat het erg diep zit.
Dat maakt in de praktijk veel uit he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Punt naar achteren > punt naar voren
Het zou een stap in de goede richting zijn als Riedewald op 6 komt te staan, en Nouri/Sinkgraven op linkshalf wordt gezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat gevoel is verkeerd.
Maar het zou een stap in de goede richting zijn als hij gehaald wordt op de plek van gudelj
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat maakt in de praktijk veel uit he.
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
Wat een vreselijke tokkie is dat toch ook hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
begrijp mij niet verkeerd. Ik heb er totaal geen problemen mee om nouri op links te zetten. Maar dan moet dat wel gebeuren. Probleem is dat ik het niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou een stap in de goede richting zijn als Riedewald op 6 komt te staan, en Nouri/Sinkgraven op linkshalf wordt gezet.
Is gewoon een gemiddelde feyenoord hooligan, maar dan met een beetje voetbal talent. Die jongen verdient geen aandacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
Moet je ook niet meteen nu doen waarschijnlijk, als de rest van het team niet draait.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
begrijp mij niet verkeerd. Ik heb er totaal geen problemen mee om nouri op links te zetten. Maar dan moet dat wel gebeuren. Probleem is dat ik het niet zie gebeuren.
Je kunt wel je caps lock aanzetten, maar er zijn mensen in dienst voor duizenden euro's per maand die met namen dienen te komen. Misschien moet je eens bij de Arena gaan staan schreeuwen. Ik ken ook geen namen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat er niemand bij moet.quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
lekker aanvoer ook om überhaupt een kans te creëren en/of af te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat die Traore nooit scoort. Ik mis Milik.
Bij Vitesse waren ook maar 11.25% van zijn schoten een doelpunt. Schrikbarend laag. Gaat echt niet ineens veel hoger worden bij Ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker aanvoer ook om überhaupt een kans te creëren en/of af te maken.
zijn er geen driequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat? De 2 kampioenschappen op rij?
Panathinaikos heeft Marcus Berg als spitsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees even op Reddit, en volgens de supporters van in elk geval Celta en Panathinaikos spelen ze aanvallend voetbal.
Dus in elk geval RUIMTE
Dan kunnen onze creatieve spelers daar mooi gebruik van maken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees even op Reddit, en volgens de supporters van in elk geval Celta en Panathinaikos spelen ze aanvallend voetbal.
Dus in elk geval RUIMTE
Gommetje moet zelf eens normaal doen, waardeloze kut troll.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Abed, ga eens normaal in op Tommetje. Je kunt het wel.
Celta speelt nog aanvallend tegen Madrid en Barcelona, de idiotenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus in elk geval RUIMTE
Sink huilt nu al tegen het fysieke geweld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kunnen onze creatieve spelers daar mooi gebruik van maken!
Sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Abed, ga eens normaal in op Tommetje. Je kunt het wel.
Ik denk dat Celta het wel serieus gaat nemen, dus Guidetti verheugt zich op invalbeurtjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Celta speelt nog aanvallend tegen Madrid en Barcelona, idioten
PSV speelde 2 jaar terug nog tegen ze toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Panathinaikos heeft Marcus Berg als spits
Die het daar overigens wel aardig doet.
Daarom stellen we ook mooi Gudelj op. Hadden we maar 10 meer Gudelj's.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink huilt nu al tegen het fysieke geweld.
Mist een type Poulsen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom stellen we ook mooi Gudelj op. Hadden we maar 10 meer Gudelj's.
Nouriquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kunnen onze creatieve spelers daar mooi gebruik van maken!
Dat worden 6-4 en 4-6 wedstrijden dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Celta speelt nog aanvallend tegen Madrid en Barcelona, de idioten
Ja, 2-3 winst in Griekenland en 1-1 thuis door een treffer van de Grieken net voor het einde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV speelde 2 jaar terug nog tegen ze toch?
Het erge is dat je dit nog serieus meent ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink huilt nu al tegen het fysieke geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |