quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft overigens wel een lastig programma na de midweekse Europese wedstrijden: Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en Twente-uit.
NOEM DAN EENS EEN NAAMquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef Smoofie het volgende:
Alles van milik en Cil herinvesteren..not. Wtf doen ze daar in het bestuur? Beetje secretaressen neuken ofzo?
Locatie zoeken voor het geldpakhuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef Smoofie het volgende:
Alles van milik en Cil herinvesteren..not. Wtf doen ze daar in het bestuur? Beetje secretaressen neuken ofzo?
Hakim "Ik doe niet aan extra training want ik ben al een ziek beest" Ziyechquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Is ziyech er al? En een LB en winger?
Dit hele seizoen gaat een lastig programma worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft overigens wel een lastig programma na de midweekse Europese wedstrijden: Heracles-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit, AZ-uit, Heerenveen-uit en Twente-uit.
Jiskefet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://vimeo.com/180292014
Video analyse van Rostov-Ajax van iemand op Ajax Netwerk.
gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hakim "Ik doe niet aan extra training want ik ben al een ziek beest" Ziyech
Ik krijg bij jou vaak het gevoel dat het erg diep zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier veel mensen zijn die denken dat met een komst van Ziyech alle problemen zijn opgelost.
Denk je dat? De problemen zijn structureel en zijn niet zomaar opgelost.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier veel mensen zijn die denken dat met een komst van Ziyech alle problemen zijn opgelost.
dat gevoel is verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Wat? De 2 kampioenschappen op rij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou vaak het gevoel dat het erg diep zit.
Dat maakt in de praktijk veel uit he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Punt naar achteren > punt naar voren
Het zou een stap in de goede richting zijn als Riedewald op 6 komt te staan, en Nouri/Sinkgraven op linkshalf wordt gezet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat gevoel is verkeerd.
Maar het zou een stap in de goede richting zijn als hij gehaald wordt op de plek van gudelj
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat maakt in de praktijk veel uit he.
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
Wat een vreselijke tokkie is dat toch ook hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
begrijp mij niet verkeerd. Ik heb er totaal geen problemen mee om nouri op links te zetten. Maar dan moet dat wel gebeuren. Probleem is dat ik het niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou een stap in de goede richting zijn als Riedewald op 6 komt te staan, en Nouri/Sinkgraven op linkshalf wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |