Is gewoon een gemiddelde feyenoord hooligan, maar dan met een beetje voetbal talent. Die jongen verdient geen aandacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
Moet je ook niet meteen nu doen waarschijnlijk, als de rest van het team niet draait.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
begrijp mij niet verkeerd. Ik heb er totaal geen problemen mee om nouri op links te zetten. Maar dan moet dat wel gebeuren. Probleem is dat ik het niet zie gebeuren.
Je kunt wel je caps lock aanzetten, maar er zijn mensen in dienst voor duizenden euro's per maand die met namen dienen te komen. Misschien moet je eens bij de Arena gaan staan schreeuwen. Ik ken ook geen namen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat er niemand bij moet.quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
lekker aanvoer ook om überhaupt een kans te creëren en/of af te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat die Traore nooit scoort. Ik mis Milik.
Bij Vitesse waren ook maar 11.25% van zijn schoten een doelpunt. Schrikbarend laag. Gaat echt niet ineens veel hoger worden bij Ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker aanvoer ook om überhaupt een kans te creëren en/of af te maken.
zijn er geen driequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat? De 2 kampioenschappen op rij?
Panathinaikos heeft Marcus Berg als spitsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees even op Reddit, en volgens de supporters van in elk geval Celta en Panathinaikos spelen ze aanvallend voetbal.
Dus in elk geval RUIMTE
Dan kunnen onze creatieve spelers daar mooi gebruik van maken!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees even op Reddit, en volgens de supporters van in elk geval Celta en Panathinaikos spelen ze aanvallend voetbal.
Dus in elk geval RUIMTE
Gommetje moet zelf eens normaal doen, waardeloze kut troll.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Abed, ga eens normaal in op Tommetje. Je kunt het wel.
Celta speelt nog aanvallend tegen Madrid en Barcelona, de idiotenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus in elk geval RUIMTE
Sink huilt nu al tegen het fysieke geweld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kunnen onze creatieve spelers daar mooi gebruik van maken!
Sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Abed, ga eens normaal in op Tommetje. Je kunt het wel.
Ik denk dat Celta het wel serieus gaat nemen, dus Guidetti verheugt zich op invalbeurtjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Celta speelt nog aanvallend tegen Madrid en Barcelona, idioten
PSV speelde 2 jaar terug nog tegen ze toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Panathinaikos heeft Marcus Berg als spits
Die het daar overigens wel aardig doet.
Daarom stellen we ook mooi Gudelj op. Hadden we maar 10 meer Gudelj's.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink huilt nu al tegen het fysieke geweld.
Mist een type Poulsen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom stellen we ook mooi Gudelj op. Hadden we maar 10 meer Gudelj's.
Nouriquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kunnen onze creatieve spelers daar mooi gebruik van maken!
Dat worden 6-4 en 4-6 wedstrijden dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Celta speelt nog aanvallend tegen Madrid en Barcelona, de idioten
Ja, 2-3 winst in Griekenland en 1-1 thuis door een treffer van de Grieken net voor het einde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV speelde 2 jaar terug nog tegen ze toch?
Het erge is dat je dit nog serieus meent ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink huilt nu al tegen het fysieke geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |