SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Johan Cruijff heeft ook op het juiste moment het leven verlaten. Goed gezien van de beste man.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ik snap niet zo dat de spelers zo moeten wennen. Je speelt gisteren met 10 spelers die vorig jaar ook al veel met elkaar hebben gespeeld en een spits die volgens jullie veel beter is dan die Milik.![]()
Ben er van overtuigt dat hij het verschil had gemaakt in de eerste wedstrijd tegen Rostov.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:29 schreef satecl het volgende:
Haha jullie denken ook dat die ZIyech een wonderkind is zeker? Man man man mét Ziyech had je er gisteren ook gewoon dik op gegaan, het is geen Ozil ofzo hoor.
Verder was het geen verschil geweest gisteren nee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wie zegt dat ze moeten wennen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik snap niet zo dat de spelers zo moeten wennen. Je speelt gisteren met 10 spelers die vorig jaar ook al veel met elkaar hebben gespeeld en een spits die volgens jullie veel beter is dan die Milik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat hoor ik van veel mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie zegt dat ze moeten wennen dan?![]()
Ziyech laat het ook nooit in de grote wedstrijden zien bij Twente(als je überhaupt van grote wedstrijden mag spreken bij zo'n degradatieclub).... Ja hoor die had er wel even 3 ingelegd in de Arena.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ben er van overtuigt dat hij het verschil had gemaakt in de eerste wedstrijd tegen Rostov.
Verder was het geen verschil geweest gisteren nee.
Enige die jullie had kunnen redden, is Frank de Boer. Die haalde het optimale uit dit elftal. Sterkte verder.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Onzin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ziyech laat het ook nooit in de grote wedstrijden zien bij Twente(als je überhaupt van grote wedstrijden mag spreken bij zo'n degradatieclub).... Ja hoor die had er wel even 3 ingelegd in de Arena.
Enige die jullie had kunnen redden, is Frank de Boer. Die haalde het optimale uit dit elftal. Sterkte verder.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
van mensen hier?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoor ik van veel mensen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen bevestigt dat het een mentaal probleem is. Sportpsychologen maar ontslaan dan, als ze die al hebben..![]()
Gisteren gespeeld met 10 spelers die ook tegen De Graafschap falende waren, en Traore die 1 1/2 week bij Ajax is.
Dit kan je Bosz absoluut niet aanrekenen, geen directe versterkingen gehaald, onze "talenten" zouden er over 2 jaar wel misschien staan, maar er moet nu gepresteerd worden, want over 1 1/2 jaar zijn ze toch weg als er een grote club langskomt. Zet dan een gelouterde speler neer, die de klappen al kent ze in hun schaduw kunnen doorgroeien.
Overmars zn interview bij Ajax TV afgelopen week word nu toch wel heel triest als je het gisteren zag,
Schone middenvelder ? We hadden geen vleugelspeler op de bank zittenAFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Het grootste probleem bij Ajax is de verdediging. Ik zou mijn hart vast houden als ik voor Ajax was als ze de volgende wedstrijd met Krul gaan spelen. Die man heeft in oktober 2015 zijn laatste wedstrijd gespeeld en moet ingespeeld raken met deze broze achterhoede. Lijkt mij een ondankbare taak![]()
![]()
Dit is natuurlijk niet helemaal waar. Het is Bosz die de aanwinsten Cassierra en Sanchez op de bank zet. Zeker van die laatste begrijp ik dat niet, want die deed het volgens mij best aardig. Ook had hij de goed presterende Dolberg gewoon kunnen opstellen en een buitenspeler als Cerny mee kunnen nemen. Hij kiest daar zelf voor om dat niet te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:41 schreef DJWeisz het volgende:
Dit kan je Bosz absoluut niet aanrekenen, geen directe versterkingen gehaald, onze "talenten" zouden er over 2 jaar wel misschien staan, maar er moet nu gepresteerd worden, want over 1 1/2 jaar zijn ze toch weg als er een grote club langskomt. Zet dan een gelouterde speler neer, die de klappen al kent ze in hun schaduw kunnen doorgroeien.
Overmars zn interview bij Ajax TV afgelopen week word nu toch wel heel triest als je het gisteren zag,
Schone middenvelder ? We hadden geen vleugelspeler op de bank zitten
Bosz maakt dus ook genoeg fouten.![]()
wennen aan de speelstijl ja,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, vanwege die aanvallende speelstijl van Bosz.
gisteren had daar niks mee te maken
Willem ll had daar niks mee te maken.
Dat is gewoon concentratie en onkunde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat betreft Sanchez en Cerny, reken ik dat Bosz aan inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet helemaal waar. Het is Bosz die de aanwinsten Cassierra en Sanchez op de bank zet. Zeker van die laatste begrijp ik dat niet, want die deed het volgens mij best aardig. Ook had hij de goed presterende Dolberg gewoon kunnen opstellen en een buitenspeler als Cerny mee kunnen nemen. Hij kiest daar zelf voor om dat niet te doen.
Bosz maakt dus ook genoeg fouten.
Al was hij wel zo mans genoeg om ghazi eraf te halen. De boer had hem laten staan.
Dolberg moet je nog niets van verwachten, die is al moe na een training. Is er fysiek en conditioneel nog niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beter kun je er niet inkomen toch? Veel schoten op doel. Heerlijk als keeper zijnde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
Het grootste probleem bij Ajax is de verdediging. Ik zou mijn hart vast houden als ik voor Ajax was als ze de volgende wedstrijd met Krul gaan spelen. Die man heeft in oktober 2015 zijn laatste wedstrijd gespeeld en moet ingespeeld raken met deze broze achterhoede. Lijkt mij een ondankbare taak![]()
Milik blijft dit jaar bij Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bailey blijft nog een jaar bij Genk, zegt z'n vader op Gezichtboek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Krijgen we dat smoesje weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klaassen bevestigt dat het een mentaal probleem is. Sportpsychologen maar ontslaan dan, als ze die al hebben..
Want als Riedewald mentaal goed zat groeide hij 25 cm en zou hij niet keer op keer als een kleuter worden weg gezet?Dit, dus.![]()
Ben benieuwd naar plan Bquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bailey blijft nog een jaar bij Genk, zegt z'n vader op Gezichtboek.![]()
Voor slechts 5 ton op te halen inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jullie moeten toch nog van Jozefzoon af?![]()
Sanchez leidt tegen Willem 2 nog de 1-1 in met een foute breedtepass. Cassierra had je er dan in moeten zetten voor Traore? En Cerny is geen keuze voor Bosz maar van Ajax. Ze willen nu de selecties zoveel mogelijk bij elkaar houden zowel jong als het eerste.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet helemaal waar. Het is Bosz die de aanwinsten Cassierra en Sanchez op de bank zet. Zeker van die laatste begrijp ik dat niet, want die deed het volgens mij best aardig. Ook had hij de goed presterende Dolberg gewoon kunnen opstellen en een buitenspeler als Cerny mee kunnen nemen. Hij kiest daar zelf voor om dat niet te doen.
En wat maakt het uit? Ook allemaal jongens van 19 en 20. Die gaan niet voorkomen dat je word weggeblazen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
dat zeg ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:01 schreef Ooku het volgende:
Krul
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Klaassen - Riedewald - Ziyech / Nouri
Cerny - Traore - Youness
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Ajax Ziyech nu toch nog gaat halen dan maken ze zich onsterfelijk belachelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:01 schreef Ooku het volgende:
Krul
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Klaassen - Riedewald - Ziyech / Nouri
Cerny - Traore - Youness![]()
dat stadium zijn we/ze al voorbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Ajax Ziyech nu toch nog gaat halen dan maken ze zich onsterfelijk belachelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar hebben de laatste 2 duels aardig aan bijgedragen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat stadium zijn we/ze al voorbij.![]()
Wie staat er niet in uit armoede?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:05 schreef Questular het volgende:
De mensen die Veltman als CV neerzetten, dit is puur uit armoede neem ik aan?
Die traore wordt bewierookt hier. Maar die heeft er eens 13 ingelegd in de eredivisie. En is 20 jaar, 40 kilo en 1.37. Wat hen je er aan op dit niveau?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Cerny Cassiera, Dolberg. Geen voetballers die gisteren het hadden gered, hadden allemaal door het ijs gezakt tegen deze ploeg gisteren, pas de laatste 10 minuten kwam Dolberg er 1x doorheen omdat Rostov het wel best vond. Cerny heeft 2 1/2 wedstrijd aardig gespeeld in het eerste, gaan we weer met dat gedrag van dat zulke jongens het wel zouden brengen. Geen van deze spelers die het niveau omhoog tillen !!!! Hiermee blijf je op hetzelfde niveau zitten als vorige jaren en zullen deze vernederingen vaker voorkomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sanchez had wel tegen die lange Iranees wat in kunnen brengen ja ... die reken ik Bosz aan.
EL word lachen, gok op 3 oostblokploegen die ons dan ook totaal wegspelen op de Rostov manier, oftewel voetballen als mannen, met 2 paar kl*ten in je broek de duels aangaan en de bal gewoon snel naar voren brengen. Je speelt een elftal niet kapot om met de achterste 4 de bal breed te spelen ....AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
De Ligt is nog te jong en de rest bakt er niets vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:05 schreef Questular het volgende:
De mensen die Veltman als CV neerzetten, dit is puur uit armoede neem ik aan?![]()
Sanchez liep tegen Willem 2 te schutteren. Speelde leuk thuis tegen Rostov maar is ook niet klaar voor het grote werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:10 schreef DJWeisz het volgende:
[..]
Cerny Cassiera, Dolberg. Geen voetballers die gisteren het hadden gered, hadden allemaal door het ijs gezakt tegen deze ploeg gisteren, pas de laatste 10 minuten kwam Dolberg er 1x doorheen omdat Rostov het wel best vond. Cerny heeft 2 1/2 wedstrijd aardig gespeeld in het eerste, gaan we weer met dat gedrag van dat zulke jongens het wel zouden brengen. Geen van deze spelers die het niveau omhoog tillen !!!! Hiermee blijf je op hetzelfde niveau zitten als vorige jaren en zullen deze vernederingen vaker voorkomen.
Sanchez had wel tegen die lange Iranees wat in kunnen brengen ja ... die reken ik Bosz aan.
EL word lachen, gok op 3 oostblokploegen die ons dan ook totaal wegspelen op de Rostov manier, oftewel voetballen als mannen, met 2 paar kl*ten in je broek de duels aangaan en de bal gewoon snel naar voren brengen. Je speelt een elftal niet kapot om met de achterste 4 de bal breed te spelen ....Charlie: How's it going in there?
Volgens mij wordt Chadli langzaam richting de uitgang van Tottenham geduwd, dus dat zou ik niet eens een verkeerde optie vinden.quote:![]()
Gelijk nemen. Dan nog moet er een verdediger en middenvelder bijkomen. Het liefste ook nog een spits.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Chadli langzaam richting de uitgang van Tottenham geduwd, dus dat zou ik niet eens een verkeerde optie vinden.Charlie: How's it going in there?
ja uit armoequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:05 schreef Questular het volgende:
De mensen die Veltman als CV neerzetten, dit is puur uit armoede neem ik aan?
natuurlijk uit armoeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja die gaat vast voor dat hongerloontje bij Ajax spelen. Die kan naar elke PL club uit het rechterrijtje. Of naar de top van de Championsship. Verdien je alsnog 3 keer zoveel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Chadli langzaam richting de uitgang van Tottenham geduwd, dus dat zou ik niet eens een verkeerde optie vinden.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
spits zou raar zijn om nu te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelijk nemen. Dan nog moet er een verdediger en middenvelder bijkomen. Het liefste ook nog een spits.
creatieve middenvelder erbij of nouri de kans geven
lb erbij en dan moet je het er echt mee doen. volgend jaar een totale leegloop, hopelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lul niet jonge, met de Boer kwamen we de derde kwalificatie ronde tegen Rapid Wien niet eens door.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ziyech laat het ook nooit in de grote wedstrijden zien bij Twente(als je überhaupt van grote wedstrijden mag spreken bij zo'n degradatieclub).... Ja hoor die had er wel even 3 ingelegd in de Arena.
Enige die jullie had kunnen redden, is Frank de Boer. Die haalde het optimale uit dit elftal. Sterkte verder.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Vooral aanvallend. Maar zelfs bij riedewald spelen domheid en gebrek aan concentratie ook een rol; hij kan wel wat beterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijgen we dat smoesje weer.
Want als Riedewald mentaal goed zat groeide hij 25 cm en zou hij niet keer op keer als een kleuter worden weg gezet?![]()
Mja, vorig jaar echt verreweg de beste verdediging van de Eredivisie. En niet dankzij puur betonvoetbal zoals mensen nu zeggen, er werd veelal op de helft van de tegenstander gespeeld - de risico's wel zo veel mogelijk beperkend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
Als iedereen om je heen als een natte krant speelt helpt het niet mee om zelf goed te spelen.
Waardoor je zelf ook slecht gaat presteren. Waardoor je medespelers weer slechter gaan presteren.
is een vicieuze cirkel.
of is het een neerwaartse spiraal?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer had ons gisteren totaal niet kunnen redden omdat hij ook geen antwoord weet op Rostov.
Zeg maar: antwoord op zonedekking.![]()
Toch ben ik nog voor het uitblijven van paniek. We moeten nu niet meer dan 10 miljoen gaan betalen voor spelers, als dat slecht uitpakt dreunt dat nog lang na. We moeten niet opeens anti-bosz worden. Iedereen zei van tevoren dat het tijd zou kosten, met Bosz is er bewust een risico genomen waar de roep groot om was onder supporters. Let's wait it out.![]()
we zeggen juist dat het niet aan Bosz ligt......quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch ben ik nog voor het uitblijven van paniek. We moeten nu niet meer dan 10 miljoen gaan betalen voor spelers, als dat slecht uitpakt dreunt dat nog lang na. We moeten niet opeens anti-bosz worden. Iedereen zei van tevoren dat het tijd zou kosten, met Bosz is er bewust een risico genomen waar de roep groot om was onder supporters. Let's wait it out.
Enkel het niet neerzetten van Sanchez tegen de lengte van Rostov kan worden gezien als foute keus.
verder eens met wat je zegtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De vraag is of ze het echt niet weten. Bijvoorbeeld passes vooruit door de as van het veld en de ontvangers van de bal die open kunnen draaien, het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer had ons gisteren totaal niet kunnen redden omdat hij ook geen antwoord weet op Rostov.
Zeg maar: antwoord op zonedekking.
Ik ben wel benieuwd naar een tactische verhandeling over hoe Cocu dit aanpakt, heb jij daar toevallig een link van? Vraag me af of het verschil tussen de twee teams niet domweg Anders Guardado heet, niets meer en niets minder.![]()
Nee klopt, maar er is zeker ook een stroming die nu al op Bosz aan het inhakken is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we zeggen juist dat het niet aan Bosz ligt......
Enkel het niet neerzetten van Sanchez tegen de lengte van Rostov kan worden gezien als foute keus.
verder eens met wat je zegt![]()
De Boer: ‘De fans vergeten deze nederlaag als Ajax wint van GA Eagles’
Ajax likt zijn wonden na de beschamende uitschakeling door FK Rostov in de Champions League. Ronald de Boer stelt dat een zege op Go Ahead Eagles komend weekeinde het leed alweer wat kan verzachten bij de achterban. De misstap van Ajax in de Champions League komt voor de broer van Frank de Boer niet echt als een verrassing.
"De andere trainer heeft het ook niet gered de afgelopen jaren", zo stelde De Boer bij Veronica. "Het is dus al een tijdje aan de gang. Peter Bosz moet het nu gewoon zo snel mogelijk weer op de rails krijgen. Je moet het nu gewoon van je afzetten en winnen bij Go Ahead Eagles. Dan zijn de supporters deze nederlaag alweer vergeten. Het is pijnlijk, maar we zijn nu gewoon niet goed genoeg voor de Champions League."
Ajax maakte ook in competitieverband tot dusver geen geweldige indruk. De eerste drie duels leverden slechts vier punten op. Ruud Gullit vindt dat de spelers van Ajax veel te veel twijfelen: of terugzakken of vol druk zetten, maar niet een beetje ertussenin. "Go Ahead Eagles, daar moet je gewoon druk zetten. En nee, niet hoog druk zetten. Daar is deze ploeg gewoon niet goed genoeg voor."
Lees meer op www.voetbalzone.nl![]()
helaas wel. Kortzichtige figurenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar er is zeker ook een stroming die nu al op Bosz aan het inhakken is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik lees in de media nooit zoveel over tactieken van Cocu. Wat ook wel eens wil helpen is gewoon door jezelf stevig terug te trekken en de tegenstander het spel te laten maken. Atlético wist zich er geen raad mee bijvoorbeeld. United en Wolfsburg werden thuis ook vooral geklopt vanuit de counter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De vraag is of ze het echt niet weten. Bijvoorbeeld passes vooruit door de as van het veld en de ontvangers van de bal die open kunnen draaien, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ben wel benieuwd naar een tactische verhandeling over hoe Cocu dit aanpakt, heb jij daar toevallig een link van? Vraag me af of het verschil tussen de twee teams niet domweg Anders Guardado heet, niets meer en niets minder.
Ajax heeft zichzelf gewoon in eigen huis de das omgedaan door niet minstens twee goals te maken. Rostov kon zich nu wel terugtrekken en als Ajax voor had gestaan, had Ajax daar makkelijk doorheen kunnen snijden aangezien Rostov op die wijze ook het Russisch kampioenschap verspeelde.![]()
met je eens hoor, hij heeft echt wel aandeel in dit debacle, waarom deze man door een groot deel hier als de Messias behandeld wordt is mij een raadsel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bosz maakt dus ook genoeg fouten.![]()
Wolfsburg thuis was niet op de counter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees in de media nooit zoveel over tactieken van Cocu. Wat ook wel eens wil helpen is gewoon door jezelf stevig terug te trekken en de tegenstander het spel te laten maken. Atlético wist zich er geen raad mee bijvoorbeeld. United en Wolfsburg werden thuis ook vooral geklopt vanuit de counter.
Ajax heeft zichzelf gewoon in eigen huis de das omgedaan door niet minstens twee goals te maken. Rostov kon zich nu wel terugtrekken en als Ajax voor had gestaan, had Ajax daar makkelijk doorheen kunnen snijden aangezien Rostov op die wijze ook het Russisch kampioenschap verspeelde.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Omdat alles beter zou zijn als Frank de Boer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens hoor, hij heeft echt wel aandeel in dit debacle, waarom deze man door een groot deel hier als de Messias behandeld wordt is mij een raadsel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Klopt, ik zit nu terug te kijken. Precies een goede aanval die nodig is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wolfsburg thuis was niet op de counter.![]()
![]()
Het alternatief is zeggen dat je er geen kut van kan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Klaassen bevestigt dat het een mentaal probleem is. Sportpsychologen maar ontslaan dan, als ze die al hebben..
Makkelijk anawoord dus![]()
Mja, het grootste mentale probleem, durven voetballen, kan je alleen weghalen door dat middenveld op de schop te nemen.![]()
dat middenveld gister.... geen enkele beweging, verdediging kon de bal niet kwijt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, het grootste mentale probleem, durven voetballen, kan je alleen weghalen door dat middenveld op de schop te nemen.
zo statisch en zonder inspiratie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit kan ajax gewoon nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nu terug te kijken. Precies een goede aanval die nodig is.
[ afbeelding ]
Toch wel treurige constatering lijkt me![]()
Durven om je tegenstander te doorbreken met zulke passes kan denk ik alleen Riedewald. Niemand anders. Dan helpt het ook niet mee dat je een speler als Gudelj hebt die overal wil vertellen hoe fantastisch hij zichzelf vindt. Daar kan ik echt agressief van worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kan ajax gewoon niet
Toch wel treurige constatering lijkt me![]()
zo vaak gister de bal zien brengen naar ghazi, terwijl een balletje over de grond had volstaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durven om je tegenstander te doorbreken met zulke passes kan denk ik alleen Riedewald. Niemand anders. Dan helpt het ook niet mee dat je een speler als Gudelj hebt die overal wil vertellen hoe fantastisch hij zichzelf vindt. Daar kan ik echt agressief van worden.
haalt de snelheid uit het spel, als hij al vooruit speelt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, veel krediet heeft hij niet he als het niet gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
helaas wel. Kortzichtige figuren![]()
Gustafsson kopen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durven om je tegenstander te doorbreken met zulke passes kan denk ik alleen Riedewald. Niemand anders. Dan helpt het ook niet mee dat je een speler als Gudelj hebt die overal wil vertellen hoe fantastisch hij zichzelf vindt. Daar kan ik echt agressief van worden.![]()
Als gudelj een pass kan geven wil hij altijd minstens de helft van die afstand zelf lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo vaak gister de bal zien brengen naar ghazi, terwijl een balletje over de grond had volstaan.
haalt de snelheid uit het spel, als hij al vooruit speelt.
Ik denk dat 20 meter passen gewoon te ver is voor m![]()
Kan wel janken na deze beelden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nu terug te kijken. Precies een goede aanval die nodig is.
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Niemand loopt ook diep, El Ghazi wacht elke bal af en wil het in zijn voeten gespeeld hebben. Daardoor is er nooit tempo in het spel, iedereen wacht totdat zij de bal in de voeten gespeeld krijgen. Het middenveld moet ervoor zorgen dat zij, wanneer ze de bal gespeeld krijgen slim wegdraaien, waardoor ze de bal diep kunnen spelen. In plaats van dat ze de spelers in de voeten spelen. Zag je gister heel duidelijk, en dit was onder Drank elke wedstrijd zo. Echt schrijnend om te zien. Het middenveld bakt er momenteel gewoon vrij weinig van, niemand die spelers gevaarlijk voor doel kan zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo vaak gister de bal zien brengen naar ghazi, terwijl een balletje over de grond had volstaan.
haalt de snelheid uit het spel, als hij al vooruit speelt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
En dan krijgt El Ghazi de bal in stilstand waar hij er ook geen kut van kan. Die man moet je in de diepte aanspelen zodat ie z'n snelheid kan gebruiken. Voor de rest kan die er niet zoveel van. Beetje Narsingh 2.0.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
haalt de snelheid uit het spel, als hij al vooruit speelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Toen hij dit gister zei dacht ik echtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:31 schreef Toto69 het volgende:
De Boer: ‘De fans vergeten deze nederlaag als Ajax wint van GA Eagles’
Ajax likt zijn wonden na de beschamende uitschakeling door FK Rostov in de Champions League. Ronald de Boer stelt dat een zege op Go Ahead Eagles komend weekeinde het leed alweer wat kan verzachten bij de achterban. De misstap van Ajax in de Champions League komt voor de broer van Frank de Boer niet echt als een verrassing.
"De andere trainer heeft het ook niet gered de afgelopen jaren", zo stelde De Boer bij Veronica. "Het is dus al een tijdje aan de gang. Peter Bosz moet het nu gewoon zo snel mogelijk weer op de rails krijgen. Je moet het nu gewoon van je afzetten en winnen bij Go Ahead Eagles. Dan zijn de supporters deze nederlaag alweer vergeten. Het is pijnlijk, maar we zijn nu gewoon niet goed genoeg voor de Champions League."
Ajax maakte ook in competitieverband tot dusver geen geweldige indruk. De eerste drie duels leverden slechts vier punten op. Ruud Gullit vindt dat de spelers van Ajax veel te veel twijfelen: of terugzakken of vol druk zetten, maar niet een beetje ertussenin. "Go Ahead Eagles, daar moet je gewoon druk zetten. En nee, niet hoog druk zetten. Daar is deze ploeg gewoon niet goed genoeg voor."
Lees meer op www.voetbalzone.nl![]()
Vorig jaar toch wel een paar keer heimwee gehad naar Ajax in de CL, dit vergeet je echt niet binnen een week.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
zo denken ze wel over ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Toen hij dit gister zei dacht ik echt![]()
Vorig jaar toch wel een paar keer heimwee gehad naar Ajax in de CL, dit vergeet je echt niet binnen een week.
Dat we allemaal hersenloze meelopers zijn die van dag tot dag leven.
met zn voorhoofdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zondag een puntje in Deventer en Bosz gaat weer op de schouders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo denken ze wel over ons.
met zn voorhoofd![]()
Even buiten dit specifieke voorbeeld: belang van sportpsychologie wordt nog steeds erg onderschat. Bijna elke voetballer die doorbreekt bij ajax heeft zowel een hele sterke periode als een hele matige periode. Dat wordt dan vergoelijkt met dat dat onvermijdelijk is, een natuurlijke ontwikkeling van een speler... Waarom precies? De benen en het talent zijn hetzelfde; het verschil moet wel in het hoofd zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het alternatief is zeggen dat je er geen kut van kan.
Makkelijk anawoord dus![]()
Klaassen was weer heerlijk onzichtbaar. Het is dat hij af en toe een belangrijke goal maakt maar qua veldspel doet ie nog niet mee dit seizoen.wooblabalurg![]()
Er is iets mis met je hoofd als je durft te beweren dat deze selectie bol staat van de kwaliteitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Even buiten dit specifieke voorbeeld: belang van sportpsychologie wordt nog steeds erg onderschat. Bijna elke voetballer die doorbreekt bij ajax heeft zowel een hele sterke periode als een hele matige periode. Dat wordt dan vergoelijkt met dat dat onvermijdelijk is, een natuurlijke ontwikkeling van een speler... Waarom precies? De benen en het talent zijn hetzelfde; het verschil moet wel in het hoofd zitten.
Je kan het wel gooien op mentaliteit of wennen aan een systeem of kinderachtige instelling en nog 10 van die dooddoeners. Ze zijn gewoon niet goed genoeg![]()
talent genoeg.
potentie genoeg
kwaliteit komt er niet uit.
maar ze kunnen echt wel balle.
op een paar na.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In ieder geval stapt iedere tegenstander nu t veld op met het idee dat er wat te halen valt. In een normaal seizoen doen alleen Utrecht en PSV dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef Bolasie het volgende:
Gaan ze in Amsterdam nou bibberen om GAE.Wat een tijden.
![]()
Haha hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er lijkt mij juist iets mis met je hoofd als je ontkent dat het bol staat van het talent.
eigenlijk het tegenovergestelde van je gehele post.
Type eeuwig talent a la quincy obusu misschien![]()
Owusu Abeyiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha hahaha
Type eeuwig talent a la quincy obusu misschien
wooblabalurg![]()
Tete, Riedewald (mits als middenvelders) en Dolberg vind ik wel grote talenten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha hahaha
Type eeuwig talent a la quincy obusu misschien![]()
youness, bazoer, cerny.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tete, Riedewald (mits als middenvelders) en Dolberg vind ik wel grote talenten.
de rest moet je doorselecteren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
----------------------Krul
Dumpreys - Veltman - Sánchez - Haps
-------------------Riedewald
-------------Nouri---------- Ziyech
--Bailey-------- Traore ------ Younes
ik zie dit voorbij komen. (ik denk dat ze die rechtsback van sparta bedoelen?)
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je voorlopig stopt met het opstellen van El ghazi, Viergever en Gudelj kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness, bazoer, cerny.
de rest moet je doorselecteren.
Riedewald kan dan op het middenveld, Sanchez op zijn plek en Cerny op de plek van Anwar.wooblabalurg![]()
Tussenjaartjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.![]()
Je moet niet alle zwakzinnige fora afgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.Ik ben inmiddels overleden![]()
Bailey komt niet en Nouri komt er niet in omdat Gudelj de vedette uithangt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.wooblabalurg![]()
Viergever is gewoon een schande dat hij nog bij de selectie zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je voorlopig stopt met het opstellen van El ghazi, Viergever en Gudelj kom je al een heel eind.
Riedewald kan dan op het middenveld, Sanchez op zijn plek en Cerny op de plek van Anwar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nummer 3 alweerquote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
the fuck.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.![]()
maar dan moet ik jou posts missen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je moet niet alle zwakzinnige fora afgaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jouwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dan moet ik jou posts missen.![]()
Bazoer, die is omhooggeschreven. Die viel gisteren ook weer eens door de mand zeg. Youness is bruikbaar, Cerny heb ik te weinig gezien dat hij echt op viel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness, bazoer, cerny.
de rest moet je doorselecteren.![]()
ik luister niet naar de media. Ik concludeer zelf dat Bazoer een enorm talent is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bazoer, die is omhooggeschreven. Die viel gisteren ook weer eens door de mand zeg. Youness is bruikbaar, Cerny heb ik te weinig gezien dat hij echt op viel.
Youness heeft de juiste mindset en een goede skilset, als die conditioneel groeit kan het een goede worden.
Cerny is een beetje mijn persoonlijke obsessie, daar ben ik niet objectief over.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.
Bailey en Ziyech komen niet trouwens.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2016 11:35:11 ]![]()
Cerny valt elke keer op als hij invalt. Probleem is dat hij niet zo vaak invalt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bazoer, die is omhooggeschreven. Die viel gisteren ook weer eens door de mand zeg. Youness is bruikbaar, Cerny heb ik te weinig gezien dat hij echt op viel.wooblabalurg![]()
heeft overmars alweer verlengt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dat reken ik Bosz aan. Zeker gezien de vorm van ghazi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cerny valt elke keer op als hij invalt. Probleem is dat hij niet zo vaak invalt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech niet halen is Nouri z.s.m. de kans geven.
Snap dat hele 'Hij is er nog niet klaar voor'' verhaal ook niet.
Eerst zien dan geloven.So confused when you're lost in the groove![]()
Als je met 18 jarigen begint, dan zijn ze over 3 jaar 21 en dat is nog steeds heel jong.quote:Noodles![]()
die is zich kapot geschrokken gisteren.quote:Leon Bailey vertrekt definitief niet naar Ajax. De vleugelspeler van KRC Genk geeft de voorkeur aan nóg een seizoen in België, laat zijn vader en zaakwaarnemer Craig Butler weten op Facebook.
'Het is een lastige tijd geweest voor onze familie met een hoop vragen en keuzes', schrijft Butler. 'We hebben er goed over nagedacht, ik heb de tijd genomen om tijdens de laatste wedstrijd van Genk te kijken wat de fans voelen voor mijn zoon. Ik realiseer me nu dat er goede mensen zijn die om mijn zoon geven. We willen ze nog een kampioenschap geven voordat we België verlaten.'
Butler richt zich tot slot nog tot Ajax. 'Voor Ajax en de Ajax-fans: ik wens jullie het beste in de Nederlandse competitie en hoop op het beste voor jullie. Wij concentreren ons nu op de ontwikkelingen van Bailey en het kampioenschap voor Genk dit seizoen.' Ajax zou liefst vijftien miljoen euro hebben geboden op de jonge vleugelaanvaller.
En Ajax zonder CL is geen stap omhoog, die gaat echt niet meer komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bij jong speelt hij geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:37 schreef The_Groove het volgende:
Ziyech niet halen is Nouri z.s.m. de kans geven.
Snap dat hele 'Hij is er nog niet klaar voor'' verhaal ook niet.
Eerst zien dan geloven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tjah er wordt langzaam flink gebashed op Bosz. Stel je voor we zetten de man eruit, wie wil dan in godsnaam zijn imago en carrière verneuken met dit zielloze en kwaliteitsarme zooitje?Charlie: How's it going in there?
Mokkiemok denkt dat dit FM is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bailey en Ziyech komen niet trouwens.![]()
Cerny speelt bij Jong ook geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij jong speelt hij geweldig.
De Ligt schijnt ook geweldig te spelen bij Jong.
Ik begin te twijfelen of we niet het verkeerde team Jong noemen.wooblabalurg![]()
qua leeftijd zal het elkaar niet veel ontlopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cerny speelt bij Jong ook geweldig.
Ik begin te twijfelen of we niet het verkeerde team Jong noemen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niemand, maar ik hoop op Frank Rijkaard of Jimmy Floyd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah er wordt langzaam flink gebashed op Bosz. Stel je voor we zetten de man eruit, wie wil dan in godsnaam zijn imago en carrière verneuken met dit zielloze en kwaliteitsarme zooitje?
wooblabalurg![]()
ik hoop dat ze gaan inzien dat de trainer/coach niet het probleem is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah er wordt langzaam flink gebashed op Bosz. Stel je voor we zetten de man eruit, wie wil dan in godsnaam zijn imago en carrière verneuken met dit zielloze en kwaliteitsarme zooitje?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cerny speelt bij Jong ook geweldig.
Ik begin te twijfelen of we niet het verkeerde team Jong noemen.
Wat een domme opmerking.![]()
is satire kakkerlakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?
Wat een domme opmerking.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou Marcel Keizer doorschuiven. Die staat wel bovenaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?
Gelukkig is na de goede resultaten van de afgelopen weken duidelijk dat we het met deze groep gaan doen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Rijkaard heeft het leuk gedaan bij Barca met een wereldelftal maar is uiteindelijk met de staart tussen de benen ontslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niemand, maar ik hoop op Frank Rijkaard of Jimmy Floyd.
En Hasselbaink neem ik niet serieus.Charlie: How's it going in there?
zal de zin zijn na de 1-0 overwinning op GAEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef Abed het volgende:
Gelukkig is na de goede resultaten van de afgelopen weken duidelijk dat we het met deze groep gaan doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
GAE heb je wel geluk mee, tegen een top 6 of 7 team ga je er op deze manier opnieuw (hard) af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zal de zin zijn na de 1-0 overwinning op GAE
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2016 11:45:28 ]![]()
Hoop het ook. Gewoon Netto ontslaan en die TD van AZ nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat ze gaan inzien dat de trainer/coach niet het probleem is.Charlie: How's it going in there?
Niet vergelijkbaar, maar dat betekent niet dat Jong-Ajax het niet beter had gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom klopt Ajax niet aan bij Henriksen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoop het ook. Gewoon Netto ontslaan en die TD van AZ nemen.![]()
Ja misschien had Willem 2 of NAC het ook wel beter gedaan. Of de A1 of de B2.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, maar dat betekent niet dat Jong-Ajax het niet beter had gedaan.Charlie: How's it going in there?
Henriksen is ook een diepgaande middenvelder. Daar hebben we Klaassen al voor. Snap niet dat PSV hem niet heeft genomen. Ajax heeft meer behoefte aan een passer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom klopt Ajax niet aan bij Henriksen?Charlie: How's it going in there?
Ik stel dan ook nergens dat er iedere week elf andere spelers op het veld dienen te staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er elke week 11 anderen op het veld staan kan je toch ook niet verwachten dat de spelers erin geloven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zullen we een jaartje zonder falende AZ aankoop doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom klopt Ajax niet aan bij Henriksen?
Wie was de laatste echt succesvolle aankoop van AZ?
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham
So confused when you're lost in the groove![]()
misschien in de vorm van een TD?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen we een jaartje zonder falende AZ aankoop doen?
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El HamFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ham was een prima speler alleen Frank is een racist.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El HamDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Vejinovic kopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Henriksen is ook een diepgaande middenvelder. Daar hebben we Klaassen al voor. Snap niet dat PSV hem niet heeft genomen. Ajax heeft meer behoefte aan een passer.![]()
Maak de poppen maar klaarquote:Charlie: How's it going in there?
Viergever!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voor dat salaris van die guppen bij Ajax wil ik ook wel een snoepreisje maken naar Rusland, balletje schoppen en afgedroogd afdruipen. als ik een beetje mijn best doe kan ik net zo kinderlijk eenvoudig de bal verliezen, balletje terug op de keeper kunnen we allemaal maar iemand anders in zijn voeten aanspelen is een kunst die ze tegenwoordig niet meer leren.![]()
Ajax houd niet van lastige spelers en dat is net dat ze nodig hebben. Een klootzak die spelers ook uitscheld als ze niet goed spelen.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax houd niet van lastige spelers en dat is net dat ze nodig hebben. Een klootzak keiharde trainer die spelers ook uitscheld als ze niet goed spelen.![]()
Tete was gisteren anders aardig bezig tegen Anwar *static boy* El-Ghaziquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax houd niet van lastige spelers en dat is net dat ze nodig hebben. Een klootzak die spelers ook uitscheld als ze niet goed spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ham kon gewoon goed voetballen. De Zeeuw was in zijn eerste periode ook gewoon goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham![]()
En als ze ver van huis zijn gaat het niet goed hebben we gisteren gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:58 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet geen paniek aankoop gaan doen. Dan zijn ze verder van huis.![]()
Die was echt slechter dan slecht al hadden ze allemaal wel de verkeerde pillen gekregenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete was gisteren anders aardig bezig tegen Anwar *static boy* El-Ghazi![]()
Die spelers denken echt dat het vanzelf gaat
Het begint allemaal met hard werken. Die Bazoer heeft 5 km gelopen
Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Lol??![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=telesporttf![]()
![]()
Lolquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Lol??![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=telesporttfFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'vindt'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Lol??![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=telesporttf
'hun'
duidelijk gemaakt door en voor voetbalfans,
GGMM moet hier van huilen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
"Is de externe druk op Bosz nu al enorm" wat een sfeermakerij zeg
Cil op het vliegtuig naar barcelona.
Mogelijk zelfs zondag al onder de lat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.Charlie: How's it going in there?
En Cernygod buiten de selectie blijft houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Bosz moet inderdaad doorgaan met zijn idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.
aan de selectie moet nog wel wat veranderen. En snel!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat Bosz Cerny heel erg graag bij de selectie wil. Maar het nieuwe beleid is om met vaste selecties te werken bij jong en het eerste voor optimale ontwikkelingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef Abed het volgende:
[..]
En Cernygod buiten de selectie blijft houden.
Dat sowieso. Patrick van Aanholt, Sneijder, Haller en Douglas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bosz moet inderdaad doorgaan met zijn idee.
aan de selectie moet nog wel wat veranderen. En snel!Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat sowieso. Patrick van Aanholt, Sneijder,Haller en Douglas.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:JasperCillessen twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:01:13De Treffers –> NEC –> Ajax –> FC BARCELONA ⚽️ Sueños se hacen realidad 🙏🏻! 🔵🔴🔵🔴 #FCB #MesQueUnClub https://t.co/dtE2cm8Pbp reageer retweet
![]()
![]()
Hijihihihiquote:Charlie: How's it going in there?
welke speelstijl?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.![]()
Alles breed en wachten op de tegengoal.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Druk naar voren, hoge lijn, direct spelen.quote:Charlie: How's it going in there?
doe geen moeite om het uit te leggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Druk naar voren, hoge lijn, direct spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
daar zie je toch helemaal niks van terugquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Druk naar voren, hoge lijn, direct spelen.![]()
en dat ligt dan aan Bosz?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zie je toch helemaal niks van terugFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Snap het wel. Het lijkt nu nergens op. Omdat het meest belangrijke weer vergeten is, het aanspeelpunt. Niemand voorin of het middenveld die balvast is. Tjah dan krijgt je vanzelf schijt in de broek. Dan durven verdedigers niet in te spelen, want die krijgen dan weer te vreten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe geen moeite om het uit te leggen.Charlie: How's it going in there?
je kan als trainer van alles willen maar het gaat erom hoe het uitgevoerd wordt, jij bent wel al tevreden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe geen moeite om het uit te leggen.![]()
totaal niet, maar ik geloof heilig in wat Bosz voor ogen heeft. Alleen moeten er bepaalde aankopen gedaan worden, en daar zit het heikopuntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan als trainer van alles willen maar het gaat erom hoe het uitgevoerd wordt, jij bent wel al tevreden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat klopt. Daarom moet Bosz nog even aanblijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zie je toch helemaal niks van terug
Overigens. Op papier hebben we EL gehaald en een stroeve start van de competitie.
Als ik je dat voor de tijd had gezegd had je ermee ingestemd dat het logisch zou zijn.Charlie: How's it going in there?
eens, alleen als je ziet hoe het gelopen is hadden ze de CL gewoon moeten halen. Maar vooraf zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom moet Bosz nog even aanblijven.
Overigens. Op papier hebben we EL gehaald en een stroeve start van de competitie.
Als ik je dat voor de tijd had gezegd had je ermee ingestemd dat het logisch zou zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben er serieus niet rouwig om. Jammer van die vernedering maar Ajax is gewoon van bedenkelijk niveau tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, alleen als je ziet hoe het gelopen is hadden ze de CL gewoon moeten halen. Maar vooraf zeker
De EL is meer het niveau.Charlie: How's it going in there?
Thuis verliezen van Willem 2 is voor Ajax redelijk logisch inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik je dat voor de tijd had gezegd had je ermee ingestemd dat het logisch zou zijn.![]()
Posts van hem zijn opeens verwijderdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:17 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JasperCillessen twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:01:13De Treffers –> NEC –> Ajax –> FC BARCELONA ⚽ Sueños se hacen realidad 🙏🏻! 🔵🔴🔵🔴 #FCB #MesQueUnClub https://t.co/dtE2cm8Pbp reageer retweet
![]()
![]()
Blijkbaar wel. Dat krijg je als je met een lachwekkend zooitje spelers aantreedt en wel even denkt te winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Willem 2 is voor Ajax redelijk logisch inderdaad.
Arrogant gedoe, selectie van 20 jaar. En dan wel even van Willem 2 moeten winnen met routiniers en die strijden voor elke meter. Het is gewoon zwaar terecht.Charlie: How's it going in there?
Bevestigen voor de club dat doet is not done (tenzij Zlatan)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Posts van hem zijn opeens verwijderd![]()
van mij hoeft hij ook helemaal niet weg, ik vind alleen dat hij verkeerd begonnen isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik je dat voor de tijd had gezegd had je ermee ingestemd dat het logisch zou zijn.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
van mij hoeft hij ook helemaal niet weg, ik vind alleen dat hij verkeerd begonnen isCharlie: How's it going in there?
Ze zijn er weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Posts van hem zijn opeens verwijderd![]()
Het spelletje wat Bosz wil spelen kan niet met deze selectie. Dan blijven er twee simpele opties over: speelstijl aanpassen of spelers proberen aan te trekken die het wel kunnen.
Nu is professor Bosz te trots voor dat eerste en Ajax niet aantrekkelijk genoeg voor goede spelers voor optie 2, dus wordt deze speelstijl aangehouden met deze Jan-Pipo de Clowns.Dit, dus.![]()
Boilesen naar Copenhagen, gaat dus Champions League spelen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
De vermakelijke hork dan maar als trainerCharlie: How's it going in there?
Op de bank bedoel je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
Cil op het vliegtuig naar barcelona.
Mogelijk zelfs zondag al onder de lat.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Bohh dat zou wel genot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
De vermakelijke hork dan maar als trainer'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
is gewoon tweede keeper. Dus zal veel in actie komen in de competitie.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij bent een verstandige jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Het spelletje wat Bosz wil spelen kan niet met deze selectie. Dan blijven er twee simpele opties over: speelstijl aanpassen of spelers proberen aan te trekken die het wel kunnen.
Nu is professor Bosz te trots voor dat eerste en Ajax niet aantrekkelijk genoeg voor goede spelers voor optie 2, dus wordt deze speelstijl aangehouden met deze Jan-Pipo de Clowns.![]()
LvG ARMY!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
De vermakelijke hork dan maar als trainer
LvG ARMY!
LvG ARMY!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Cillessen heeft een afkoopsom van zestig miljoen. Ik vraag me af waarom ze niet hoger hebben ingezet.![]()
is wat karig inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:05 schreef Tyron het volgende:
Cillessen heeft een afkoopsom van zestig miljoen. Ik vraag me af waarom ze niet hoger hebben ingezet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dus kan Bosz over 2 potjes met 6 goals tegen gewoon inrukken. Eraus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Nu is professor Bosz te trots voor dat eerste en Ajax niet aantrekkelijk genoeg voor goede spelers voor optie 2, dus wordt deze speelstijl aangehouden met deze Jan-Pipo de Clowns.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax - Rapid Wien (2-3)Rostov - Ajax (4-1)quote:Opstelling Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik en Fischer.Onbegrijpelijk dat zo veel mensen bij Ajax lijken te denken dat je zonder noemenswaardige versterkingen beter gaat voetballen. Nu is Bosz de geslagen hond of ligt het aan de instelling van de spelers, terwijl hetzelfde materiaal gewoon al tijden niet goed genoeg is. Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing zitten kijken.quote:Opstelling AJAX: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Viergever; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Traore, Younes.![]()
Ajax sterkste punt van vorig seizoen heeft hij afgebroken om voorin te beginnen, dat had hij beter moeten faseren zeker omdat de druk van de belangrijke wedstrijden er op stond.quote:![]()
Nee, dit weekend wint Ajax. Ik denk dat het juist een hele lange zit wordt met die man.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dus kan Bosz over 2 potjes met 6 goals tegen gewoon inrukken. Eraus.Dit, dus.![]()
Huh iemand met verstand hierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax sterkste punt van vorig seizoen heeft hij afgebroken om voorin te beginnen, dat had hij beter moeten faseren zeker omdat de druk van de belangrijke wedstrijden er op stond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iedereen roept nu dat er aankopen moeten doen en dat ze er best wel wat geld tegen aan kunnen gooien, maar ook dat is niet zo maar de oplossing.
Als je Ziyech haalt heb je een kans dat hij het goed gaat doen, maar het kan net zo goed een flop worden. Net zoals zo veel spelers die het super deden bij de kleine clubs en toen naar Ajax gingen. Je hebt er dan wel een heleboel geld aan uit gegeven, maar er niets mee bereikt.
Daarnaast kun je nog zo veel geld hebben voor een goede speler, maar die moet ook maar net willen komen en dan ook nog eens voor het salaris dat Ajax wil/kan bieden.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Je mag hopen toch hopen dat spelers zich ontwikkelen. Dan daarbij speelde Ajax nog slechter dan tegen Rapid wien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:13 schreef Tchock het volgende:
Ajax - Rapid Wien (2-3)
[..]
Rostov - Ajax (4-1)
[..]
Onbegrijpelijk dat zo veel mensen bij Ajax lijken te denken dat je zonder noemenswaardige versterkingen beter gaat voetballen. Nu is Bosz de geslagen hond of ligt het aan de instelling van de spelers, terwijl hetzelfde materiaal gewoon al tijden niet goed genoeg is. Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing zitten kijken.![]()
Het is toch echt de trainer zelf die deze waanzinnige opstelling maakt. Het is rommel, maar zet het dan in ieder geval op de meest logische manier neer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:13 schreef Tchock het volgende:
Ajax - Rapid Wien (2-3)
[..]
Rostov - Ajax (4-1)
[..]
Onbegrijpelijk dat zo veel mensen bij Ajax lijken te denken dat je zonder noemenswaardige versterkingen beter gaat voetballen. Nu is Bosz de geslagen hond of ligt het aan de instelling van de spelers, terwijl hetzelfde materiaal gewoon al tijden niet goed genoeg is. Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing zitten kijken.Dit, dus.![]()
PSV haalt aan de lopende band goede spelers binnen die meestal ook een meerwaarde vormen. Types als Moreno, Guardado, De Jong (2x). Wil je echt beweren dat die niet bij Ajax zouden willen spelen? Ajax speelt geen CL, kun je dan zeggen, maar dat is ook pas de laatste twee jaar zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef Komakie het volgende:
Iedereen roept nu dat er aankopen moeten doen en dat ze er best wel wat geld tegen aan kunnen gooien, maar ook dat is niet zo maar de oplossing.
Als je Ziyech haalt heb je een kans dat hij het goed gaat doen, maar het kan net zo goed een flop worden. Net zoals zo veel spelers die het super deden bij de kleine clubs en toen naar Ajax gingen. Je hebt er dan wel een heleboel geld aan uit gegeven, maar er niets mee bereikt.
Daarnaast kun je nog zo veel geld hebben voor een goede speler, maar die moet ook maar net willen komen en dan ook nog eens voor het salaris dat Ajax wil/kan bieden.
Een PSV haalt gewoon Van Ginkel (die erg goed was) zodat Hendrix op de bank komt. Vervolgens ontwikkelt Hendrix zich tot een middenvelder waar Ajax alleen maar van kan dromen.
Het ligt echt niet aan de grote boze wereld om Ajax heen, het ligt gewoon aan structureel wanbeleid vanuit de club zelf.![]()
Yeah right.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is gewoon tweede keeper. Dus zal veel in actie komen in de competitie.
Ter Stegen is gewoon de eerste keeper. Cilissen zal het waarschijnlijk gewoon moeten gaan doen met beker wedstrijdjes enzo.
Ter Stegen mocht vorig jaar ook de CL keepen, maar dat was vooral om hem nog enigzins tevreden te houden. Dat gaat nu niet gebeuren.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat mag je hopen ja, maar als dat niet gebeurt moet je wel ingrijpen. Ik zag gisteren precies hetzelfde Ajax als afgelopen mei in Doetinchem. Qua spel, qua instelling, qua resultaat. Daar is een hele transferzomer overheen gegaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mag hopen toch hopen dat spelers zich ontwikkelen. Dan daarbij speelde Ajax nog slechter dan tegen Rapid wien.
De enige versterking is Traore. Die is niet goed genoeg om de hele kar alleen te trekken. De rest van het elftal is gewoon zeer matig.![]()
denk het ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Yeah right.
Ter Stegen is gewoon de eerste keeper. Cilissen zal het waarschijnlijk gewoon moeten gaan doen met beker wedstrijdjes enzo.
Ter Stegen mocht vorig jaar ook de CL keepen, maar dat was vooral om hem nog enigzins tevreden te houden. Dat gaat nu niet gebeuren.![]()
Ik weiger te geloven dat goede voetballers het spel ineens niet meer kunnen als je ze in een 3-5-2 neerzet in plaats van een 4-4-2. Geloof je dat zelf wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is toch echt de trainer zelf die deze waanzinnige opstelling maakt. Het is rommel, maar zet het dan in ieder geval op de meest logische manier neer.![]()
Tete is een fenomeen als pure verdediger met z'n kont tegen de zestien. Speelt nu als rechtsback als opbouwer met 40 meter in de rug.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat goede voetballers het spel ineens niet meer kunnen als je ze in een 3-5-2 neerzet in plaats van een 4-4-2. Geloof je dat zelf wel?
Riedewald is 100% Ajaxwaardig als nummer 6. Speelt nu ongeveer als laatste man.
Klaassen heeft het overzicht van een baksteen en speelt op 10.
Tja, dan gaat de trainer niet vrijuit na zo'n afstraffing.Dit, dus.![]()
Je hebt zeker een punt, maar het is godverdomme Ajax. Die moeten in de fantasieopstelling nog van Willem II kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tete is een fenomeen als pure verdediger met z'n kont tegen de zestien. Speelt nu als rechtsback als opbouwer met 40 meter in de rug.
Riedewald is 100% Ajaxwaardig als nummer 6. Speelt nu ongeveer als laatste man.
Klaassen heeft het overzicht van een baksteen en speelt op 10.
Tja, dan gaat de trainer niet vrijuit na zo'n afstraffing.![]()
Ter stegen is geblesseerdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Yeah right.
Ter Stegen mocht vorig jaar ook de CL keepen, maar dat was vooral om hem nog enigzins tevreden te houden. Dat gaat nu niet gebeuren.
Bij barca zetten ze vaak de tweede keeper in bij competitiewedstrijden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Noem je Bravo nou de tweede keeper?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ter stegen is geblesseerd
Bij barca zetten ze vaak de tweede keeper in bij competitiewedstrijden.![]()
geloof dat bravo en ter stegen allebei "eerste" keeper waren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Noem je Bravo nou de tweede keeper?
heb ik het mis?
laat ik het anders zeggen, ze gebruiken beide keepers erg veel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eigenlijk wel, maar als de opstelling niet deugt blijkt Ajax ook maar een heel middelmatige ploeg te hebben, op dit moment. Want in principe kunnen El Ghazi, Dijks, Viergever, Gudelj en Veltman ook gewoon bij Willem 2 spelen. Dat zijn zeker 4 basisspelers van Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, maar het is godverdomme Ajax. Die moeten in de fantasieopstelling nog van Willem II kunnen winnen.Dit, dus.![]()
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als de opstelling niet deugt blijkt Ajax ook maar een heel middelmatige ploeg te hebben, op dit moment. Want in principe kunnen El Ghazi, Dijks, Viergever, Gudelj en Veltman ook gewoon bij Willem 2 spelen. Dat zijn zeker 4 basisspelers van Ajax.![]()
![]()
Ik vergelijk die twee wedstrijden niet, dat doe jij. Dus misschien is het eerder een gedachte die je zelf niet kan waarderen. Geen probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking.wooblabalurg![]()
Hetzelfde fenomeen zag je natuurlijk bij de kwalificatie van het Nederlands Elftal. Goed, daar stond zo ongeveer kwalitatief het minste elftal van pakweg de afgelopen 4 decennia, maar dan nog moet je wel beter kunnen dan wat er gepresteerd is in de kwalificatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou ze allebei inwisselen voor Gudelj de vedette.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?wooblabalurg![]()
Zo'n briljante verdediger is Moreno nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV haalt aan de lopende band goede spelers binnen die meestal ook een meerwaarde vormen. Types als Moreno, Guardado, De Jong (2x). Wil je echt beweren dat die niet bij Ajax zouden willen spelen? Ajax speelt geen CL, kun je dan zeggen, maar dat is ook pas de laatste twee jaar zo.
Een PSV haalt gewoon Van Ginkel (die erg goed was) zodat Hendrix op de bank komt. Vervolgens ontwikkelt Hendrix zich tot een middenvelder waar Ajax alleen maar van kan dromen.
Het ligt echt niet aan de grote boze wereld om Ajax heen, het ligt gewoon aan structureel wanbeleid vanuit de club zelf.
Van Ginkel hebben ze gehuurd, net als Siem de Jong. Je huurt dus een speler en als die weer weg is vul je die plek op met weer een gehuurde speler. Dat vind ik geen beleid voeren, tenzij je het doet omdat je verwacht dat een andere speler in de selectie er over een jaar wel staat. Zoals nu Ajax doet met Krul en Traore. Ramselaar moet het ook allemaal nog maar laten zien. Alleen Guardado en Luuk de Jong vind ik hele goede aankopen.
Ik roep niet dat het aankoopbeleid van Ajax zo goed is. Ze kopen veel jonkies waar potentie in zit, wat best een goed beleid is, maar ik zou best wel willen zien dat ze 2 of 3 spelers kopen die wat meer ervaring hebben. Hoeven niet gelijk 30+ te zijn, maar een elftal met alleen spelers van tussen de 18 en de 22 jaar is gewoon te matig.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
En daar gaat het dan al gelijk fout bij die jongenquote:
[ Bericht 9% gewijzigd door Enchanter op 25-08-2016 13:54:57 ]Ik ben inmiddels overleden![]()
Bij PSV durven ze tenminste risico te nemen. Ajax laat continu spelers lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo'n briljante verdediger is Moreno nou ook weer niet.
Van Ginkel hebben ze gehuurd, net als Siem de Jong. Je huurt dus een speler en als die weer weg is vul je die plek op met weer een gehuurde speler. Dat vind ik geen beleid voeren, tenzij je het doet omdat je verwacht dat een andere speler in de selectie er over een jaar wel staat. Zoals nu Ajax doet met Krul en Traore. Ramselaar moet het ook allemaal nog maar laten zien. Alleen Guardado en Luuk de Jong vind ik hele goede aankopen.
Ik roep niet dat het aankoopbeleid van Ajax zo goed is. Ze kopen veel jonkies waar potentie in zit, wat best een goed beleid is, maar ik zou best wel willen zien dat ze 2 of 3 spelers kopen die wat meer ervaring hebben. Hoeven niet gelijk 30+ te zijn, maar een elftal met alleen spelers van tussen de 18 en de 22 jaar is gewoon te matig.![]()
En alweer bijna hersteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ter Stegen is geblesseerd, trouwens.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daar gaat het dan al gelijk fout bij die jongenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat we toch echt nog een ervaren jongen nodig hebben. Type Zimling, Westermann.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo? Peter Bosz heeft gewoon de tijd nodig. Veltman gaat vanzelf beter verdedigen.![]()
Dat klinkt goed. En wat fysieke kracht mag er ook wel bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch echt nog een ervaren jongen nodig hebben. Type Zimling, Westermann.![]()
Nou, bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is iets mis met je hoofd als je durft te beweren dat deze selectie bol staat van de kwaliteit
Je kan het wel gooien op mentaliteit of wennen aan een systeem of kinderachtige instelling en nog 10 van die dooddoeners. Ze zijn gewoon niet goed genoeg
Spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazy, Cillessen; daar worden gewoon tientallen miljoenen op geboden door Europese (sub)topclubs. Jij en ik hebben een bepaalde bril op, maar deze clubs niet. Ze zullen dus wel wat kunnen, maar we kunnen het erover eens zijn dat ze dramatisch presteren. Waar ligt dat volgens jou dan aan?
Niet komen met de dooddoener: de markt is gek, op elke middelmatige speler wordt tientallen miljoenen geboden. Of dat dergelijke aankopen kunnen mislukken. Dit zijn te veel voorbeelden om op die manier te kunnen ontkrachten - zo veel spelers uit de Eredivisie worden namelijk niet voor die bedragen verkocht.![]()
maar we hebben gudelj al?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. En wat fysieke kracht mag er ook wel bij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou Nou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ter stegen is geblesseerd
Bij barca zetten ze vaak de tweede keeper in bij competitiewedstrijden.
Ter Stegen heeft vorig seizoen wel 6 wedstrijden in de competitie gespeeld. Een keer 4 achter elkaar. Waarschijnlijk was Bravo geblesseerd. En de laatste 2 wedstrijden. Ik gok dat Bravo toen ook geblesseerd was.
Omdat ze Ter Stegen wel wilden behouden lieten ze hem de Champions League en de Copa Del Rey keeper waardoor hij nog aan 25 wedstrijden kwam.
Het was sowieso vanaf het begin al de bedoeling dat Ter Stegen gewoon de eerste keeper zou worden, maar doordat Ter Stegen aan het begin van het seizoen een paar foutjes maakte en daarna geblesseerd raakte voor een paar weken kwam toen Bravo in het doel te staan en die deed het zo goed waardoor Ter Stegen op de bank terecht kwam.
Omdat het verschil tussen Bravo en Ter Stegen klein was hebben ze hem de Champions League en de beker laten keepen.
Nu Bravo weg is wordt hij eerste keeper. Alles wijst daar op.
Er is 45 miljoen op hem geboden door Man City en afgewezen. Vervolgens mag zijn concurrent voor veel minder wel naar Man City en verlengen ze zijn contract tot 2021. Dat is een flinke tijd wat wel aangeeft dat ze in principe wel lang met hem verder willen.
Als Cillissen hadden genomen omdat hij een goede kans had om eerste keeper te worden hadden ze die 45 miljoen wel gepakt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ajax en FC Barcelona hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Jasper Cillessen. De overgang naar de Spaanse club is per direct. Met de overgang is een transfersom gemoeid van EUR 13 miljoen, het bedrag kan oplopen tot EUR 15 miljoen. De doelman stond nog tot en met 30 juni 2018 onder contract bij Ajax.
nu sinds een kwartiertje ook officieel op de Ajax socials.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ons niveau helaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
En, spanning voor de loting straks?Charlie: How's it going in there?
het kan met Cil net zo lopen als met Bravos wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou Nou.
Ter Stegen heeft vorig seizoen wel 6 wedstrijden in de competitie gespeeld. Een keer 4 achter elkaar. Waarschijnlijk was Bravo geblesseerd. En de laatste 2 wedstrijden. Ik gok dat Bravo toen ook geblesseerd was.
Omdat ze Ter Stegen wel wilden behouden lieten ze hem de Champions League en de Copa Del Rey keeper waardoor hij nog aan 25 wedstrijden kwam.
Het was sowieso vanaf het begin al de bedoeling dat Ter Stegen gewoon de eerste keeper zou worden, maar doordat Ter Stegen aan het begin van het seizoen een paar foutjes maakte en daarna geblesseerd raakte voor een paar weken kwam toen Bravo in het doel te staan en die deed het zo goed waardoor Ter Stegen op de bank terecht kwam.
Omdat het verschil tussen Bravo en Ter Stegen klein was hebben ze hem de Champions League en de beker laten keepen.
Nu Bravo weg is wordt hij eerste keeper. Alles wijst daar op.
Er is 45 miljoen op hem geboden door Man City en afgewezen. Vervolgens mag zijn concurrent voor veel minder wel naar Man City en verlengen ze zijn contract tot 2021. Dat is een flinke tijd wat wel aangeeft dat ze in principe wel lang met hem verder willen.
Als Cillissen hadden genomen omdat hij een goede kans had om eerste keeper te worden hadden ze die 45 miljoen wel gepakt.
ik zeg ook niet dat hij nu eerste keeper gaat worden. Zeker niet op korte termijn.
Maar Barca speelt zoveel wedstrijden. Dat ik Cil er best een stuk of 20 zie spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is wel weer een goede verkoop. Rek was eruit bij Cillessen, als je 14 miljoen voor een keeper pakt is dat mooi. Prachtig bedrijf dat Ajax![]()
maakt geen hol uit wie we loten, in deze vorm gaan we er tegen Willem ll nog aan.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja maar de eerste wedstrijd is pas over een maandje ofzo. Kan zo omslaan zoiets.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maakt geen hol uit wie we loten, in deze vorm gaan we er tegen Willem ll nog aan.Charlie: How's it going in there?
ik hoop het, zit momenteel in mijn chagrijnige bol.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar de eerste wedstrijd is pas over een maandje ofzo. Kan zo omslaan zoiets.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van mij mogen ze een B team opstellen in de EL, wat is dat een achterlijk toernooi zeg en ook daar zijn we kansloos trouwens.![]()
Tjah kijk naar Feyenoord onder fredje Rutten. Verloren thuis ook van Willem 2 en begonnen eind September ineens als een malloot te draaien met o.a mooie overwinningen op Sevilla, Luik enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop het, zit momenteel in mijn chagrijnige bol.Charlie: How's it going in there?
Spreken allebei geen woord Nederlands of Engels, dat levert al veel problemen op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bosz maakt dus ook genoeg fouten.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mij mogen ze een B team opstellen in de EL, wat is dat een achterlijk toernooi zeg en ook daar zijn we kansloos trouwens.Doe even normaal zeg. Zon toernooi moeten we koesteren. Is cruciaal voor de punten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]Doe even normaal zeg. Zon toernooi moeten we koesteren. Is cruciaal voor de punten.
![]()
![]()
Arrogante en neerbuigende houding mogen we ons wel even van verschonen de komende 5 jaar.quote:Charlie: How's it going in there?
Beter zet je gewoon alles in op het kampioenschap dat levert meer geld op dan die EL.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Arrogante en neerbuigende houding mogen we ons wel even van verschonen de komende 5 jaar.![]()
Ik denk dat Klaassen dan nog wel het verste is van die spelers en best mee zou kunnen doen in een middenmoter, subtop club in een ander land.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, bedankt.
Spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazy, Cillessen; daar worden gewoon tientallen miljoenen op geboden door Europese (sub)topclubs. Jij en ik hebben een bepaalde bril op, maar deze clubs niet. Ze zullen dus wel wat kunnen, maar we kunnen het erover eens zijn dat ze dramatisch presteren. Waar ligt dat volgens jou dan aan?
Niet komen met de dooddoener: de markt is gek, op elke middelmatige speler wordt tientallen miljoenen geboden. Of dat dergelijke aankopen kunnen mislukken. Dit zijn te veel voorbeelden om op die manier te kunnen ontkrachten - zo veel spelers uit de Eredivisie worden namelijk niet voor die bedragen verkocht.
De rest is gewoon nog erg jong voor europese begrippen. Bazoer is pas 18, El Ghazi 21. Riedewald 19, Tete 20.
Als je 1 of 2 van die leeftijd in het veld hebt staan trekt hij zich wel op aan de rest van het team en wordt hij wel eens gecorrigeerd. Als El Ghazi wekelijks zijn huid vol gescholden krijgt als hij een bal niet af geeft dan leert hij het vanzelf af. Op dit moment is er gewoon niemand die dat kan doen. Zijn medespelers zijn net zo oud en de ouderen in de selectie bakken er weinig van.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik zeg doen, dan kunnen we nog harder lachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mij mogen ze een B team opstellen in de EL, wat is dat een achterlijk toernooi zeg en ook daar zijn we kansloos trouwens.![]()
Oh net als vorig seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beter zet je gewoon alles in op het kampioenschap dat levert meer geld op dan die EL.
Kampioen gaan we niet worden.Charlie: How's it going in there?
CLquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/43(...)j-fc-kopenhagen.html
Mooi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat het bij de Copa Del Rey blijft en eventueel wat wedstrijden die nergens om gaan. Laatste wedstrijden van het seizoen als Barca al kampioen is ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het kan met Cil net zo lopen als met Bravos wat dat betreft.
ik zeg ook niet dat hij nu eerste keeper gaat worden. Zeker niet op korte termijn.
Maar Barca speelt zoveel wedstrijden. Dat ik Cil er best een stuk of 20 zie spelen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Wat denk je in de EL te bereiken dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh net als vorig seizoen.
Kampioen gaan we niet worden.![]()
Overwinteren zou leuk zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat denk je in de EL te bereiken dan?
En zie je net de geldkaart spelen. Geld waar niks mee gedaan wordt?Charlie: How's it going in there?
Gewoon Jong Ajax sturen. Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mij mogen ze een B team opstellen in de EL, wat is dat een achterlijk toernooi zeg en ook daar zijn we kansloos trouwens.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De spelers krijgen op die manier Europese ervaring. Dat is goed voor de vraagprijs waardoor we de spelers voor meer kunnen verkopen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat denk je in de EL te bereiken dan?![]()
Zullen het niet veel slechter doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon Jong Ajax sturen. Dat zal ze leren!![]()
Heeft Bosz zijn 50 zweepslagen in het openbaar al gehad voor deze wanprestatie?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Bosz zijn 50 zweepslagen in het openbaar al gehad voor deze wanprestatie?
Ajax is kwalitatief failliet. We mogen hopen dat Bosz zelf niet opstapt.Charlie: How's it going in there?
Hopelijk ga je die 20 euro opzuipen om deze wanprestatie weg te drinken.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Is wel wat voor Heracles eigenlijk. Best goede spelerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor slechts 5 ton op te halen inderdaad![]()
![]()
Bosz en alle spelers dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz?
Ajax is kwalitatief failliet. We mogen hopen dat Bosz zelf niet opstapt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar kan geen alcohol tegenopquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hopelijk ga je die 20 euro opzuipen om deze wanprestatie weg te drinken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mn jubelstemming over seizoensontknoping was net zo'n beetje verdwenen. Bedankt Ajax, voor deze mentale oppepper.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz?
Ajax is kwalitatief failliet. We mogen hopen dat Bosz zelf niet opstapt.![]()
Ik kan het me ergens wel voorstellen. "Sorry mensen, hiermee kan je zelfs met de beste wil van de wereld niet werken. Respect voor Franky dat 'ie er nog relatief veel uit heeft kunnen halen.TOPCOACH!""For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is toch wel weer om te janken weer met Overmars. Vanaf Mei het seizoen voorbij. Alle tijd om te kunnen versterken. Krijg je ook nog eens een flinke bak geld door verkoop Milik, bovenop het geld dat je al had. En er is eigenlijk nog niet serieus geïnvesteerd. Wat spelers lenen. Een transfervrije Duitser gehaald op voorspraak van onze frikandellenbakker, zonder ook meer een keer te zijn gescout. En 2 Colombianen, die je effe de tijd moet geven, maar ook enkele miljoenen maar hebben gekost. Elke dag hoop je eens goed nieuws over een speler met creativiteit. Lachertje zijn we geworden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wut, lees dat je voor het verhuren van je seizoenkaart een waardebon krijgt en geen geld, is dat nog steeds zo?
http://www.ajaxshowtime.c(...)#WSplT0aAsfsxvWZJ.97![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo denken ze wel over ons.
met zn voorhoofd![]()
![]()
Zelfde doelstelling als vorig jaar gewoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat denk je in de EL te bereiken dan?quote:De overwinning van Ajax bij AZ (0-3) kwam het zelfvertrouwen van Frank de Boer ten goede. "De halve finale van de Europa League”, antwoordde hij op de vraag wat na de uitschakeling in de Champions League nu het doel is in Europa.
De Amsterdammers zullen zich eerst ten koste van Jablonec moeten plaatsen voor het kleine broertje van het miljoenenbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doelstellingen met dit Ajax zettenalsjeblieft zeg.
Laten we beginnen met normaal de bal naar elkaar passen, blinde mongolen dat het er zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die met dit Ajax mee zou kunnen? Vrijwel allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?
Falkenburg en Jordens Peters belangrijkere spelers trouwens. Fran Sol is ook behoorlijk goed.![]()
http://www.halfdrie.nl/ajax-kent-zijn-eigen-geschiedenis-niet/twitter:11tegen11 twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:57:58After a Dutch team loses you hear about...✅ mentality✅ tempo✅ winning duels✅ wanting to win✅ player age✅ sharpness✅ focus❌ tactics reageer retweet
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.![]()
En waarvoor is die waardebon dan? Als je er consumpties voor kan halen is het prima toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:24 schreef Ashqelon het volgende:
Wut, lees dat je voor het verhuren van je seizoenkaart een waardebon krijgt en geen geld, is dat nog steeds zo?
http://www.ajaxshowtime.c(...)#WSplT0aAsfsxvWZJ.97![]()
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het is een beetje een lang verhaal maar ben niet van plan om veel gebruik van de sc te maken, wil in principe de hele sc verkopen maar niemand op fok wilde het kopen zelfs niet voor veel minder dan ik er zelf voor heb betaalt dus wilde ik het verhuren maar als je er alleen een vergoeding voor krijgt heb ik er niets aan, tenzij je er tenues ofzo van mag kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarvoor is die waardebon dan? Als je er consumpties voor kan halen is het prima toch?![]()
Viagogo een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is een beetje een lang verhaal maar ben niet van plan om veel gebruik van de sc te maken, wil in principe de hele sc verkopen maar niemand op fok wilde het kopen zelfs niet voor veel minder dan ik er zelf voor heb betaalt dus wilde ik het verhuren maar als je er alleen een vergoeding voor krijgt heb ik er niets aan, tenzij je er tenues ofzo van mag kopen.![]()
Gewoon geen seizoenkaart meer kopen. Als een normaal bedrijf slecht presteert blijven de klanten weg en moeten ze wel iets doen. In het voetbal blijft iedereen braaf een kaartje kopen. Mensen die dat niet doen worden al snel tot successupporter uitgemaakt. Voetbal is entertainment en als je niet vermaakt wordt, dan mag je weg blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?Noodles![]()
Dan had Netto allang de doodstraf gekregen samen met Poeperd en Adolf Colleequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?RED ONS HENNIEGOD![]()
Vroeger reed ie stiekem naar de trainingen van Ajax onder Lowie als Feyenoordspeler . Niemand mocht hem daar zien observeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.quote:![]()
Ik las hier vorige week nog dat Ajax goed had ingekocht.
Traore is een toppertje, 2 beesten van Colombianen.
En nu is het weer kommer en kwel?![]()
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.
Komt goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zelfde doelstelling als vorig jaar gewoon?
[..]Lachwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je je plek verkopen per wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.![]()
![]()
Ho!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
En nu is het weer kommer en kwel?
Traore is een zeer goede "aankoop"
Cassierra is aardig maar nog te weinig gezien
Sanchez moet gewoon basis staan!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Traoré is wellicht onze beste speler, Cassierra heeft nog nauwelijks op zijn eigen positie gespeeld, en Sanchez was om logische redenen gisteren buiten de basis gehoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
En nu is het weer kommer en kwel?
Maar het is inderdaad allemaal vrij kut![]()
![]()
Dus plaatsing voor Europa is het streven?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1
Komt goed![]()
Nee Badder maar ik denk dat je dat zelf ook wel begrijptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus plaatsing voor Europa is het streven?![]()
ben je weer op de trol toer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus plaatsing voor Europa is het streven?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het kan toch alleen maar beter vanaf nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Even zonder dollen, veel beter dan dat gaat het toch niet worden?
ik heb nog wel vertrouwen dat het goed komt. Alleen het gaat nu slechter dan ik vooraf verwacht had.
En de aankopen die nu nog moeten komen om die verbetering te bewerkstelen lijken niet te komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met dit voetbal sla ik echt over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:In navolging van PSV heeft ook Ajax het tenue gepresenteerd waarin het dit seizoen in de Champions League-uitwedstrijden succesvol hoopt te zijn. Waar PSV kiest voor groen, willen de Amsterdammers hun opponenten bestrijden in sober zwart, met daarop drie andreaskruizen.
Verwijzing naar prestaties
,,De kleur is een verwijzing naar het recente internationale prestaties van Ajax”, legt marketingdirecteur Edwin van der Sar uit. ,,En de drie kruizen hebben zelfs een dubbele betekenis. Ze komen uit het stadswapen van Amsterdam, maar refereren er ook aan dat Ajax drie keer op rij een kruis heeft moeten zetten door overwintering in de Champions League.”![]()
![]()
doe dit maar op facebook, is leuk voor tante joke.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe dit maar op facebook, is leuk voor tante joke.![]()
ga maar weg, opperkleuterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fb denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: