Er is iets mis met je hoofd als je durft te beweren dat deze selectie bol staat van de kwaliteitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Even buiten dit specifieke voorbeeld: belang van sportpsychologie wordt nog steeds erg onderschat. Bijna elke voetballer die doorbreekt bij ajax heeft zowel een hele sterke periode als een hele matige periode. Dat wordt dan vergoelijkt met dat dat onvermijdelijk is, een natuurlijke ontwikkeling van een speler... Waarom precies? De benen en het talent zijn hetzelfde; het verschil moet wel in het hoofd zitten.
In ieder geval stapt iedere tegenstander nu t veld op met het idee dat er wat te halen valt. In een normaal seizoen doen alleen Utrecht en PSV dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef Bolasie het volgende:
Gaan ze in Amsterdam nou bibberen om GAE.Wat een tijden.
Haha hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er lijkt mij juist iets mis met je hoofd als je ontkent dat het bol staat van het talent.
eigenlijk het tegenovergestelde van je gehele post.
Owusu Abeyiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha hahaha
Type eeuwig talent a la quincy obusu misschien
Tete, Riedewald (mits als middenvelders) en Dolberg vind ik wel grote talenten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha hahaha
Type eeuwig talent a la quincy obusu misschien
youness, bazoer, cerny.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tete, Riedewald (mits als middenvelders) en Dolberg vind ik wel grote talenten.
Als je voorlopig stopt met het opstellen van El ghazi, Viergever en Gudelj kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness, bazoer, cerny.
de rest moet je doorselecteren.
Tussenjaartjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
----------------------Krul
Dumpreys - Veltman - Sánchez - Haps
-------------------Riedewald
-------------Nouri---------- Ziyech
--Bailey-------- Traore ------ Younes
ik zie dit voorbij komen. (ik denk dat ze die rechtsback van sparta bedoelen?)
voorlopig zou ik klaassen nog wel op rechts laten staan.
Je moet niet alle zwakzinnige fora afgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
Bailey komt niet en Nouri komt er niet in omdat Gudelj de vedette uithangt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
Viergever is gewoon een schande dat hij nog bij de selectie zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je voorlopig stopt met het opstellen van El ghazi, Viergever en Gudelj kom je al een heel eind.
Riedewald kan dan op het middenveld, Sanchez op zijn plek en Cerny op de plek van Anwar.
Nummer 3 alweerquote:
the fuck.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
maar dan moet ik jou posts missen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je moet niet alle zwakzinnige fora afgaan
Jouwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dan moet ik jou posts missen.
Bazoer, die is omhooggeschreven. Die viel gisteren ook weer eens door de mand zeg. Youness is bruikbaar, Cerny heb ik te weinig gezien dat hij echt op viel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness, bazoer, cerny.
de rest moet je doorselecteren.
ik luister niet naar de media. Ik concludeer zelf dat Bazoer een enorm talent is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bazoer, die is omhooggeschreven. Die viel gisteren ook weer eens door de mand zeg. Youness is bruikbaar, Cerny heb ik te weinig gezien dat hij echt op viel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
Cerny valt elke keer op als hij invalt. Probleem is dat hij niet zo vaak invalt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bazoer, die is omhooggeschreven. Die viel gisteren ook weer eens door de mand zeg. Youness is bruikbaar, Cerny heb ik te weinig gezien dat hij echt op viel.
En dat reken ik Bosz aan. Zeker gezien de vorm van ghazi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cerny valt elke keer op als hij invalt. Probleem is dat hij niet zo vaak invalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |