Je hebt zeker een punt, maar het is godverdomme Ajax. Die moeten in de fantasieopstelling nog van Willem II kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tete is een fenomeen als pure verdediger met z'n kont tegen de zestien. Speelt nu als rechtsback als opbouwer met 40 meter in de rug.
Riedewald is 100% Ajaxwaardig als nummer 6. Speelt nu ongeveer als laatste man.
Klaassen heeft het overzicht van een baksteen en speelt op 10.
Tja, dan gaat de trainer niet vrijuit na zo'n afstraffing.
Ter stegen is geblesseerdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Yeah right.
Ter Stegen is gewoon de eerste keeper. Cilissen zal het waarschijnlijk gewoon moeten gaan doen met beker wedstrijdjes enzo.
Ter Stegen mocht vorig jaar ook de CL keepen, maar dat was vooral om hem nog enigzins tevreden te houden. Dat gaat nu niet gebeuren.
Noem je Bravo nou de tweede keeper?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ter stegen is geblesseerd
Bij barca zetten ze vaak de tweede keeper in bij competitiewedstrijden.
geloof dat bravo en ter stegen allebei "eerste" keeper waren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Noem je Bravo nou de tweede keeper?
Eigenlijk wel, maar als de opstelling niet deugt blijkt Ajax ook maar een heel middelmatige ploeg te hebben, op dit moment. Want in principe kunnen El Ghazi, Dijks, Viergever, Gudelj en Veltman ook gewoon bij Willem 2 spelen. Dat zijn zeker 4 basisspelers van Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, maar het is godverdomme Ajax. Die moeten in de fantasieopstelling nog van Willem II kunnen winnen.
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als de opstelling niet deugt blijkt Ajax ook maar een heel middelmatige ploeg te hebben, op dit moment. Want in principe kunnen El Ghazi, Dijks, Viergever, Gudelj en Veltman ook gewoon bij Willem 2 spelen. Dat zijn zeker 4 basisspelers van Ajax.
Ik vergelijk die twee wedstrijden niet, dat doe jij. Dus misschien is het eerder een gedachte die je zelf niet kan waarderen. Geen probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?
Wat een domme opmerking.
Hetzelfde fenomeen zag je natuurlijk bij de kwalificatie van het Nederlands Elftal. Goed, daar stond zo ongeveer kwalitatief het minste elftal van pakweg de afgelopen 4 decennia, maar dan nog moet je wel beter kunnen dan wat er gepresteerd is in de kwalificatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?
Zou ze allebei inwisselen voor Gudelj de vedette.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een speler bij Willem 2 is die met Ajax mee zou kunnen. De beste spelers zijn in mijn ogen Falkenburg en Haye, dat zegt toch genoeg?
Zo'n briljante verdediger is Moreno nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV haalt aan de lopende band goede spelers binnen die meestal ook een meerwaarde vormen. Types als Moreno, Guardado, De Jong (2x). Wil je echt beweren dat die niet bij Ajax zouden willen spelen? Ajax speelt geen CL, kun je dan zeggen, maar dat is ook pas de laatste twee jaar zo.
Een PSV haalt gewoon Van Ginkel (die erg goed was) zodat Hendrix op de bank komt. Vervolgens ontwikkelt Hendrix zich tot een middenvelder waar Ajax alleen maar van kan dromen.
Het ligt echt niet aan de grote boze wereld om Ajax heen, het ligt gewoon aan structureel wanbeleid vanuit de club zelf.
En daar gaat het dan al gelijk fout bij die jongenquote:
Bij PSV durven ze tenminste risico te nemen. Ajax laat continu spelers lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo'n briljante verdediger is Moreno nou ook weer niet.
Van Ginkel hebben ze gehuurd, net als Siem de Jong. Je huurt dus een speler en als die weer weg is vul je die plek op met weer een gehuurde speler. Dat vind ik geen beleid voeren, tenzij je het doet omdat je verwacht dat een andere speler in de selectie er over een jaar wel staat. Zoals nu Ajax doet met Krul en Traore. Ramselaar moet het ook allemaal nog maar laten zien. Alleen Guardado en Luuk de Jong vind ik hele goede aankopen.
Ik roep niet dat het aankoopbeleid van Ajax zo goed is. Ze kopen veel jonkies waar potentie in zit, wat best een goed beleid is, maar ik zou best wel willen zien dat ze 2 of 3 spelers kopen die wat meer ervaring hebben. Hoeven niet gelijk 30+ te zijn, maar een elftal met alleen spelers van tussen de 18 en de 22 jaar is gewoon te matig.
En alweer bijna hersteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ter Stegen is geblesseerd, trouwens.
stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En daar gaat het dan al gelijk fout bij die jongen
Ik denk dat we toch echt nog een ervaren jongen nodig hebben. Type Zimling, Westermann.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo? Peter Bosz heeft gewoon de tijd nodig. Veltman gaat vanzelf beter verdedigen.
Dat klinkt goed. En wat fysieke kracht mag er ook wel bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch echt nog een ervaren jongen nodig hebben. Type Zimling, Westermann.
Nou, bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is iets mis met je hoofd als je durft te beweren dat deze selectie bol staat van de kwaliteit
Je kan het wel gooien op mentaliteit of wennen aan een systeem of kinderachtige instelling en nog 10 van die dooddoeners. Ze zijn gewoon niet goed genoeg
maar we hebben gudelj al?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. En wat fysieke kracht mag er ook wel bij.
Nou Nou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ter stegen is geblesseerd
Bij barca zetten ze vaak de tweede keeper in bij competitiewedstrijden.
Ons niveau helaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
En, spanning voor de loting straks?
het kan met Cil net zo lopen als met Bravos wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou Nou.
Ter Stegen heeft vorig seizoen wel 6 wedstrijden in de competitie gespeeld. Een keer 4 achter elkaar. Waarschijnlijk was Bravo geblesseerd. En de laatste 2 wedstrijden. Ik gok dat Bravo toen ook geblesseerd was.
Omdat ze Ter Stegen wel wilden behouden lieten ze hem de Champions League en de Copa Del Rey keeper waardoor hij nog aan 25 wedstrijden kwam.
Het was sowieso vanaf het begin al de bedoeling dat Ter Stegen gewoon de eerste keeper zou worden, maar doordat Ter Stegen aan het begin van het seizoen een paar foutjes maakte en daarna geblesseerd raakte voor een paar weken kwam toen Bravo in het doel te staan en die deed het zo goed waardoor Ter Stegen op de bank terecht kwam.
Omdat het verschil tussen Bravo en Ter Stegen klein was hebben ze hem de Champions League en de beker laten keepen.
Nu Bravo weg is wordt hij eerste keeper. Alles wijst daar op.
Er is 45 miljoen op hem geboden door Man City en afgewezen. Vervolgens mag zijn concurrent voor veel minder wel naar Man City en verlengen ze zijn contract tot 2021. Dat is een flinke tijd wat wel aangeeft dat ze in principe wel lang met hem verder willen.
Als Cillissen hadden genomen omdat hij een goede kans had om eerste keeper te worden hadden ze die 45 miljoen wel gepakt.
maakt geen hol uit wie we loten, in deze vorm gaan we er tegen Willem ll nog aan.quote:
Ja maar de eerste wedstrijd is pas over een maandje ofzo. Kan zo omslaan zoiets.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maakt geen hol uit wie we loten, in deze vorm gaan we er tegen Willem ll nog aan.
ik hoop het, zit momenteel in mijn chagrijnige bol.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar de eerste wedstrijd is pas over een maandje ofzo. Kan zo omslaan zoiets.
Tjah kijk naar Feyenoord onder fredje Rutten. Verloren thuis ook van Willem 2 en begonnen eind September ineens als een malloot te draaien met o.a mooie overwinningen op Sevilla, Luik enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop het, zit momenteel in mijn chagrijnige bol.
Spreken allebei geen woord Nederlands of Engels, dat levert al veel problemen op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet helemaal waar. Het is Bosz die de aanwinsten Cassierra en Sanchez op de bank zet. Zeker van die laatste begrijp ik dat niet, want die deed het volgens mij best aardig. Ook had hij de goed presterende Dolberg gewoon kunnen opstellen en een buitenspeler als Cerny mee kunnen nemen. Hij kiest daar zelf voor om dat niet te doen.
Bosz maakt dus ook genoeg fouten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mij mogen ze een B team opstellen in de EL, wat is dat een achterlijk toernooi zeg en ook daar zijn we kansloos trouwens.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]Doe even normaal zeg. Zon toernooi moeten we koesteren. Is cruciaal voor de punten.
Arrogante en neerbuigende houding mogen we ons wel even van verschonen de komende 5 jaar.quote:
Beter zet je gewoon alles in op het kampioenschap dat levert meer geld op dan die EL.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Arrogante en neerbuigende houding mogen we ons wel even van verschonen de komende 5 jaar.
Ik denk dat Klaassen dan nog wel het verste is van die spelers en best mee zou kunnen doen in een middenmoter, subtop club in een ander land.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, bedankt.
Spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazy, Cillessen; daar worden gewoon tientallen miljoenen op geboden door Europese (sub)topclubs. Jij en ik hebben een bepaalde bril op, maar deze clubs niet. Ze zullen dus wel wat kunnen, maar we kunnen het erover eens zijn dat ze dramatisch presteren. Waar ligt dat volgens jou dan aan?
Niet komen met de dooddoener: de markt is gek, op elke middelmatige speler wordt tientallen miljoenen geboden. Of dat dergelijke aankopen kunnen mislukken. Dit zijn te veel voorbeelden om op die manier te kunnen ontkrachten - zo veel spelers uit de Eredivisie worden namelijk niet voor die bedragen verkocht.
Ik zeg doen, dan kunnen we nog harder lachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mij mogen ze een B team opstellen in de EL, wat is dat een achterlijk toernooi zeg en ook daar zijn we kansloos trouwens.
Oh net als vorig seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beter zet je gewoon alles in op het kampioenschap dat levert meer geld op dan die EL.
CLquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/43(...)j-fc-kopenhagen.html
Mooi.
Ik denk dat het bij de Copa Del Rey blijft en eventueel wat wedstrijden die nergens om gaan. Laatste wedstrijden van het seizoen als Barca al kampioen is ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het kan met Cil net zo lopen als met Bravos wat dat betreft.
ik zeg ook niet dat hij nu eerste keeper gaat worden. Zeker niet op korte termijn.
Maar Barca speelt zoveel wedstrijden. Dat ik Cil er best een stuk of 20 zie spelen.
Wat denk je in de EL te bereiken dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh net als vorig seizoen.
Kampioen gaan we niet worden.
Overwinteren zou leuk zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat denk je in de EL te bereiken dan?
Gewoon Jong Ajax sturen. Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
De spelers krijgen op die manier Europese ervaring. Dat is goed voor de vraagprijs waardoor we de spelers voor meer kunnen verkopen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zullen het niet veel slechter doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon Jong Ajax sturen. Dat zal ze leren!
Bosz?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Bosz zijn 50 zweepslagen in het openbaar al gehad voor deze wanprestatie?
Hopelijk ga je die 20 euro opzuipen om deze wanprestatie weg te drinken.quote:
Is wel wat voor Heracles eigenlijk. Best goede spelerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor slechts 5 ton op te halen inderdaad
Bosz en alle spelers dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz?
Ajax is kwalitatief failliet. We mogen hopen dat Bosz zelf niet opstapt.
Daar kan geen alcohol tegenopquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hopelijk ga je die 20 euro opzuipen om deze wanprestatie weg te drinken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz?
Ajax is kwalitatief failliet. We mogen hopen dat Bosz zelf niet opstapt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo denken ze wel over ons.
Dat we allemaal hersenloze meelopers zijn die van dag tot dag leven.
met zn voorhoofd
Zelfde doelstelling als vorig jaar gewoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
quote:De overwinning van Ajax bij AZ (0-3) kwam het zelfvertrouwen van Frank de Boer ten goede. "De halve finale van de Europa League”, antwoordde hij op de vraag wat na de uitschakeling in de Champions League nu het doel is in Europa.
De Amsterdammers zullen zich eerst ten koste van Jablonec moeten plaatsen voor het kleine broertje van het miljoenenbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met dit Ajax mee zou kunnen? Vrijwel allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.halfdrie.nl/ajax-kent-zijn-eigen-geschiedenis-niet/twitter:11tegen11 twitterde op donderdag 25-08-2016 om 09:57:58After a Dutch team loses you hear about...✅ mentality✅ tempo✅ winning duels✅ wanting to win✅ player age✅ sharpness✅ focus❌ tactics reageer retweet
En waarvoor is die waardebon dan? Als je er consumpties voor kan halen is het prima toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:24 schreef Ashqelon het volgende:
Wut, lees dat je voor het verhuren van je seizoenkaart een waardebon krijgt en geen geld, is dat nog steeds zo?
http://www.ajaxshowtime.c(...)#WSplT0aAsfsxvWZJ.97
Het is een beetje een lang verhaal maar ben niet van plan om veel gebruik van de sc te maken, wil in principe de hele sc verkopen maar niemand op fok wilde het kopen zelfs niet voor veel minder dan ik er zelf voor heb betaalt dus wilde ik het verhuren maar als je er alleen een vergoeding voor krijgt heb ik er niets aan, tenzij je er tenues ofzo van mag kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarvoor is die waardebon dan? Als je er consumpties voor kan halen is het prima toch?
Viagogo een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is een beetje een lang verhaal maar ben niet van plan om veel gebruik van de sc te maken, wil in principe de hele sc verkopen maar niemand op fok wilde het kopen zelfs niet voor veel minder dan ik er zelf voor heb betaalt dus wilde ik het verhuren maar als je er alleen een vergoeding voor krijgt heb ik er niets aan, tenzij je er tenues ofzo van mag kopen.
Gewoon geen seizoenkaart meer kopen. Als een normaal bedrijf slecht presteert blijven de klanten weg en moeten ze wel iets doen. In het voetbal blijft iedereen braaf een kaartje kopen. Mensen die dat niet doen worden al snel tot successupporter uitgemaakt. Voetbal is entertainment en als je niet vermaakt wordt, dan mag je weg blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?
Dan had Netto allang de doodstraf gekregen samen met Poeperd en Adolf Colleequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?
Vroeger reed ie stiekem naar de trainingen van Ajax onder Lowie als Feyenoordspeler . Niemand mocht hem daar zien observeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.quote:
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zelfde doelstelling als vorig jaar gewoon?
[..]Lachwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je je plek verkopen per wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.
Ho!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
Ik las hier vorige week nog dat Ajax goed had ingekocht.
Traore is een toppertje, 2 beesten van Colombianen.
En nu is het weer kommer en kwel?
Traoré is wellicht onze beste speler, Cassierra heeft nog nauwelijks op zijn eigen positie gespeeld, en Sanchez was om logische redenen gisteren buiten de basis gehoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
Ik las hier vorige week nog dat Ajax goed had ingekocht.
Traore is een toppertje, 2 beesten van Colombianen.
En nu is het weer kommer en kwel?
Dus plaatsing voor Europa is het streven?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1
Komt goed
Nee Badder maar ik denk dat je dat zelf ook wel begrijptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus plaatsing voor Europa is het streven?
ben je weer op de trol toer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus plaatsing voor Europa is het streven?
het kan toch alleen maar beter vanaf nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Even zonder dollen, veel beter dan dat gaat het toch niet worden?
Met dit voetbal sla ik echt over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.
quote:In navolging van PSV heeft ook Ajax het tenue gepresenteerd waarin het dit seizoen in de Champions League-uitwedstrijden succesvol hoopt te zijn. Waar PSV kiest voor groen, willen de Amsterdammers hun opponenten bestrijden in sober zwart, met daarop drie andreaskruizen.
Verwijzing naar prestaties
,,De kleur is een verwijzing naar het recente internationale prestaties van Ajax”, legt marketingdirecteur Edwin van der Sar uit. ,,En de drie kruizen hebben zelfs een dubbele betekenis. Ze komen uit het stadswapen van Amsterdam, maar refereren er ook aan dat Ajax drie keer op rij een kruis heeft moeten zetten door overwintering in de Champions League.”
doe dit maar op facebook, is leuk voor tante joke.quote:
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe dit maar op facebook, is leuk voor tante joke.
ga maar weg, opperkleuterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?
Fb denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |