Als je met 18 jarigen begint, dan zijn ze over 3 jaar 21 en dat is nog steeds heel jong.quote:
die is zich kapot geschrokken gisteren.quote:Leon Bailey vertrekt definitief niet naar Ajax. De vleugelspeler van KRC Genk geeft de voorkeur aan nóg een seizoen in België, laat zijn vader en zaakwaarnemer Craig Butler weten op Facebook.
'Het is een lastige tijd geweest voor onze familie met een hoop vragen en keuzes', schrijft Butler. 'We hebben er goed over nagedacht, ik heb de tijd genomen om tijdens de laatste wedstrijd van Genk te kijken wat de fans voelen voor mijn zoon. Ik realiseer me nu dat er goede mensen zijn die om mijn zoon geven. We willen ze nog een kampioenschap geven voordat we België verlaten.'
Butler richt zich tot slot nog tot Ajax. 'Voor Ajax en de Ajax-fans: ik wens jullie het beste in de Nederlandse competitie en hoop op het beste voor jullie. Wij concentreren ons nu op de ontwikkelingen van Bailey en het kampioenschap voor Genk dit seizoen.' Ajax zou liefst vijftien miljoen euro hebben geboden op de jonge vleugelaanvaller.
bij jong speelt hij geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:37 schreef The_Groove het volgende:
Ziyech niet halen is Nouri z.s.m. de kans geven.
Snap dat hele 'Hij is er nog niet klaar voor'' verhaal ook niet.
Eerst zien dan geloven.
Mokkiemok denkt dat dit FM is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bailey en Ziyech komen niet trouwens.
Cerny speelt bij Jong ook geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij jong speelt hij geweldig.
qua leeftijd zal het elkaar niet veel ontlopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cerny speelt bij Jong ook geweldig.
De Ligt schijnt ook geweldig te spelen bij Jong.
Ik begin te twijfelen of we niet het verkeerde team Jong noemen.
Niemand, maar ik hoop op Frank Rijkaard of Jimmy Floyd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah er wordt langzaam flink gebashed op Bosz. Stel je voor we zetten de man eruit, wie wil dan in godsnaam zijn imago en carrière verneuken met dit zielloze en kwaliteitsarme zooitje?
ik hoop dat ze gaan inzien dat de trainer/coach niet het probleem is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah er wordt langzaam flink gebashed op Bosz. Stel je voor we zetten de man eruit, wie wil dan in godsnaam zijn imago en carrière verneuken met dit zielloze en kwaliteitsarme zooitje?
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cerny speelt bij Jong ook geweldig.
De Ligt schijnt ook geweldig te spelen bij Jong.
Ik begin te twijfelen of we niet het verkeerde team Jong noemen.
is satire kakkerlakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?
Wat een domme opmerking.
Ik zou Marcel Keizer doorschuiven. Die staat wel bovenaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Potje voor de vorm voetballen tegen een NAC is toch wel wat anders dan in de vCL in Rusland denk ik. Of vind jij dat wel vergelijkbaar?
Wat een domme opmerking.
Rijkaard heeft het leuk gedaan bij Barca met een wereldelftal maar is uiteindelijk met de staart tussen de benen ontslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niemand, maar ik hoop op Frank Rijkaard of Jimmy Floyd.
zal de zin zijn na de 1-0 overwinning op GAEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef Abed het volgende:
Gelukkig is na de goede resultaten van de afgelopen weken duidelijk dat we het met deze groep gaan doen.
GAE heb je wel geluk mee, tegen een top 6 of 7 team ga je er op deze manier opnieuw (hard) af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zal de zin zijn na de 1-0 overwinning op GAE
Hoop het ook. Gewoon Netto ontslaan en die TD van AZ nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat ze gaan inzien dat de trainer/coach niet het probleem is.
Niet vergelijkbaar, maar dat betekent niet dat Jong-Ajax het niet beter had gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking.
Waarom klopt Ajax niet aan bij Henriksen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoop het ook. Gewoon Netto ontslaan en die TD van AZ nemen.
Ja misschien had Willem 2 of NAC het ook wel beter gedaan. Of de A1 of de B2.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, maar dat betekent niet dat Jong-Ajax het niet beter had gedaan.
Henriksen is ook een diepgaande middenvelder. Daar hebben we Klaassen al voor. Snap niet dat PSV hem niet heeft genomen. Ajax heeft meer behoefte aan een passer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom klopt Ajax niet aan bij Henriksen?
Ik stel dan ook nergens dat er iedere week elf andere spelers op het veld dienen te staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er elke week 11 anderen op het veld staan kan je toch ook niet verwachten dat de spelers erin geloven.
Zullen we een jaartje zonder falende AZ aankoop doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom klopt Ajax niet aan bij Henriksen?
misschien in de vorm van een TD?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen we een jaartje zonder falende AZ aankoop doen?
Wie was de laatste echt succesvolle aankoop van AZ?
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham
El Ham was een prima speler alleen Frank is een racist.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham
Vejinovic kopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Henriksen is ook een diepgaande middenvelder. Daar hebben we Klaassen al voor. Snap niet dat PSV hem niet heeft genomen. Ajax heeft meer behoefte aan een passer.
Maak de poppen maar klaarquote:
Viergever!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax houd niet van lastige spelers en dat is net dat ze nodig hebben. Een klootzak keiharde trainer die spelers ook uitscheld als ze niet goed spelen.
Tete was gisteren anders aardig bezig tegen Anwar *static boy* El-Ghaziquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax houd niet van lastige spelers en dat is net dat ze nodig hebben. Een klootzak die spelers ook uitscheld als ze niet goed spelen.
El Ham kon gewoon goed voetballen. De Zeeuw was in zijn eerste periode ook gewoon goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Siggy niet
de Zeeuw niet
Gudelj
El Ham
En als ze ver van huis zijn gaat het niet goed hebben we gisteren gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:58 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet geen paniek aankoop gaan doen. Dan zijn ze verder van huis.
Die was echt slechter dan slecht al hadden ze allemaal wel de verkeerde pillen gekregenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete was gisteren anders aardig bezig tegen Anwar *static boy* El-Ghazi
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Lol??![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=telesporttf
Lolquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Lol??![]()
'vindt'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:04 schreef Sunri5e het volgende:
Lol??![]()
En Cernygod buiten de selectie blijft houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.
Bosz moet inderdaad doorgaan met zijn idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.
Ik denk dat Bosz Cerny heel erg graag bij de selectie wil. Maar het nieuwe beleid is om met vaste selecties te werken bij jong en het eerste voor optimale ontwikkelingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef Abed het volgende:
[..]
En Cernygod buiten de selectie blijft houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |