Het is een beetje een lang verhaal maar ben niet van plan om veel gebruik van de sc te maken, wil in principe de hele sc verkopen maar niemand op fok wilde het kopen zelfs niet voor veel minder dan ik er zelf voor heb betaalt dus wilde ik het verhuren maar als je er alleen een vergoeding voor krijgt heb ik er niets aan, tenzij je er tenues ofzo van mag kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarvoor is die waardebon dan? Als je er consumpties voor kan halen is het prima toch?
Viagogo een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is een beetje een lang verhaal maar ben niet van plan om veel gebruik van de sc te maken, wil in principe de hele sc verkopen maar niemand op fok wilde het kopen zelfs niet voor veel minder dan ik er zelf voor heb betaalt dus wilde ik het verhuren maar als je er alleen een vergoeding voor krijgt heb ik er niets aan, tenzij je er tenues ofzo van mag kopen.
Gewoon geen seizoenkaart meer kopen. Als een normaal bedrijf slecht presteert blijven de klanten weg en moeten ze wel iets doen. In het voetbal blijft iedereen braaf een kaartje kopen. Mensen die dat niet doen worden al snel tot successupporter uitgemaakt. Voetbal is entertainment en als je niet vermaakt wordt, dan mag je weg blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?
Dan had Netto allang de doodstraf gekregen samen met Poeperd en Adolf Colleequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zouden we trouwens wanprestaties strafbaar moeten maken? Net zoals wanbeleid op transfergebied?
Vroeger reed ie stiekem naar de trainingen van Ajax onder Lowie als Feyenoordspeler . Niemand mocht hem daar zien observeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.quote:
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:37 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik hoop voor Ajax niet dat er een Jan Wouters 2.0 periode komt met Bosz want ik denk dat er dan een revolte uitbreekt als Ajax komend weekend weer verliest of wederom geen winst behaalt. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Bosz als trainer werd aangesteld. Bedoel bij Feyenoord was hij als TD een ramp. Wilde men in Amsterdam dan niet inzien dat dat al een waarschuwing was en dat het een Feyenoord speler was met 0,0 connectie met Ajax.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zelfde doelstelling als vorig jaar gewoon?
[..]Lachwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je je plek verkopen per wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.
Ho!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
Ik las hier vorige week nog dat Ajax goed had ingekocht.
Traore is een toppertje, 2 beesten van Colombianen.
En nu is het weer kommer en kwel?
Traoré is wellicht onze beste speler, Cassierra heeft nog nauwelijks op zijn eigen positie gespeeld, en Sanchez was om logische redenen gisteren buiten de basis gehoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
Ik las hier vorige week nog dat Ajax goed had ingekocht.
Traore is een toppertje, 2 beesten van Colombianen.
En nu is het weer kommer en kwel?
Dus plaatsing voor Europa is het streven?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)53532741715-18b0e3e1
Komt goed
Nee Badder maar ik denk dat je dat zelf ook wel begrijptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus plaatsing voor Europa is het streven?
ben je weer op de trol toer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus plaatsing voor Europa is het streven?
het kan toch alleen maar beter vanaf nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Even zonder dollen, veel beter dan dat gaat het toch niet worden?
Met dit voetbal sla ik echt over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
had daar nog niet van gehoord, thanx. indien er iemand toch interesse heeft in ajax sc, 200, heb er zelf 370 voor betaalt.
quote:In navolging van PSV heeft ook Ajax het tenue gepresenteerd waarin het dit seizoen in de Champions League-uitwedstrijden succesvol hoopt te zijn. Waar PSV kiest voor groen, willen de Amsterdammers hun opponenten bestrijden in sober zwart, met daarop drie andreaskruizen.
Verwijzing naar prestaties
,,De kleur is een verwijzing naar het recente internationale prestaties van Ajax”, legt marketingdirecteur Edwin van der Sar uit. ,,En de drie kruizen hebben zelfs een dubbele betekenis. Ze komen uit het stadswapen van Amsterdam, maar refereren er ook aan dat Ajax drie keer op rij een kruis heeft moeten zetten door overwintering in de Champions League.”
doe dit maar op facebook, is leuk voor tante joke.quote:
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe dit maar op facebook, is leuk voor tante joke.
ga maar weg, opperkleuterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?
Fb denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een tante joke heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |