Dat sowieso. Patrick van Aanholt, Sneijder, Haller en Douglas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bosz moet inderdaad doorgaan met zijn idee.
aan de selectie moet nog wel wat veranderen. En snel!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat sowieso. Patrick van Aanholt, Sneijder,Haller en Douglas.
twitter:JasperCillessen twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:01:13De Treffers –> NEC –> Ajax –> FC BARCELONA ⚽️ Sueños se hacen realidad 🙏🏻! 🔵🔴🔵🔴 #FCB #MesQueUnClub https://t.co/dtE2cm8Pbp reageer retweet
Hijihihihiquote:
welke speelstijl?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige reden on Bosz te ontslaan is wanneer hij concessies doet aan zijn speelstijl.
Alles breed en wachten op de tegengoal.quote:
Druk naar voren, hoge lijn, direct spelen.quote:
doe geen moeite om het uit te leggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Druk naar voren, hoge lijn, direct spelen.
daar zie je toch helemaal niks van terugquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Druk naar voren, hoge lijn, direct spelen.
en dat ligt dan aan Bosz?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zie je toch helemaal niks van terug
Snap het wel. Het lijkt nu nergens op. Omdat het meest belangrijke weer vergeten is, het aanspeelpunt. Niemand voorin of het middenveld die balvast is. Tjah dan krijgt je vanzelf schijt in de broek. Dan durven verdedigers niet in te spelen, want die krijgen dan weer te vreten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe geen moeite om het uit te leggen.
je kan als trainer van alles willen maar het gaat erom hoe het uitgevoerd wordt, jij bent wel al tevreden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe geen moeite om het uit te leggen.
totaal niet, maar ik geloof heilig in wat Bosz voor ogen heeft. Alleen moeten er bepaalde aankopen gedaan worden, en daar zit het heikopuntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan als trainer van alles willen maar het gaat erom hoe het uitgevoerd wordt, jij bent wel al tevreden?
Dat klopt. Daarom moet Bosz nog even aanblijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zie je toch helemaal niks van terug
eens, alleen als je ziet hoe het gelopen is hadden ze de CL gewoon moeten halen. Maar vooraf zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom moet Bosz nog even aanblijven.
Overigens. Op papier hebben we EL gehaald en een stroeve start van de competitie.
Als ik je dat voor de tijd had gezegd had je ermee ingestemd dat het logisch zou zijn.
Ben er serieus niet rouwig om. Jammer van die vernedering maar Ajax is gewoon van bedenkelijk niveau tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, alleen als je ziet hoe het gelopen is hadden ze de CL gewoon moeten halen. Maar vooraf zeker
Thuis verliezen van Willem 2 is voor Ajax redelijk logisch inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Overigens. Op papier hebben we EL gehaald en een stroeve start van de competitie.
Als ik je dat voor de tijd had gezegd had je ermee ingestemd dat het logisch zou zijn.
Posts van hem zijn opeens verwijderdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:17 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JasperCillessen twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:01:13De Treffers –> NEC –> Ajax –> FC BARCELONA ⚽ Sueños se hacen realidad 🙏🏻! 🔵🔴🔵🔴 #FCB #MesQueUnClub https://t.co/dtE2cm8Pbp reageer retweet
Blijkbaar wel. Dat krijg je als je met een lachwekkend zooitje spelers aantreedt en wel even denkt te winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Willem 2 is voor Ajax redelijk logisch inderdaad.
Bevestigen voor de club dat doet is not done (tenzij Zlatan)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Posts van hem zijn opeens verwijderd
van mij hoeft hij ook helemaal niet weg, ik vind alleen dat hij verkeerd begonnen isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
van mij hoeft hij ook helemaal niet weg, ik vind alleen dat hij verkeerd begonnen is
Ze zijn er weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Posts van hem zijn opeens verwijderd
Op de bank bedoel je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
Cil op het vliegtuig naar barcelona.
Mogelijk zelfs zondag al onder de lat.
Bohh dat zou wel genot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
De vermakelijke hork dan maar als trainer
is gewoon tweede keeper. Dus zal veel in actie komen in de competitie.quote:
Jij bent een verstandige jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Het spelletje wat Bosz wil spelen kan niet met deze selectie. Dan blijven er twee simpele opties over: speelstijl aanpassen of spelers proberen aan te trekken die het wel kunnen.
Nu is professor Bosz te trots voor dat eerste en Ajax niet aantrekkelijk genoeg voor goede spelers voor optie 2, dus wordt deze speelstijl aangehouden met deze Jan-Pipo de Clowns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |