Volgens mijn schoonzusje het betalen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iig om het te vragen
betalen weet ik niet
heb je weer gedronken ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Thezappa het volgende:
hahahahahahahah yvonne is een orka...
wijf..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo moeten jullie altijd beefen in deze topic
En jij bent vervelend, en nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Thezappa het volgende:
hahahahahahahah yvonne is een orka...
Waarom praat jij ineens zo straat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
oh alleen nog sosaquote:
HahahaHahahah als je op mij doelt kom ik die bejaarde reet van je verbouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef Thezappa het volgende:
wacht net zo lang tot het zeehondje terug is hahaha
Ga terug naar de heimat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom praat jij ineens zo straat?
Omdat ze pas 12 zijn, zelfs onze Stijn wa nooit zo vervelend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
HahahaHahahah als je op mij doelt kom ik die bejaarde reet van je verbouwen
VBL is dan ook een klasse forumpje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ze pas 12 zijn, zelfs onze Stijn wa nooit zo vervelend.
jahahahquote:
Dat heb ik zo gemist.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik had de eckte
daarna gwn admin abuse
Ook nog kapen van Yvonne, is wel permabanwaardig vind ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik had de eckte
daarna gwn admin abuse
Heb je die zeehond gezien die op een boot ging zitten toen een orka achter hem aan zat? Dat ben ik.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL is dan ook een klasse forumpje.
wow vieze snitch deze manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog kapen van Yvonne, is wel permabanwaardig vind ik
hahaha heb ik gezien..die nazi die zei , gooi hem ma terug ..die ben ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die zeehond gezien die op een boot ging zitten toen een orka achter hem aan zat? Dat ben ik.
Bedankt mijn favoriete mannelijke user. Minstens een gedeelde eerste plek in ieder geval.quote:
Daarom zijn er ook al JAREN geen serieuze bans.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
In VBL gaat men toch ongeveer net zo met elkaar om als in de KLB SC of?
ben er al tijdje nauwelijks geweest, maar ong. wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
Guus heeft net iets liefs gedaan,niks perma.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog kapen van Yvonne, is wel permabanwaardig vind ik
in klb sc ook niet echt volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook al JAREN geen serieuze bans.
Oke, een jaar.
tong scheldt iedereen uit maar krijgt never een perma want fa willen geen zelfmoord op hun geweten hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
hehehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
tong scheldt iedereen uit maar krijgt never een perma want fa willen geen zelfmoord op hun geweten hebben.
Die sport met van die mannen die zich aanstellen als ze een tikje krijgen tussen het tegen een bal aanschoppen door.quote:
Beter kijk je naar boksenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die sport met van die mannen die zich aanstellen als ze een tikje krijgen tussen het tegen een bal aanschoppen door.
ooo voetbalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die sport met van die mannen die zich aanstellen als ze een tikje krijgen tussen het tegen een bal aanschoppen door.
Zo hard gegniffeld dat mijn borst pijn doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
tong scheldt iedereen uit maar krijgt never een perma want fa willen geen zelfmoord op hun geweten hebben.
drie maanden lulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
in klb sc ook niet echt volgens mij
ja behalve dwc, maar ja, dwc
kan ergerquote:
heb het tijdens de OS gekeken, maar dat jury-beoordeelshit is echt geen kut aan als je niet snapt waar die beslissingen op gebaseerd wordenquote:
met wie moet ik delen danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt mijn favoriete mannelijke user. Minstens een gedeelde eerste plek in ieder geval.
ik denk als wij gaan..pak je je pipa..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
één op één boksen jij gaat naar dokter
ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
Nah is ook niks. Gezonde (sport)mensen kijk ik liever niet naar om persoonlijke redenen.quote:
hehe even checkenquote:
Dat is dan ook AMATEURBOKSENquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb het tijdens de OS gekeken, maar dat jury-beoordeelshit is echt geen kut aan als je niet snapt waar die beslissingen op gebaseerd worden
Is geheim. :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met wie moet ik delen dan
ik kan niet rennen en vechtenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar kan wel hard rennen man
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
geen school geen baan alleen een brick uit colombia
hoiquote:
pak smeer gehad he van yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nah is ook niks. Gezonde (sport)mensen kijk ik liever niet naar om persoonlijke redenen.
Nee ik heb beroepsgeheim.quote:
Wat bedoelt u meneer T. Zappa?quote:
haha deze dikke neukt iedereen de moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sowieso man stiekem was ik degene die iedereen snitchte
wowquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ben ik straks binnen ben ik in maroc
je bent niks gewend zie ik.quote:
Heeft je buurjongetje dit geschrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
één op één boksen jij gaat naar dokter
ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
nee lange ritchquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heeft je buurjongetje dit geschreven
Stop deze act plzquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ben ik straks binnen ben ik in maroc
BEK DICHT OVER MIJN MOEDERquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha deze dikke neukt iedereen de moeder
Hihiquote:
geen idee..maar is wel tijd om ui te wisselenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bedoelt u meneer T. Zappa?
echt gek nummerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow
precies fucking tegelijk
sick
ik denk dat ook eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom denkt de FOK!newsfeed dat ik interesse heb ik plaatjes van 20 lekkere mannen?
Waarom dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geen idee..maar is wel tijd om ui te wisselen
aow is genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt gek nummer
al snap ik niet waarom die lui niet al lang en breed in maroc zitten
zoveel heb je daar niet voor nodig om te leven
Wss omdat ze hier uitkering vangenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt gek nummer
al snap ik niet waarom die lui niet al lang en breed in maroc zitten
zoveel heb je daar niet voor nodig om te leven
die kun je gewoon meenemen tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wss omdat ze hier uitkering vangen
Heb je dat niet dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom denkt de FOK!newsfeed dat ik interesse heb ik plaatjes van 20 lekkere mannen?
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kun je gewoon meenemen toch
nee mag nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kun je gewoon meenemen toch
slaap lekker mattiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
truste vriendjes, was gezellig
alleen bijstand niet volgens mijquote:
slaapzequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
gwnquote:
truste bobby..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik denk niet dat ik ooit in aanmerking kom voor welke uitkering dan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn
wajong fixen en dan kun je emigreren
weet niet precies hoe het zit, maar daar is gewoon een verdrag overquote:
wajong komt sws niemand nog voor in aanmerking zo ongeveerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit in aanmerking kom voor welke uitkering dan ook
ja volgens mij ook iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
weet niet precies hoe het zit, maar daar is gewoon een verdrag over
volgens mij is het inmiddels wel zo dat je uitkering dan wordt aangepast aan de prijzen aldaar en dus lager uitvalt
Ben vet heteroquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo gay als jij haas
raar als ik zie hoeveel mensen die wajong nog pakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wajong komt sws niemand nog voor in aanmerking zo ongeveer
dan krijg je in polen denk ik maximaal 2-3 barkiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
weet niet precies hoe het zit, maar daar is gewoon een verdrag over
volgens mij is het inmiddels wel zo dat je uitkering dan wordt aangepast aan de prijzen aldaar en dus lager uitvalt
ja is ook, maar die worden volgens mij allemaal nog herkeurdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar als ik zie hoeveel mensen die wajong nog pakken
die worden nog herkeurdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar als ik zie hoeveel mensen die wajong nog pakken
bijstand elk mensxchquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit in aanmerking kom voor welke uitkering dan ook
ja dat zeg ik net toch gvdquote:
tot een bepaald bedrag jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je eerst spaargeld opmaken toch
slaap lkkr broquote:
er werd in klb fb gezegd dat je ook users kon negeren, nou dat doe ik dus, is t weer niet goedquote:
ja dus...prima dan toch die 30 e is ook niets danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je eerst spaargeld opmaken toch
Dat van gisteren was eenmaligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vet zeker, hetero weet ik zo net nog niet
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
er werd in klb fb gezegd dat je ook users kon negeren, nou dat doe ik dus, is t weer niet goed
ohquote:
ligt aan jezelfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die bijstand droom kan ook de ijskast in
gezellig jatochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit ik straks weer alleen met dp en die margaret thatcher lover zeker
wiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben vooralsnog ook nog wakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij een weet
slaapt je zusje weer tusseninquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo slapen
morgen weer vroeg dag
jazeker.quote:
weenie hoe dat afgelopen is eiglkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
was die gast nou vervolgd of niet/.?
lol gewoon weer dat boek laten voelen jatochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jazeker.
maar warm man, vannacht begon ze om 3 uur snachts mij de nachtrust te verzieken
oh beterquote:
weet niet manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol gewoon weer dat boek laten voelen jatoch
slaap lekker ins
hoezo nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet man
konden vandaag niet eens dierentuin
altijd..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
hallo zappa, ik ben etsu. aangenaam.
ben jij lief?
dingen die weinig energie kosttequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan met je zusje
brood stront maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dingen die weinig energie kostte
watquote:
was het zo warmquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dingen die weinig energie kostte
ja 31 gepaktquote:
neehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
van brood stront maken?ken je niet
wow dat is wel warm jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja 31 gepakt
ga dan maar met zo kleine kindje naar dierentuin sowieso ze pakt hittesteek en dan heb ik het gedaan bij mn moeder
nu is mn leven compleetquote:
thuis? ben jij een vrouw of een man trouwens?quote:
ja gewoon thuis, waar anders denk je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
thuis? ben jij een vrouw of een man trouwens?
quote:
in je auto..ga je antwoord geven?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gewoon thuis, waar anders denk je.
man natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
in je auto..ga je antwoord geven?
denk tquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef Etsu het volgende:
zouden we alleen achterblijven, dp? iedereen is slapen of is geband
zo weet ik ook weer wie ik wel of niet moet hosselenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
snap nooit wat het mensen boeit of een user man of vrouw is
misschien kan ik over vakantie beginnenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t
volgens mij is hzaw ook al weg
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo weet ik ook weer wie ik wel of niet moet hosselen
wiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kan ik over vakantie beginnen
dan komt die ene halfie weer een tirade houden over zn werk op zee
is toch wel een dingetje...een vrouw geeft sneller antwoordquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
snap nooit wat het mensen boeit of een user man of vrouw is
hahahah mooi was datquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kan ik over vakantie beginnen
dan komt die ene halfie weer een tirade houden over zn werk op zee
niels/kurovskiquote:
is beetje raar figuurquote:
ja, eigenlijk vergeet ik alles van FOK! als ik mn browser afzet.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, eigenlijk vergeet ik alles van FOK! als ik mn browser afzet.
behalve JOUW Posts.
wat mooi gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft
beter een fasisct in de tuin dan een commie in de keukenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
POL / Demonstraties mbt. buitenlandse conflicten moeten verboden worden
kijk een fascist
Ben daar vrijdag pas hé, zit nou bij de grand canyon.quote:
hoe groots is dat kanonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben daar vrijdag pas hé, zit nou bij de grand canon.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter een fasisct in de tuin dan een commie in de keuken
ohja ik verwarde LA met LVquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben daar vrijdag pas hé, zit nou bij de grand canyon.
ja toen was het fascisme wel een grote dreigingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is denk een grapje uit de koude oorlog
Geen idee heb zo'n boekje. Maar is echt fucking groot.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen idee heb zo'n boekje. Maar is echt fucking groot.
1 van de 7 natuurwonderen of hoe je dat ook zegt btw.
Zo koud is anders allemaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is denk een grapje uit de koude oorlog
die kelders zijn niet voor niets gemaakt..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja toen was het fascisme wel een grote dreiging
tan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zo koud is anders allemaal niet.
wellicht had je iets op kunnen merken aan het feit dat er groots kanon staat in mijn postquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Etsu het volgende:
De canyon is ongeveer 435 kilometer lang en heeft een breedte die varieert tussen 15 en 29 kilometer.
nognieteens 5 sec googlewerk, dp
Klopt man, maar mensen zijn hier veel relaxter, sirieus. Was zo'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja ik verwarde LA met LV
er is zoveel te zien in de USAik heb daar allemaal de tijd niet voor joh
het is al zo laat snapjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wellicht had je iets op kunnen merken aan het feit dat er groots kanon staat in mijn post
ja tyfushittequote:
volgens mij welquote:
Allemaal fucking chinezen en Aziaten hier met selfiestick haha.quote:
,quote:
ja, nooit een 'hello', maar altijd 'how about you' of 'wazzup'?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt man, maar mensen zijn hier veel relaxter, sirieus. Was zo'
n chick die naar onze camper kwam praatje maken enzo.
En als je een winkel ingaat vragen ze hoe het gaat enzo.
van warm weer gaan mensen ook raar doen, raarder dan normaal.quote:
Gelukkig maar dat Chinezen geen Aziaten zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Allemaal fucking chinezen en Aziaten hier met selfiestick haha.
photobomb zequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Chinezen geen Aziaten zijn
dat vragen ze dus niet halfiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef BoneThugss het volgende:
En als je een winkel ingaat vragen ze hoe het gaat enzo.
godteringquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
ze hebben wel allemaal de kut overdwarsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl een nieuw grijp hem
Ja precies ' how you ding sir' of iets in die trant haha. Wiet is ook legaal hier moet je alleen pas kopen van 320 dollar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, nooit een 'hello', maar altijd 'how about you' of 'wazzup'?
nerd wazjegrapquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat vragen ze dus niet halfie
Haha oké weet k veel zijn iig fucking veel.😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha oké weet k veel zijn iig fucking veel.😂
ja weet ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja precies ' how you ding sir' of iets in die trant haha. Wiet is ook legaal hier moet je alleen pas kopen van 320 dollar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha oké weet k veel zijn iig fucking veel.😂
Klopt, ik ga slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
van warm weer gaan mensen ook raar doen, raarder dan normaal.
Naja je hebt geen last van ze ofzo, maar het zijn er echt fucking veel en vind die taal zo iritantquote:
is wel living on the edgequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik
hier op de campus is wiet verboden, maar er wordt volop geblowd. als ze je betrappen, schoppen ze je eraf. weg geld.
vertel eens wat over jezelfquote:
Worden ze boos haha😂quote:
ik ook hoor..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Naja je hebt geen last van ze ofzo, maar het zijn er echt fucking veel en vind die taal zo iritant
nee mij ook niet gezien hoor, maar ze doen het allemaal zo stiekem. gister in mn slaapgebouw blowde ook iemand binnen, kon je ruiken in de gang. maar ze konden niet identificeren wie het was. diegene heeft geluk gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is wel living on the edge![]()
in zo'n geval zou ik het niet doen
ze vinden zichzelf altijd zo tekort gekomen..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het niet op Amerikanen.
En hun nepheid.
Tjing Tjing tjonge, haha. Ging nederlands lullen tegen een Chinees die werdt best leip haha.quote:
....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tjing Tjing tjonge, haha. Ging nederlands lullen tegen een Chinees die werdt best leip haha.
hey ...do you got weed...?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun nepheid.
Ik ben ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf
wat is je grootste droom
wat is je grootste nachtmerrie
wat vind je leukste aan jezelf
wat vind je stomste aan jezelf
wat is je favo muziek/boek/film
In LA is 25 procent blank kwam ik net achter de rest zwart. Dat zijn niet echt wat je noemt typische amerikkanen maar ze zijn wel chili in et algemeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun nepheid.
waar is je ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tjing Tjing tjonge, haha. Ging nederlands lullen tegen een Chinees die werdt best leip haha.
quote:
Klopt dat noem je idd niet amerikkanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef BoneThugss het volgende:
Dat zijn niet echt wat je noemt amerikkanen
In LA zat ik perongeluk in een spaanstalige mis op zondag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
In LA is 25 procent blank kwam ik net achter. Dat zijn niet echt wat je noemt amerikkanen
gvd m2b match made in heaven wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik ben ik
mijn grootste droom is om gelukkig te zijn
mijn grootste nachtmerrie is dat ik alleen eindig (als kattenvrouwtje ofzo)
leukste aan mezelf vind ik dat ik niet door mensen laten tegenhouden als ik wat vind
stomste aan mezelf is dat ik soms teveel care
favoriete muziek is hiphop rnb soul (niet specifiek favo artiest) favo boek de monnik die zijn ferrari verkocht en film american gangster
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt dat noem je idd niet amerikkanen.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik zo wat beters ga doen, slapen.
Ik kan alleen mobiel FOKen hier dus helaas.😂quote:
ik ga niet daten via fokquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gvd m2b match made in heaven wanneer gaan we daten?
Haha, ja.quote:
Helemaal opgewonden praten tegen die andere tjappies toen maar gauw weggegaan.😂quote:
ik was wel beetje trots op jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik kan alleen mobiel FOKen hier dus helaas.😂
Maar de lol was er ook een beetje vanaf.😂
zonder existentie geen essentie toch :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van existentie gaat vooraf aan essentie?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zou gek zijn, uit eten lijkt me veel praktischer
Versta ik toch niet maar ze zijn met te veel, dat win ik nooit haha.😅quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]wat willen ze doen dan, hooguit wat lelijks zeggen
![]()
Dank. 😊quote:
is goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
doei de groeten
etsu kijk je app zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |