ruig..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:04 schreef whatdafuck het volgende:
Idd als ik nog 1 keer een Turkse vlag in de buurt zie wapperen print ik duizenden flyers uit met Gulen for President en zal Amsterdam hiermee bezaaien
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef glazenbak123 het volgende:
En als ik nou een Nepalese vlag wapper hier mag dat niet? Wat kan het jou schelen wat voor kleurtjes zo.een vlag heeft en bij welk land die toevallig hoort. Print nog meer van zulke waanbeelden in je hoofd en laat je leven vooral volledig leiden door een vlag... weet je wat een vlag is?? Een gekleurd stuk katoen, en als al die domme erdogan aanhangers daar mee willen zwaaien laat ze dat mooi doen. En stel jezelf niet zo aan verder, denk om je eigen hachje. Iedereen is al teveel met elkaar bezig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik denk dat een oplossing eerder zit in het afschaffen van dubbele nationaliteiten voor nakomelingen van migranten.
Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
Je kunt je beter druk maken over waarom Turken die hier tientallen jaren wonen nog met Turkse vlaggen de straat op gaan. Blijkbaar doen we iets niet goed. Misschien moeten we eens wat steviger nadenken, voordat we hordes vlaggendragers het land binnen laten.
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen....
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.quote:En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij.
Inderdaad weg met regels! Terug naar de cowboytijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef glazenbak123 het volgende:
Nog meer verbieden ja! Geweldig. Ik sta ook niet te springen om Erdogan-aanhangers maar ik houd er niet van om demonstraties zomaar even te verbieden. Teveel verboden zijn vrijheidontemend. Hetzelfde ben ik van mening dat het boerkienie-verbod te zot voor woorden is. Ongelofelijk, net als dat het totaal nergens op slaat dat ze in het midden oosten mensen meteen bloot bovenlijf van t strand halen... en het slaat ook nergens op dat vrouwen daar een boerkienie aan moeten hebben.... maar vooral alle zinloze kloteregels met nog meer regels bestrijden, zodat de almachtige politie iedereen kan beboeten die dingen doet die gek zijn...
Zie genoeg dat buitenlanders met een Nederlands voetbalshirt lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?
Zoniet doen we dus blijkbaar iets fout.
Ja. Je roots gaan dieper dan een stuk grond waar je op leeft. Als ik zou emigreren zou ik mijzelf ook altijd voorstellen als Dutch guy.quote:[..]
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laten we het verbieden dan bestaat het niet.
De regels zijn wat doorgeslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Inderdaad weg met regels! Terug naar de cowboytijd.
Beetje naief, niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:54 schreef goodtripbob het volgende:
Verder vind ik dat landen en grenzen op mogen rotten samen met de staten. En dan 1 wereld die samen werkt als 1 team aan verbetering van de aarde.
Laten wij eens beginnen met 1 paspoort, mogen ze een keuze maken of hier, of daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
Je kunt je beter druk maken over waarom Turken die hier tientallen jaren wonen nog met Turkse vlaggen de straat op gaan. Blijkbaar doen we iets niet goed. Misschien moeten we eens wat steviger nadenken, voordat we hordes vlaggendragers het land binnen laten.
Nou zeg, echt de as van het kwaad, die dubbele nationaliteit. Dat de wereld hier niet eerder achter is gekomen zegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik denk dat een oplossing eerder zit in het afschaffen van dubbele nationaliteiten voor nakomelingen van migranten.
Hoe vaak verklaar jij als gegoede Nederlander jouw liefde voor Koning Willem?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?
Zoniet doen we dus blijkbaar iets fout.
[..]
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.
Inderdaad. Ons lekker af laten glijden tot het niveau van die klotelandjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:48 schreef Dven het volgende:
Verder typisch janlultopic. Zelf screeuwwn over vrijheidsinperkingen maar vervolgens zo veel mogelijk willen verbieden voor andersdenkenden.
Precies!! Willen enkel misbruik maken van onze sociale voorzieningen!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Achterhoker het volgende:
Toch vreemd dat die mensen zich allemaal drukker lijken te kunnen maken om wat er in hun 'roots' landen gaande is dan hier in Nederland. Geld is dan ook het enige argument voor dit soort mensen om hier nog te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |