abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164832853
Steeds vaker wordt gedemonstreerd over iets dat zich ver buiten Nederland afspeelt.

Recent voorbeeld:
Dit moet wat mij betreft verboden worden. Conflicten worden dankzij die fantastische multiculturele samenleving ( :r ) geïmporteerd. Deze conflicten moeten ze in hun eigen land uitvechten, maar niet hier. Daarom moet er geen vergunningen worden afgegeven voor demonstraties over situaties in het buitenland.

Maar ook het zwaaien met vlaggen uit andere landen dient te worden verboden. Sinds die zogenaamde staatsgreep in Turkije zijn er steeds vaker Turkse vlaggen te zien. Dat moet stoppen. Steunbetogingen aan Erdogan doen ze maar in Turkije, maar niet hier. Uiteraard moeten officiële gebeurtenissen (zoals sporttoernooien of internationale conferenties) ontheffing krijgen van het vlag-verbod.
pi_164832924
Idd als ik nog 1 keer een Turkse vlag in de buurt zie wapperen print ik duizenden flyers uit met Gulen for President en zal Amsterdam hiermee bezaaien w/
pi_164832947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 02:04 schreef whatdafuck het volgende:
Idd als ik nog 1 keer een Turkse vlag in de buurt zie wapperen print ik duizenden flyers uit met Gulen for President en zal Amsterdam hiermee bezaaien w/
ruig..

maar geloof het niet helemaal
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_164833033
Nog meer verbieden ja! Geweldig. Ik sta ook niet te springen om Erdogan-aanhangers maar ik houd er niet van om demonstraties zomaar even te verbieden. Teveel verboden zijn vrijheidontemend. Hetzelfde ben ik van mening dat het boerkienie-verbod te zot voor woorden is. Ongelofelijk, net als dat het totaal nergens op slaat dat ze in het midden oosten mensen meteen bloot bovenlijf van t strand halen... en het slaat ook nergens op dat vrouwen daar een boerkienie aan moeten hebben.... maar vooral alle zinloze kloteregels met nog meer regels bestrijden, zodat de almachtige politie iedereen kan beboeten die dingen doet die gek zijn...
pi_164833059
En als ik nou een Nepalese vlag wapper hier mag dat niet? Wat kan het jou schelen wat voor kleurtjes zo.een vlag heeft en bij welk land die toevallig hoort. Print nog meer van zulke waanbeelden in je hoofd en laat je leven vooral volledig leiden door een vlag... weet je wat een vlag is?? Een gekleurd stuk katoen, en als al die domme erdogan aanhangers daar mee willen zwaaien laat ze dat mooi doen. En stel jezelf niet zo aan verder, denk om je eigen hachje. Iedereen is al teveel met elkaar bezig.
pi_164833287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef glazenbak123 het volgende:
En als ik nou een Nepalese vlag wapper hier mag dat niet? Wat kan het jou schelen wat voor kleurtjes zo.een vlag heeft en bij welk land die toevallig hoort. Print nog meer van zulke waanbeelden in je hoofd en laat je leven vooral volledig leiden door een vlag... weet je wat een vlag is?? Een gekleurd stuk katoen, en als al die domme erdogan aanhangers daar mee willen zwaaien laat ze dat mooi doen. En stel jezelf niet zo aan verder, denk om je eigen hachje. Iedereen is al teveel met elkaar bezig.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_164833361
Ik denk dat een oplossing eerder zit in het afschaffen van dubbele nationaliteiten voor nakomelingen van migranten.
pi_164833871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik denk dat een oplossing eerder zit in het afschaffen van dubbele nationaliteiten voor nakomelingen van migranten.
:'(
pi_164833908
Door dit te verbieden maak je zaken minder zichtbaar. De grootte van de Turkse betogingen is een interessant stuk informatie.
Pretium iustum mathematicum licet soli Deo notum. ---Juan de Lugo
pi_164833917
Je kunt je beter druk maken over waarom Turken die hier tientallen jaren wonen nog met Turkse vlaggen de straat op gaan. Blijkbaar doen we iets niet goed. Misschien moeten we eens wat steviger nadenken, voordat we hordes vlaggendragers het land binnen laten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 05:51:55 #11
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_164833949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
Je kunt je beter druk maken over waarom Turken die hier tientallen jaren wonen nog met Turkse vlaggen de straat op gaan. Blijkbaar doen we iets niet goed. Misschien moeten we eens wat steviger nadenken, voordat we hordes vlaggendragers het land binnen laten.
Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen.... :')

En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij.

Als buitenlander, geboren in nl of niet, wordt je toch aangezien voor de nationaliteit waar je op lijkt. Niet op je paspoort. ;)

Verder vind ik het verbieden van protesten fascistisch. Zolang je protest in orde verloopt is een ieders mening het waard om uitgedragen te worden.
pi_164833963
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:51 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen.... :')
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?
Zoniet doen we dus blijkbaar iets fout.

quote:
En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij.
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.
pi_164833969
Laten we het verbieden dan bestaat het niet.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 06:30:09 #14
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_164833980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef glazenbak123 het volgende:
Nog meer verbieden ja! Geweldig. Ik sta ook niet te springen om Erdogan-aanhangers maar ik houd er niet van om demonstraties zomaar even te verbieden. Teveel verboden zijn vrijheidontemend. Hetzelfde ben ik van mening dat het boerkienie-verbod te zot voor woorden is. Ongelofelijk, net als dat het totaal nergens op slaat dat ze in het midden oosten mensen meteen bloot bovenlijf van t strand halen... en het slaat ook nergens op dat vrouwen daar een boerkienie aan moeten hebben.... maar vooral alle zinloze kloteregels met nog meer regels bestrijden, zodat de almachtige politie iedereen kan beboeten die dingen doet die gek zijn...
Inderdaad weg met regels! Terug naar de cowboytijd.
Fade to Black
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 06:54:21 #15
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_164834016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?
Zie genoeg dat buitenlanders met een Nederlands voetbalshirt lopen.
Maar door mensen als jij die naar afkomst blijven kijken en een Turk geboren in NL Turk noemt, voelt een groot deel van de buitenlanders zich niet welkom. Wat vind je trouwens van al die kleding met een usa of Engeland vlag gedragen door Nederlanders en buitenlanders....
Daarnaast heeft najib amhali een leuk stuk hierover...

Dat er in een of ander land hele woonwagenkampen zijn met NL migranten die allemaal een satelietschotel hebben om nl zenders te ontvangen. Daarbij spreken ze alleen met andere Nederlanders en geen woord van de plaatselijke taal. Ook al wonen ze er al jaren... Ze houden zich aan nl culturele normen en waarden en voelen zich Nederlands ipv inwoners van het land waar ze wonen... ;)
quote:
[..]

Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.
Ja. Je roots gaan dieper dan een stuk grond waar je op leeft. Als ik zou emigreren zou ik mijzelf ook altijd voorstellen als Dutch guy.

Verder vind ik dat landen en grenzen op mogen rotten samen met de staten. En dan 1 wereld die samen werkt als 1 team aan verbetering van de aarde. In plaats van commerciële concurrentie alleen maar samenwerken. Waar concurrentie zorgt voor het tegen houden van progessie omdat er ten 1e zorgt dat bedrijven informatie geheim houden. Ze vragen bullshit als patent aan wat zorgt dat iemand die er veel verbetering in de wereld in ziet deze technologie bv niet mag gebruiken...
Zodra we werken als 1 team delen we alle informatie en gebruiken deze optimaal omdat we niet worden tegengehouden door concurrentie die meer kan verkopen en jij juist amper wat... Maar samen zonder staat/geld en gewoon vrij werken aan een betere toekomst met mensen die allemaal bij dezelfde data kunnen en daarmee als 1 team alleen maar aan efficiëntie hoeven te denken. Alle taken die mensen niet willen doen of robots beter doen laten we doen door robots. Zodat wij alleen maar hoeven spelen en bedenken hoe de wereld nog chiller kan werken.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 06:58:50 #16
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_164834025
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laten we het verbieden dan bestaat het niet.
pi_164834036
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:30 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Inderdaad weg met regels! Terug naar de cowboytijd.
De regels zijn wat doorgeslagen.
pi_164834059
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:54 schreef goodtripbob het volgende:
Verder vind ik dat landen en grenzen op mogen rotten samen met de staten. En dan 1 wereld die samen werkt als 1 team aan verbetering van de aarde.
Beetje naief, niet?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_164834203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
Laten wij eens beginnen met 1 paspoort, mogen ze een keuze maken of hier, of daar.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:44:21 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164834218
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Childofthe90s het volgende:
Nou zeg, echt de as van het kwaad, die dubbele nationaliteit. Dat de wereld hier niet eerder achter is gekomen zeg :N
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:47:22 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164834248
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

[..]

Hoe vaak verklaar jij als gegoede Nederlander jouw liefde voor Koning Willem? :') waarom zou je als inwoner van een land uberhaupt zoiets als liefde moeten kennen voor de zittende leider van het land of voor de koning? :')

Grappig dat Nederlanders zich bij buitenlanders vaak zo druk kunnen maken om dingen waar men zelf over het algemeen ook niets om geeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:48:35 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164834266
Verder typisch janlultopic. Zelf screeuwwn over vrijheidsinperkingen maar vervolgens zo veel mogelijk willen verbieden voor andersdenkenden.
pi_164834289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 07:48 schreef Dven het volgende:
Verder typisch janlultopic. Zelf screeuwwn over vrijheidsinperkingen maar vervolgens zo veel mogelijk willen verbieden voor andersdenkenden.
Inderdaad. Ons lekker af laten glijden tot het niveau van die klotelandjes :')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:14:33 #24
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_164834526
Toch vreemd dat die mensen zich allemaal drukker lijken te kunnen maken om wat er in hun 'roots' landen gaande is dan hier in Nederland. Geld is dan ook het enige argument voor dit soort mensen om hier nog te zitten.
Fade to Black
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:23:48 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164834652
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Achterhoker het volgende:
Toch vreemd dat die mensen zich allemaal drukker lijken te kunnen maken om wat er in hun 'roots' landen gaande is dan hier in Nederland. Geld is dan ook het enige argument voor dit soort mensen om hier nog te zitten.
Precies!! Willen enkel misbruik maken van onze sociale voorzieningen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')