kan ergerquote:
heb het tijdens de OS gekeken, maar dat jury-beoordeelshit is echt geen kut aan als je niet snapt waar die beslissingen op gebaseerd wordenquote:
met wie moet ik delen danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt mijn favoriete mannelijke user. Minstens een gedeelde eerste plek in ieder geval.
ik denk als wij gaan..pak je je pipa..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
één op één boksen jij gaat naar dokter
ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
Nah is ook niks. Gezonde (sport)mensen kijk ik liever niet naar om persoonlijke redenen.quote:
hehe even checkenquote:
Dat is dan ook AMATEURBOKSENquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb het tijdens de OS gekeken, maar dat jury-beoordeelshit is echt geen kut aan als je niet snapt waar die beslissingen op gebaseerd worden
Is geheim. :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met wie moet ik delen dan
ik kan niet rennen en vechtenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar kan wel hard rennen man
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
geen school geen baan alleen een brick uit colombia
hoiquote:
pak smeer gehad he van yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nah is ook niks. Gezonde (sport)mensen kijk ik liever niet naar om persoonlijke redenen.
Nee ik heb beroepsgeheim.quote:
Wat bedoelt u meneer T. Zappa?quote:
haha deze dikke neukt iedereen de moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sowieso man stiekem was ik degene die iedereen snitchte
wowquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ben ik straks binnen ben ik in maroc
je bent niks gewend zie ik.quote:
Heeft je buurjongetje dit geschrevenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
één op één boksen jij gaat naar dokter
ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
nee lange ritchquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heeft je buurjongetje dit geschreven
Stop deze act plzquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ben ik straks binnen ben ik in maroc
BEK DICHT OVER MIJN MOEDERquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha deze dikke neukt iedereen de moeder
Hihiquote:
geen idee..maar is wel tijd om ui te wisselenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bedoelt u meneer T. Zappa?
echt gek nummerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow
precies fucking tegelijk
sick
ik denk dat ook eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom denkt de FOK!newsfeed dat ik interesse heb ik plaatjes van 20 lekkere mannen?
Waarom dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geen idee..maar is wel tijd om ui te wisselen
aow is genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt gek nummer
al snap ik niet waarom die lui niet al lang en breed in maroc zitten
zoveel heb je daar niet voor nodig om te leven
Wss omdat ze hier uitkering vangenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt gek nummer
al snap ik niet waarom die lui niet al lang en breed in maroc zitten
zoveel heb je daar niet voor nodig om te leven
die kun je gewoon meenemen tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wss omdat ze hier uitkering vangen
Heb je dat niet dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom denkt de FOK!newsfeed dat ik interesse heb ik plaatjes van 20 lekkere mannen?
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kun je gewoon meenemen toch
nee mag nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kun je gewoon meenemen toch
slaap lekker mattiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
truste vriendjes, was gezellig
alleen bijstand niet volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |