Volgens mijn schoonzusje het betalen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iig om het te vragen
betalen weet ik niet
heb je weer gedronken ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Thezappa het volgende:
hahahahahahahah yvonne is een orka...
wijf..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo moeten jullie altijd beefen in deze topic
En jij bent vervelend, en nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Thezappa het volgende:
hahahahahahahah yvonne is een orka...
Waarom praat jij ineens zo straat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
oh alleen nog sosaquote:
HahahaHahahah als je op mij doelt kom ik die bejaarde reet van je verbouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef Thezappa het volgende:
wacht net zo lang tot het zeehondje terug is hahaha
Ga terug naar de heimat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom praat jij ineens zo straat?
Omdat ze pas 12 zijn, zelfs onze Stijn wa nooit zo vervelend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
HahahaHahahah als je op mij doelt kom ik die bejaarde reet van je verbouwen
VBL is dan ook een klasse forumpje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ze pas 12 zijn, zelfs onze Stijn wa nooit zo vervelend.
jahahahquote:
Dat heb ik zo gemist.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik had de eckte
daarna gwn admin abuse
Ook nog kapen van Yvonne, is wel permabanwaardig vind ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik had de eckte
daarna gwn admin abuse
Heb je die zeehond gezien die op een boot ging zitten toen een orka achter hem aan zat? Dat ben ik.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL is dan ook een klasse forumpje.
wow vieze snitch deze manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog kapen van Yvonne, is wel permabanwaardig vind ik
hahaha heb ik gezien..die nazi die zei , gooi hem ma terug ..die ben ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je die zeehond gezien die op een boot ging zitten toen een orka achter hem aan zat? Dat ben ik.
Bedankt mijn favoriete mannelijke user. Minstens een gedeelde eerste plek in ieder geval.quote:
Daarom zijn er ook al JAREN geen serieuze bans.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
In VBL gaat men toch ongeveer net zo met elkaar om als in de KLB SC of?
ben er al tijdje nauwelijks geweest, maar ong. wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
Guus heeft net iets liefs gedaan,niks perma.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ook nog kapen van Yvonne, is wel permabanwaardig vind ik
in klb sc ook niet echt volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook al JAREN geen serieuze bans.
Oke, een jaar.
tong scheldt iedereen uit maar krijgt never een perma want fa willen geen zelfmoord op hun geweten hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
hehehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
tong scheldt iedereen uit maar krijgt never een perma want fa willen geen zelfmoord op hun geweten hebben.
Die sport met van die mannen die zich aanstellen als ze een tikje krijgen tussen het tegen een bal aanschoppen door.quote:
Beter kijk je naar boksenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die sport met van die mannen die zich aanstellen als ze een tikje krijgen tussen het tegen een bal aanschoppen door.
ooo voetbalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die sport met van die mannen die zich aanstellen als ze een tikje krijgen tussen het tegen een bal aanschoppen door.
Zo hard gegniffeld dat mijn borst pijn doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
tong scheldt iedereen uit maar krijgt never een perma want fa willen geen zelfmoord op hun geweten hebben.
drie maanden lulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
in klb sc ook niet echt volgens mij
ja behalve dwc, maar ja, dwc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |