kan ergerquote:
heb het tijdens de OS gekeken, maar dat jury-beoordeelshit is echt geen kut aan als je niet snapt waar die beslissingen op gebaseerd wordenquote:
met wie moet ik delen danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt mijn favoriete mannelijke user. Minstens een gedeelde eerste plek in ieder geval.
ik denk als wij gaan..pak je je pipa..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
één op één boksen jij gaat naar dokter
ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
Nah is ook niks. Gezonde (sport)mensen kijk ik liever niet naar om persoonlijke redenen.quote:
hehe even checkenquote:
Dat is dan ook AMATEURBOKSENquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb het tijdens de OS gekeken, maar dat jury-beoordeelshit is echt geen kut aan als je niet snapt waar die beslissingen op gebaseerd worden
Is geheim. :$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met wie moet ik delen dan
ik kan niet rennen en vechtenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar kan wel hard rennen man
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
geen school geen baan alleen een brick uit colombia
hoiquote:
pak smeer gehad he van yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nah is ook niks. Gezonde (sport)mensen kijk ik liever niet naar om persoonlijke redenen.
Nee ik heb beroepsgeheim.quote:
Wat bedoelt u meneer T. Zappa?quote:
haha deze dikke neukt iedereen de moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sowieso man stiekem was ik degene die iedereen snitchte
wowquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ben ik straks binnen ben ik in maroc
je bent niks gewend zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |