wat mooi gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft
beter een fasisct in de tuin dan een commie in de keukenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
POL / Demonstraties mbt. buitenlandse conflicten moeten verboden worden
kijk een fascist
Ben daar vrijdag pas hé, zit nou bij de grand canyon.quote:
hoe groots is dat kanonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben daar vrijdag pas hé, zit nou bij de grand canon.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter een fasisct in de tuin dan een commie in de keuken
ohja ik verwarde LA met LVquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben daar vrijdag pas hé, zit nou bij de grand canyon.
ja toen was het fascisme wel een grote dreigingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is denk een grapje uit de koude oorlog
Geen idee heb zo'n boekje. Maar is echt fucking groot.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen idee heb zo'n boekje. Maar is echt fucking groot.
1 van de 7 natuurwonderen of hoe je dat ook zegt btw.
Zo koud is anders allemaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is denk een grapje uit de koude oorlog
die kelders zijn niet voor niets gemaakt..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja toen was het fascisme wel een grote dreiging
tan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zo koud is anders allemaal niet.
wellicht had je iets op kunnen merken aan het feit dat er groots kanon staat in mijn postquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:07 schreef Etsu het volgende:
De canyon is ongeveer 435 kilometer lang en heeft een breedte die varieert tussen 15 en 29 kilometer.
nognieteens 5 sec googlewerk, dp
Klopt man, maar mensen zijn hier veel relaxter, sirieus. Was zo'quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja ik verwarde LA met LV
er is zoveel te zien in de USAik heb daar allemaal de tijd niet voor joh
het is al zo laat snapjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wellicht had je iets op kunnen merken aan het feit dat er groots kanon staat in mijn post
ja tyfushittequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |