Naja je hebt geen last van ze ofzo, maar het zijn er echt fucking veel en vind die taal zo iritantquote:
is wel living on the edgequote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja weet ik
hier op de campus is wiet verboden, maar er wordt volop geblowd. als ze je betrappen, schoppen ze je eraf. weg geld.
vertel eens wat over jezelfquote:
Worden ze boos haha😂quote:
ik ook hoor..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Naja je hebt geen last van ze ofzo, maar het zijn er echt fucking veel en vind die taal zo iritant
nee mij ook niet gezien hoor, maar ze doen het allemaal zo stiekem. gister in mn slaapgebouw blowde ook iemand binnen, kon je ruiken in de gang. maar ze konden niet identificeren wie het was. diegene heeft geluk gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is wel living on the edge![]()
in zo'n geval zou ik het niet doen
ze vinden zichzelf altijd zo tekort gekomen..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het niet op Amerikanen.
En hun nepheid.
Tjing Tjing tjonge, haha. Ging nederlands lullen tegen een Chinees die werdt best leip haha.quote:
....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tjing Tjing tjonge, haha. Ging nederlands lullen tegen een Chinees die werdt best leip haha.
hey ...do you got weed...?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun nepheid.
Ik ben ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf
wat is je grootste droom
wat is je grootste nachtmerrie
wat vind je leukste aan jezelf
wat vind je stomste aan jezelf
wat is je favo muziek/boek/film
In LA is 25 procent blank kwam ik net achter de rest zwart. Dat zijn niet echt wat je noemt typische amerikkanen maar ze zijn wel chili in et algemeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun nepheid.
waar is je ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tjing Tjing tjonge, haha. Ging nederlands lullen tegen een Chinees die werdt best leip haha.
quote:
Klopt dat noem je idd niet amerikkanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef BoneThugss het volgende:
Dat zijn niet echt wat je noemt amerikkanen
In LA zat ik perongeluk in een spaanstalige mis op zondag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
In LA is 25 procent blank kwam ik net achter. Dat zijn niet echt wat je noemt amerikkanen
gvd m2b match made in heaven wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik ben ik
mijn grootste droom is om gelukkig te zijn
mijn grootste nachtmerrie is dat ik alleen eindig (als kattenvrouwtje ofzo)
leukste aan mezelf vind ik dat ik niet door mensen laten tegenhouden als ik wat vind
stomste aan mezelf is dat ik soms teveel care
favoriete muziek is hiphop rnb soul (niet specifiek favo artiest) favo boek de monnik die zijn ferrari verkocht en film american gangster
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt dat noem je idd niet amerikkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |