quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef Triggershot het volgende:
Ik mis de dagen dat Speculul nog grappig was
heeft hij je gestrafd?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik mis de dagen dat je hem ongestraft kon rellen.
quote:Schuurman begrijpt er niets van dat sommige mensen die wens niet hebben. De presentatrice begrijpt er niets van als mensen zeggen dat ze denken op een gegeven moment geen reden meer te hebben om op te staan. "Dat vind ik zo'n bullshit! Ik wil elke dag opstaan."
http://www.nu.nl/achterkl(...)nige-uitvinding.html
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef sp3c het volgende:
ik mis de dagen dat alleen ik en frutsels in deze sc rondhingen
Geef hem een klap voor z'n kop, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Machtsmisbruik man, sinds ie fa is denkt dattie alles maar kan maken..
Jij hebt al een platte kop.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef hem een klap voor z'n kop, zou ik ook doen.
Bedankt voor deze verduidelijking Yas.quote:
Oh andere TT natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verduidelijking Yas.
Dat moet nog kinderen baren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verduidelijking Yas.
Volgens mij hoef je daar niet slim voor te zijn als ik de jeugd van tegenwoordig zie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet nog kinderen baren.
Dat heeft je moeder ook gedaan en zo slecht ben je er nou ook weer niet uitgekomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet nog kinderen baren.
Sooooowwwwwwwwquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder ook gedaan en zo slecht ben je er nou ook weer niet uitgekomen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef hem een klap voor z'n kop, zou ik ook doen.
Nou ja, als jij mijn moeder was, was het resultaat nog erger geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder ook gedaan en zo slecht ben je er nou ook weer niet uitgekomen.
Kijk maar naar Yasmin idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar niet slim voor te zijn als ik de jeugd van tegenwoordig zie.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, als jij mijn moeder was, was het resultaat nog erger geweest.
Die valt niet echt meer in de categorie 'jeugd'.quote:
Lekker bezig jij met je holmaatje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die valt niet echt meer in de categorie 'jeugd'.
Ja jij bent ouder dan ik en ik ben ook niet echt jeugd meer, is gewoon de waarheid dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker bezig jij met je holmaatje.
Je kan gewoon beter je smoel houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent ouder dan ik en ik ben ook niet echt jeugd meer, is gewoon de waarheid dit.
Misschien wel zo verstandig jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan gewoon beter je smoel houden.
Ach het kan altijd erger...je had mijn leeftijd kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan gewoon beter je smoel houden.
Daar ben ik vast bijnaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger...je had mijn leeftijd kunnen hebben.
Nee joh, ik ben 2 Fylaxen.quote:
oudwijf?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die valt niet echt meer in de categorie 'jeugd'.
2 jaar geleden wel.quote:
Nee joh.quote:
Jij bent toch nog niet boven de 35.quote:
Nee. Zeg toch bijna. Tijd gaat razendsnelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet boven de 35.
Ja ik kan dit toch nooit goed zeggen zonder dat ze boos wordt dus ik zeg er wel gewoon niks over.quote:
Fylax is toch 18 inmiddels?quote:
Slim plan jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan dit toch nooit goed zeggen zonder dat ze boos wordt dus ik zeg er wel gewoon niks over.
Oh, ik dacht dat ik die verjaardag ontlopen had.quote:
quote:
Hij is pas jarig geweest joh, ik had hem nog een kaart gestuurd met heel netjes de groetjes aan zijn moeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik die verjaardag ontlopen had.
Nou laat maar weten wanneer het weer veilig is.
Whut, hoe kan ik er dan een compleet jaar naast zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is pas jarig geweest joh, ik had hem nog een kaart gestuurd met heel netjes de groetjes aan zijn moeder.
alsof ze de jouwe dan nog latenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat ze je verblijfsvergunning afpakken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut, hoe kan ik er dan een compleet jaar naast zitten
Maar damn, dan heb ik niet alleen schoenen die ouder zijn dan Fylax maar ook gewoon jassen.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alsof ze de jouwe dan nog laten
Nee ok, maar meestal als ik zo overtuigd ben dan klopt het.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]Gewoon een kleine error, het is nou niet echt zo belangrijk om het in je geheugen gegrift te hebben staan.
Probeer het gewoon, kan geen kwaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan dit toch nooit goed zeggen zonder dat ze boos wordt dus ik zeg er wel gewoon niks over.
Hoezo ben jij niet in 1998 geborenquote:
Ik wil graag nog langer leven dan vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, kan geen kwaad.
Spreek je ook zo over je moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hoor, zo'n uitgewoonde crackhoer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef YokiKater het volgende:
Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Linux!Jeuuujjj.
fstab is geen directory waar je ene andere directory onder kan hangen.quote:
Ik dacht....welke user is dat nou weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef YokiKater het volgende:
Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Linux!Jeuuujjj.
Gewoon root.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht....welke user is dat nou weer.
Noob.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht....welke user is dat nou weer.
Dat heb ik niet gezien...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De aflevering van meneer Robot van vannacht.
Je bent al dood als je leeft als een konijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je sinds je dieet niet meer zo vaak dood wilt, het doet je goed dus.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent al dood als je leeft als een konijn
Verder dan een beetje VBA en HTML kom ik niet.quote:
Ik weet zeker dat ik dat niet ga doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga barbecuen.
Als ik het vanavond niet doe dan weet ik zeker dat ik het morgen wel ga doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat niet ga doen.
BBQquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Niks lekkerder dan BBQ. Wel een fatsoenlijke he
Je bent een speklap?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag het niet eten, maar ik ben het wel. Telt dat ook?
Ik ben wel een speklapje ja. Anderen zouden het eerder omschrijven als een bolletje pretvetquote:
Vind dit toch wel minder smakelijk klinken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben wel een speklapje ja. Anderen zouden het eerder omschrijven als een bolletje pretvet
Als ik me in een van mijn overhemden probeer te proppen, lijk ik een beetje op een rollade.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dit toch wel minder smakelijk klinken.
Denk dat ik het gewoon bij varkensvlees hou dan...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik me in een van mijn overhemden probeer te proppen, lijk ik een beetje op een rollade.
Maar rollades vind ik wel zo vies
Is Haram.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ik het gewoon bij varkensvlees hou dan...
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat BBQ's waar je alleen maar vette meuk hebt. Alles in liters marinade, kippenpoten, allen maar varkensvlees verder. Van die BBQ's waar zelfs ik buikpijn van krijg door al het vet. Met een beetje pech ook met de eerder genoemde moraschijven.
Dat je gewoon nauwelijks vlees meer proeft, enkel vet. Bah. Ik BBQ altijd wel gewoon op stand
Ik hou wel van een varkenshaasje op zijn tijd, een lekker worstje ook, maar daar houdt de liefde tussen mij en varken wel op. Liever een lekkere bal gehakt of een kipfiletje dan zo'n uitgekauwd varkenslapje. Koteletten doe je me ook geen plezier meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ik het gewoon bij varkensvlees hou dan...
Ik eet zondag garnaal, een stukkie zalm, een paar stukkies kip en verder gooi ik er wat mais op, paprika, en ik pof denk ik een aardappeltje gevuld met duxelle. En dan houdt de BBQ alweer op voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:18 schreef Oversight het volgende:
[..]Ananas, champignons, banaan, vis, aardappels, je kunt best creatief zijn met BBQ, maar ik weet niet goed wat je wel en niet mag...
Dit klinkt sensueel. Smeert ze die vla dan wel lekker tussen alle lellende vellen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je oma met een pak vla op de Europalaan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je oma met een pak vla op de Europalaan.
Die jongen ziet er wel uit als een david ja. Kmeiterlelijk en licht mongolidequote:
Ook oververhitte mensen willen FC Kip etenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zal zo maar met deze hitte moeten werken
We hebben wel een terrasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook oververhitte mensen willen FC Kip eten
Hoezo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan terraslopen
Ik hou niet van warmte, ik hou niet van zon, ik hou niet van het onoverzichtelijke en ik hou er niet van dat mensen op het terras ineens denken dat ze thuis zijn. 's avonds is altijd standaard je halve terras verbouwd.quote:
Ja dan is het wel irritant ja. Het is wel zo dat gasten eerder buiten het terras gaan verbouwen dan binnen. Binnen vragen ze vaak of ze die stoel mogen pakken of zo en buiten wordt het gewoon gedaan :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou niet van warmte, ik hou niet van zon, ik hou niet van het onoverzichtelijke en ik hou er niet van dat mensen op het terras ineens denken dat ze thuis zijn. 's avonds is altijd standaard je halve terras verbouwd.
En, bij mn vorige werk viel het wel mee maar meestal, de ruimte tussen tafels is veel te klein. Ik heb ruimte nodig om te manouvreren
Heb jij zo'n 'convoi exceptionnel' bord op je reet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ruimte nodig om te manouvreren
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb jij zo'n 'convoi exceptionnel' bord op je reet?
Alleen als ik je moeder bij me hebquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is een goed en sterk antwoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen als ik je moeder bij me heb
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kwestie van medicatie beetje bijstellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kilo vlees later....
[ afbeelding ]
Ga jij lekker met David naar Freek kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leuk! Gaan we allemaal niet kijken
Ik wil jou wel eens een stalen stoel zien slopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kilo vlees later....
[ afbeelding ]
Is de moeder van Fylax erop gaan zitten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een kilo vlees later....
[ afbeelding ]
Die vouw ik gewoon om je nek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens een stalen stoel zien slopen
Kom danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die vouw ik gewoon om je nek.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens een stalen stoel zien slopen
Kijk hier doe je het fout, je had dat grapje meteen moeten maken, dan was het enigszins grappig, niet nu je net op ''invoeren'' had gedrukt, en dan de grap bedenken. das erg jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is de moeder van Fylax erop gaan zitten?
Want jouw grappen zijn zo goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Kijk hier doe je het fout, je had dat grapje meteen moeten maken, dan was het enigszins grappig, niet nu je net op ''invoeren'' had gedrukt, en dan de grap bedenken. das erg jammer.
Ik, was wel erg warm, nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie is er buiten geweest vandaag?
Veel te warm, ik ging bijna dood op de fiets vanmiddag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik, was wel erg warm, nog steeds trouwens.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel te warm, ik ging bijna dood op de fiets vanmiddag.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik, was wel erg warm, nog steeds trouwens.
Ik. Morgen gewoon weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
In de supermarkt is het ongeveer 12 graden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb extra lang in de supermarkt gewacht, daar was het echt lekker..
En koude melk bij de hand, handig hoor.
Ja, tot je buiten komt, krijg je een klap voor je kop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:27 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb extra lang in de supermarkt gewacht, daar was het echt lekker..
En koude melk bij de hand, handig hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de supermarkt is het ongeveer 12 graden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, tot je buiten komt, krijg je een klap voor je kop.
Ik heb godverdomme 18KM gefietst.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme 18KM gefietst.
Niet te doen, echt. Zou bijna de bus pakken zodat ik niet als een zoutlolly aankom
Ik heb dingen te doen. En niet iedereen is hetzelfde heh, ik ben geen Kees. Het is warm ja, maar ik ga er nog niet dood van. Heerlijk vind ik het ook niet maar er zijn ergere dingen in het leven hoor.quote:
Die bus heeft nog een airco tenminste.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:38 schreef Oversight het volgende:
[..]Als je de bus had gepakt was je ook als een zoutlolly aangekomen.
Dat is ook maar de vraag of dat ding werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die bus heeft nog een airco tenminste.
Niet dat het heel veel helpt. Wel een beetje.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb dingen te doen. En niet iedereen is hetzelfde heh, ik ben geen Kees. Het is warm ja, maar ik ga er nog niet dood van. Heerlijk vind ik het ook niet maar er zijn ergere dingen in het leven hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die bus heeft nog een airco tenminste.
Niet dat het heel veel helpt. Wel een beetje.
Hoe berg je ze normaal op? Voor de structuur is het handig om ze op te bergen op de gewoonlijke manier. Anders krijg je misschien toch te veel prikkelsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:44 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens.
Mijn boodschappen zijn nog niet opgeborgen, ik twijfel nog of ik de pakken op kleur, formaat of alfabet ga neerzetten, sommige dingen zijn de moeite waard om een dag goed over na te denken.
Kom niet haten op uutjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]Zodra je Utrecht binnenkomt ben je toch een zoutlolly, al was de bus heerlijk koel, daar gaat het niet aan liggen.
Dat dus, als ik mijn pindakaas kwijt ben dan kost dat gewoon een deur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe berg je ze normaal op? Voor de structuur is het handig om ze op te bergen op de gewoonlijke manier. Anders krijg je misschien toch te veel prikkels
Stel je voor, het oude -bijna lege- potje pindakaas staat op kleur, maar het nieuwe potje op alfabet... Word je toch niet goed van.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe berg je ze normaal op? Voor de structuur is het handig om ze op te bergen op de gewoonlijke manier. Anders krijg je misschien toch te veel prikkels
Stel je voor, het oude -bijna lege- potje pindakaas staat op kleur, maar het nieuwe potje op alfabet... Word je toch niet goed van.
Ik voel je prikkels hierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:47 schreef Oversight het volgende:
[..]normaal staan ze op meest gebruikt in het midden, met een aflopende volgorde naar nauwelijks gebruikt achteraan, maar het is warm dus gebruik ik weer andere dingen dan normaal, de dagelijkse brinta staat al 3 dagen onaangeroerd, maar ik heb wel een reservepak meegenomen,... dilemma's .... zucht
Brinta moet je gewoon eten, ook als het warm is. Doe dat morgen maar even. #tipsvanyokiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:47 schreef Oversight het volgende:
[..]normaal staan ze op meest gebruikt in het midden, met een aflopende volgorde naar nauwelijks gebruikt achteraan, maar het is warm dus gebruik ik weer andere dingen dan normaal, de dagelijkse brinta staat al 3 dagen onaangeroerd, maar ik heb wel een reservepak meegenomen,... dilemma's .... zucht
Ik begin mijn twijfels te trekken bij jouw Autisme..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:48 schreef Oversight het volgende:
[..]oke dan, ik laat ze in de tas, en zet de tas in de kast, uit het oog en uit het hoofd
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Brinta moet je gewoon eten, ook als het warm is. Doe dat morgen maar even. #tipsvanyoki
Gewoon warm eten en drinken, doen ze in echt warme landen ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:49 schreef Oversight het volgende:
[..]ik deed het elke ochtend, maar nu is het echt te warm, smorgens ook.
Die eerste slok koffie na de brinta,... elke dag weer een feestje...
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik begin mijn twijfels te trekken bij jouw Autisme..
Je neemt het niet serieus
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Niet gewoon alles in de kast donderen en de helft over een paar maanden weg kunnen gooien omdat je vergeten bent dat je het had gekocht
Jij koopt gewoon maar wat als je in de supermarkt bent? Ben jij dat mannetje uit die 'doe maar een kapseltje' reclame? Ja heh?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:50 schreef LTVDK het volgende:
Niet gewoon alles in de kast donderen en de helft over een paar maanden weg kunnen gooien omdat je vergeten bent dat je het had gekocht
Nee ik koop meestal voor 2/3 dagen, als ik dan in de winkel ben denk ik van 'daar heb ik morgen wel trek in', en dan de dag erna heb ik trek in iets anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon maar wat als je in de supermarkt bent? Ben jij dat mannetje uit die 'doe maar een kapseltje' reclame? Ja heh?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon maar wat als je in de supermarkt bent? Ben jij dat mannetje uit die 'doe maar een kapseltje' reclame? Ja heh?
Ik ook zoiets, was een van mijn slechtste ideeën ooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme 18KM gefietst.
Niet te doen, echt. Zou bijna de bus pakken zodat ik niet als een zoutlolly aankom
Ik heb gewerkt bij een supermarkt en ik kan bevestigen dat het vooral gebeurt om mensen zoals jou te ergeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Oversight het volgende:
[..]dat zou ik echt nooit kunnen.
IK heb vaste merken, vaste artikelen, en zelfs een vaste route door de winkel.
En reken maar dat ze balen als ze iets verplaatsen, dan vraag ik van ieder artikel van mijn lijstje waar het nu ligt, en lopen ze even mee...
En aan het einde van mijn lijste vraag ik ze waarom ze het toch steeds blijven verplaatsen.
...die gezichten die ze dan trekken,... twijfel... meent hij het nou echt of niet?
...en dan hou ik mijn gezicht in de plooi, en laat ze twijfelend achter.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Oversight het volgende:
[..]dat zou ik echt nooit kunnen.
IK heb vaste merken, vaste artikelen, en zelfs een vaste route door de winkel.
En reken maar dat ze balen als ze iets verplaatsen, dan vraag ik van ieder artikel van mijn lijstje waar het nu ligt, en lopen ze even mee...
En aan het einde van mijn lijste vraag ik ze waarom ze het toch steeds blijven verplaatsen.
...die gezichten die ze dan trekken,... twijfel... meent hij het nou echt of niet?
...en dan hou ik mijn gezicht in de plooi, en laat ze twijfelend achter.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt bij een supermarkt en ik kan bevestigen dat het vooral gebeurt om mensen zoals jou te ergeren.
gr gr
Ben ik een slechte autist als ik me over zulke dingen helemaal niet druk kan maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat is dus een van de ergere dingen in het leven, supermarkten die spullen verplaatsen. Dan flip ik ook hoor. Ook als ze iets niet hebben en vragen doe ik dan al helemaal niet want ik ben dan al pissig en als ik dan een antwoord krijg als "weet ik niet meneer" dan ga ik allemaal vervelende dingen zeggen als een soort Hans Sibbel.
Behoorlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik een slechte autist als ik me over zulke dingen helemaal niet druk kan maken?
Uh ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik een slechte autist als ik me over zulke dingen helemaal niet druk kan maken?
Oh ...quote:
Ja waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ...
Hoor ik dan nog wel in dit topic?
Nou het lijkt hier eerder de autistenverzamelplaatsquote:
Dat is fok sowieso maar als jij dat kan handelen mag je er toch bij :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het lijkt hier eerder de autistenverzamelplaats
Nja, ik heb weer andere 'gebreken'.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is fok sowieso maar als jij dat kan handelen mag je er toch bij :p
Het is een kansloze lijst, maar wel een duidelijke lijst.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeh nieuwe partijprogramma van de PVV. Fylax is zeker aan het watertanden nu
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Oeh nieuwe partijprogramma van de PVV. Fylax is zeker aan het watertanden nu
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee daar maakt de pvv zich niet zo druk om denk ik :p
Serieus?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb Wilders er nog op zien rijen...
...met twee auto's bewaking erachteraan.
Had die die scooter vast van een mocro gejat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb Wilders er nog op zien rijen...
...met twee auto's bewaking erachteraan.
quote:
Denk niet dat Wilders dit nu nog kan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Jah, maar dat was in de tijd dat ie net naam begon te maken, nu zal ie dat niet zo snel meer doen, of alleen in zijn woonplaats.
Je wil niet weten wat ik politici allemaal heb zien doen.
Minister Donner, toen ie nog Minister van Justitie was, kwam standaard op de fiets naar de Ministerraad op vrijdag..... weinig mis mee behalve dat hij zijn fiets standaard tegen de gevel plantte, niet op slot deed, en zo naar binnen liep....
Het leukste was nog dat hij aan het einde van de Ministerraad dan zijn fiets pakte, het Binnenhof af fietste in de richting van zijn Ministerie......
....tegen het verkeer in, in de straat die verboden in te rijden is.....
Het verbaast me na al die jaren nog steeds dat daar nooit een journalist een plaatje van heeft geschoten,.... holland op zijn best.
En er staat niet telkens een trosje tokkies te roepen "Rutte hep gelogen, waar is me 1000 euro"?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat Wilders dit nu nog kan doen.
Rutte zit vrijwel elke zaterdag in de Zwarte Ruijter op de Grote Markt in Den Haag met zijn matties :p
Nee Grote Markt is niet echt een tokkieplek. Laatst werd die wel tegen gehouden door een man die hem de hele tijd vragen stelde maar er kwam geen secret service hem ontzetten ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En er staat niet telkens een trosje tokkies te roepen "Rutte hep gelogen, waar is me 1000 euro"?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Jah, maar dat was in de tijd dat ie net naam begon te maken, nu zal ie dat niet zo snel meer doen, of alleen in zijn woonplaats.
Je wil niet weten wat ik politici allemaal heb zien doen.
Minister Donner, toen ie nog Minister van Justitie was, kwam standaard op de fiets naar de Ministerraad op vrijdag..... weinig mis mee behalve dat hij zijn fiets standaard tegen de gevel plantte, niet op slot deed, en zo naar binnen liep....
Het leukste was nog dat hij aan het einde van de Ministerraad dan zijn fiets pakte, het Binnenhof af fietste in de richting van zijn Ministerie......
....tegen het verkeer in, in de straat die verboden in te rijden is.....
Het verbaast me na al die jaren nog steeds dat daar nooit een journalist een plaatje van heeft geschoten,.... holland op zijn best.
Hoe gaat het met de chicks fylax? Al een nieuwe opgeduikeld?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:43 schreef Fylax het volgende:
goede toppa van horkgod
ONZ / Fylax for mod!
Moeten wij nu je ego gaan strelen ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:43 schreef Fylax het volgende:
goede toppa van horkgod
ONZ / Fylax for mod!
Nee.. t wil niet lukkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de chicks fylax? Al een nieuwe opgeduikeld?
stuur ns pic via snapchatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb nog wel een 18-jarig nichtje voor je. Kouwe kak maar wel dikke tieten
Jwt.quote:
d4v1dquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet hem eerst stijf maken voor je hem in de vagijn stopt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Fylax is nu verliefd op mijn nichtje
Ja... Alleen zou ze me nooit zien staanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Fylax is nu verliefd op mijn nichtje
Watdan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:54 schreef LTVDK het volgende:
Wel heel toevallig dat Wilders precies 11 punten op zijn lijstje heeft ...
Klopt, daar moet je een Keldereske bankrekening en uitstraling voor hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja... Alleen zou ze me nooit zien staan
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Helaas..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, daar moet je een Keldereske bankrekening en uitstraling voor hebben
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Te griezelige duimen. Met je haakklauwenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Fylax het volgende:
Het wordt nooit wat met me in de liefde.
Te jong, te klein, te lelijk, te arm, te kinderachtig, of een combinatie.
Ja deze ga ik niet hoeven uitleggen hoop ik ...quote:
Jezus wat een gezeur dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Fylax het volgende:
Iets te grote oren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Fylax het volgende:
En je moet ook stoppen met naar de meisjes-wc gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Fylax het volgende:
doe ik nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je moet ook stoppen met naar de meisjes-wc gaan.
En met een jurk dragenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je moet ook stoppen met naar de meisjes-wc gaan.
quote:
Doe eens niet zo positief.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Laat ze maar lullen hoor.
Be proud! ...be f*cking proud!
Je komt er vanzelf een keer een tegen,
...en iedereen die jou niet behandelt zoals je haar zou behandelen, ..... die is je niet waard.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe eens niet zo positief.Daarvoor zit je echt in de verkeerde SC
Of niet, en dan moet je gewoon lekker in je eentje gelukkig zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Laat ze maar lullen hoor.
Be proud! ...be f*cking proud!
Je komt er vanzelf een keer een tegen,
...en iedereen die jou niet behandelt zoals je haar zou behandelen, ..... die is je niet waard.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of niet, en dan moet je gewoon lekker in je eentje gelukkig zijn.
Ja ok, of 5 vogels in je huiskamer laten wonen, helpt ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Het asiel zit vol honden, die houden altijd van je, met koekje, zonder koekje, als je maar een tennisbal hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ok, of 5 vogels in je huiskamer laten wonen, helpt ook wel.
quote:
je moeder is een vrouwquote:
Dat is wel waar. Ik heb niet eens een komkommer...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Als je niet gelukkig met jezelf bent, kan je nooit gelukkig worden met een ander
dr. phil is dit met me eens. Daarom zit ik hier nu ook alleen in bed een komkommer te knagen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Als je niet gelukkig met jezelf bent, kan je nooit gelukkig worden met een ander
dr. phil is dit met me eens. Daarom zit ik hier nu ook alleen in bed een komkommer te knagen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Ik heb niet eens een komkommer...
Nee ook niet.quote:
brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik lig ook weleens in bed met een komkomer.
Alleen ben ik niet zo wanhopig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vraag Uccie. Die heeft vast de zelfde lengte als jij
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik lig ook weleens in bed met een komkomer.
Als ie een hele kip voor je meeneemt, zijn jouw benen sneller open dan Specularium een Gielgifje kan posten, niemand trapt hier in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zielige gedoe is echt een afknapper hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ie een hele kip voor je meeneemt, zijn jouw benen sneller open dan Specularium een Gielgifje kan posten, niemand trapt hier in.
Speklapjes werken beter hoor, bitterballen ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ie een hele kip voor je meeneemt, zijn jouw benen sneller open dan Specularium een Gielgifje kan posten, niemand trapt hier in.
Ik wil niet weten wat je allemaal in die foef gefrommeld hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speklapjes werken beter hoor, bitterballen ook.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
Waarom zit ik hardop te lachen tijdens het teruglezen.
Ja, dat was wel even nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:29 schreef Oversight het volgende:
[..]tip, ...zet eerst je koffie neer.
Graag, ik houd wel van komkommers in mini-formaat.quote:
Mijn laptop is spatwaterdicht, MIL-STD 8710G military-standard testing specifications. Ik houd hem alleen liever schoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Oversight het volgende:
[..]... hier spreekt ervaring, en dure wijsheid na eigenwijsheid.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Graag, ik houd wel van komkommers in mini-formaat.
Augurken dus, past qua zuurheid ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Graag, ik houd wel van komkommers in mini-formaat.
Nee, mini komkommer...anders had ik wel augurk gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Augurken dus, past qua zuurheid ook wel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'benen wijd voor kippigheid'
ik zeg doen
De augurk is een vrucht van de plant Cucumis sativus uit de komkommerfamilie die wordt ingelegd in azijn en/of pekel. De vers gegeten komkommer en de augurk zijn verschillende cultuurvormen van dezelfde soort[1] met verschillende eigenschappen. De vruchten die gebruikt worden voor het maken van de augurk zijn kleiner en hebben over het algemeen een dunnere schil dan de vers gegeten komkommer.[2] De augurk mag geen smaak van zichzelf hebben; de komkommersmaak moet geheel ontbreken.[1]quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mini komkommer...anders had ik wel augurk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |