Oh hai!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Fylax het volgende:
Dankje, ik zou het serieus wel willen.
Ik hoop dat de (F)A's er ook zo over zullen denken, me die kans geven, dan zou ik laten zien dat ik het kan.quote:
Niet met een thong?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef PartyHard het volgende:
Ik weet het niet, die gast gaat met lange kleding naar een strand.
Bewijs staat in zijn pohi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet met een thong?![]()
Ai, minpunten.
Hoi Frits,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bewijs staat in zijn pohi.
Groet,
Frits
Hoi Lotte,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Frits,
Ik lees alleen dat z'n telefoongesprek zo heet was dat z'n handen begonnen te zweten.
Groetjes Lotte.
Hoi Hitkra... hoooooooooo wacht, hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hoi Lotte,
Wat gebeurde hierna?
Liefs, Hitkrant
Hoi Lotte,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Hitkra... hoooooooooo wacht, hier trap ik niet in.
Groetjes,
Lotte.
Papa!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hoi Lotte,
Kom eventjes achterom, ik zit in mijn witte bus. Er liggen snoepjes achterin.
Groetjes papa
* PartyHard kijkt lachend toe van achter de getinte ramenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Papa!
* LompeHork huppelt de hoek om
Ga zelf wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:44 schreef MrSalazar het volgende:
Ik hoop dat Gutmensch (remlof) dan weer weggaat.
Lees eens verder dan de OP man. Sjongejongejonge.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij die suffe FP blijven a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |