quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef Triggershot het volgende:
Ik mis de dagen dat Speculul nog grappig was
heeft hij je gestrafd?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik mis de dagen dat je hem ongestraft kon rellen.
quote:Schuurman begrijpt er niets van dat sommige mensen die wens niet hebben. De presentatrice begrijpt er niets van als mensen zeggen dat ze denken op een gegeven moment geen reden meer te hebben om op te staan. "Dat vind ik zo'n bullshit! Ik wil elke dag opstaan."
http://www.nu.nl/achterkl(...)nige-uitvinding.html
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef sp3c het volgende:
ik mis de dagen dat alleen ik en frutsels in deze sc rondhingen
Geef hem een klap voor z'n kop, zou ik ook doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Machtsmisbruik man, sinds ie fa is denkt dattie alles maar kan maken..
Jij hebt al een platte kop.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef hem een klap voor z'n kop, zou ik ook doen.
Bedankt voor deze verduidelijking Yas.quote:
Oh andere TT natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verduidelijking Yas.
Dat moet nog kinderen baren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verduidelijking Yas.
Volgens mij hoef je daar niet slim voor te zijn als ik de jeugd van tegenwoordig zie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet nog kinderen baren.
Dat heeft je moeder ook gedaan en zo slecht ben je er nou ook weer niet uitgekomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet nog kinderen baren.
Sooooowwwwwwwwquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder ook gedaan en zo slecht ben je er nou ook weer niet uitgekomen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef hem een klap voor z'n kop, zou ik ook doen.
Nou ja, als jij mijn moeder was, was het resultaat nog erger geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder ook gedaan en zo slecht ben je er nou ook weer niet uitgekomen.
Kijk maar naar Yasmin idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar niet slim voor te zijn als ik de jeugd van tegenwoordig zie.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, als jij mijn moeder was, was het resultaat nog erger geweest.
Die valt niet echt meer in de categorie 'jeugd'.quote:
Lekker bezig jij met je holmaatje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die valt niet echt meer in de categorie 'jeugd'.
Ja jij bent ouder dan ik en ik ben ook niet echt jeugd meer, is gewoon de waarheid dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker bezig jij met je holmaatje.
Je kan gewoon beter je smoel houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent ouder dan ik en ik ben ook niet echt jeugd meer, is gewoon de waarheid dit.
Misschien wel zo verstandig jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan gewoon beter je smoel houden.
Ach het kan altijd erger...je had mijn leeftijd kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan gewoon beter je smoel houden.
Daar ben ik vast bijnaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach het kan altijd erger...je had mijn leeftijd kunnen hebben.
Nee joh, ik ben 2 Fylaxen.quote:
oudwijf?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die valt niet echt meer in de categorie 'jeugd'.
2 jaar geleden wel.quote:
Nee joh.quote:
Jij bent toch nog niet boven de 35.quote:
Nee. Zeg toch bijna. Tijd gaat razendsnelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet boven de 35.
Ja ik kan dit toch nooit goed zeggen zonder dat ze boos wordt dus ik zeg er wel gewoon niks over.quote:
Fylax is toch 18 inmiddels?quote:
Slim plan jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan dit toch nooit goed zeggen zonder dat ze boos wordt dus ik zeg er wel gewoon niks over.
Oh, ik dacht dat ik die verjaardag ontlopen had.quote:
quote:
Hij is pas jarig geweest joh, ik had hem nog een kaart gestuurd met heel netjes de groetjes aan zijn moeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik die verjaardag ontlopen had.
Nou laat maar weten wanneer het weer veilig is.
Whut, hoe kan ik er dan een compleet jaar naast zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is pas jarig geweest joh, ik had hem nog een kaart gestuurd met heel netjes de groetjes aan zijn moeder.
alsof ze de jouwe dan nog latenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat ze je verblijfsvergunning afpakken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut, hoe kan ik er dan een compleet jaar naast zitten
Maar damn, dan heb ik niet alleen schoenen die ouder zijn dan Fylax maar ook gewoon jassen.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alsof ze de jouwe dan nog laten
Nee ok, maar meestal als ik zo overtuigd ben dan klopt het.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]Gewoon een kleine error, het is nou niet echt zo belangrijk om het in je geheugen gegrift te hebben staan.
Probeer het gewoon, kan geen kwaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan dit toch nooit goed zeggen zonder dat ze boos wordt dus ik zeg er wel gewoon niks over.
Hoezo ben jij niet in 1998 geborenquote:
Ik wil graag nog langer leven dan vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, kan geen kwaad.
Spreek je ook zo over je moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hoor, zo'n uitgewoonde crackhoer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef YokiKater het volgende:
Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Linux!Jeuuujjj.
fstab is geen directory waar je ene andere directory onder kan hangen.quote:
Ik dacht....welke user is dat nou weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef YokiKater het volgende:
Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Linux!Jeuuujjj.
Gewoon root.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht....welke user is dat nou weer.
Noob.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht....welke user is dat nou weer.
Dat heb ik niet gezien...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De aflevering van meneer Robot van vannacht.
Je bent al dood als je leeft als een konijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je sinds je dieet niet meer zo vaak dood wilt, het doet je goed dus.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent al dood als je leeft als een konijn
Verder dan een beetje VBA en HTML kom ik niet.quote:
Ik weet zeker dat ik dat niet ga doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:00 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga barbecuen.
Als ik het vanavond niet doe dan weet ik zeker dat ik het morgen wel ga doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat niet ga doen.
BBQquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Niks lekkerder dan BBQ. Wel een fatsoenlijke he
Je bent een speklap?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag het niet eten, maar ik ben het wel. Telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |