SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 5 september mag het wel klaar zijn hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef aloa het volgende:
Gewoon volop zomerse pluim![]()
[ afbeelding ]
waarom 5 september?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 5 september mag het wel klaar zijn hoor
Daarvoor echter
Altijd de slechtste temperatuur van heel Nederland. Zomer en winterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef Adrie072 het volgende:
Verdikkeme, hier aan de kust nog het warmst...😓
gedverdemmequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef aloa het volgende:
Gewoon volop zomerse pluim![]()
[ afbeelding ]
Welke lijn zit je? Ik moet straks met 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heerlijk 18 graden in mijn trammetje, blij dat mijn airco werkt vandaag
Voor deze zomerweek is het tig weken herfst geweest, dus tja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
Viel me vanmorgen op toen ik naar werk fietste, dat echt best veel bomen nu al flink blaadjes aan het dumpen zijn.
Was wel mooi, door de vroege zonnestralen zag je ook extra goed alle blaadjes naar beneden vallen....en toen ik een beetje op de bomen ging letten viel me ook op dat best veel bomen echt al voor 1/3e verkleurd aan het raken zijn.
Is dat vroeg? Tis immers nog augustus? Heb daar eigenlijk geen idee van wat normaal is zeg maar kwa timing.
das waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk naar die nachten dan. Die vallen mee
RIP Waddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:51 schreef aloa het volgende:
Harmonie laat de zwaarste buien zien voor het noorden.
[ afbeelding ]
amsterdam is blauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef aloa het volgende:
Hirlam laat vanavond laat al buien zien...elk model laat wat anders zien. Het is afwachten wat en hoe.
Hirlam
[ afbeelding ]
Als je heel hard blaast, stel je dat koufront misschien een beetje uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef aloa het volgende:
Hirlam laat vanavond laat al buien zien...elk model laat wat anders zien. Het is afwachten wat en hoe.
Hirlam
[ afbeelding ]
Gaat niet lukken...front ligt al op de Noordzee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel hard blaast, stel je dat koufront misschien een beetje uit.
27.5 nu. Vannacht hele nacht ramen open gehad daalde de temperatuur tot 25. Nu weer stijgende.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Deze ochtend
Binnentemperatuur inmiddels onder de 24 graden
Ik hoop dat er nog een beetje onweer aan zit te komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het begint heeeel donker te worden aan de horizon.
Veel te vroeg voor onweer. Te koud en droog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een beetje onweer aan zit te komen
Later op de dag mag ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor onweer. Te koud en droog.
Stuur even wat richting Twente, het begint nu wel weer erg onaangenaam te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier vallen gewoon druppels nu.
Ik ben zo duf als een konijn door dit weer. Zit hier maar te geeuwen op mijn werk. En ik kan geen vrij nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:34 schreef Lonaa het volgende:
In Twente is het heiig. En dus vies plak weer.
bank holiday?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Gister hele dag regen, vandaag weer heerlijk zon op mijn vrije dag
idem, en woensdag wordt gelukkig een zomerdagje. Niet het begin van 30+ een week lang. Heb stiekem gewoon zin in lekker weer zoals we dat vorige week hadden, gewoon lekker rond de 25 graden, relatief koele nachten, dat was puik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:37 schreef Greys het volgende:
Ik tel echt de dagen af tot maandag
En dan woensdag alweer heet
Ja hallo, mag overig Nederland ook eens 25 graden. Verhuizen naar Friesland jijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
idem, en woensdag wordt gelukkig een zomerdagje. Niet het begin van 30+ een week lang. Heb stiekem gewoon zin in lekker weer zoals we dat vorige week hadden, gewoon lekker rond de 25 graden, relatief koele nachten, dat was puik.
Graagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hallo, mag overig Nederland ook eens 25 graden. Verhuizen naar Friesland jij
Ik deed vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging een poging tot stofzuigen. Kon daarna weer douchenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:40 schreef lily het volgende:
Ja, ik ook Greys.. vreselijk die hitte. Je kunt toch niks zo. Althans ik niet.
Kom net terug van een flink stuk fietsen, afgelopen paar dagen was dat prima te doen door de droge lucht maar nu was het meh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging een poging tot stofzuigen. Kon daarna weer douchen![]()
Joh stap in de auto/trein en ga richting westen dan.... zo groot is NL niet, binnen 2 uurtjes ben je er hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:27 schreef Klonk het volgende:
Als er een dag was dat ik koele lucht mijn kant op kon kijken dan is het vandaag wel
Zo dichtbij en toch zover weg
Hoax. Het is nergens in NL boven de 30 graden momenteelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het juist wel lekker vandaag. Het waait iets meer dan gisteren, het is wel over de 30 graden maar goed te hebben.
Mijn auto zei het, maar die overdrijft misschien soms. 30,5 in Limbabwe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoax. Het is nergens in NL boven de 30 graden momenteel![]()
http://www.buienradar.nl/(...)/actuele-temperatuur
Helaas, neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Joh stap in de auto/trein en ga richting westen dan.... zo groot is NL niet, binnen 2 uurtjes ben je er hoor
Ben jij buschauffeur?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Helaas, nee![]()
Kan mijn passagiers moeilijk laten staan, wordt ik een beetje voor betaald
Taxi, geen straattaxi maar voor mensen met verstandelijke beperking, werkte eerst voor de stichting maar het vervoer is overgenomen door een taxibedrijf.quote:
Het verschilt nogal eens van elkaar idd. Hier zegt de huidige temperatuurkaart bv dat het bij mij 23.5 zou moeten zijn. Maar het is volgens de beide plaatselijke weerstations op dit moment nog 25+.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mijn auto zei het, maar die overdrijft misschien soms. 30,5 in Limbabwe.
Maar als het niet eens boven de 30 is, wat klagen jullie dan allemaal...?
Ah, meer dan van busje komt zo! Leuk toch. Waarom vind je dat raar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Taxi, geen straattaxi maar voor mensen met verstandelijke beperking, werkte eerst voor de stichting maar het vervoer is overgenomen door een taxibedrijf.
Vind het nog steeds raar om taxichauffeur te zijn
Ik wil gewoon herfstquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mijn auto zei het, maar die overdrijft misschien soms. 30,5 in Limbabwe.
Maar als het niet eens boven de 30 is, wat klagen jullie dan allemaal...?
Nee, gewoon herfst, graadje of 15-20, regen, wolkje, wind zonnetjequote:
Heiig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:38 schreef Klonk het volgende:
Ik weet niet hoe ik het hier moet omschrijven.
De zon schijnt maar niet overtuigend, lucht is meer wittig dan strakblauw.
Ik verbind heiig met hoge luchtvochtigheid en dat is nu even niet, 60% op het moment.quote:
Hier is de zon zich constant aan het verstoppen achter de wolken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:38 schreef Klonk het volgende:
Ik weet niet hoe ik het hier moet omschrijven.
De zon schijnt maar niet overtuigend, lucht is meer wittig dan strakblauw.
Moddergat ligt in Friesland toch? Of heeft Groningen ook een Moddergatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:45 schreef Klonk het volgende:
Krijg net een whatsapp van mijn lieve zus, zit in Moddergat puntje Groningen met de mededeling dat het best fris isOm me vervolgens te vragen hoe het hier is.
Die krijgt dus geen verjaardagscadeau
Dan zal het wel Friesland zijn, wist het even niet. Maar dan ligt het wel dicht aan de grens met Groningenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Moddergat ligt in Friesland toch? Of heeft Groningen ook een Moddergat
Ja klopt, ligt vrij dicht bij Lauwersoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan zal het wel Friesland zijn, wist het even niet. Maar dan ligt het wel dicht aan de grens met Groningen
woon te lang in Limburg als ex drenthenees, das duidelijk nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja klopt, ligt vrij dicht bij Lauwersoog. Paesens-Moddergat
Is dit om de zomer te redden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:06 schreef Klonk het volgende:
Welke afkoeling...
Wordt alleen iets minder warm.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:06 schreef Klonk het volgende:
Welke afkoeling...
Wordt alleen iets minder warm.
[ afbeelding ]
Zondag zal dan nog ff leuk voor je worden, minima van 20 graden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:54 schreef Klonk het volgende:
Enige waar ik een beetje vrolijk van wordt zijn de wat lagere nacht temperaturen
Dat hebben we sinds woensdag al. Ben het goed beuquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zondag zal dan nog ff leuk voor je worden, minima van 20 graden!
twitter:whoebert twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 18:50:29En BELANGRIJK: Eventuele buien morgen zijn echt zware buien!!Waterpunten, insmeerteams etc bij evenmenten https://t.co/3sETParYCL via @NOS reageer retweet
onweersbuien vanaf 18 uurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Psy-freak het volgende:
twitter:whoebert twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 18:50:29En BELANGRIJK: Eventuele buien morgen zijn echt zware buien!!Waterpunten, insmeerteams etc bij evenmenten https://t.co/3sETParYCL via @NOS reageer retweet
#YOLOquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:34 schreef Fred0w het volgende:
Ik twijfel of ik de barbecue van morgennamiddag/avond wel door moet laten gaan.
Het is hier serieus koud geworden...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:45 schreef Klonk het volgende:
Krijg net een whatsapp van mijn lieve zus, zit in Moddergat puntje Groningen met de mededeling dat het best fris isOm me vervolgens te vragen hoe het hier is.
Die krijgt dus geen verjaardagscadeau
Hier ook, graftyfuskoud in Assen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is hier serieus koud geworden...![]()
Hier nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is hier serieus koud geworden...![]()
Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef Djeez het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Psy-freak het volgende:
Stuur het maar hierheen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:00 schreef dick_laurent het volgende:
Hoop dat de stortbuien morgen langs me heen gaan. Heb niet zoveel met onweer en stortregen dus ik gun het jullie van harte.
Maar waarschijnlijk krijg ik juist weer de volle lading![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[ afbeelding ]
Waait nog niet echt hard om lekker door te waaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Greys het volgende:
Het is wel wat koeler buiten maar de warmte gaat echt slecht uit huis. Alles tegen elkaar open en nog steeds 26 binnen, gedver
Als het niet zo warm was binnen kon de kachel wel aan-weer hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Nog net korte broek + slippers op de fiets-weer momenteel.
Oh natuurlijk, midden NL lijkt weer het epicentrum te zijn van alle stormhagelonweerdesdoods. Jottumquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:19 schreef Drugshond het volgende:
Kan nog leuk worden.
[ afbeelding ]
Neerslag:
Ik ben er een keertje niet hè.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, midden NL lijkt weer het epicentrum te zijn van alle stormhagelonweerdesdoods. Jottum
Lucky Strike?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wil er een pakje peuken om wedden dat Arnhem niets krijgt.
Ja op onweer-online.quote:
Level 2 minstens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:45 schreef zoem het volgende:
Het is nu nog even wachten totdat de jongens van Estofex klaar zijn met bbq'en en een kaart naar buiten brengen.
Dat Zeeland ook in level 2 valt lijkt me wat sterk, maar laat ik positief blijven, kom maar op met die knallers.quote:
In de modellen zit geen enkele lijn. Die weten het allemaal ook niet meer. Het is ook wel erg afhankelijk van een hoop mitsen en maren vandaaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:11 schreef Frutsel het volgende:
Veel onzekerheden in bijbehorend verhaal...Afwachten
Bazenplaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |