quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Omdat jij vreemde hobby's hebt?
Stuk beter dan het benauwde weer wat we normaal hebben inderdaad. Dit weer doet me meer denken aan het Spaanse weer, wat altijd goed uit te houden is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef Twieki het volgende:
Ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind een dag als vandaag, 30+ graden en een windje van 2 á 3 Bft erg aangenaam. Komt natuurlijk ook door de lage luchtvochtigheid van ~50%.
Doe mij maar de hele zomer () dit weer maar.
Verbaast me dat veel mensen dat steeds zeggen.....want ik was begin augustus een weekje aan de Spaanse zuidkust, vlakbij Cartagena.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Stuk beter dan het benauwde weer wat we normaal hebben inderdaad. Dit weer doet me meer denken aan het Spaanse weer, wat altijd goed uit te houden is.
Geniet er dus van mensen. :-) Dagen als vandaag zijn zeldzaam. Een dag met tropische temperaturen, maar toch met een lage luchtvochtigheid. Geniet ze!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Stuk beter dan het benauwde weer wat we normaal hebben inderdaad. Dit weer doet me meer denken aan het Spaanse weer, wat altijd goed uit te houden is.
Dit!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef Twieki het volgende:
[..]
Geniet er dus van mensen. :-) Dagen als vandaag zijn zeldzaam. Een dag met tropische temperaturen, maar toch met een lage luchtvochtigheid. Geniet ze!
Ik hou me kloten toch liever uit de zon eigenlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dit!
Ga lekker met je blote kloten in de zon liggen en genieten
Nachttemperaturen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Deze zomer komt op plek 9 in warmste Nederlandse zomers ooit... HOE DAN?
Dit jaar waren de nachten opvallend warm idd en de luchtvochtigheid was vaak aan de hoge kant en dat houdt ook warmte vast.quote:
Nachttemperaturen en verder ook op regendagen nog net boven de 20. Maar geen mooie zomer hoor, zeker niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Deze zomer komt op plek 9 in warmste Nederlandse zomers ooit... HOE DAN?
Privé ventilatorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:02 schreef Greys het volgende:
Op het werk was het binnen 31 graden. Niet te harden ondanks talloze ventilatoren.
Wel naar koeiensschijt even verderop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:39 schreef Elan het volgende:
Stinkt het bij jullie in de buurt ook zo naar hondenschijt
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef kiwiko het volgende:
twee weken terug hadden we nog nachtvorst
Waar jij woont wel ja, Limboland doet nog even lekker mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:46 schreef computergirl het volgende:
Morgen wordt het blijkbaar 'maar' 26c
Fietsen is wel lekker, woon vlakbij een heel groot bos/natuurgebied en dat is heel fijn fietsen nu, sommige stukken in het bos is net alsof de airco aanstaat.quote:
Toch nog zomerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:54 schreef Greys het volgende:
Het is hier nu 34.8 graden buiten.
DOE! NORMAAL!
Ik heb twee weken geleden op donderdag een dag de verwarming aan gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef kiwiko het volgende:
twee weken terug hadden we nog nachtvorst
jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Oh men er steekt hier aan de kust ineens een heerlijk koele bries op.
[ afbeelding ]
Moet je eens doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden op donderdag een dag de verwarming aan gehad.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen klaagt hier ook over de nachten. Ik vind ze heerlijk, raam wagenwijd open en dan lekker half onder en op het dekbed met een licht briesje over je heen. En dan wakker worden en de vogeltjes horen fluiten om 07:00 schreeuwende schoffel-tokkies voor je raam horen die blijkbaar de opdracht hebben gekregen om het plantsoentje voor je woning op die tijd om te gaan schoffelen. Superfijn!
En muggenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen klaagt hier ook over de nachten. Ik vind ze heerlijk, raam wagenwijd open en dan lekker half onder en op het dekbed met een licht briesje over je heen. En dan wakker worden en de vogeltjes horen fluiten.
Nog lekkerder is zo'n nacht met onweer dat je de regen buiten hoort kletteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen klaagt hier ook over de nachten. Ik vind ze heerlijk, raam wagenwijd open en dan lekker half onder en op het dekbed met een licht briesje over je heen. En dan wakker worden en de vogeltjes horen fluiten.
Bij een graad of 10, dekens lekker over je heen trekken en slapen maarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nog lekkerder is zo'n nacht met onweer dat je de regen buiten hoort kletteren.
Hallo, Chinees? Bami, kroepoek! Plantsoentje jonguh! Houdoe!quote:
doen ze in Limburgia niet aan muggen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeker wel, maar met een beetje Jungle Formula 4, 50 % deet vliegen ze net zo hard de kamer weer uit. En buiten onder de overkapping Veerust. Dat is eigenlijk voor in koeienstallen, werkt perfect!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
doen ze in Limburgia niet aan muggen?
Het moet 's nachts gewoon afkoelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef RiKe het volgende:
29 graden in de kamer, ik heb geen waterbed, morgenochtend wel....![]()
Haal er voor mij maar bijna 10 graden af.
24 graden is meer dan zat in Nederland met die vochtige lucht!
Jaloers! Hier nog lang niet.. 25 nog. Meh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Koelkastje het volgende:
Twente zit weer netjes onder de 20 graden! Heerlijk dat de temperatuur savonds snel zakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 5 september mag het wel klaar zijn hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef aloa het volgende:
Gewoon volop zomerse pluim![]()
[ afbeelding ]
waarom 5 september?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 5 september mag het wel klaar zijn hoor
Daarvoor echter
Altijd de slechtste temperatuur van heel Nederland. Zomer en winterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef Adrie072 het volgende:
Verdikkeme, hier aan de kust nog het warmst...😓
gedverdemmequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef aloa het volgende:
Gewoon volop zomerse pluim![]()
[ afbeelding ]
Welke lijn zit je? Ik moet straks met 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heerlijk 18 graden in mijn trammetje, blij dat mijn airco werkt vandaag
Voor deze zomerweek is het tig weken herfst geweest, dus tja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
Viel me vanmorgen op toen ik naar werk fietste, dat echt best veel bomen nu al flink blaadjes aan het dumpen zijn.
Was wel mooi, door de vroege zonnestralen zag je ook extra goed alle blaadjes naar beneden vallen....en toen ik een beetje op de bomen ging letten viel me ook op dat best veel bomen echt al voor 1/3e verkleurd aan het raken zijn.
Is dat vroeg? Tis immers nog augustus? Heb daar eigenlijk geen idee van wat normaal is zeg maar kwa timing.
das waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk naar die nachten dan. Die vallen mee
RIP Waddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:51 schreef aloa het volgende:
Harmonie laat de zwaarste buien zien voor het noorden.
[ afbeelding ]
amsterdam is blauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef aloa het volgende:
Hirlam laat vanavond laat al buien zien...elk model laat wat anders zien. Het is afwachten wat en hoe.
Hirlam
[ afbeelding ]
Als je heel hard blaast, stel je dat koufront misschien een beetje uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:58 schreef aloa het volgende:
Hirlam laat vanavond laat al buien zien...elk model laat wat anders zien. Het is afwachten wat en hoe.
Hirlam
[ afbeelding ]
Gaat niet lukken...front ligt al op de Noordzee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je heel hard blaast, stel je dat koufront misschien een beetje uit.
27.5 nu. Vannacht hele nacht ramen open gehad daalde de temperatuur tot 25. Nu weer stijgende.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Deze ochtend
Binnentemperatuur inmiddels onder de 24 graden
Ik hoop dat er nog een beetje onweer aan zit te komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Het begint heeeel donker te worden aan de horizon.
Veel te vroeg voor onweer. Te koud en droog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een beetje onweer aan zit te komen
Later op de dag mag ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te vroeg voor onweer. Te koud en droog.
Stuur even wat richting Twente, het begint nu wel weer erg onaangenaam te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier vallen gewoon druppels nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |