quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Omdat jij vreemde hobby's hebt?
Stuk beter dan het benauwde weer wat we normaal hebben inderdaad. Dit weer doet me meer denken aan het Spaanse weer, wat altijd goed uit te houden is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef Twieki het volgende:
Ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind een dag als vandaag, 30+ graden en een windje van 2 á 3 Bft erg aangenaam. Komt natuurlijk ook door de lage luchtvochtigheid van ~50%.
Doe mij maar de hele zomer () dit weer maar.
Verbaast me dat veel mensen dat steeds zeggen.....want ik was begin augustus een weekje aan de Spaanse zuidkust, vlakbij Cartagena.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Stuk beter dan het benauwde weer wat we normaal hebben inderdaad. Dit weer doet me meer denken aan het Spaanse weer, wat altijd goed uit te houden is.
Geniet er dus van mensen. :-) Dagen als vandaag zijn zeldzaam. Een dag met tropische temperaturen, maar toch met een lage luchtvochtigheid. Geniet ze!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Stuk beter dan het benauwde weer wat we normaal hebben inderdaad. Dit weer doet me meer denken aan het Spaanse weer, wat altijd goed uit te houden is.
Dit!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef Twieki het volgende:
[..]
Geniet er dus van mensen. :-) Dagen als vandaag zijn zeldzaam. Een dag met tropische temperaturen, maar toch met een lage luchtvochtigheid. Geniet ze!
Ik hou me kloten toch liever uit de zon eigenlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dit!
Ga lekker met je blote kloten in de zon liggen en genieten
Nachttemperaturen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Deze zomer komt op plek 9 in warmste Nederlandse zomers ooit... HOE DAN?
Dit jaar waren de nachten opvallend warm idd en de luchtvochtigheid was vaak aan de hoge kant en dat houdt ook warmte vast.quote:
Nachttemperaturen en verder ook op regendagen nog net boven de 20. Maar geen mooie zomer hoor, zeker niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Deze zomer komt op plek 9 in warmste Nederlandse zomers ooit... HOE DAN?
Privé ventilatorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:02 schreef Greys het volgende:
Op het werk was het binnen 31 graden. Niet te harden ondanks talloze ventilatoren.
Wel naar koeiensschijt even verderop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:39 schreef Elan het volgende:
Stinkt het bij jullie in de buurt ook zo naar hondenschijt
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef kiwiko het volgende:
twee weken terug hadden we nog nachtvorst
Waar jij woont wel ja, Limboland doet nog even lekker mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:46 schreef computergirl het volgende:
Morgen wordt het blijkbaar 'maar' 26c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |