Jaloers! Hier nog lang niet.. 25 nog. Meh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Koelkastje het volgende:
Twente zit weer netjes onder de 20 graden! Heerlijk dat de temperatuur savonds snel zakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 5 september mag het wel klaar zijn hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef aloa het volgende:
Gewoon volop zomerse pluim![]()
[ afbeelding ]
waarom 5 september?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 5 september mag het wel klaar zijn hoor
Daarvoor echter
Altijd de slechtste temperatuur van heel Nederland. Zomer en winterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:51 schreef Adrie072 het volgende:
Verdikkeme, hier aan de kust nog het warmst...😓
gedverdemmequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef aloa het volgende:
Gewoon volop zomerse pluim![]()
[ afbeelding ]
Welke lijn zit je? Ik moet straks met 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heerlijk 18 graden in mijn trammetje, blij dat mijn airco werkt vandaag
Voor deze zomerweek is het tig weken herfst geweest, dus tja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
Viel me vanmorgen op toen ik naar werk fietste, dat echt best veel bomen nu al flink blaadjes aan het dumpen zijn.
Was wel mooi, door de vroege zonnestralen zag je ook extra goed alle blaadjes naar beneden vallen....en toen ik een beetje op de bomen ging letten viel me ook op dat best veel bomen echt al voor 1/3e verkleurd aan het raken zijn.
Is dat vroeg? Tis immers nog augustus? Heb daar eigenlijk geen idee van wat normaal is zeg maar kwa timing.
das waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk naar die nachten dan. Die vallen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |