Heeft die vrouw die doden op haar geweten dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef Murdera het volgende:
Ja, ze waren net zo goed bezig. Behalve de shitloads aan doden dan.
Jawel, het is niet omdat ze bang zijn dat de burqini's massaal bommen onder hun kledingstuk hebben verstopt ;p Het was iets met aanpassen aan de cultuur en zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
In zekere zin. Maar dit sluit mijn gelijk dus niet uit.
Niet bedoeld als.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel, het is niet omdat ze bang zijn dat de burqini's massaal bommen onder hun kledingstuk hebben verstopt ;p Het was iets met aanpassen aan de cultuur en zo
Maar dan is het ook wel handig dat de agenten weten om welk kledingstuk het nu precies gaat toch :p
Een tuniek is geen provocerend kledingstuk. Tenminste niet bedoeld als. Ook niet onderdrukkend.
Weet je hoeveel vrouwen een tuniek dragen? Zijn ook zeer populair met de beruchte witte legging er onder...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet bedoeld als.
Maar het ziet er exact hetzelfde uit als een boerkini
Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Een tuniek is geen provocerend kledingstuk. Tenminste niet bedoeld als. Ook niet onderdrukkend.
Al denk ik niet dat dat hier de intentie was van de agenten komt het hier wel op neer ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.
nee, hoeveel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen een tuniek dragen? Zijn ook zeer populair met de beruchte witte legging er onder...
Echt veel. Zijn ook vaak korte pittige kapsels die wat dikker zijn. Daar is de tuniek ook perfect voor omdat het de buik en de kont bedekt.quote:
Ik denk dat dat wel de intentie is. Ik geef die Lowiekes niet het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Al denk ik niet dat dat hier de intentie was van de agenten komt het hier wel op neer ja.
Daar mag ook wel flink tegen opgetreden worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn ook vaak korte pittige kapsels die wat dikker zijn.
Nou dat zou heel sneu zijn. Maar dat weten we nu niet. Ik hoop echt dat deze vrouw het er niet bij laat zitten en haar onterechte boete gaat aanvechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel de intentie is. Ik geef die Lowiekes niet het voordeel van de twijfel.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.
Hear hear!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar mag ook wel flink tegen opgetreden worden.
Maar goed even serieus dan. Ja, dit is absurd. De verhoudingen zijn zo off. Frankrijk aan het optreden tegen burkinis, en Nederland die niets doet tegen bijvoorbeeld dit; NWS / Omstreden stichting achter salafistenschool Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hear hear!
Maar dan doen ze dan weer niet![]()
Nee serieus, dit is echt absurd.
Dat lijkt mij idd een veel groter probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar goed even serieus dan. Ja, dit is absurd. De verhoudingen zijn zo off. Frankrijk aan het optreden tegen burkinis, en Nederland die niets doet tegen bijvoorbeeld dit; NWS / Omstreden stichting achter salafistenschool Rotterdam
Het is een grote deprimerende komedie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd een veel groter probleem.
Dit is dus niet het verbod handhaven, dit is geen burqini.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het verbod handhaven? Nee. Wat moeten ze dan doen? Niets?
Het verbod om in je gewone kloffie op het strand te zitten? Wat bedoel je? Maak jezelf eens duidelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:35 schreef TheJanitor het volgende:
Het verbod handhaven? Nee. Wat moeten ze dan doen? Niets?
En hoe moeten die agenten dat allemaal precies weten dan? Is deze vrouw ook geen moslima dan? Waarom heeft ze zoiets raars aan op het strand?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is dus niet het verbod handhaven, dit is geen burqini.
Nou aan de hoofddoek te zien is het wel een moslima ja. En zo moeilijk is het niet om het verschil te zien hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En hoe moeten die agenten dat allemaal precies weten dan? Is deze vrouw ook geen moslima dan? Waarom heeft ze zoiets raars aan op het strand?
Misschien voor mensen die er verstand van hebben. Ik kan de verwarring begrijpen van een afstand.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou aan de hoofddoek te zien is het wel een moslima ja. En zo moeilijk is het niet om het verschil te zien hoor.
Het is niet raar dat de agenten die dit moeten handhaven zouden weten waar het om gaat toch? Lijkt mij nogal een probleem als je agenten hebt rondlopen die niet weten wat nou wel of niet mag eigenlijk :pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien voor mensen die er verstand van hebben. Ik kan de verwarring begrijpen van een afstand.
Het is een nogal nieuwe wet en een nieuw fenomeen. Er zullen dus fouten gemaakt worden. Daarop gaan focussen en zeggen hoe verschrikkelijk het wel niet is, is een beetje triest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is niet raar dat de agenten die dit moeten handhaven zouden weten waar het om gaat toch? Lijkt mij nogal een probleem als je agenten hebt rondlopen die niet weten wat nou wel of niet mag eigenlijk :p
Buiten dat gingen ze er mee door toen ze er naast stonden.
Als ze het niet precies weten, moeten ze niet doen alsof ze het precies weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:37 schreef TheJanitor het volgende:
En hoe moeten die agenten dat allemaal precies weten dan?
Maakt dat uit? Hebben moslima's minder rechten, andere plichten dan "gewone" burgers?quote:Is deze vrouw ook geen moslima dan?
Sinds wanneer is "rare" kleding ter beoordeling aan de politie? Wat is er "raar" aan deze kleding?quote:Waarom heeft ze zoiets raars aan op het strand?
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 07:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Weer iemand die het lef heeft het argument vrijheid in combinatie met deze kleding te gebruiken.... heel triest.
Ben je een moslim of een virtue knight?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ze het niet precies weten, moeten ze niet doen alsof ze het precies weten.
[..]
Maakt dat uit? Hebben moslima's minder rechten, andere plichten dan "gewone" burgers?
[..]
Sinds wanneer is "rare" kleding ter beoordeling aan de politie? Wat is er "raar" aan deze kleding?
Nogmaals, maak jezelf eens duidelijk.
Ik vind het nogal triest dat vrouwen die zich gewoon aan de wet houden zo publiekelijk worden vernederd door 4 ja 4 agenten die echt totaal geen idee hebben waar ze nou op moeten letten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is een nogal nieuwe wet en een nieuw fenomeen. Er zullen dus fouten gemaakt worden. Daarop gaan focussen en zeggen hoe verschrikkelijk het wel niet is, is een beetje triest.
Het is geen wet, het is een plaatselijke gemeentelijke verordening. En bedekt geklede vrouwen zijn er al eeuwen. Ook op het strand. Doe nou eens een behoorlijke uitspraak.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het is een nogal nieuwe wet en een nieuw fenomeen.
Ja, fouten worden gemaakt in de boze wereld. Tegen iedereen. Maar het publiekelijk vernederen met agenten die met een nieuwe, moeilijke situatie moeten omgaan is wel van deze tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal triest dat vrouwen die zich gewoon aan de wet houden zo publiekelijk worden vernederd door 4 ja 4 agenten die echt totaal geen idee hebben waar ze nou op moeten letten.
Groeit er een tumor in jouw hoofd of heb je gewoon last van de warmte?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
Ben je een moslim of een virtue knight?
Dat je zo begripvol reageert... Als jij voor iets werd beboet wat gewoon mag zou je ook zo reageren? :pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, fouten worden gemaakt in de boze wereld. Tegen iedereen. Maar het publiekelijk vernederen met agenten die met een nieuwe, moeilijke situatie moeten omgaan is wel van deze tijd.
Moest lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
TheJanitor die de nuance zoekt, erg politiek correct weer.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je zo begripvol reageert... Als jij voor iets werd beboet wat gewoon mag zou je ook zo reageren? :p
quote:Dinsdag liet een andere vrouw weten dat ze op het strand van Cannes was beboet voor het dragen van een legging een tuniek en een hoofddoek.
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_te_trekken__.html
Allebei niet. Maar goed. Je wil de vraag dus niet beantwoorden?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Groeit er een tumor in jouw hoofd of heb je gewoon last van de warmte?
Ruggengraat? Boetes hoef je niet direct af te tikken. Die kan je aanvechten. Dus als het nergens op slaat ga ik niet betalen. Maar ik ga niet schreeuwen tegen de politie ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo geloof ik er helemaal niks van...Heb je geen ruggengraat ofzo?
Welke vraag? Ik zie alleen een vals dilemma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef TheJanitor het volgende:
Allebei niet. Maar goed. Je wil de vraag dus niet beantwoorden?
Duidelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik zie alleen een vals dilemma.
Ik kan wel beetje links hypocriet zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
TheJanitor die de nuance zoekt, erg politiek correct weer.
Je hebt weer een moslim ontmaskerd hoor! Schrijf hem op je lijstje voor bijltjesdag.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt weer een moslim ontmaskerd hoor! Schrijf hem op je lijstje voor bijltjesdag.
Doorgeslagen gedoe.quote:
Nah ik zou het niet zomaar pikken als ik zeker weet dat ik niets fout doe.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ruggengraat? Boetes hoef je niet direct af te tikken. Die kan je aanvechten. Dus als het nergens op slaat ga ik niet betalen. Maar ik ga niet schreeuwen tegen de politie ofzo.
TheJanitor is meer van het 'befehl ist befehl'.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik zou het niet zomaar pikken als ik zeker weet dat ik niets fout doe.
En wat gaat dat precies helpen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik zou het niet zomaar pikken als ik zeker weet dat ik niets fout doe.
Had dat kledingstuk echt niet uit getrokken. Wat denken ze wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
TheJanitor is meer van het 'befehl ist befehl'.
Je persoonlijke vete is schattig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
TheJanitor is meer van het 'befehl ist befehl'.
Mijn probleem is dat je niet het vrijheid argument kan gebruiken voor religieuze kleding als er tientallen tot honderden miljoenen vrouwen worden gedwongen tot religieuze kleding. Dat is gewoon ongelofelijk hypocriet.quote:
Agenten zijn geen scheidsrechters he, die kunnen een beslissing gewoon herroepen als je ze kan overtuigen van het feit dat je niets fout doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat gaat dat precies helpen?
Op dat moment waarschijnlijk niet zoveel nee:pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat gaat dat precies helpen?
Heb het nooit gezien. Alleen dat als je niet meewerkt ze harder optreden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Agenten zijn geen scheidsrechters he, die kunnen een beslissing gewoon herroepen als je ze kan overtuigen van het feit dat je niets fout doet.
Kristallnacht2.0quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt weer een moslim ontmaskerd hoor! Schrijf hem op je lijstje voor bijltjesdag.
Kijk als je niet direct hoeft te handelen maar alleen een boete moet aannemen kan je er idd voor kiezen om het later aan te vechten. Maar deze vrouw moest gewoon een kledingstuk uittrekken. Direct.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Alleen dat als je niet meewerkt ze harder optreden.
Semantische discussie: ben je nog wel aan het zonnen als je volledig bedekt bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:59 schreef Aloulu het volgende:
Egalite fraternite my ass.
Wat een grap zeg. Vrouwen lastig vallen met vier politiemannen die bedekt liggen te zonnen. Stoere Fransoosjes.
Hou het even bij Nederland, dan zul je zien dat zij hier zelf voor kiezen of juist niet. In bepaalde gevallen mag je eisen stellen aan kleding, maar verder niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat je niet het vrijheid argument kan gebruiken voor religieuze kleding als er tientallen tot honderden miljoenen vrouwen worden gedwongen tot religieuze kleding. Dat is gewoon ongelofelijk hypocriet.
Ik heb het wel zien gebeuren, en zelf ook meegemaakt! Mijn anekdotisch bewijs wint van jouw anekdotisch bewijs.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Alleen dat als je niet meewerkt ze harder optreden.
Als je het bij Nederland houdt hoef je hier ook niet over te oordelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef Odaiba het volgende:
Hou het even bij Nederland, dan zul je zien dat zij hier zelf voor kiezen of juist niet. In bepaalde gevallen mag je eisen stellen aan kleding, maar verder niet.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:59 schreef Aloulu het volgende:
Egalite fraternite my ass.
Wat een grap zeg. Vrouwen lastig vallen met vier politiemannen die bedekt liggen te zonnen. Stoere Fransoosjes.
Wel slecht dat jij en je omgeving zo vaak met de politie in aanraking komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb het wel zien gebeuren, en zelf ook meegemaakt! Mijn anekdotisch bewijs wint van jouw anekdotisch bewijs.
Zwak hoor. Frankrijk is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je het bij Nederland houdt hoef je hier ook niet over te oordelen.
Daar zeg je me wat. Maar wij bevrijden deze vrouw nu met harde hand van haar onderdrukking. Hopen dat die trut dat snel inziet!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel op een islamitische politie die vrouwen ter plekke verplicht iets aan te doen.
Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef truthortruth het volgende:
Als je het bij Nederland houdt hoef je hier ook niet over te oordelen.
Wel slecht dat jouw omgeving zich blijkbaar op een dusdanige manier verzet tegen de politie dat die steeds harder moeten optreden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel slecht dat jij en je omgeving zo vaak met de politie in aanraking komt.
Koekoek, gekkie gespot.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:04 schreef perezoso het volgende:
Ik geniet met volle teugen dat ze het as van het kwaad aanvallenElke irritatie is een stap dichterbij de totalen krieg.
Die mensen die denken niet na.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.
Ben meer voor vreedzame oplossing maar helaas gaat alleen een flinke oorlog Europa redden, waar we allemaal in beesten veranderen en vechten voor onze vrijheid.quote:
Speel jij veel Red Alert?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:04 schreef perezoso het volgende:
Ik geniet met volle teugen dat ze het as van het kwaad aanvallenElke irritatie is een stap dichterbij de totalen krieg.
Dan moeten we die vrouwen maar met harde hand de 21e eeuw inslaan helaas. Zit niets anders op.quote:
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom ze dit soort rare maatregelen toejuichen, beetje zelfreflectie vanuit de religieuze gemeenschap. Maar het zal wel weer op een hoop met racisme, xenofobie en dergelijke gegooid worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.
Nee, ik heb nooit iemand in mijn omgeving in aanraking met politie gehad. Ik zie het alleen online wat er gebeurd als je je verzet tegen politie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wel slecht dat jouw omgeving zich blijkbaar op een dusdanige manier verzet tegen de politie dat die steeds harder moeten optreden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Semantische discussie: ben je nog wel aan het zonnen als je volledig bedekt bent?
Of je vraagt jezelf af of je deel wilt uitmaken van een samenleving die rare maatregelen verzint omdat ze het niet meer weten... ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom ze dit soort rare maatregelen toejuichen, beetje zelfreflectie vanuit de religieuze gemeenschap. Maar het zal wel weer op een hoop met racisme, xenofobie en dergelijke gegooid worden.
Vraag ik mij nou nooit af.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef truthortruth het volgende:
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom ze dit soort rare maatregelen toejuichen, beetje zelfreflectie vanuit de religieuze gemeenschap.
Ben je een internetridder of een zolderkamerautist?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit iemand in mijn omgeving in aanraking met politie gehad. Ik zie het alleen online wat er gebeurd als je je verzet tegen politie.
Ga omgekeerd met een bikini aan een Iraans strand liggen en je krijgt idem hetzelfde tafereel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel op een islamitische politie die vrouwen ter plekke verplicht iets aan te doen.
Allebei niet. Ik gedraag me gewoon en verkeer me in kringen met mensen die zich ook gedragen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben je een internetridder of een zolderkamerautist?
Dacht dat juist vanwege de vrijheden die wij hier hebben het hier zo goed vertoeven is?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ga omgekeerd met een bikini aan een Iraans strand liggen en je krijgt idem hetzelfde tafereel.
Daarom, moslims horen thuis in moslimlanden waar ze in alle gemak hun eigen normen en waarden kunnen uitdragen. Maar niet hier. Dit is provocatie en een dikke middelvinger naar onze eigen normen en waarden toe. Dat moeten we niet willen. Dat leidt tot irritatie en tot verzet.
Niet-moslimlanden moeten daarom gevrijwaard moeten zijn van deze ongewenste praktijken. Dat kun je bij wet regelen. Daarom zou ik een voorstander zijn voor een ministerie van remigratie die de voorwaarden en coördinatie regelt voor de terugkeer van de hier woonachtige moslims (die zich niet wensen aan te passen aan onze culturele normen en waarden) naar beschikbare moslimlanden, zoals Saoedi Arabië of Qatar. Lijkt mij uiteindelijk de meest vreedzame oplossing voor beide partijen.
Dat is en blijft de beste en meest vreedzame oplossing.
Ach, het sarren en pesten van niet-moslima's door die achterlijke kuisheidsmoraal die door die burkini/boerkasletten wordt gelegitimeerd, is totaal geen probleem. We moeten tenslotte tolerant zijn tov de intolerante islam. Buk jij even? Wel zonder vaseline natuurlijk....quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als je termen als 'verkeren' wilt gebruiken om te doen alsof je een heertje bent is het wellicht verstandig om die op een juiste manier te gebruiken. Ik verkeer mequote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Allebei niet. Ik gedraag me gewoon en verkeer me in kringen met mensen die zich ook gedragen.
Is het idee niet dat mensen met een boerka juist geen sletten zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ach, het sarren en pesten van niet-moslima's door die achterlijke kuisheidsmoraal die door die burkini/boerkasletten wordt gelegitimeerd, is totaal geen probleem. We moeten tenslotte tolerant zijn tov de intolerante islam. Buk jij even? Wel zonder vaseline natuurlijk....
Je bent lekker triest bezig vandaag. Ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je termen als 'verkeren' wilt gebruiken om te doen alsof je een heertje bent is het wellicht verstandig om die op een juiste manier te gebruiken. Ik verkeer me.
Ik verveel me een beetje op kantoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je bent lekker triest bezig vandaag. Ben je ongesteld ofzo?
Precies, vrijheden die wij hier hebben. Onze vrijheden dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat juist vanwege de vrijheden die wij hier hebben het hier zo goed vertoeven is?
Nou en?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
De ironie hier: Salafisten juichen de harde aanpak richting de burkini hartstikke toe!
Je pillen, waar zijn je pillen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef stopnaald het volgende:
Ach, het sarren en pesten van niet-moslima's door die achterlijke kuisheidsmoraal die door die burkini/boerkasletten wordt gelegitimeerd, is totaal geen probleem. We moeten tenslotte tolerant zijn tov de intolerante islam. Buk jij even? Wel zonder vaseline natuurlijk....
Jep, weg met de boerkini.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Aloulu het volgende:
[..]
En het allereerste wat een aangerande/verkrachte vrouw te horen krijgt is: dan had je je maar niet zo moeten kleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is geen wet, het is een plaatselijke gemeentelijke verordening. En bedekt geklede vrouwen zijn er al eeuwen. Ook op het strand. Doe nou eens een behoorlijke uitspraak.
Natuurlijk, die willen dat moslims en de westerse wereld zo'n groot mogelijke hekel aan elkaar hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
De ironie hier: Salafisten juichen de harde aanpak richting de burkini hartstikke toe!
Mooi hoe iemand een hele eigen interpretatie kan geven aan de outfit van een ander. Helemaal in je eigen wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:17 schreef Wyand het volgende:
Het is gewoon symptoombestrijding. Het echte probleem zijn de steeds groter wordende groep fundamentalistische/radicale/zwaar gelovige moslims, die dan zo'n burkini gaan dragen mede als een soort van protest en dikke middelvinger naar het westen. Om te kotsen, maar zo'n verbod op het strand zal niet veel gaan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |