En wat gaat dat precies helpen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik zou het niet zomaar pikken als ik zeker weet dat ik niets fout doe.
Had dat kledingstuk echt niet uit getrokken. Wat denken ze wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
TheJanitor is meer van het 'befehl ist befehl'.
Je persoonlijke vete is schattig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
TheJanitor is meer van het 'befehl ist befehl'.
Mijn probleem is dat je niet het vrijheid argument kan gebruiken voor religieuze kleding als er tientallen tot honderden miljoenen vrouwen worden gedwongen tot religieuze kleding. Dat is gewoon ongelofelijk hypocriet.quote:
Agenten zijn geen scheidsrechters he, die kunnen een beslissing gewoon herroepen als je ze kan overtuigen van het feit dat je niets fout doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat gaat dat precies helpen?
Op dat moment waarschijnlijk niet zoveel nee:pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wat gaat dat precies helpen?
Heb het nooit gezien. Alleen dat als je niet meewerkt ze harder optreden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Agenten zijn geen scheidsrechters he, die kunnen een beslissing gewoon herroepen als je ze kan overtuigen van het feit dat je niets fout doet.
Kristallnacht2.0quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt weer een moslim ontmaskerd hoor! Schrijf hem op je lijstje voor bijltjesdag.
Kijk als je niet direct hoeft te handelen maar alleen een boete moet aannemen kan je er idd voor kiezen om het later aan te vechten. Maar deze vrouw moest gewoon een kledingstuk uittrekken. Direct.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Alleen dat als je niet meewerkt ze harder optreden.
Semantische discussie: ben je nog wel aan het zonnen als je volledig bedekt bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:59 schreef Aloulu het volgende:
Egalite fraternite my ass.
Wat een grap zeg. Vrouwen lastig vallen met vier politiemannen die bedekt liggen te zonnen. Stoere Fransoosjes.
Hou het even bij Nederland, dan zul je zien dat zij hier zelf voor kiezen of juist niet. In bepaalde gevallen mag je eisen stellen aan kleding, maar verder niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:57 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat je niet het vrijheid argument kan gebruiken voor religieuze kleding als er tientallen tot honderden miljoenen vrouwen worden gedwongen tot religieuze kleding. Dat is gewoon ongelofelijk hypocriet.
Ik heb het wel zien gebeuren, en zelf ook meegemaakt! Mijn anekdotisch bewijs wint van jouw anekdotisch bewijs.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb het nooit gezien. Alleen dat als je niet meewerkt ze harder optreden.
Als je het bij Nederland houdt hoef je hier ook niet over te oordelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef Odaiba het volgende:
Hou het even bij Nederland, dan zul je zien dat zij hier zelf voor kiezen of juist niet. In bepaalde gevallen mag je eisen stellen aan kleding, maar verder niet.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:59 schreef Aloulu het volgende:
Egalite fraternite my ass.
Wat een grap zeg. Vrouwen lastig vallen met vier politiemannen die bedekt liggen te zonnen. Stoere Fransoosjes.
Wel slecht dat jij en je omgeving zo vaak met de politie in aanraking komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb het wel zien gebeuren, en zelf ook meegemaakt! Mijn anekdotisch bewijs wint van jouw anekdotisch bewijs.
Zwak hoor. Frankrijk is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je het bij Nederland houdt hoef je hier ook niet over te oordelen.
Daar zeg je me wat. Maar wij bevrijden deze vrouw nu met harde hand van haar onderdrukking. Hopen dat die trut dat snel inziet!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel op een islamitische politie die vrouwen ter plekke verplicht iets aan te doen.
Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef truthortruth het volgende:
Als je het bij Nederland houdt hoef je hier ook niet over te oordelen.
Wel slecht dat jouw omgeving zich blijkbaar op een dusdanige manier verzet tegen de politie dat die steeds harder moeten optreden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel slecht dat jij en je omgeving zo vaak met de politie in aanraking komt.
Koekoek, gekkie gespot.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:04 schreef perezoso het volgende:
Ik geniet met volle teugen dat ze het as van het kwaad aanvallenElke irritatie is een stap dichterbij de totalen krieg.
Die mensen die denken niet na.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |