Als ze het niet precies weten, moeten ze niet doen alsof ze het precies weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:37 schreef TheJanitor het volgende:
En hoe moeten die agenten dat allemaal precies weten dan?
Maakt dat uit? Hebben moslima's minder rechten, andere plichten dan "gewone" burgers?quote:Is deze vrouw ook geen moslima dan?
Sinds wanneer is "rare" kleding ter beoordeling aan de politie? Wat is er "raar" aan deze kleding?quote:Waarom heeft ze zoiets raars aan op het strand?
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 07:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Weer iemand die het lef heeft het argument vrijheid in combinatie met deze kleding te gebruiken.... heel triest.
Ben je een moslim of een virtue knight?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ze het niet precies weten, moeten ze niet doen alsof ze het precies weten.
[..]
Maakt dat uit? Hebben moslima's minder rechten, andere plichten dan "gewone" burgers?
[..]
Sinds wanneer is "rare" kleding ter beoordeling aan de politie? Wat is er "raar" aan deze kleding?
Nogmaals, maak jezelf eens duidelijk.
Ik vind het nogal triest dat vrouwen die zich gewoon aan de wet houden zo publiekelijk worden vernederd door 4 ja 4 agenten die echt totaal geen idee hebben waar ze nou op moeten letten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is een nogal nieuwe wet en een nieuw fenomeen. Er zullen dus fouten gemaakt worden. Daarop gaan focussen en zeggen hoe verschrikkelijk het wel niet is, is een beetje triest.
Het is geen wet, het is een plaatselijke gemeentelijke verordening. En bedekt geklede vrouwen zijn er al eeuwen. Ook op het strand. Doe nou eens een behoorlijke uitspraak.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het is een nogal nieuwe wet en een nieuw fenomeen.
Ja, fouten worden gemaakt in de boze wereld. Tegen iedereen. Maar het publiekelijk vernederen met agenten die met een nieuwe, moeilijke situatie moeten omgaan is wel van deze tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal triest dat vrouwen die zich gewoon aan de wet houden zo publiekelijk worden vernederd door 4 ja 4 agenten die echt totaal geen idee hebben waar ze nou op moeten letten.
Groeit er een tumor in jouw hoofd of heb je gewoon last van de warmte?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
Ben je een moslim of een virtue knight?
Dat je zo begripvol reageert... Als jij voor iets werd beboet wat gewoon mag zou je ook zo reageren? :pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, fouten worden gemaakt in de boze wereld. Tegen iedereen. Maar het publiekelijk vernederen met agenten die met een nieuwe, moeilijke situatie moeten omgaan is wel van deze tijd.
Moest lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
TheJanitor die de nuance zoekt, erg politiek correct weer.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je zo begripvol reageert... Als jij voor iets werd beboet wat gewoon mag zou je ook zo reageren? :p
quote:Dinsdag liet een andere vrouw weten dat ze op het strand van Cannes was beboet voor het dragen van een legging een tuniek en een hoofddoek.
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_te_trekken__.html
Allebei niet. Maar goed. Je wil de vraag dus niet beantwoorden?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Groeit er een tumor in jouw hoofd of heb je gewoon last van de warmte?
Ruggengraat? Boetes hoef je niet direct af te tikken. Die kan je aanvechten. Dus als het nergens op slaat ga ik niet betalen. Maar ik ga niet schreeuwen tegen de politie ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo geloof ik er helemaal niks van...Heb je geen ruggengraat ofzo?
Welke vraag? Ik zie alleen een vals dilemma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef TheJanitor het volgende:
Allebei niet. Maar goed. Je wil de vraag dus niet beantwoorden?
Duidelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik zie alleen een vals dilemma.
Ik kan wel beetje links hypocriet zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
TheJanitor die de nuance zoekt, erg politiek correct weer.
Je hebt weer een moslim ontmaskerd hoor! Schrijf hem op je lijstje voor bijltjesdag.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt weer een moslim ontmaskerd hoor! Schrijf hem op je lijstje voor bijltjesdag.
Doorgeslagen gedoe.quote:
Nah ik zou het niet zomaar pikken als ik zeker weet dat ik niets fout doe.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ruggengraat? Boetes hoef je niet direct af te tikken. Die kan je aanvechten. Dus als het nergens op slaat ga ik niet betalen. Maar ik ga niet schreeuwen tegen de politie ofzo.
TheJanitor is meer van het 'befehl ist befehl'.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik zou het niet zomaar pikken als ik zeker weet dat ik niets fout doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |