Heeft die vrouw die doden op haar geweten dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef Murdera het volgende:
Ja, ze waren net zo goed bezig. Behalve de shitloads aan doden dan.
Jawel, het is niet omdat ze bang zijn dat de burqini's massaal bommen onder hun kledingstuk hebben verstopt ;p Het was iets met aanpassen aan de cultuur en zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
In zekere zin. Maar dit sluit mijn gelijk dus niet uit.
Niet bedoeld als.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel, het is niet omdat ze bang zijn dat de burqini's massaal bommen onder hun kledingstuk hebben verstopt ;p Het was iets met aanpassen aan de cultuur en zo
Maar dan is het ook wel handig dat de agenten weten om welk kledingstuk het nu precies gaat toch :p
Een tuniek is geen provocerend kledingstuk. Tenminste niet bedoeld als. Ook niet onderdrukkend.
Weet je hoeveel vrouwen een tuniek dragen? Zijn ook zeer populair met de beruchte witte legging er onder...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet bedoeld als.
Maar het ziet er exact hetzelfde uit als een boerkini
Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Een tuniek is geen provocerend kledingstuk. Tenminste niet bedoeld als. Ook niet onderdrukkend.
Al denk ik niet dat dat hier de intentie was van de agenten komt het hier wel op neer ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.
nee, hoeveel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen een tuniek dragen? Zijn ook zeer populair met de beruchte witte legging er onder...
Echt veel. Zijn ook vaak korte pittige kapsels die wat dikker zijn. Daar is de tuniek ook perfect voor omdat het de buik en de kont bedekt.quote:
Ik denk dat dat wel de intentie is. Ik geef die Lowiekes niet het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Al denk ik niet dat dat hier de intentie was van de agenten komt het hier wel op neer ja.
Daar mag ook wel flink tegen opgetreden worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn ook vaak korte pittige kapsels die wat dikker zijn.
Nou dat zou heel sneu zijn. Maar dat weten we nu niet. Ik hoop echt dat deze vrouw het er niet bij laat zitten en haar onterechte boete gaat aanvechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel de intentie is. Ik geef die Lowiekes niet het voordeel van de twijfel.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.
Hear hear!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar mag ook wel flink tegen opgetreden worden.
Maar goed even serieus dan. Ja, dit is absurd. De verhoudingen zijn zo off. Frankrijk aan het optreden tegen burkinis, en Nederland die niets doet tegen bijvoorbeeld dit; NWS / Omstreden stichting achter salafistenschool Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hear hear!
Maar dan doen ze dan weer niet![]()
Nee serieus, dit is echt absurd.
Dat lijkt mij idd een veel groter probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar goed even serieus dan. Ja, dit is absurd. De verhoudingen zijn zo off. Frankrijk aan het optreden tegen burkinis, en Nederland die niets doet tegen bijvoorbeeld dit; NWS / Omstreden stichting achter salafistenschool Rotterdam
Het is een grote deprimerende komedie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd een veel groter probleem.
Dit is dus niet het verbod handhaven, dit is geen burqini.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het verbod handhaven? Nee. Wat moeten ze dan doen? Niets?
Het verbod om in je gewone kloffie op het strand te zitten? Wat bedoel je? Maak jezelf eens duidelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:35 schreef TheJanitor het volgende:
Het verbod handhaven? Nee. Wat moeten ze dan doen? Niets?
En hoe moeten die agenten dat allemaal precies weten dan? Is deze vrouw ook geen moslima dan? Waarom heeft ze zoiets raars aan op het strand?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is dus niet het verbod handhaven, dit is geen burqini.
Nou aan de hoofddoek te zien is het wel een moslima ja. En zo moeilijk is het niet om het verschil te zien hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En hoe moeten die agenten dat allemaal precies weten dan? Is deze vrouw ook geen moslima dan? Waarom heeft ze zoiets raars aan op het strand?
Misschien voor mensen die er verstand van hebben. Ik kan de verwarring begrijpen van een afstand.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou aan de hoofddoek te zien is het wel een moslima ja. En zo moeilijk is het niet om het verschil te zien hoor.
Het is niet raar dat de agenten die dit moeten handhaven zouden weten waar het om gaat toch? Lijkt mij nogal een probleem als je agenten hebt rondlopen die niet weten wat nou wel of niet mag eigenlijk :pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien voor mensen die er verstand van hebben. Ik kan de verwarring begrijpen van een afstand.
Het is een nogal nieuwe wet en een nieuw fenomeen. Er zullen dus fouten gemaakt worden. Daarop gaan focussen en zeggen hoe verschrikkelijk het wel niet is, is een beetje triest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is niet raar dat de agenten die dit moeten handhaven zouden weten waar het om gaat toch? Lijkt mij nogal een probleem als je agenten hebt rondlopen die niet weten wat nou wel of niet mag eigenlijk :p
Buiten dat gingen ze er mee door toen ze er naast stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |