abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164806704
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:04 schreef perezoso het volgende:
Ik geniet met volle teugen dat ze het as van het kwaad aanvallen :D Elke irritatie is een stap dichterbij de totalen krieg.
Speel jij veel Red Alert?
wooblabalurg
pi_164806709
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Die mensen die denken niet na.
Dan moeten we die vrouwen maar met harde hand de 21e eeuw inslaan helaas. Zit niets anders op.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_164806715
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom ze dit soort rare maatregelen toejuichen, beetje zelfreflectie vanuit de religieuze gemeenschap. Maar het zal wel weer op een hoop met racisme, xenofobie en dergelijke gegooid worden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164806726
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wel slecht dat jouw omgeving zich blijkbaar op een dusdanige manier verzet tegen de politie dat die steeds harder moeten optreden.
Nee, ik heb nooit iemand in mijn omgeving in aanraking met politie gehad. Ik zie het alleen online wat er gebeurd als je je verzet tegen politie.
pi_164806732
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Semantische discussie: ben je nog wel aan het zonnen als je volledig bedekt bent?
_O-
pi_164806758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom ze dit soort rare maatregelen toejuichen, beetje zelfreflectie vanuit de religieuze gemeenschap. Maar het zal wel weer op een hoop met racisme, xenofobie en dergelijke gegooid worden.
Of je vraagt jezelf af of je deel wilt uitmaken van een samenleving die rare maatregelen verzint omdat ze het niet meer weten... ?
pi_164806763
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef truthortruth het volgende:
Je zou je ook eens af kunnen vragen waarom ze dit soort rare maatregelen toejuichen, beetje zelfreflectie vanuit de religieuze gemeenschap.
Vraag ik mij nou nooit af.

Waarom? Leg het eens uit.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_164806815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, ik heb nooit iemand in mijn omgeving in aanraking met politie gehad. Ik zie het alleen online wat er gebeurd als je je verzet tegen politie.
Ben je een internetridder of een zolderkamerautist?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164806843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het lijkt wel op een islamitische politie die vrouwen ter plekke verplicht iets aan te doen.
Ga omgekeerd met een bikini aan een Iraans strand liggen en je krijgt idem hetzelfde tafereel.

Daarom, moslims horen thuis in moslimlanden waar ze in alle gemak hun eigen normen en waarden kunnen uitdragen. Maar niet hier. Dit is provocatie en een dikke middelvinger naar onze eigen normen en waarden toe. Dat moeten we niet willen. Dat leidt tot irritatie en tot verzet.

Niet-moslimlanden moeten daarom gevrijwaard moeten zijn van deze ongewenste praktijken. Dat kun je bij wet regelen. Daarom zou ik een voorstander zijn voor een ministerie van remigratie die de voorwaarden en coördinatie regelt voor de terugkeer van de hier woonachtige moslims (die zich niet wensen aan te passen aan onze culturele normen en waarden) naar beschikbare moslimlanden, zoals Saoedi Arabië of Qatar. Lijkt mij uiteindelijk de meest vreedzame oplossing voor beide partijen.

Dat is en blijft de beste en meest vreedzame oplossing.
pi_164806844
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ben je een internetridder of een zolderkamerautist?
Allebei niet. Ik gedraag me gewoon en verkeer me in kringen met mensen die zich ook gedragen.
pi_164806873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ga omgekeerd met een bikini aan een Iraans strand liggen en je krijgt idem hetzelfde tafereel.

Daarom, moslims horen thuis in moslimlanden waar ze in alle gemak hun eigen normen en waarden kunnen uitdragen. Maar niet hier. Dit is provocatie en een dikke middelvinger naar onze eigen normen en waarden toe. Dat moeten we niet willen. Dat leidt tot irritatie en tot verzet.

Niet-moslimlanden moeten daarom gevrijwaard moeten zijn van deze ongewenste praktijken. Dat kun je bij wet regelen. Daarom zou ik een voorstander zijn voor een ministerie van remigratie die de voorwaarden en coördinatie regelt voor de terugkeer van de hier woonachtige moslims (die zich niet wensen aan te passen aan onze culturele normen en waarden) naar beschikbare moslimlanden, zoals Saoedi Arabië of Qatar. Lijkt mij uiteindelijk de meest vreedzame oplossing voor beide partijen.

Dat is en blijft de beste en meest vreedzame oplossing.
Dacht dat juist vanwege de vrijheden die wij hier hebben het hier zo goed vertoeven is?
pi_164806874
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach, wat maakt het uit? Het is maar een moslima. Een tweederangs burger. Die kun je gewoon sarren en pesten. We zijn tenslotte in oorlog met de islam.
Ach, het sarren en pesten van niet-moslima's door die achterlijke kuisheidsmoraal die door die burkini/boerkasletten wordt gelegitimeerd, is totaal geen probleem. We moeten tenslotte tolerant zijn tov de intolerante islam. Buk jij even? Wel zonder vaseline natuurlijk....
pi_164806880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Allebei niet. Ik gedraag me gewoon en verkeer me in kringen met mensen die zich ook gedragen.
Als je termen als 'verkeren' wilt gebruiken om te doen alsof je een heertje bent is het wellicht verstandig om die op een juiste manier te gebruiken. Ik verkeer me :') .
pi_164806892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ach, het sarren en pesten van niet-moslima's door die achterlijke kuisheidsmoraal die door die burkini/boerkasletten wordt gelegitimeerd, is totaal geen probleem. We moeten tenslotte tolerant zijn tov de intolerante islam. Buk jij even? Wel zonder vaseline natuurlijk....
Is het idee niet dat mensen met een boerka juist geen sletten zijn?
pi_164806894
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je termen als 'verkeren' wilt gebruiken om te doen alsof je een heertje bent is het wellicht verstandig om die op een juiste manier te gebruiken. Ik verkeer me :') .
Je bent lekker triest bezig vandaag. Ben je ongesteld ofzo?
pi_164806901
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je bent lekker triest bezig vandaag. Ben je ongesteld ofzo?
Ik verveel me een beetje op kantoor.
pi_164806907
Het is gewoon symptoombestrijding. Het echte probleem zijn de steeds groter wordende groep fundamentalistische/radicale/zwaar gelovige moslims, die dan zo'n burkini gaan dragen mede als een soort van protest en dikke middelvinger naar het westen. Om te kotsen, maar zo'n verbod op het strand zal niet veel gaan helpen.
pi_164806944
De ironie hier: Salafisten juichen de harde aanpak richting de burkini hartstikke toe!
pi_164806951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dacht dat juist vanwege de vrijheden die wij hier hebben het hier zo goed vertoeven is?
Precies, vrijheden die wij hier hebben. Onze vrijheden dus. :D
wooblabalurg
pi_164806961
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
De ironie hier: Salafisten juichen de harde aanpak richting de burkini hartstikke toe!
Nou en?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:21:37 #296
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164806986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef stopnaald het volgende:
Je pillen, waar zijn je pillen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164807011
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Wel nu steeds meer blijkt dat een bepaald deel van Nederlanders dit toejuichen. En dat de vraag oproept of ze dat in NL niet ook graag zouden zien.
Jep, weg met de boerkini.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_164807024
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is geen wet, het is een plaatselijke gemeentelijke verordening. En bedekt geklede vrouwen zijn er al eeuwen. Ook op het strand. Doe nou eens een behoorlijke uitspraak.
En het allereerste wat een aangerande/verkrachte vrouw te horen krijgt is: dan had je je maar niet zo moeten kleden.

Kortom, nadat er heel hard voor gevochten is om die werkelijk bizarre, totaal belachelijke kut-moraal te veranderen, wordt deze opnieuw geïmporteerd door religekkies en gesteund door nóg walgelijkere weg-met-ons-verraders.

En dat allemaal onder de lulsmoes "vrijheid". :') x 10000000000000000000000000000000000
pi_164807026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
Natuurlijk, die willen dat moslims en de westerse wereld zo'n groot mogelijke hekel aan elkaar hebben.
pi_164807033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:17 schreef Wyand het volgende:
Het is gewoon symptoombestrijding. Het echte probleem zijn de steeds groter wordende groep fundamentalistische/radicale/zwaar gelovige moslims, die dan zo'n burkini gaan dragen mede als een soort van protest en dikke middelvinger naar het westen. Om te kotsen, maar zo'n verbod op het strand zal niet veel gaan helpen.
Mooi hoe iemand een hele eigen interpretatie kan geven aan de outfit van een ander. Helemaal in je eigen wereld. :D
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')