'Als team geknokt voor de overwinning'quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
'Heracles zette druk, en daar kwamen we niet onder uit'
'Op kunstgras spelen is toch anders'quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Als team geknokt voor de overwinning'
'Uitendelijk met 3 punten naar huis en daar gaat het om'
Feyenoord en zelfkritiek?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef hhh38 het volgende:
Dit was echt dramatisch
Ach, punten meenemen en vergeten. Ik hoop alleen niet dat ze nu weer tevreden zijn zonder zelfkritiek.
Dit precies dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef Oldground het volgende:
Lelijkste uitwedstrijd weer achter de boeg met 3 punten in de hand. Ik ben tevreden.
Sinds wanneer is dit? Inmiddels hebben we toch wel een stuk of 15 wedstrijden op kunstgras gespeeld? Alleen vorig jaar al 6.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:42 schreef RvLaak het volgende:
De kunstgras stats zijn nu wel lekker in balans... 2-2-2
Geen idee, was iets wat Ron de Rijk zei...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Inmiddels hebben we toch wel een stuk of 15 wedstrijden op kunstgras gespeeld?
Ging over de laatste 5 wedstrijden op kunstgra's als het goed is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Inmiddels hebben we toch wel een stuk of 15 wedstrijden op kunstgras gespeeld? Alleen vorig jaar al 6.
Wie is Ron de Rijk?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, was iets wat Ron de Rijk zei...
Welke kunstgras wedstrijd überhaupt? Sinds de promotie van PEC daar nog nooit gewonnen, volgens mij...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan me geen enkele pot op het kunstgras van Heracles herinneren waar we dominant gespeeld hebben.
Daarom is het ook zo stuit(er)end dat we dit toelaten in Nederland. Zou gewoon verboden moeten worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke kunstgras wedstrijd überhaupt? Sinds de promotie van PEC daar nog nooit gewonnen, volgens mij...
Zou me wel zorgen gaan maken. Het geluk houdt een keer op. Net als vorig seizoen.. 7x...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Ongelofelijke kutpot, maargoed, 3 wedstrijden, 9 punten, 8 goals voor, 0 tegen. Ik ga niet klagen
Kutpotten op kunstgras. Hoeveel waarde moet we er aan hechten?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:42 schreef RvLaak het volgende:
De kunstgras stats zijn nu wel lekker in balans... 2-2-2
Het is voor de boeg en achter de rugquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef Oldground het volgende:
Lelijkste uitwedstrijd weer achter de boeg met 3 punten in de hand. Ik ben tevreden.
Ik kan nog een 6-0 herinneren van een paar seizoenen terug.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is voor de boeg en achter de rug![]()
Maar inderdaad, wat een draak van een wedstrijd. Op 1 andere manier zijn wedstrijden tegen Almelo altijd saai.
Ik heb hem gevonden op Youtube, geheugen opgefrist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kan nog een 6-0 herinneren van een paar seizoenen terug.
Hij heeft ook een beetje een huilhoofd dus dat helpt niet echt.quote:
Zie t nu pas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Dat haar hebben we vorige week ook al besproken.
Hij heeft er niet van geleerd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Dat haar hebben we vorige week ook al besproken.
Hoezo? Jij hebt volgens mij toch een stuk meer hersencellen dan die 2 van Karsdorp.quote:
Kasdorp gedroeg zich als een totale idiootquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritante scheids trouwens door laten spelen terwijl de wissels nog niet op de plek stonden Karsdorp die geel geven terwijl die een schop krijgt.
Mwah viel ook nog wel mee hij krijgt een pijnlijke schop en reageert een beetje fel door de adrenaline geel geven komt gelijk dan zo Guzeburk over.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kasdorp gedroeg zich als een totale idioot
En dus moet Karsdorp luisteren naar knuppels op FOK!forum? Hehe..quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt volgens mij toch een stuk meer hersencellen dan die 2 van Karsdorp.
Die Vermeij kwam ook wel aardig idioot in. Als Karsdorp niet op springt had 't slecht kunnen aflopen. Maar hij reageerde wel een beetje achterlijk ja. En dat gebaartje van 'na de wedstrijd, binnen' was ook triest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kasdorp gedroeg zich als een totale idioot
Alleen voor dat kapsel hoor je al geel te krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah viel ook nog wel mee hij krijgt een pijnlijke schop en reageert een beetje fel door de adrenaline geel geven komt gelijk dan zo Guzeburk over.
Voetbalsupporters zijn dan ook niet de meest ontwikkelde personen. Zal jij als Kuip deskundige helemaal moeten weten Scrummie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Vermeij kwam ook wel aardig idioot in. Als Karsdorp niet op springt had 't slecht kunnen aflopen. Maar hij reageerde wel een beetje achterlijk ja. En dat gebaartje van 'na de wedstrijd, binnen' was ook triest.
En de reactie van jullie publiek was zo mogelijk nog triester. "Karsdorp is een homofiel"
Hoezo? Na de wedstrijd heeft Karsdorp het hele publiek één voor één in de reet genomen.quote:[b]Op zondag 21 augustus 2016 20:09 schreef Scrummie
En de reactie van jullie publiek was zo mogelijk nog triester. "Karsdorp is een homofiel"
Nee, maar hij zal vast door meer mensen uitgelachen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dus moet Karsdorp luisteren naar knuppels op FOK!forum? Hehe..
Dat zal ze leren dat Karsdorp echt geen homofiel is!quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoezo? Na de wedstrijd heeft Karsdorp het hele publiek één voor één in de reet genomen.
Dat was een schwalbe van heb-ik-jou-daar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritante scheids trouwens door laten spelen terwijl de wissels nog niet op de plek stonden Karsdorp die geel geven terwijl die een schop krijgt.
Precies als hij er een overtreding in ziet op Karsdorp (volgens mij werd hij niet geraakt) en dus fluit moet je geel geven ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kun je je sarcasme uitleggen, heb fragment niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
Die invalbeurt van BilalDaar gaan we nog veel meer van zien. Wat een topper, en hij beschikt ook nog eens over ontzettend veel zelfkennis.
Top man.
Yep. Bizar hé. En hij neukt nog een lekker wijf ook volgens mij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zo frustrerend dat dat soort mongolen meer verdienen dan ik.
Ik denk dat ze goed bij hem past.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Bizar hé. En hij neukt nog een lekker wijf ook volgens mij.
*edit*
Hier kom ik op terug
[ afbeelding ]
Basacikoglu weer invaller: ''Ik heb het wel goed ingevuld''quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Kun je je sarcasme uitleggen, heb fragment niet gezien.
Bilal = godquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Basacikoglu weer invaller: ''Ik heb het wel goed ingevuld''
Gewoon ditdie gozer kan er echt helemaal niks meer van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:03 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij moet geloof ik ook bijna huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
[..]
[ afbeelding ]Droevig. Ik mis Stefan vwo de VrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
[..]
[ afbeelding ]Karsdorp > BaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Godverdommequote:Op zondag 21 augustus 2016 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Basacikoglu weer invaller: ''Ik heb het wel goed ingevuld''
Gewoon ditdie gozer kan er echt helemaal niks meer van.
Zeker waar, heel degelijke speler die Woudenberg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, wel heerlijk om je eens even niet aan de linksback te hoeven ergeren.
Het is niet mijn dag vandaag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is voor de boeg en achter de rug![]()
Maar inderdaad, wat een draak van een wedstrijd. Op 1 andere manier zijn wedstrijden tegen Almelo altijd saai.
Is Nelom al weer bijna fit?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, wel heerlijk om je eens even niet aan de linksback te hoeven ergeren.
Zo veel zal het niet geweest zijn maar ik heb er ook geen vertrouwen in. Zou nuttig kunnen zijn als invaller bij een voorsprong maar hij heeft imho kansen genoeg gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
GodverdommeGodver, echt, wtf
Gast liet helemaal niks zien vandaag. En dan met dit soort teksten komen.
![]()
Weggegooid geld, die 3.5 miljoen.
Ik vond hem vandaag juist niet zo sterk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Henrys het volgende:
Wat is die Jones goed zeg, je kan ook zien hoeveel vertrouwen de verdedigers in hem hebben. Van mij mag hij wel 1e keeper blijven.
Ik vond 'm vrij matig vandaag. Sprong een keer of 2 onder de bal door geloof ik, liet nog een keer een bal los en stompte er één weg die hij best klemvast had mogen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Henrys het volgende:
Wat is die Jones goed zeg, je kan ook zien hoeveel vertrouwen de verdedigers in hem hebben. Van mij mag hij wel 1e keeper blijven.
Zo ontzettend dom inderdaad. Was nog een minuut te spelen ofzo. Tik die bal lekker breed, en probeer hem in de ploeg te houden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:32 schreef Boma het volgende:
Die slappe vrije trap op het eind welke uiteindelijk resulteerde in twee corners voor Heracles was wel weer tekenend voor hoe fragiel het allemaal is. Het moment dat die bal lekker nonchalant werd naast getrapt zag je die kansen voor Heracles eigenlijk al aankomen.
Kan mij hier werkelijk niets van herinnerenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden op Youtube, geheugen opgefrist.
Dat was beter dan vandaag.
Die 2-0 van Pelle(3.45 eerste samenvatting)
Herinner me nog een 1-2 nederlaag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan mij hier werkelijk niets van herinneren.
Wel leuk dat hoofd van Pjotr Bosz.
Zwakbegaafden op het level Lens, Depay en Willems hebben we er gelukkig niet bij. En dat vind ik al heel wat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:42 schreef Merkie het volgende:
Wel irritant dat we zoveel domme spelers hebben. Hoe moeilijk is het nou een speler te vinden die niet zwakbegaafd is en normaal kan praten?
Vind Karsdorp toch wel aanspraak maken op die titel hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zwakbegaafden op het level Lens, Depay en Willems hebben we er gelukkig niet bij. En dat vind ik al heel wat.
Schaken was wel de man die een lekker babbeltje had altijd. Nee, klopt.
Dan heb je Karsdorp en Vilhena nooit horen lullen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zwakbegaafden op het level Lens, Depay en Willems hebben we er gelukkig niet bij. En dat vind ik al heel wat.
Het valt op zich wel mee hoor, of je moet voetbalintelligentie bedoelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:42 schreef Merkie het volgende:
Wel irritant dat we zoveel domme spelers hebben. Hoe moeilijk is het nou een speler te vinden die niet zwakbegaafd is en normaal kan praten?
Die stond echt op het punt in janken uit te barsten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je Karsdorp en Vilhena nooit horen lullen.
Zo kijkt ie altijdquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die stond echt op het punt in janken uit te barsten.
In de voetbalsport lastig te vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:42 schreef Merkie het volgende:
Precies, huilgezicht. Daarom past dat staartje ook niet. Daarvoor moet je eruitzien als een Viking of zo goed zijn als Ibra. Karsdorp is geen van beiden maar hij heeft een dure auto dus ik denk dat hij zich Ibra waant.quote:
Haha Co wordt oud.quote:Adriaanse: ''Ajax kan Vermeer misschien terugkopen''
Ajax moet opzoek naar een nieuwe doelman. Jasper Cilissen vertrekt mogelijk deze week nog naar FC Barcelona en hebben daarom een nieuwe eerste keeper nodig onder de lat. Co Adriaanse heeft in Studio Voetbal wel een hele opmerkelijke suggestie: Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer.
"Het beste zou Vermeer passen, die is ook de beste. Ze kunnen hem voor twee miljoen euro misschien terugkopen", stelt Adriaanse in het praatprogramma. Kenneth Vermeer, die momenteel herstellende is van een blessure, kwam in 2014 over van Ajax naar Feyenoord. De doelman heeft onlangs zijn contract verlengd in De Kuip tot medio 2020.
Coquote:
Valt de schade mee? Dan draai je gewoon een topstart hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:53 schreef satecl het volgende:
Hopelijk de aankomende 2 thuiswedstrijden ook winst, want tegen PSV gaan we er keihard op. Dan valt de schade na 6 wedstrijden mee.
Klopt, maar heb je evengoed 3 punten achterstand op PSV. Anders zou je er al 6 of meer hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt de schade mee? Dan draai je gewoon een topstart hoor.
True. Maar PSV kan ook nog punten verspelenquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt, maar heb je evengoed 3 punten achterstand op PSV. Anders zou je er al 6 of meer hebben.
Daarna Roda thuis en Willem II uit. We kunnen een hele mooie start beleven!
Die moeten tegen Groningen(quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True. Maar PSV kan ook nog punten verspelen. Die winnen ook geen 34 wedstrijden
(maar zijn beter dan ik vooraf had verwacht.)
Nou inderdaad. Wat een grap.quote:
Minder dan 6 zou ik lachwekkend vinden. Daarbij heeft Ajax nú een keeper nodig, niet in november.quote:
15 uit 6 is gewoon ideaal. Reken er maar niet op.quote:Op maandag 22 augustus 2016 09:53 schreef satecl het volgende:
Hopelijk de aankomende 2 thuiswedstrijden ook winst, want tegen PSV gaan we er keihard op. Dan valt de schade na 6 wedstrijden mee.
Met name Vilhena zie ik. Is er ook een grafiekje van vorige week?quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Happel het volgende:
Moet wel echt wat veranderen aan het spel van Feijenoord. Het is allemaal te voorspelbaar en teveel gaat over de rechterflank. Leg dat lam en we zijn niks meer. Het middenveld wordt ook compleet verkeerd ingezet. Vilhena, El Ahmadi en Toornstra komen nauwelijks voor in het spel. En Jorgenseen als spits al helemaal niet.
[ afbeelding ]
Dit is niet veranderd sinds Gio zijn toetrede heeft gedaan als coach.
Ziet er totaal anders uit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met name Vilhena zie ik. Is er ook een grafiekje van vorige week?
Mooie cijfers inderdaad, en Feyenoord kan een uitstekende competitiestart maken als ze komende 2 thuiswedstrijden ook nog winnen en zo met 15 punten uit 5 wedstrijden afreizen naar Eindhoven voor de 6de wedstrijd van het seizoen tegen PSV.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
3 wedstrijden 9 punten, 8 goals voor , 0 tegen.
En 2 thuiswedstrijden die nu komen
Interessante grafiekjes. Groningen, ons beste veldspel, ging heel breed. Beide backs goed voorzien, middenvelders bij het spel getrokken, alles.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziet er totaal anders uit.
Tegen Twente
[ afbeelding ]
Tegen Groningen
[ afbeelding ]
Mwoah zo'n Karsdorp, Kramer, Vilhena en Elia komen wel in de buurt hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schaken was wel de man die een lekker babbeltje had altijd. Nee, klopt.
Komt omdat er geen creatieve speler op het middenveld staat. Het team heeft al jaren alleen maar hard werkende, niet scorende middenvelders. Clasie dan nog als enige die wat meer bracht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:56 schreef Happel het volgende:
Moet wel echt wat veranderen aan het spel van Feijenoord. Het is allemaal te voorspelbaar en teveel gaat over de rechterflank. Leg dat lam en we zijn niks meer. Het middenveld wordt ook compleet verkeerd ingezet. Vilhena, El Ahmadi en Toornstra komen nauwelijks voor in het spel. En Jorgenseen als spits al helemaal niet.
[ afbeelding ]
Dit is niet veranderd sinds Gio zijn toetrede heeft gedaan als coach.
Tegen Twente en Groningen lukte het anders wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat er geen creatieve speler op het middenveld staat. Het team heeft al jaren alleen maar hard werkende, niet scorende middenvelders. Clasie dan nog als enige die wat meer bracht.
Ligt dat aan Gustafson of aan de trainer? Ik doe even een aanname en zeg het laatste.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Twente en Groningen lukte het anders wel.
Ben het met je eens dat we meer technische mensen op het middenveld missen, maar die doen het bij ons bijna nooit goed. Vejinovic, Bruins () en ook een Gustafson lijkt niet zijn kans te pakken.
Ligt nu vooral aan Kuyt denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt dat aan Gustafson of aan de trainer? Ik doe even een aanname en zeg het laatste.
Was meer om mijn post in dit topic te maken haha.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooie cijfers inderdaad, en Feyenoord kan een uitstekende competitiestart maken als ze komende 2 thuiswedstrijden ook nog winnen en zo met 15 punten uit 5 wedstrijden afreizen naar Eindhoven voor de 6de wedstrijd van het seizoen tegen PSV.
Maar ik ben er toch niet gerust op. Ik hoop tegen Excelsior natuurlijk dat Feyenoord kan laten zien dat de wedstrijd tegen Heracles een incident was en dat ze tegen Excelsior weer goed collectief druk zetten zoals tegen FC Groningen en FC Twente, dat er weer minder ruimte wordt weggegeven en dat er weer samenhang in het spel lijkt te zitten.
Excelsior is natuurlijk een wedstrijd die je thuis eigenlijk vrij eenvoudig zou moeten winnen, maar tegelijkertijd is Feyenoord - Excelsior de afgelopen 5 jaar al 3 keer in slechts 1-0 geëindigd, en bovendien speelt Excelsior momenteel best aardig.
De vraag is dus welk Feyenoord we gaan zien tegen Excelsior - en dit seizoen eigenlijk - is dat het Feyenoord tegen Groningen en Twente, of het Feyenoord tegen PSV en Heracles.
Anders worden komende 2 wedstrijden weer onnodig moeilijk.
hahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was meer om mijn post in dit topic te maken haha.
Maar het was niet best gisteren. Hopelijk gaan ze toch weer beter spelen binnenkort.
Laat ik het zo zeggen: met middenvelders die zowel niet scoren als anderen niet in stelling brengen word het wel heel makkelijk om Feyenoord te ontregelen voor een tegenstander. Dat je dan een Kuyt op zijn retour op de nummer 10 gaat zetten getuigt niet alleen van een gebrek aan lef, maar ook van een gebrek aan visie voor de toekomst wmb.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat we meer technische mensen op het middenveld missen, maar die doen het bij ons bijna nooit goed. Vejinovic, Bruins () en ook een Gustafson lijkt niet zijn kans te pakken.
Dat lijkt me ook. Zo veel fout kun je niet doen als dit het niveau van je voorgangers is. Maar je moet wel de kans krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt dat aan Gustafson of aan de trainer? Ik doe even een aanname en zeg het laatste.
Dan kan hij voor jou sowieso niet zoveel goed doen natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: met middenvelders die zowel niet scoren als anderen niet in stelling brengen word het wel heel makkelijk om Feyenoord te ontregelen voor een tegenstander. Dat je dan een Kuyt op zijn retour op de nummer 10 gaat zetten getuigt niet alleen van een gebrek aan lef, maar ook van een gebrek aan visie voor de toekomst wmb.
Ik ben dan ook echt toaal geen fan van Gio. Geen leider.
Ik denk dat elke andere trainer in de Eredivisie beter is dan Gio. Iedereen kan wel winnen van ploegen als dit Groningen en Twente.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan kan hij voor jou sowieso niet zoveel goed doen natuurlijk.
Voorlopig hebben we alweer een aardige reeks staan wel qua punten. Zie in hem geen nieuwe Van Gaal of Hiddink, maar er loopt niet zoveel rond wat beter is denk ik op het moment.
Ik vind dit echt flauwekul uitspraken, zelfde straatje als "Pietje kan het nooit slechter doen dan Keesje want Keesje is kut". Voorlopig wint Ajax ook niet thuis van Roda en Willem II bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat elke andere trainer in de Eredivisie beter is dan Gio. Iedereen kan wel winnen van ploegen als dit Groningen en Twente.
Het heeft dezelfde selectie als vorig jaar. Zelfs nog 3 goeie spelers erbij gekregen. Maar er zit totaal geen idee achter dit voetbal. Na PSV - Feyenoord zal iedereen het weer met me eens zijn als we daar met 4-0 op ons klote krijgen. Gisteren was het ook weer heel slecht. Niemand wordt beter onder Gio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit echt flauwekul uitspraken, zelfde straatje als "Pietje kan het nooit slechter doen dan Keesje want Keesje is kut". Voorlopig wint Ajax ook niet thuis van Roda en Willem II bijvoorbeeld.
Gio is geen topper, maar het is natuurlijk lekker makkelijk om te roepen dat anderen ook wel eventjes zouden doen wat hij doet. Dat slaat nergens op.
Oke is goed.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde selectie als vorig jaar. Zelfs nog 3 goeie spelers erbij gekregen. Maar er zit totaal geen idee achter dit voetbal. Na PSV - Feyenoord zal iedereen het weer met me eens zijn als we daar met 4-0 op ons klote krijgen. Gisteren was het ook weer heel slecht. Niemand wordt beter onder Gio.
Geef mij die van de Brom maar als trainer. Die moet het elk jaar weer met een andere selectie doen(al valt het dit jaar mee) maar laat het team altijd goed spelen en maakt spelers beter. Of dan pedante mannetje van Utrecht, al is die nog wel onervaren. Maar ach, dat is onze Verlosser Gio ook.
Nee, tegen deze sterke argumenten ga ik maar niet in. Lijkt mij niet verstandig.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Jaaaa daar kan je niet tegenop he!?
[ afbeelding ]
Alleen naar de resultaten kijken vind ik wat opportunistisch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we alweer een aardige reeks staan wel qua punten. Zie in hem geen nieuwe Van Gaal of Hiddink, maar er loopt niet zoveel rond wat beter is denk ik op het moment.
En toch was El Ahmadi gisteren de beste man op het veld.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Interessante grafiekjes. Groningen, ons beste veldspel, ging heel breed. Beide backs goed voorzien, middenvelders bij het spel getrokken, alles.
Gisteren zie je dat Woudenberg meer als linkermiddenvelder speelde en Vilhena als halve linksback. El Ahmadi als eenzame stip op het middenveld, gaat niks naartoe komt niks vanaf. Geen zak aan dus.
We missen de breedte die we eerste wedstrijden wel hadden. Hopelijk soelen we komende weken gewoon met een echte linksbuiten ter vervanging van Elia. Blit je middenveld gewoon intact en je achterhoede. En kan je veel meer kanten op dan alleen naar Karsdorp, die er overheen moet gaan en dan gewoon heel vaak balverlies lijdt. De tegenstander ziet ook dat dat de enige optie is.
We gaan gewoon weer derde worden, we hebben geen wonderselectie en ook geen wondercoach.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen naar de resultaten kijken vind ik wat opportunistisch.
Als Feyenoord blijft spelen zoals ze vorig seizoen grotendeels speelden en we ook terugzagen tegen PSV en gisteren tegen Heracles dan is het een kwestie van tijd voordat we weer tegen behoorlijk wat puntverlies gaan aanlopen.
Nu kunnen FC Groningen en FC Twente er geen klote van, maar als ze het kunnen opbrengen om alle komende wedstrijden wel met het gehele team vroeg druk te zetten en de opbouw wel fatsoenlijk verloopt zoals in die wedstrijden dan zit er inderdaad een stijgende lijn in en gaan we nog wat leuke wedstrijden meemaken. In dat geval is het vertrouwen in Van Bronckhorst ook ergens op gebaseerd.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:39 schreef Caland het volgende:
Als Van den Brom ooit trainer wordt van Feyenoord knip ik mijn seizoenskaart abonnement op Fox door.
Ja dat heb ik zelf ook al voorspeld inderdaad, dat we gewoon weer 3e gaan worden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer derde worden, we hebben geen wonderselectie en ook geen wondercoach.
Geen dank.
Dat zijn teksten. Eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer derde worden, we hebben geen wonderselectie en ook geen wondercoach.
Geen dank.
Mocht je je afvragen wat dat rare gevoel aan je arm is, dat is een endeldarm.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:59 schreef tja77 het volgende:
Indekken alweer begonnen?
Wees eens wat positiever zeg, de eerste 3 wedstrijden bekeken ontlopen Feyenoord en PSV elkaar niet zoveel. PSV blijft misschien makkelijker overeind tegen een ploeg als PEC, maar zo goed is het allemaal niet hoor. Mannen als Arias, Willems, Isimat en Guardado zijn vaak ronduit slordig. Dat heeft nu nog voor geen puntverlies gezorgd, maar dat lijkt een kwestie van tijd. PSV thuis tegen AZ was ook zeer matig.
Ik zie Ajax nog wel opkrabbelen, maar ook Feyenoord zie ik zich nog wel ontwikkelen. Als je zag hoe lang Ajax vorig seizoen met dat matige spel op titelkoers bleef, waarom zou Feyenoord dat niet beter kunnen?
Er valt op dit moment nog niks van te zeggen, en misschien gaan die Europese wedstrijden van Feyenoord nog wel voor een zelfvertrouwensboost zorgen.
Mocht PSV het niet worden dit jaar, dan hoop ik oprecht dat Feyenoord het wordt. Niet uit medelijden, maar gewoon omdat ze al jaren met een beperkt budget het maximale eruit halen. En ja, die gifbeker mag zo onderhand wel leeg zijn. Tevens heb ik een zwak voor de Feyenoordsupporters die ik ken, in tegenstelling tot de Ajax supporters.
Terugkijken en vergelijken met het verleden is het teveel aan vertrouwen op toeval.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:27 schreef MPC60 het volgende:
Indekken? Iedereen weet toch wel hoe het ongeveer altijd gaat bij Feyenoord?
Joh? Ik kan opmaken uit je reactie dat je spreekt uit eigen ervaring.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mocht je je afvragen wat dat rare gevoel aan je arm is, dat is een endeldarm.
Heel gewaagd is dat dan ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik zelf ook al voorspeld inderdaad, dat we gewoon weer 3e gaan worden.
Toch wel, want ik ben van bijvoorbeeld van Gaal ook geen fan. Maar dat is wel iemand waar je een duidelijke lijn en leiderschap in ziet. Dat kan ik wel waarderen, ondanks dat het een enorme kwal is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een wereldtopper.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel, want ik ben van bijvoorbeeld van Gaal ook geen fan. Maar dat is wel iemand waar je een duidelijke lijn en leiderschap in ziet. Dat kan ik wel waarderen, ondanks dat het een enorme kwal is.
Maar wel een trainer die spelers beter maakt en leiding geeft aan een team ipv grijze muis Gio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een wereldtopper.Die hoef je niet te verwachten bij Feyenoord.
Ik zou Verbeek nog wel eens terug willen zien. Al is die net niet verfijnd genoeg in zijn spelopvatting voor de top van Nederland gok ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:33 schreef glazenbak123 het volgende:
Gert Jan Verbeek. Peter Bosz. Henk Fraser.
Vind ik wel types Feyenoordcoaches.
quote:De 'Karsdorp-look' slaat aan bij veel supporters. De verdediger heeft sinds kort een nieuw kapsel en het regent aanvragen bij de Rotterdamse kapper Cihan Karadavut. ''Misschien is dit wel de opvolger van de Pelle-look'', zegt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Toch is er ook veel kritiek van de Feyenoord-supporters. ''Tja, iedereen zijn eigen mening hè'', zegt de Rotterdammer, die voor de zomerstap met het idee kwam voor een nieuwe look voor Karsdorp, die op voetbalvelden overal in de wereld al aanslaat.
''Ik dacht dat dit wel bij hem zou staan. Hij zag het wel zitten. Vertrouwde mij blind. Dus heeft hij tijdens de vakantie zijn haar laten groeien. En nee, het is nu nog niet af. Maar ik verklap nog niet alles.''
Zolang 'ie de ruimte krijgt om spelers te kopen waarvan hij meent dat 'ie schikken in zijn systeem kan het wat worden. De vorige keer moest 'ie het met allerlei retournerende opa's doen die geen zin hadden om zichzelf nog even af te beulen in verplegingshuis Feyenoord.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou Verbeek nog wel eens terug willen zien. Al is die net niet verfijnd genoeg in zijn spelopvatting voor de top van Nederland gok ik.
Ach, als 'ie het allemaal nog wat langer laat groeien en z'n baard laat staan hebben we misschien over een aantal maandjes een robuuste viking als rechtsback. A la Alexander Östlund.quote:
'Stoere viking a la Alexander Östlund'quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:38 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ach, als 'ie het allemaal nog wat langer laat groeien en z'n baard laat staan hebben we misschien over een aantal maandjes een robuuste viking als rechtsback. A la Alexander Östlund.
Verbeek zou een prima man zijn om het NL voetbal te hervormen, echt iemand met een visie (en nog bereid te leren). Die had prima de lijnen uit kunnen zetten bij de KNVB bijvoorbeeld. Moeten ze wel állemaal naar hém luisteren alleen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou Verbeek nog wel eens terug willen zien. Al is die net niet verfijnd genoeg in zijn spelopvatting voor de top van Nederland gok ik.
Ziet eruit als een dameskapper die ook graag heren doetquote:Op maandag 22 augustus 2016 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Stoere viking a la Alexander Östlund'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De selectie van nu, veel spelers die op kracht spelen, past wel bij Verbeek. Maar daar willen we juist een beetje van af toch?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Bedankt voor deze nuance. Kracht mag blijven, dat is een vereiste. Ook voor je transfers. Al vind ik dat je qua kracht veel meer uit die lijfjes van de verdediging van Feyenoord mag halen, maargoed dat geheel terzijde.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
De selectie van nu, veel spelers die op kracht spelen, past wel bij Verbeek. Maar daar willen we juist een beetje van af toch?
Verbeek is een norse teringboer die nooit gaat presteren in een grote organisatie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verbeek zou een prima man zijn om het NL voetbal te hervormen, echt iemand met een visie (en nog bereid te leren). Die had prima de lijnen uit kunnen zetten bij de KNVB bijvoorbeeld. Moeten ze wel állemaal naar hém luisteren alleen.
quote:
Wat zit er eigenlijk aan te komen qua trainerstalent in Nederland?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbeek is een norse teringboer die nooit gaat presteren in een grote organisatie.
Gio, De Boer en Cocu zijn nog jong, ondanks dat jij er geen fan van bent.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk aan te komen qua trainerstalent in Nederland?
Robin Van Persie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk aan te komen qua trainerstalent in Nederland?
De Boer en Cocu zijn wel het stadium voorbij wat ik bedoel. Bedoel wat zou voor Feyenoord behalve de namen die al jaren in de Eredivisie e.o. trainen een optie zijn die er aan komt? Evt trainer bij jeugdteams.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gio, De Boer en Cocu zijn nog jong, ondanks dat jij er geen fan van bent.Samen met die van Utrecht wel een beetje de grootste denk ik. Je hebt ook nog die gozer die van NEC naar Groningen is gegaan, maar die doet het tot nu toe niet al te best daar natuurlijk.
En ik vind Pastoor altijd wel verstandig overkomen, echt een arrogante kwast maar volgens mij weet hij wel wat hij aan het doen is.
Dan Ten Hag, Faber en Pastoor als je het mij vraagt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Boer en Cocu zijn wel het stadium voorbij wat ik bedoel. Bedoel wat zou voor Feyenoord behalve de namen die al jaren in de Eredivisie e.o. trainen een optie zijn die er aan komt? Evt trainer bij jeugdteams.
Henk Fraserquote:Op maandag 22 augustus 2016 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Boer en Cocu zijn wel het stadium voorbij wat ik bedoel. Bedoel wat zou voor Feyenoord behalve de namen die al jaren in de Eredivisie e.o. trainen een optie zijn die er aan komt? Evt trainer bij jeugdteams.
Zijn maar weinig trainers die met die tweestrijd in de bestuurskamer om kunnen gaan. Jans die is perfect voor kleinere clubs maar bij Feyenoord past de hele organisatie niet bij hemquote:Op maandag 22 augustus 2016 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan Ten Hag, Faber en Pastoor als je het mij vraagt.
En een Jans zal ook nog wel eens genoemd worden, maar dat lijkt mij dus helemaal niks.
Als Technisch directeur.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met van Hooijdonk als assistent was het toch?
Rijkaard?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Schaken wel de eerste internationale zwarte top trainer kan worden. #bless
Daar twijfelde ik over maar die is opeens verdwenen. Schaken blijft jaren in de top.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik over maar die is opeens verdwenen. Schaken blijft jaren in de top.
Pastoor >>>>>>>>>>>>>>> Gio, De Boer en Cocu.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gio, De Boer en Cocu zijn nog jong, ondanks dat jij er geen fan van bent.Samen met die van Utrecht wel een beetje de grootste denk ik. Je hebt ook nog die gozer die van NEC naar Groningen is gegaan, maar die doet het tot nu toe niet al te best daar natuurlijk.
En ik vind Pastoor altijd wel verstandig overkomen, echt een arrogante kwast maar volgens mij weet hij wel wat hij aan het doen is.
Heeft Maaskant het eigenlijk bij een club wél goed gedaan? Al sinds ie zijn uiterste best gedaan heeft RBC hier de nek om te draaien, vind ik het een gladde teringlijerquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg bij Pastoor echt een Maaskant gevoel. Dat was ook de 'kroonprins' ofzo, deed het aardig, maar zakte daarna overal zo erg door het ijs.. Maar goed, ik ken die Pastoor ook niet zo goed.
Is hij met NAC niet ooit 3e of 4e geëindigd? Dat jaar waarin NAC van Feyenoord won in De Kuip met 4-1 in de playoffs.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Maaskant het eigenlijk bij een club wél goed gedaan? Al sinds ie zijn uiterste best gedaan heeft RBC hier de nek om te draaien, vind ik het een gladde teringlijer
Wat Tomatenboer zegt ligt me ook iets vaags van bij, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat 'kroonprins' gezeik nooit echt heb begrepen dus waar dat echt op gebaseerd is..quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Maaskant het eigenlijk bij een club wél goed gedaan? Al sinds ie zijn uiterste best gedaan heeft RBC hier de nek om te draaien, vind ik het een gladde teringlijer
Ernie Brands werd derde dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is hij met NAC niet ooit 3e of 4e geëindigd? Dat jaar waarin NAC van Feyenoord won in De Kuip met 4-1 in de playoffs.
Leuke wedstrijd was dat ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is hij met NAC niet ooit 3e of 4e geëindigd? Dat jaar waarin NAC van Feyenoord won in De Kuip met 4-1 in de playoffs.
Klopt inderdaad, de beruchte playoff-wedstrijd in De Kuip was overigens wel onder leiding van Robert Maaskant. Na playoffs werd NAC geloof ik 4e? (Geen idee, maar volgens mij werd de stand na playoffs altijd aangepast naar aanleiding van de winnaars en verliezers in de playoffs toch)?quote:
Teveel met de botte bijl en het-gaat-op-mijn-manier bedoel je, waarbij hij een keer op de verkeerde pikken gaat trappen? Analytisch ziet-ie karakters van mensen best wel goed volgens mij, zou je er toch ook naar moeten kunnen handelen zou je zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:55 schreef Caland het volgende:
Verbeek is een norse teringboer die nooit gaat presteren in een grote organisatie.
Precies, dat werkt alleen bij de wat kleinere clubs waar hij een organisatie volledig naar zijn hand kan zetten. Bij een club als Feyenoord (en Ajax is daarin nog een stuk erger) werken er toch altijd externe of interne krachten mee waar je maar gewoon mee moet omgaan als trainer. Machtsstrijdje hier, machtsstrijdje daar. De Boer ging bijvoorbeeld perfect om bij dat hele revolutie-gebeuren in Duivendrecht, maar die had zijn verleden ook wel mee natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Teveel met de botte bijl en het-gaat-op-mijn-manier bedoel je, waarbij hij een keer op de verkeerde pikken gaat trappen? Analytisch ziet-ie karakters van mensen best wel goed volgens mij, zou je er toch ook naar moeten kunnen handelen zou je zeggen.
Duidelijk. Wel zonde, beetje meer EQ-punten erbij en het had wel wat geweest wmb.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, dat werkt alleen bij de wat kleinere clubs waar hij een organisatie volledig naar zijn hand kan zetten. Bij een club als Feyenoord (en Ajax is daarin nog een stuk erger) werken er toch altijd externe of interne krachten mee waar je maar gewoon mee moet omgaan als trainer. Machtsstrijdje hier, machtsstrijdje daar. De Boer ging bijvoorbeeld perfect om bij dat hele revolutie-gebeuren in Duivendrecht, maar die had zijn verleden ook wel mee natuurlijk.
Kort samengevat. Als één van je eerste acties als trainer van Feyenoord de spullen van Gerard Meijer in een klikobak kankeren is heb je je eigen doodsvonnis eigenlijk al getekend. Downie die Verbeek.
Van der Gaag lijkt idd een aardige trainer te worden/zijn. Verwacht ik ook wel wat van. Idem Ten Hag, alleen heb ik soms het idee dat het meer om zijn uitstraling gaat dan om echt voetbalkennis.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:50 schreef Oldground het volgende:
Mitchell van der Gaag wordt niet genoemd. Vind ik zeker een van de talentvolste trainers van de Eredivisie. Heeft Excelsior een hele goede aan.
Ook Ten Hag heeft nog de potentie.
Bekeek net de Engelse Wikipedia-pagina van Alex Pastoor. Snap niet dat die man niet wat bekender was als speler. Wat een statistieken!
BilalGodquote:Feyenoord 2 nam het maandagavond op tegen SC Heerenveen 2. De wedstrijd werd gespeeld op Varkenoord. Bij Feyenoord kwamen veel wisselspelers van het eerste elftal in actie.
Ondanks de vele wisselspelers die Feyenoord opstelde, werd de eerste thuiswedstrijd niet overtuigend gewonnen. Feyenoord kwam vroeg op voorsprong, maar de beloftes van Heerenveen bogen de achterstand om in een 1-2 voorsprong. Hamer zorgde met een geplaatste bal voor de 2-2. Vlak voor tijd maakte Basaçikoglu de 3-2. Bij Heerenveen waren ze er echter van overtuigd dat de bal niet in zijn geheel de lijn had gepasseerd.
Van Beek oogt ook vrij simpel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het valt op zich wel mee hoor, of je moet voetbalintelligentie bedoelen.
Maar Vermeer, Jones, Hahn, Van Beek, Botteghin, Kongolo, Woudenberg, El Ahmadi, Kuyt, Toornstra, Vejinovic, Van der Heijden, Berghuis, Jorgensen en Kramer kunnen zich best fatsoenlijk voor een camera uitdrukken.
Dan heb je het over 15 mensen van de selectie.
Alleen Karsdorp, Vilhena, Elia, en Basacikoglu zijn te dom om te poepen.
Dan vergeet ik nog een aantal jeugdspelers maar die ken ik nog niet goed genoeg.
Schrijnend inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:18 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Van Beek oogt ook vrij simpel.
Tegen Groningen kan zelfs Twente hetquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor het laatst gesignaleerd in Heerenveen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Staaf
2015 - 2016
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Z'n enige goeie pot. 2 doelpunten en een assist was het niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het laatst gesignaleerd in Heerenveen.
Jammer dat R. Fernandes daar zelfs geen kans krijgt. Is op dit moment 18 jaar en stond bekend als het grootste talent van zijn lichting, samen met De Schuur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Hamer kwam in de samenvatting wel goed naar voren.
IN bedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Jammer dat R. Fernandes daar zelfs geen kans krijgt. Is op dit moment 18 jaar en stond bekend als het grootste talent van zijn lichting, samen met De Schuur.
Waar was de Taap gisteren?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:50 schreef Oldground het volgende:
Bekeek net de Engelse Wikipedia-pagina van Alex Pastoor. Snap niet dat die man niet wat bekender was als speler. Wat een statistieken!
Waar staat dat ie te dik is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is De Staaf nog steeds te dik? Weer 3 miljoen weggekankerd.
Nergens, slaat ook nergens op. Hij heeft ook geen 3 miljoen gekost(misschien met salaris erbij).quote:
Hij heeft toch geen 3 miljoen gekost? Ik dacht 1,5 miljoen ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is De Staaf nog steeds te dik? Weer 3 miljoen weggekankerd.
Idd.quote:Gustafson tekende in juli 2015 een contract tot medio 2019 bij Feyenoord, dat circa ¤1.500.000,- voor hem betaalde aan BK Häcken
Helemaal niks. Hij krijgt alleen geen kans meer omdat de dorpspastoor heilig is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Maar wat is er toch met hem gebeurd?
Zal in de EL wel een basisplaatsje / minuten krijgen, zoiets hintte Makaay in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Helemaal niks. Hij krijgt alleen geen kans meer omdat de dorpspastoor heilig is.
Ja dat lijkt me erg logisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Zal in de EL wel een basisplaatsje / minuten krijgen, zoiets hintte Makaay in ieder geval.
Het seizoen is nog rustig en kort. Straks komen de Europese wedstrijden en bekerwedstrijden bij. Dan zal hij wel weer een kans krijgen en hopelijk pakken. Een van de weinige wisselspelers waar ik nog wel vertrouwen in heb. JanBaco, Vejinovic en de Taap zie ik totaal niet meer zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Staaf heeft gewoon Dirk EN Toornstra voor zich. Als Dirk niet speelt speelt Toornstra op die plek.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Het seizoen is nog rustig en kort. Straks komen de Europese wedstrijden en bekerwedstrijden bij. Dan zal hij wel weer een kans krijgen en hopelijk pakken. Een van de weinige wisselspelers waar ik nog wel vertrouwen in heb. JanBaco, Vejinovic en de Taap zie ik totaal niet meer zitten.
Op de wedstrijden die ik van hem heb gezien bij Twente. Ik snap echt niet waarom die gehaald is. Hij begon wel sterk bij Twente, maar na 10 wedstrijden viel hij terug en was het echt een groot drama daar. Ook zeer traag met zijn balbehandeling. Liet ook vaak z'n man lopen daar, de supporters waren er ook totaal niet rouwig om dat hij wegging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Maar waarom zie je het nu al niet meer in Tapia zitten? Die heeft ook nog nauwelijks speelminuten gekregen, dus waar baseer je je oordeel op?
Baco Arie, ook nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
Daar zie ik het nog wel inzitten hoor (Tapia). Niet voor niets international. En mocht het niets worden kan je 'm altijd omdat ie international is nog weer verkopen.
Die aankoop is minder kansloos dan die van van der Heijden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie, ook nog
Man man man. Wat een stelletje geweldenaren hebben wij toch rond lopen
Ik zet mijn stoeltje vast klaar. Maart zit ik op de Coolsingel.
Ja, ik snap dat gezeik ook niet zo dat we zo'n geweldig brede selectie hebben. Je linksbuiten raakt geblesseerd en er is direct paniek in de tent, ondanks die ongelofelijk brede bank. Je kan 3 banken naast elkaar zetten, maar prut blijft prut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie, ook nog
Kwam er zondag zelfs nog inquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie, ook nog
Krijgt ook totaal geen kans.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, De Taap
Daar zitten we ook nog mee
Bij FC Twente is Tapia mij nooit echt opgevallen in positieve of negatieve zin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Op de wedstrijden die ik van hem heb gezien bij Twente. Ik snap echt niet waarom die gehaald is. Hij begon wel sterk bij Twente, maar na 10 wedstrijden viel hij terug en was het echt een groot drama daar. Ook zeer traag met zijn balbehandeling. Liet ook vaak z'n man lopen daar, de supporters waren er ook totaal niet rouwig om dat hij wegging.
En ook tijdens de minuten in Feyenoord 1 zag ik diezelfde Tapia weer terug. Gewoon een waardeloze aankoop, Hamer is niet minder dan hij.
Nou, dat zal wel gaan helpen, ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:18 schreef Keyos het volgende:
Feyenoord komt met flinke maatregelen bij Europese wedstrijden komend seizoen. Feyenoord sluit parterre tijdens Europese duels en hangt netten rond hele veld. Capaciteit terug naar 26.000.
quote:Feyenoord weet vrijdag welke drie tegenstanders het treft in de groepsfase van de Europa League. Wat de uitkomst van de loting ook wordt, nu al is duidelijk dat de UEFA dit seizoen nadrukkelijk zal bekijken of de club haar zaken bij thuiswedstrijden onder controle heeft. Naar aanleiding van de laatste Europese thuiswedstrijd (tegen AS Roma, 26 februari 2015) kreeg Feyenoord van de Europese voetbalbond twee voorwaardelijke straffen van een wedstrijd zonder publiek opgelegd. Om te voorkomen dat de voorwaardelijke straffen worden omgezet in onvoorwaardelijke, neemt Feyenoord verschillende maatregelen voor de Europese thuiswedstrijden in het seizoen 2016-2017.
De maatregelen die Feyenoord treft rondom alle Europese thuiswedstrijden in het seizoen 2016-2017 zijn drieledig:
1) Vermindering stadioncapaciteit
Alle vakken op de parterretribunes blijven bij de Europese thuiswedstrijden onbezet. Het gaat hierbij om de vakken W, X, Y en Z, met uitzondering van de invalidenplekken op de vakken Y en Z. Voor een deel van de vakken op de eerste ring van de gele zijde (vakken Q, R, S, T en U) en de eerste ring van de groene zijde (vakken E en J) zullen minder kaarten worden verkocht dan bij reguliere thuiswedstrijden. Het aantal beschikbare kaarten voor supporters zal hierdoor bij elke Europese thuiswedstrijd rond de 26.000 liggen.
2) Netten rondom het hele veld
Feyenoord zal rondom het volledige speelveld netten van ten minste tien meter hoog ophangen, die moeten voorkomen dat er voorwerpen op het speelveld worden gegooid.
3) Inzet extra stewards
Rondom alle Europese thuiswedstrijden worden extra stewards ingezet. De stewards bij de toegangspoorten zorgen voor extra en verscherpte fouillering. De extra stewards op de vakken zien toe op de naleving van de (gedrags)regels, waaronder het vrijhouden van de trappen.
Absoluut noodzakelijk
Feyenoord acht deze maatregelen, hoe drastisch ze in de ogen van de club ook zijn, allerminst overdreven en absoluut noodzakelijk. De misstanden waarvoor Feyenoord door de UEFA is bestraft, worden door de club op geen enkele wijze getolereerd of gebagatelliseerd en wil de club uit haar stadion bannen. In het belang van (de toekomst van) de club mag het niet opnieuw misgaan. Dat is waarom Feyenoord genoodzaakt is om deze maatregelen te nemen.
Voorwaardelijke straffen
Deze maatregelen worden genomen vanwege de dubbele straf die Feyenoord heeft gekregen naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen AS Roma in het seizoen 2014-2015. Vanwege het gooien van voorwerpen op het veld, het afsteken van vuurwerk en het blokkeren van de trappen kreeg de club van de UEFA een boete van ¤ 50.000, plus een voorwaardelijke straf van een wedstrijd zonder publiek met een proeftijd van twee jaar, waarvan inmiddels een jaar verstreken is. Vanwege racistisch gedrag van een supporter gedurende diezelfde wedstrijd kreeg Feyenoord een boete van ¤ 50.000 plus een voorwaardelijke straf van een wedstrijd zonder publiek, met een proeftijd van drie jaar (met ingang van juni 2016).
Het is allemaal de schuld van de supporters, de goeden lijden onder de kwaden, etc etc...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:32 schreef H.FR het volgende:
Capaciteit naar 26.000manmanman die Gudde is helemaal gek geworden. Kunnen je seizoenkaarthouders niet eens allemaal.
Dat gezeik met mensen op de trappen komt ook door een incapabele organisatie. Extra stewards had veel eerder gemoeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:34 schreef Keyos het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de kaartverkoop gaan regelen. Normaal gesproken koop je een kaart voor je eigen plaats, nu zit je met de helft aan seizoenskaarthouders die hun eigen plek niet kunnen kopen.
Overigens snap ik de maatregel wel (maar dan heb ik al eerder gezegd). Volgens mij krijgen we een wedstrijd zonder publiek als er mensen op de trappen staan. Mensen moeten gewoon hun shit op zak houden en niet op het veld pleuren alsof het heel normaal is.
Staat het bestuur dan op die trappen? Je weet zelf wel dat het geknok en gezeik gaat worden als stewards de trappen op Vak S laat schoonvegen. Dat ze nu minder kaarten verkopen op vakken waar structureel mensen op de trappen staan is niets meer dan een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de supporters, de goeden lijden onder de kwaden, etc etc...
Dat Feyenoord van de UEFA een boete kreeg vanwege een incompetente organisatie zul je nergens horen.
Lijkt me ook wel mooi ja, maar dat is ook een dure hobby.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de supporters, de goeden lijden onder de kwaden, etc etc...
Dat Feyenoord van de UEFA een boete kreeg vanwege een incompetente organisatie zul je nergens horen.
Oh en wat Caland zegt, gewoon lekker uit gaan. Is toch leuker.
Again, is het de schuld van het bestuur dat er gewoon tientallen(!) mensen zijn die zich, zeker tijdens Europese wedstrijden, niet kunnen bedwingen om toch weer een aansteker of iets anders richting een speler van de tegenpartij te gooien? Ja, we zijn geflikt tegen Roma, maar er vlogen echt ontelbare hoeveelheden rotzooi naar de Roma spelers. Die gasten duperen nu Feyenoord en hebben het bestuur geen andere keus gelaten dan op te treden om te voorkomen dat we niet wedstrijden zonder publiek spelen of helemaal worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:40 schreef H.FR het volgende:
Honderd procent garantie dat het niet opnieuw misgaat, hebben we niet. Die zou er alleen zijn als we alle thuiswedstrijden achter gesloten deuren zouden spelen. Omdat dit tegen de principes van de club is, hebben we maatregelen genomen waarbij het risico op nieuwe wanordelijkheden zoveel mogelijk wordt beperkt.
Tegen de principes van de club, maar aan de toon hoor je dat ze het liefst gewoon zonder fans zouden spelen.
Kost 500.000 per wedstrijd volgens Rijnmond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ok dus omdat we bij nieuwe incidenten misschien een wedstrijd zonder publiek moeten spelen gaan we nu uit onszelf drie wedstrijden met een max capaciteit van 26000 spelen. Tel uit je winst.
Dat is emotie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Again, is het de schuld van het bestuur dat er gewoon tientallen(!) mensen zijn die zich, zeker tijdens Europese wedstrijden, niet kunnen bedwingen om toch weer een aansteker of iets anders richting een speler van de tegenpartij te gooien? Ja, we zijn geflikt tegen Roma, maar er vliegen echt ontelbare hoeveelheden rotzooi naar de Roma spelers. Die gasten duperen nu Feyenoord en hebben het bestuur geen andere keus gelaten dan op te treden om te voorkomen dat we niet wedstrijden zonder publiek spelen of helemaal worden uitgesloten.
Wordt de sfeer minder tijdens Europese wedstrijden? Dat lijkt me evident. Maar alles is beter dan 0 mensen tijdens een wedstrijd Ook 3x met een halve Kuip spelen.
Dan zet je een net voor de noordzijde en laat je W en Z leeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Again, is het de schuld van het bestuur dat er gewoon tientallen(!) mensen zijn die zich, zeker tijdens Europese wedstrijden, niet kunnen bedwingen om toch weer een aansteker of iets anders richting een speler van de tegenpartij te gooien? Ja, we zijn geflikt tegen Roma, maar er vlogen echt ontelbare hoeveelheden rotzooi naar de Roma spelers. Die gasten duperen nu Feyenoord en hebben het bestuur geen andere keus gelaten dan op te treden om te voorkomen dat we niet wedstrijden zonder publiek spelen of helemaal worden uitgesloten.
Wordt de sfeer minder tijdens Europese wedstrijden? Dat lijkt me evident. Maar alles is beter dan 0 mensen tijdens een wedstrijd Ook 3x met een halve Kuip spelen.
En als mensen die emotie niet kunnen bedwingen moeten ze maar lekker thuis met blikken bier smijten in plaats van de club slopen en ervoor zorgen dat ik nu niet op X Europese wedstrijden kan volgen. De komende 3 jaar moet 'het publiek' maar laten zien dat ze zich kunnen bedwingen, ook in een Europese wedstrijd onder hoogspanning.quote:
Zal wel meevallen. 35.000 scc houders en genoeg die afhaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe je nu aan een kaart komt.
Zal wel weer loten worden
Denk alleen dat veel supporters genoodzaakt zijn een kaart te kopen voor de duurdere vakken. Eerste ring achter het doel zal wel snel weg zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. 35.000 scc houders en genoeg die afhaken.
Dat zeg ik, dat wordt gewoon weer loten hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk alleen dat veel supporters genoodzaakt zijn een kaart te kopen voor de duurdere vakken. Eerste ring achter het doel zal wel snel weg zijn.
Maar het levert wel een mooi zakcentje op als je de poulefase doorkomt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk worden de Europese wedstrijden massaal geboycot. Het gaat dit seizoen toch sowieso om de competitie lijkt me. Verder dan de achtste of kwartfinale Europa League kom je toch niet. Lekker boeiend.
Prijsstelling zal wel gewijzigd worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk alleen dat veel supporters genoodzaakt zijn een kaart te kopen voor de duurdere vakken. Eerste ring achter het doel zal wel snel weg zijn.
Dat zou een goed statement zijn, al denk ik dat het dan wordt gevuld met dagjesvolk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk worden de Europese wedstrijden massaal geboycot. Het gaat dit seizoen toch sowieso om de competitie lijkt me. Verder dan de achtste of kwartfinale Europa League kom je toch niet. Lekker boeiend.
Feyenoord zal na de loting de wijze van verkoop en de prijzen bekend maken. Er zal een voorinschrijving plaats vinden. Geen loting.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat wordt gewoon weer loten hoor.
Zou je gênant zijn, dat EL tickets te koop zijn op vakantieveiling.nlquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een goed statement zijn, al denk ik dat het dan wordt gevuld met dagjesvolk.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord zal na de loting de wijze van verkoop en de prijzen bekend maken. Er zal een voorinschrijving plaats vinden. Geen loting.
Men kan zich via de website aanmelden en ook met meerdere mensen tegelijk. "Wie het eerste komt wie het eerste maalt."
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 16:01:41Men kan zich via de website aanmelden en ook met meerdere mensen tegelijk. "Wie het eerste komt wie het eerste maalt." reageer retweet
Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.quote:‘Zo zouden we het liefst iedere Europese thuiswedstrijd spelen, maar we kunnen het risico niet nemen. Daardoor lopen we per wedstrijd wel zo’n half miljoen euro mis vanwege inkomstenderving en extra kosten, maar dat is niet anders. Dit zijn maatregelen die we met pijn in ons hart nemen, maar die in onze ogen allerminst overdreven en absoluut noodzakelijk zijn.’
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.
Pff ik wil daar niet eens over nadenken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...
Ik kan me ook nog wel iets herinneren dat 5 jaar zou duren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En die voorwaardelijke straf duurt 3 jaar toch? Dus als ze een beetje consequent zijn...
Die hebben ook genoeg fouten gemaakt waardoor en boetes kwamen namens de UEFA.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef TC03 het volgende:
We kunnen wel klagen maar de oorzaak van deze problemen ligt niet bij het bestuur van Feyenoord natuurlijk.
Dus moet het bestuur maar (vrijwillig) nog meer ruzie gaan schoppen met het publiek? Nogmaals, de gasten die op de trappen staan bij S zijn niet de gasten die je vriendelijk kunt verzoeken om een andere plek te zoeken of om met z'n allen te gaan zitten op S waardoor iedereen met een kaartje van S van de trap wordt gehouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Die hebben ook genoeg fouten gemaakt waardoor en boetes kwamen namens de UEFA.
Dat gaan ze nu alsnog doen, anders krijg je gewoon weer diezelfde boete.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dus moet het bestuur maar (vrijwillig) nog meer ruzie gaan schoppen met het publiek? Nogmaals, de gasten die op de trappen staan bij S zijn niet de gasten die je vriendelijk kunt verzoeken om een andere plek te zoeken of om met z'n allen te gaan zitten op S waardoor iedereen met een kaartje van S van de trap wordt gehouden.
Het is algemeen bekend dat wanneer je staat in de Kuip, er meer ruimte per persoon op het vak wordt gebruikt.
Als iedereen achter de stoeltjes gaat staan op S past niet iedereen in het vak waardoor je dus genoodzaakt bent gebruik te maken van de trap. Enige oplossing: minder kaarten verkopen voor het vak (wat ze nu dus ook gaan doen voor de vakken op de eerste ring).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:34 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu alsnog doen, anders krijg je gewoon weer diezelfde boete.
Dat laatste mag je wel even toelichten trouwens, want zo'n algemeenheid is dit niet.
Bij uitwedstrijden is Feyenoord alleen verantwoordelijk voor het uitvak en die groep is inmiddels wel aardig gefilterd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Pff ik wil daar niet eens over nadenken.
Wat gaan ze doen aan de uitwedstrijden? Ik schat de kans hoger is dat daar meer problemen komen. Heb je alle maatregelingen voor de thuiswedstrijden voor niks gedaan.
Ik vind het geen onzin om te straffen voor mensen op de trappen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als iedereen achter de stoeltjes gaat staan op S past niet iedereen in het vak waardoor je dus genoodzaakt bent gebruik te maken van de trap. Enige oplossing: minder kaarten verkopen voor het vak (wat ze nu dus ook gaan doen voor de vakken op de eerste ring).
Onder normale omstandigheden is het natuurlijk raar als iedere seizoenskaarthouder zijn plek kan terugkopen behalve mensen op vak S,Q etc omdat er anders op de trap wordt gestaan. Zelfde geldt overigens voor vak X, die trappen zijn ook nooit vrij van mensen.
Nogmaals, ik vind het onzin om te straffen voor mensen op de trappen, maar als wij de sjaak zijn zo lang er mensen op de trappen staan is er niets anders aan te doen dan op 'staanvakken' minder kaarten verkopen zodat iedereen op het vak past.
Het zou me overigens ook niets verbazen als alle kaarten die worden uitgegeven in Europees verband worden genummerd en streng wordt nageleefd.
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:49 schreef MPC60 het volgende:
Lekker dan, dan maar geen Europeese wedstrijden dit jaar.Sfeerloze bak wordt het.
Daar heb je dan wel weer een goed punt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000.
Het enige verschil is dat je de bananen nu pas kunt opblazen nadat je ze door de netopening hebt gestokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:38 schreef Bolasie het volgende:
'Verder worden er rondom het hele veld netten van tien meter hoog opgehangen.'
Kut, bananen gooien wordt nu iets lastiger
Punt is alleen dat de kans dat ik nog aan kaarten kan komen gelijk is aan 0.00%.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd zelf bij. Bij Feyenoord moet het toch mogelijk zijn om op Europese avondwedstrijden met 26.000 geluid te maken voor 50.000.
Gaap, deze valt echt in rijtje 'tijdens de thuiswedstrijd tegen AA Gent was het ook heel sfeervol!'quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik zelf al zei zijn we daar zelf bij. In de jaren 90 zaten er zovaak rond de 30.000 toeschouwers in De Kuip bij een Europese bekerwedstrijd en toen was het ook heel sfeervol.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gaap, deze valt echt in rijtje 'tijdens de thuiswedstrijd tegen AA Gent was het ook heel sfeervol!'
Maatregelen nemen naar aanleiding van de gebeurtenissen best, maar gewoon drie een keer half huis verkopen vind ik echt ridicuul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |