'Als team geknokt voor de overwinning'quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
'Heracles zette druk, en daar kwamen we niet onder uit'
'Op kunstgras spelen is toch anders'quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Als team geknokt voor de overwinning'
'Uitendelijk met 3 punten naar huis en daar gaat het om'
Feyenoord en zelfkritiek?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef hhh38 het volgende:
Dit was echt dramatisch
Ach, punten meenemen en vergeten. Ik hoop alleen niet dat ze nu weer tevreden zijn zonder zelfkritiek.
Dit precies dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:39 schreef Oldground het volgende:
Lelijkste uitwedstrijd weer achter de boeg met 3 punten in de hand. Ik ben tevreden.
Sinds wanneer is dit? Inmiddels hebben we toch wel een stuk of 15 wedstrijden op kunstgras gespeeld? Alleen vorig jaar al 6.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:42 schreef RvLaak het volgende:
De kunstgras stats zijn nu wel lekker in balans... 2-2-2
Geen idee, was iets wat Ron de Rijk zei...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Inmiddels hebben we toch wel een stuk of 15 wedstrijden op kunstgras gespeeld?
Ging over de laatste 5 wedstrijden op kunstgra's als het goed is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Inmiddels hebben we toch wel een stuk of 15 wedstrijden op kunstgras gespeeld? Alleen vorig jaar al 6.
Wie is Ron de Rijk?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, was iets wat Ron de Rijk zei...
Welke kunstgras wedstrijd überhaupt? Sinds de promotie van PEC daar nog nooit gewonnen, volgens mij...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan me geen enkele pot op het kunstgras van Heracles herinneren waar we dominant gespeeld hebben.
Daarom is het ook zo stuit(er)end dat we dit toelaten in Nederland. Zou gewoon verboden moeten worden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke kunstgras wedstrijd überhaupt? Sinds de promotie van PEC daar nog nooit gewonnen, volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |