SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
En een deel van volgende week lijkt ook heel mooi te worden
Ja, maar dan ben ik alweer aan het werk, dus heb ik er niks aanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
En een deel van volgende week lijkt ook heel mooi te worden
ik heb volgende week vakantie genomenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik alweer aan het werk, dus heb ik er niks aan
Misschien de mooiste week van deze zomerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb volgende week vakantie genomen
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien de mooiste week van deze zomer
Zal het dan echt....quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef aloa het volgende:
EC ziet er ook tropisch uit. De oper dan.
net nu de vakantie voorbij isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:12 schreef aloa het volgende:
Ook EC laat een hittegolf zien![]()
[ afbeelding ]
hittegolf is twijfelachtig, maar het gaat nog wel warm worden...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:23 schreef WEST het volgende:
[..]
net nu de vakantie voorbij ishet scheelt ik heb airco op kantoor.
kan benauwd worden volgende week. Dauwpunt boven de 20.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:50 schreef Greys het volgende:
Gadverdamme.
Ik gun het jullie echt hoor, maar vijf dagen 24 graden had me meer dan genoeg geweest. 30+ in Nederland is altijd zo viessss.
In het buitenland heb ik weinig problemen met 30+, vaak een stuk meer 'droog', maar in Nederland kan ik er oprecht tegenop zien. Vooral voor de honden hier in huis, die hebben het dan echt slecht en dat is rot om te zien. 's Nachts in de weer met koelmatten en natte handdoeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:01 schreef aloa het volgende:
[..]
kan benauwd worden volgende week. Dauwpunt boven de 20.
maakt mij niet uit. Naar buiten lopen en dan die klamme hittequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In het buitenland heb ik weinig problemen met 30+, vaak een stuk meer 'droog', maar in Nederland kan ik er oprecht tegenop zien. Vooral voor de honden hier in huis, die hebben het dan echt slecht en dat is rot om te zien. 's Nachts in de weer met koelmatten en natte handdoeken.
Maar ik zal proberen er niet meer over te zeuren, je doet er toch niks aan. Genieten van een koel weekend eerst maar dan.
Weet je wat het is. Je bent altijd aan het zeuren. Als het een keer lekker weer is, is het weer te plakkerig. Als het regent is het te grijs, als het sneeuwt hou je niet van gladheid en als er geen winter is is het ook niet goed. En nu dan gezeur over kinderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als er tig kinderen de hele avond door je straat rennen en met stokken tegen prullenbakken rammen en weet ik veel wat terwijl ze hysterisch krijsen en je dat de hele tijd moet aanhoren, dan mag je dat best irritant vinden, vind ik persoonlijk...
En ik heb er overigens niks van gezegd tegen de kids zelf, heb ze gewoon hun gang laten gaan.
Waarom gelijk op de man spelen en mij meteen zielig en een zeikerd noemen? Doe ik dat bij jullie? Nogal onnodig en respectloos vind ik.
De enige die hier behoorlijk intolerant en zeikerig reageren momenteel zijn jullie in mijn optiek.
dat vind ik idd ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Je bent altijd aan het zeuren. Als het een keer lekker weer is, is het weer te plakkerig. Als het regent is het te grijs, als het sneeuwt hou je niet van gladheid en als er geen winter is is het ook niet goed. En nu dan gezeur over kinderen.
Dus je kunt het op de man spelen noemen, maar het is gewoon hoe je overkomt. MIsschien ben je offline helemaal niet zo, maar hier op dit forum kom je over als een azijnzeikerd waarbij het nooit goed is
Een beetje klagen is niet erg, maar sommige overdrijvenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach laat hem toch, dat is toch leuk juist, beetje klagen hier.
kans op onweer neemt wel toe met deze stroming.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik klaag ook echt altijd steen en been hier met heet weer. Maar onweer (honden zijn er niet bang voor) regen, storm en sneeuw kijk ik altijd naar uit. Vooral de foto's van slecht weer in deze topics vind ik altijd tof. Veel gaver ook dan foto's van mooi weer
![]()
Dus geniet maar lekker van de warmte volgende week, als jullie daarna ook allemaal weer duimen voor een woeste herfst en knetterkoude en witte winter.
Toch nog een positief punt aan die warmtequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
kans op onweer neemt wel toe met deze stroming.
Jaaaa. Zo eentje dat je lopend naar de supermarkt moet. Zo'n echtequote:Laat maar komen die horrorwinter( mag wel een keer
)
Ja, altijd fijn als je uit een voertuig/pand met airco stapt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:23 schreef aloa het volgende:
[..]
maakt mij niet uit. Naar buiten lopen en dan die klamme hitte![]()
Maar kan me voorstellen dat mensen er last van hebben.
Die horrorwinter hebben wij dit jaar in het noorden nog gehad. Laat maar komen, ik heb inmiddels spikes gehaald om mee te lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch nog een positief punt aan die warmte
[..]
Jaaaa. Zo eentje dat je lopend naar de supermarkt moet. Zo'n echte
Goede voorbereiding is het halve werkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die horrorwinter hebben wij dit jaar in het noorden nog gehad. Laat maar komen, ik heb inmiddels spikes gehaald om mee te lopen
Kan ik ook zeggen over de winter. Uit een lekker warm huis die vriezer instappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, altijd fijn als je uit een voertuig/pand met airco stapt...
[mijnmoeder]Maar dįįr kan je je tegen kléden!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik ook zeggen over de winter. Uit een lekker warm huis die vriezer instappen
Ja, lekker als een hoop stof rondlopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[mijnmoeder]Maar dįįr kan je je tegen kléden![/mijnmoeder]
Daar zijn oplossingen voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik ook zeggen over de winter. Uit een lekker warm huis die vriezer instappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, lekker als een hoop stof rondlopen100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dit dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Is die hittegolf nou al naar maandag en/of dinsdag verschoven?
En je vakantie zou maandag maar afgelopen zijn zoals in regio Midden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Je bent altijd aan het zeuren. Als het een keer lekker weer is, is het weer te plakkerig. Als het regent is het te grijs, als het sneeuwt hou je niet van gladheid en als er geen winter is is het ook niet goed. En nu dan gezeur over kinderen.
Dus je kunt het op de man spelen noemen, maar het is gewoon hoe je overkomt. MIsschien ben je offline helemaal niet zo, maar hier op dit forum kom je over als een azijnzeikerd waarbij het nooit goed is
Het is maar hoe je het ziet. Ik zie je post als dat je eerst iets positiefs zegt, maar direct erna zeurt over dat het niet altijd zo is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]really... altijd.... en nooit goed. Jaja, ok joh.
Letterlijk nog geen 5 pagina's terug in t vorige topic zei ik o.a. nog:
dick_laurent
Californian weather vandaag ja. Helemaal perfect. Waren alle dagen maar zo"
Maar weet je, tis goed met je. Ga me verder niet meer met jou bezighouden
De mijne ook. Maandag weer werken na vier weken vakantiequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Is die hittegolf nou al naar maandag en/of dinsdag verschoven?
En je vakantie zou maandag maar afgelopen zijn zoals in regio Midden
Een hoop mensen zetten die airco dan ook altijd op standje koelkast. Wat is er mis met de airco op 22 graden te zetten (of nog hoger)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, altijd fijn als je uit een voertuig/pand met airco stapt...
Bij 34 graden is 20 heerlijk, bij 25 is dat gewoon te koud jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Een hoop mensen zetten die airco dan ook altijd op standje koelkast. Wat is er mis met de airco op 22 graden te zetten (of nog hoger)
Hmm. Lijkt er dan in mijn ogen eerder op dat jij zelf het negative opzoekt/leest in elke post...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet. Ik zie je post als dat je eerst iets positiefs zegt, maar direct erna zeurt over dat het niet altijd zo is.
Maar als je volgens jezelf het zonnetje in huis bent, vind ik het prima hoor
Daar is niets mis mee maar ik heb er helaas niet altijd controle over. Op kantoor kan ik het nog redelijk zelf bepalen maar de trein wordt bijvoorbeeld wat lastigerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Een hoop mensen zetten die airco dan ook altijd op standje koelkast. Wat is er mis met de airco op 22 graden te zetten (of nog hoger)
Sorry, geen grafiek. Maar wel een paar tieten:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:37 schreef Greys het volgende:
Sorry. Tikkie te CUL dit misschien. Laat iemand er weer even een grafiek ingooien...
Leuk als je niks hoeft te doen denk ik. Maar er zijn ook mensen die gewoon willen werken, paardrijden, hardlopen etc. Steeds met water sjouwen voor de kippen/paarden etc. omdat alles bevroren is. Behhh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede voorbereiding is het halve werk
Maar het lijkt me echt heerlijk. En dat je dan bij de bejaarden in je straat even aanbelt of je boodschappen voor ze kunt halen. Dat eindelijk het haardhout weer eens op gaat ipv dat het daar maar ligt te liggen. Overal sneeuwpoppen. Honden die hun lol niet op kunnen. Jaaa. Zin in.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Voor sommigen is dat weer heel erg ongemakkelijk. Toch hoop ik er stiekem op. Precies een lang weekend als jij nergens heen hoeft. Goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuk als je niks hoeft te doen denk ik. Maar er zijn ook mensen die gewoon willen werken, paardrijden, hardlopen etc. Steeds met water sjouwen voor de kippen/paarden etc. omdat alles bevroren is. Behhh.
Haha, doe maar hoor, het maakt me allemaal ook niet zoveel uit. Pas me wel aan. Maar voorlopig doe nog maar lekker zomer! Of doe maar als ik op vakantie ben in februari. Lekker alles ondergesneeuwd hier terwijl ik op de Cariben onder een palmboom lig, dat lijkt me wel een goede deal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in. Voor sommigen is dat weer heel erg ongemakkelijk. Toch hoop ik er stiekem op. Precies een lang weekend als jij nergens heen hoeft. Goed?
Jazekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ziet ik daar een Spaanse pluim?
Nee johquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:25 schreef PlutoxMoon het volgende:
Dit topic is toch bedoeld om over het weer te zeiken?
Hier hele dag zon gehad, rond vijven trok het dichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag trouwens echt verschrikkelijk. Geen zon gezien en graftyfus benauwd
Gaat ook niet veel beter worden dit weekend
Dat is bij jou, daar heb ik het nu niet over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hier hele dag zon gehad, rond vijven trok het dicht
Maakt dat uit? Weer kan zelfs in een klein land als Nederland op een dag regionaal flink verschillen. Daar mag hij toch een opmerking over maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is bij jou, daar heb ik het nu niet over.
Tsjah. Wie is hier nu negatief met zn... Whhuuuhhh graftyfus weer whuuuh.quote:
meteen al het stof erafquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:57 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
In mijn geval, de plantjes van binnen buiten op het balkon, heurlijk vinden ze het!
Inderdaad. Best treurig. Ik zit voor de eerste keer met licht aan thuis, deze zomer op dit tijdstipquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef LadyS het volgende:
Ik rij *nu* van Den Haag naar Amsterdam over de A4. Lijkt wel nacht hier
rode pitten daar idd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef LadyS het volgende:
Ik rij *nu* van Den Haag naar Amsterdam over de A4. Lijkt wel nacht hier
Doe echt even normaal, eind augustusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
rode pitten daar idd...
EC is ook weer bloedheet. Als dit uitkomt, komt het tot ver boven de 30...
[ afbeelding ]
mooi tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe echt even normaal, eind augustus
Tja, de zomer moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap lekker van die regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:10 schreef computergirl het volgende:
Echt behoorlijke zware regen in Amsterdam
Liever laat dan nooitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joehoe! Hier was het ook heerlijk vandaag, kon niet eerder melden want was met mijn paard het bos in. Was warm zelfs. Nu wel wat regen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Meestal komt dat huppelkutje uit Limburg met haar paard elke dag vertellen dat bij haar de mussen van het dak vallen waar het elders regent. Nu is het eens andersom
Beter te laat dan nooit! Wat n dag zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Joehoe! Hier was het ook heerlijk vandaag, kon niet eerder melden want was met mijn paard het bos in. Was warm zelfs. Nu wel wat regen.
zeer zware bui ontstond er net tussen Oldenzaal en Denekamp. Daar kwam heel, maar dan ook heel wat millimeter naar benedenquote:
is er ergens te zien hoeveel daar gevallen is? Krijg berichten van kennissen over gesneuvelde luifels en emmers vol water die uit tenten worden gehaald inclusief hagelstenen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:22 schreef aloa het volgende:
Nog meer buien voor het noorden met onweer erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |