meteen al het stof erafquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:57 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
In mijn geval, de plantjes van binnen buiten op het balkon, heurlijk vinden ze het!
Inderdaad. Best treurig. Ik zit voor de eerste keer met licht aan thuis, deze zomer op dit tijdstipquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef LadyS het volgende:
Ik rij *nu* van Den Haag naar Amsterdam over de A4. Lijkt wel nacht hier
rode pitten daar idd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef LadyS het volgende:
Ik rij *nu* van Den Haag naar Amsterdam over de A4. Lijkt wel nacht hier
Doe echt even normaal, eind augustusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
rode pitten daar idd...
EC is ook weer bloedheet. Als dit uitkomt, komt het tot ver boven de 30...
[ afbeelding ]
mooi tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe echt even normaal, eind augustus
Tja, de zomer moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik slaap lekker van die regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:10 schreef computergirl het volgende:
Echt behoorlijke zware regen in Amsterdam
Liever laat dan nooitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joehoe! Hier was het ook heerlijk vandaag, kon niet eerder melden want was met mijn paard het bos in. Was warm zelfs. Nu wel wat regen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Meestal komt dat huppelkutje uit Limburg met haar paard elke dag vertellen dat bij haar de mussen van het dak vallen waar het elders regent. Nu is het eens andersom
Beter te laat dan nooit! Wat n dag zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Joehoe! Hier was het ook heerlijk vandaag, kon niet eerder melden want was met mijn paard het bos in. Was warm zelfs. Nu wel wat regen.
zeer zware bui ontstond er net tussen Oldenzaal en Denekamp. Daar kwam heel, maar dan ook heel wat millimeter naar benedenquote:
is er ergens te zien hoeveel daar gevallen is? Krijg berichten van kennissen over gesneuvelde luifels en emmers vol water die uit tenten worden gehaald inclusief hagelstenen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:22 schreef aloa het volgende:
Nog meer buien voor het noorden met onweer erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |