Ze is wel bevlogen.quote:
Was gewoon een close partij. Nauwelijks te tellen als je er niet naast zit. Bovendien weet je niet wat de mening van de jury is. Ze oordelen immers op meer dan alleen rake stoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:34 schreef groenen het volgende:
Wat een bullshit is dit. Zelfs Lucia heeft geen idee.
Sintnicolaas is het niet met je eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:36 schreef Slobeend het volgende:
Meerkampers presteren dagen om een medaille te winnen en hier is is één onduidelijk potje boksen genoeg voor een medaille. Schande.
Bij de marathon geldt hetzelfde hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Snowbomb het volgende:
1 partij winnen en je hebt al een medaille. Lekker makkelijk.
die krijgt op 5 december een gouden chocolade letterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sintnicolaas is het niet met je eens.
Het kwalificatiemodel bij deze is sport is wel heel lastigquote:
Gaat bij een marathon alleen ruim 2 uur vooraf.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de marathon geldt hetzelfde he
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
Heeft Lucia al 'lever lever' geroepen?
maarten op 2quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef kilon het volgende:
Weinig sporten verder. Wat gaan jullie kijken?
herhaling van Brazilie-Nederland handbalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef kilon het volgende:
Beetje de mini-playbackshow, iedereen een bekerquote:
Ze kan het niet laten hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jadat der lever open was.. bambam bep bam
Hier is de kans 50/50. Hoeveel doen er bij een marathon mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de marathon geldt hetzelfde he
Flopavond ja vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef kilon het volgende:
Ik zou hier als NOCNSF flink in investeren ja. Goed voor de medaillespiegel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijke sport. 1 partijtje boksen en je hebt al Olympisch brons.
Dat is idd nog NET iets leuker dan basketbal. Olympisch voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Evertjan het volgende:
waarom zenden ze het voetbal nu niet uit?
Lekker bij de elite latenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Boksen is van oudsher een sport van de elite.
Die voor de medailles meedoen? Ik gok een mannetje of 15.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hier is de kans 50/50. Hoeveel doen er bij een marathon mee?
Stevens?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegen stevens ben je kansloos
Vandaag is wel echt een heel treurige OS-dag ja. Alleen worstelen, boksen, taekwondo, tafeltennis en atletiek nog op de rolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat het excuus om basketbal uit te zenden? Niet dat er veel anders is
Er mochten gewoon heel weinig boksters meedoen aan de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hier is de kans 50/50. Hoeveel doen er bij een marathon mee?
Heb taekwondo ook open staan, en nu basketbal hier. Golf boeit me niet zoveel, net als waterpolo. En gewichtheffen is ook voorbijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is wel echt een heel treurige OS-dag ja. Alleen worstelen, boksen, taekwondo, tafeltennis en atletiek nog op de rol
Dat zegt dus vooral dat het enorm lastig is om je te kwalificerenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijke sport. 1 partijtje boksen en je hebt al Olympisch brons.
Er doet niet eens een Stevens mee. Trol.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tegen stevens ben je kansloos
Atletiek is altijd goed, maar is zeker pas heel laat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is wel echt een heel treurige OS-dag ja. Alleen worstelen, boksen, taekwondo, tafeltennis en atletiek nog op de rolEn beachvolley om 5 uur s'nachts en dan nog zeilen als het doorgaat..
Nouja vanaf morgen pentathlon genot en de tienkamp duurt dan ook echt eeuwig bij het polshoogquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb taekwondo ook open staan, en nu basketbal hier. Golf boeit me niet zoveel, net als waterpolo. En gewichtheffen is ook voorbij
Ze is overigens, normaal gesproken, wel kansloos tegen een Amerikaanse, maar die heet Shieldsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:45 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Er doet niet eens een Stevens mee. Trol.
Uh, ik bedoelde Shieldsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:45 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Er doet niet eens een Stevens mee. Trol.
nopequote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:41 schreef TLC het volgende:
Heeft Nederland weleens meegedaan met het basketbal bij de OS ?
Teamsportfinales worden wel problematisch, hoop dat ze het gunstig ingedeeld hebben. Triathlon ga ik wel even kijken, lijkt me geinigquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja vanaf morgen pentathlon genot en de tienkamp duurt dan ook echt eeuwig bij het polshoog
En dan daarna nog alle teamsportfinales
Olympische triatlon vind ik meh maar ik kijk wel denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teamsportfinales worden wel problematisch, hoop dat ze het gunstig ingedeeld hebben. Triathlon ga ik wel even kijken, lijkt me geinig
Korter dan normaal toch, das wel jammer vind ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympische triatlon vind ik meh maar ik kijk wel denk ik.
En ja de teamsportfinales moeten we een beetje mazzel mee hebben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo heeft ze al brons? Krijgen nummers 3 en 4 allebei brons?
Er wordt niet om brons gebokst, de verliezers van halve finales krijgen beiden bronsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waarom heeft ze al een medaille? Er zijn toch 4 vrouwen over?
ok. Thanxquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Er wordt niet om brons gebokst, de verliezers van halve finales krijgen beiden brons
Toch n beetje vreemd voor een land met de langste mensen ter wereldquote:
Verliezers van de halve finales krijgen brons, om zo te voorkomen dat er helemaal geen bronzen medaille uitgedeeld kan worden: er zijn nogal eens toernooien waarbij beide verliezend halve finalisten dusdanige medische problemen hebben dat ze niet meer mogen boksen, dan zou je dus niemand hebben die brons wint.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waarom heeft ze al een medaille? Er zijn toch 4 vrouwen over?
Ah oke. Opzich logisch gezien de snelle partijen en kans op blessures inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verliezers van de halve finales krijgen brons, om zo te voorkomen dat er helemaal geen bronzen medaille uitgedeeld kan worden: er zijn nogal eens toernooien waarbij beide verliezend halve finalisten dusdanige medische problemen hebben dat ze niet meer mogen boksen, dan zou je dus niemand hebben die brons wint.
Nee. Medisch lang niet altijd verantwoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Vind het wel apart, bij het judo is het logischer dat er 2 bronzen medailles zijn door het systeem met herkansingen, maar in dit geval heb je eigenlijk een "gewoon" schema en kun je de 2 verliezers uit de halve finale toch tegen elkaar laten boksen, lijkt me.
dat valt bij het amateurboksen toch wel mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verliezers van de halve finales krijgen brons, om zo te voorkomen dat er helemaal geen bronzen medaille uitgedeeld kan worden: er zijn nogal eens toernooien waarbij beide verliezend halve finalisten dusdanige medische problemen hebben dat ze niet meer mogen boksen, dan zou je dus niemand hebben die brons wint.
Ah, dat is de reden dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zag er eerder vanavond iemand af gaan in een rolstoel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:52 schreef komrad het volgende:
[..]
dat valt bij het amateurboksen toch wel mee?
Ok, dan is het wel logisch. Je wilt niet dat een arts gaat bepalen of je de ring in mag en kans op brons maakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Medisch lang niet altijd verantwoord.
Er is helaas ook gewoon geen ander format mogelijk. Het is inderdaad vrij flauw, maar tis niet anders. Bij judo, worstelen en taekwondo heb je natuurlijk ook twee brons ivm de herkansingen, dat vind ik eigenlijk veel vreemder. (je zou de twee 'bronzen winnaars' tegen elkaar kunnen laten spelen tegenwoordig)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dan is het wel logisch. Je wilt niet dat een arts gaat bepalen of je de ring in mag en kans op brons maakt.
Het gebeurt niet elke keer, maar de kans is wel gewoon groter dan bij de meeste andere sporten. En geen bronzen medaille is altijd slechter dan twee keer brons natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:52 schreef komrad het volgende:
[..]
dat valt bij het amateurboksen toch wel mee?
Ik klaag niet want we hebben nu al zeker een medaille. Beetje vreemd vind ik het wel tbhquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke keer, maar de kans is wel gewoon groter dan bij de meeste andere sporten. En geen bronzen medaille is altijd slechter dan twee keer brons natuurlijk
Volgens de rio-site is het wel willekeurig:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
3 van de 5 is omdat hoogste en laagste geschrapt worden. Die commentator weet er echt niks van.
Het is wel echt om te gieren hoe bizar veel ruimte voor corruptie hierin gelaten wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens de rio-site is het wel willekeurig:
[ afbeelding ]
Absurde manier van jureren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag vandaag een interview met die Ier. Die was echt MAD.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel echt om te gieren hoe bizar veel ruimte voor corruptie hierin gelaten wordt.
Serieus? Is er een bye of mag die Ier nu wel spelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:14 schreef heywoodu het volgende:
Nikitin, die Rus die zo ernstig dubieus won van MAD Conlan, heeft zich geblesseerd teruggetrokken van de halve finale.
Ja serieus, Nikitin schijnt verdomme te harde klappen op te hebben gelopen van zijn gevecht met Conlanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Serieus? Is er een bye of mag die Ier nu wel spelen?
Dat maakt het nog erger. Gratis brons voor de Rus en een groot voordeel voor de ander.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja serieus, Nikitin schijnt verdomme te harde klappen op te hebben gelopen van zijn gevecht met Conlan![]()
99% zeker dat het een bye wordt.
Of is dat de parkinson van de klappen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:43 schreef Szura het volgende:
Lucia zat alweer te springen op de bank
Lijkt mij een goede gokquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef franklop het volgende:
Is de kans 100% dat Shields doorgaat zeker?
Zijderoutegoden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:50 schreef snellejelle het volgende:
Die Kazakken en Oezbeken vechten als een malle![]()
Qua bovenlichaam zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:50 schreef iBenny het volgende:
Deze zien er echt meer uit als man dan vrouw
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen jullie de Rus wél verslaan, wat de MAD Ier niet lukte?
http://www.rte.ie/can-you-beat-nikitin/
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen jullie de Rus wél verslaan, wat de MAD Ier niet lukte?
http://www.rte.ie/can-you-beat-nikitin/
Mannen doen 3x3 minutenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:51 schreef franklop het volgende:
Zijn dit vier rondes? Dacht dat het altijd 3 was.
Jury ff omkopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:52 schreef marcodej het volgende:
Shields wel een draak. Geen goud voor Fontijn.
Hier zijn geen feministen die hetzelfde willen als de mannen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mannen doen 3x3 minuten
Vrouwen 4x2 minuten
Bizar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matchfixing.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
Dit zijn de odd's, is het verschil echt zo groot?
[ afbeelding ]
Nee hoor. Wordt lastig genoeg. Vraag me af waarop dat gebaseerd is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij stonden ze head 2head gelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel stampen en JUICHEN hequote:
Yep... een random generator en dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:57 schreef marcodej het volgende:
Dus als er drie zeggen A wint en 2 zeggen B en ze kiezen net de twee die B zeggen, dan wint B.
Ik heb geen idee wat er gebeurt en waar ik voor moet juichenquote:
Was dat niet die waus van een Mullenberg?quote:
'random'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Yep... een random generator en dat slaat echt nergens op.
Nee hij heeft geen Engels bloed dus kansloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk heeft Ome Maurits een envelopje aan de juryleden gegeven. Dat vergroot bij deze sport wel je kansen.
Die met die opblaaskroon?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat niet die waus van een Mullenberg?
Het was ook nogal sarcastisch bedoeld... zie ook mijn eerdere opmerking "loterij der corruptie".quote:
Yupquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze al zeker zijn van een medaille dan? Als ze niet naar de finale gaat, krijgen dan beide verliezers van de halve finales brons?
JAquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze al zeker zijn van een medaille dan? Als ze niet naar de finale gaat, krijgen dan beide verliezers van de halve finales brons?
jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef MakkieR het volgende:
Kun je hier überhaupt wel de tussentijdse score verloop zien? Dus wie sterker is?
Rustig Markquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Szura het volgende:
RAM DR OP DR BAKKUS
REVANCHE VOOR VOLLEYBAL
Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.
ik hou de commentator maar goed in de gaten, bij rennen is het tenminste simpel wie wint.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?
Jullie zijn tegenwoordig met 100 man op de redactie, dus vast wel iemand anders die het snaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef franklop het volgende:
Ik moet er een verslag over schrijven. Maar echt geen idee
10 maximaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Jullie zijn tegenwoordig met 100 man op de redactie, dus vast wel iemand anders die het snapt
Nadat ze zestig rooien in ontvangst hebben genomen wel. Verplicht bij afgang.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?
NOS hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:02 schreef marimbondo het volgende:
Die infobalk is wel lekker getimed
Ik dacht precies hetzelfde! Ze zullen me ongetwijfeld knockout kunnen slaan, maar het ziet er zo slordig uit allemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het damesboksen er vaak zo 'slapjes' uitzienMaar dat zal mijn leken-oog zijn.
Kunnen niet eens uit hun ogen kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:05 schreef MakkieR het volgende:
nooit geweten dat die spleet oogjes konden vechten, sambal bij?
Behalve dan bij Shields. Die bokst als een kerel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het damesboksen er vaak zo 'slapjes' uitzienMaar dat zal mijn leken-oog zijn.
Zo zwaaierig en hangerig hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde! Ze zullen me ongetwijfeld knockout kunnen slaan, maar het ziet er zo slordig uit allemaal.
Ja. Eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve dan bij Shields. Die bokst als een kerel.
dat is een kerel johquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve dan bij Shields. Die bokst als een kerel.
Service hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
Dit is nou een sport waar een co-commentator handig had geweest. Die wel wat termen kent..
'Zodat jij mooi kan opschrijven wat de commentator zegt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
Dit is nou een sport waar een co-commentator handig had geweest. Die wel wat termen kent..
Oud collegaatje van mijn vriendin, ze mept me compleet in elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde! Ze zullen me ongetwijfeld knockout kunnen slaan, maar het ziet er zo slordig uit allemaal.
Ik heb mijn wolftickets al gekocht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je morgen ook kijken? Diaz - McGregor 2
Zodat we weten wie er aan het winnen is. Ik heb inderdaad nog steeds geen ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
'Zodat jij mooi kan opschrijven wat de commentator zegt?
Met de dubbele Wevers-pirouette had ze vier punten bij taekwondo gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:08 schreef franklop het volgende:
Was dat Sanne Wevers?
Die had met een paar pirouettes alles ontweken
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik heb mijn wolftickets al gekocht.
bij 2 van 3 van de 5 juryledenquote:
Maar dat is dus telkens een ander schijnbaar?quote:
Weet je niet, want we zien maar 3 juryledenquote:
Ook bij hetzelfde gevecht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar dat is dus telkens een ander schijnbaar?
Dat weten we niet zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet je niet, want we zien maar 3 juryleden
Als de computer jurylid A plus de twee kiest die we niet zien verliest ze alsnog
Vind ik vaak bij het publiek daar. Alleen als er een Braziliaan op komt gaan ze los.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:08 schreef Greys het volgende:
Publiek vindt het ook weinig spannend zo te zien.
Owhquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet je niet, want we zien maar 3 juryleden
Als de computer jurylid A plus de twee kiest die we niet zien verliest ze alsnog
Het is net de Lottoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat er uit de computer komt rollen.
nounounouquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:11 schreef Max23 het volgende:
ANDERS EEN HALF JAAR GEEN CHINEES HALEN
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:11 schreef Max23 het volgende:
ANDERS EEN HALF JAAR GEEN CHINEES HALEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |