Volgens mij stonden ze head 2head gelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
Dit zijn de odd's, is het verschil echt zo groot?
[ afbeelding ]
Wel stampen en JUICHEN hequote:
Yep... een random generator en dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:57 schreef marcodej het volgende:
Dus als er drie zeggen A wint en 2 zeggen B en ze kiezen net de twee die B zeggen, dan wint B.
Ik heb geen idee wat er gebeurt en waar ik voor moet juichenquote:
Was dat niet die waus van een Mullenberg?quote:
'random'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Yep... een random generator en dat slaat echt nergens op.
Nee hij heeft geen Engels bloed dus kansloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk heeft Ome Maurits een envelopje aan de juryleden gegeven. Dat vergroot bij deze sport wel je kansen.
Die met die opblaaskroon?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat niet die waus van een Mullenberg?
Het was ook nogal sarcastisch bedoeld... zie ook mijn eerdere opmerking "loterij der corruptie".quote:
Yupquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze al zeker zijn van een medaille dan? Als ze niet naar de finale gaat, krijgen dan beide verliezers van de halve finales brons?
JAquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze al zeker zijn van een medaille dan? Als ze niet naar de finale gaat, krijgen dan beide verliezers van de halve finales brons?
jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef MakkieR het volgende:
Kun je hier überhaupt wel de tussentijdse score verloop zien? Dus wie sterker is?
Rustig Markquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Szura het volgende:
RAM DR OP DR BAKKUS
REVANCHE VOOR VOLLEYBAL
Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.
ik hou de commentator maar goed in de gaten, bij rennen is het tenminste simpel wie wint.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?
Jullie zijn tegenwoordig met 100 man op de redactie, dus vast wel iemand anders die het snaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef franklop het volgende:
Ik moet er een verslag over schrijven. Maar echt geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |