Hier is de kans 50/50. Hoeveel doen er bij een marathon mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de marathon geldt hetzelfde he
Flopavond ja vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef kilon het volgende:
Weinig sporten verder. Wat gaan jullie kijken?
Ik zou hier als NOCNSF flink in investeren ja. Goed voor de medaillespiegel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijke sport. 1 partijtje boksen en je hebt al Olympisch brons.
Dat is idd nog NET iets leuker dan basketbal. Olympisch voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Evertjan het volgende:
waarom zenden ze het voetbal nu niet uit?
Lekker bij de elite latenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Boksen is van oudsher een sport van de elite.
Die voor de medailles meedoen? Ik gok een mannetje of 15.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hier is de kans 50/50. Hoeveel doen er bij een marathon mee?
Stevens?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegen stevens ben je kansloos
Vandaag is wel echt een heel treurige OS-dag ja. Alleen worstelen, boksen, taekwondo, tafeltennis en atletiek nog op de rolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat het excuus om basketbal uit te zenden? Niet dat er veel anders is
Er mochten gewoon heel weinig boksters meedoen aan de OSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Hier is de kans 50/50. Hoeveel doen er bij een marathon mee?
Heb taekwondo ook open staan, en nu basketbal hier. Golf boeit me niet zoveel, net als waterpolo. En gewichtheffen is ook voorbijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is wel echt een heel treurige OS-dag ja. Alleen worstelen, boksen, taekwondo, tafeltennis en atletiek nog op de rol
Dat zegt dus vooral dat het enorm lastig is om je te kwalificerenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
Heerlijke sport. 1 partijtje boksen en je hebt al Olympisch brons.
Er doet niet eens een Stevens mee. Trol.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
tegen stevens ben je kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |