Ik wel nuquote:
Hij is kwijt, denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Maaruhm, dan zet je het ponton toch weer terug?
Geen bedrijf die er even 1 snel maaktquote:
Ze zeggen het...quote:
Daar werd die nr. 2 gisteren voor gediskwalificeerd, dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen?
iedereen mag 1 keer een blue shell inzetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen? Of een bananenschil op het parcours gooien?
Handbal natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Jongens, kiezen we voor handbal of voor volleybal straks?
Zappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Volleybal, handbal hebben we geen schijn van kansquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Handbal gaan we kansloos verliezen, dus ik zou voor volleybal gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Alles mag om te winnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen? Of een bananenschil op het parcours gooien?
Allebeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Dan moet ik mijn derde schermpje er ook nog bij halen dus, man man manquote:
Zo kut is dat als je voorop ligt en je krijgt een blue shell achter je aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
iedereen mag 1 keer een blue shell inzetten.
Klopt. Zwembaden zijn altijd een beetje zuurder dan normaal kraanwater.quote:
Zijn we het alweer eens dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Zwembaden zijn altijd een beetje zuurder dan normaal kraanwater.
En dan heb ik knolrijden, andere baannummers en atletiek nog niet genoemdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn derde schermpje er ook nog bij halen dus, man man man
Nadine Visserquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan heb ik knolrijden, andere baannummers en atletiek nog niet genoemd.
Het wordt een zware dag merk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan heb ik knolrijden, andere baannummers en atletiek nog niet genoemd.
Ik lees het Ajaxtopic dus ik dien uit te gaan van een 0-5 bij rust.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor jou zeker gezien de wedstrijd van vanavond
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lees het Ajaxtopic dus ik dien uit te gaan van een 0-5 bij rust.
Het is altijd zover sinds sommigen wat actiever meepostenquote:
Als het aan hun lag hadden we 10x Ziyech gekocht en was Bosz al 50x ontslagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is altijd zover sinds sommigen wat actiever meeposten
Ja, bijzondere users welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het aan hun lag hadden we 10x Ziyech gekocht en was Bosz al 50x ontslagen
Lijkt me echt doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dit wel een stuk zwaarder zwemmen is dan op een groot meer trouwens, met die golfslag
Als het familie van is, dan neemt ie misschien nog wel wat anderen mee bij een crash in boei ofzo inderdaad.quote:
Ik vond hem best grappig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze grap is al gemaakt en was toen al niet leuk
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Pff, volgende keer graag een oranje badmuts ofzo.
Ja,, alleen weet je dan zeker dat je niet gaat winnen.quote:
Hahah ja leuke Mani.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Maldonado? Zelfde als die coureur uit de F1? Maar hopen dat hij in de baan weet te blijven haha.
Ja. Snap niet dat ze de vlinderslag niet gebruiken...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt de triatlon ook in dit water begonnen?
zwemt wel veel fijnerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja,, alleen weet je dan zeker dat je niet gaat winnen.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Maldonado? Zelfde als die coureur uit de F1? Maar hopen dat hij in de baan weet te blijven haha.
Als jij 10 km de rugcrawl moet zwemmen ben je echt wel klaar hoor.quote:
De 1500 bestaat niet voor damesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zwom Sharon de 400 meter en niet de 1500 meter?
Omdat die niet olumpisch is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Omdat ie onzichtbaar is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:20 schreef Jane het volgende:
Hoe weet Maarten dat Ferry zich niet druk maakt?
Niet op de spelen in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De 1500 bestaat niet voor dames
Dit zou meerdere "etappes" moeten hebben, met de gele badmuts, en de bolletjesbadmutsquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dit zou meerdere "etappes" moeten hebben, met de gele badmuts, en de bolletjesbadmuts
Klopt, heb ik ook altijdquote:
Bergop zwemmen. Zwaar hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dit zou meerdere "etappes" moeten hebben, met de gele badmuts, en de bolletjesbadmuts
Bergopzwemmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Afdaling via de watervallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
En de gevaarlijke watervalafdalingenquote:
Vieswarmquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
watertemperatuur van 21 graden, lekker hoor.
Op de waterfietsquote:
1:50.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe lang doen de heren er ongeveer over?
Hij heeft al genoeg gewonnen om er op te vertrouwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:26 schreef kilon het volgende:
Ik heb steeds minder vertrouwen in Ferry door dit commentaar. Alleen maar naar de concurrentie kijken, niet de snelste lijn kiezen, ergens achteraan zwemmen, niet teveel de tactiek kunnen veranderen tijdens de race.
15:40 finish zag ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe lang doen de heren er ongeveer over?
De 800 meter dan? Hoe verder hoe beter voor haar toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die niet olumpisch is.
Sharon zou gisteren ook om 15.30 finishen, dat lukte ook niet helemaal.quote:
Het is ook nog niet zo spannend nu allemaal. Er is gewoon weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:26 schreef kilon het volgende:
Ik heb steeds minder vertrouwen in Ferry door dit commentaar. Alleen maar naar de concurrentie kijken, niet de snelste lijn kiezen, ergens achteraan zwemmen, niet teveel de tactiek kunnen veranderen tijdens de race.
Klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:26 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Ferry op P7/P8 in de groep zit.
Dit is net een vlakke touretappe. Pas de laatste kilometer is boeiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
Wanneer begint het handbal/volleybal? Naar dit kan ik niet al te lang achter elkaar kijken
15:00 beidequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
Wanneer begint het handbal/volleybal? Naar dit kan ik niet al te lang achter elkaar kijken
800m liet ze lopen omdat ze toch geen kans had en zette alles op de 10k.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:20 schreef Mani89 het volgende:
En nu heb ik ook nog eens geen idee wie wie isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net een vlakke touretappe. Pas de laatste kilometer is boeiend.
Zonder oortjes is het wel spannenderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net een vlakke touretappe. Pas de laatste kilometer is boeiend.
Ik zit sinds gisteren helemaal in de gouden flow, dit komt goedquote:
Dit kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:29 schreef kilon het volgende:
Dit kijken of serie 5 km vrouwen met Kuijken. Die keuze lijkt me snel gemaakt.
Weet niet waar je die tijd gehoord had dan, want dat is onmogelijk. De dames vertrokken even laat en zwommen al 10 minuten harder dan tijdens het WK. Was voor hun juist al een vroege finish. Want de schatting was, niet voor 16:00quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sharon zou gisteren ook om 15.30 finishen, dat lukte ook niet helemaal.
Nee, de 800 vind ze eigenlijk zelfs niet leuk, en de 1500 ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De 800 meter dan? Hoe verder hoe beter voor haar toch?
Oké, deze dag moet je echt zo wat plannen met al die verschillende mooie sporten die voorbij komen..quote:
Ah ok dat is duidelijk dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:31 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, de 800 vind ze eigenlijk zelfs niet leuk, en de 1500 ook niet.
400 weer wel.
En baanwielrennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga even snel boodschappen doen voordat het geweld met volleybal, handbal en paardrijden echt begint
Vind dit ook wel geweld hoor koekoek 10km zwemmen de tering. Weertman prima in de groep, zal wel aangaan in de laatste ronde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga even snel boodschappen doen voordat het geweld met volleybal, handbal en paardrijden echt begint
Maarten is een baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarten maakt even reclame voor zichzelf. Maar ik mag hem wel
Je moet toch wat lullen, verder gebeurt er niet veel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:37 schreef kilon het volgende:
Maarten van der Weijden kan prima mee met D&D. Dit verhaal heb ik al 5 keer gehoord in twee dagen of zo.
Prima te doen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind dit ook wel geweld hoor koekoek 10km zwemmen de tering. Weertman prima in de groep, zal wel aangaan in de laatste ronde.
Stond onderin beeld bij de NOS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet niet waar je die tijd gehoord had dan, want dat is onmogelijk. De dames vertrokken even laat en zwommen al 10 minuten harder dan tijdens het WK. Was voor hun juist al een vroege finish. Want de schatting was, niet voor 16:00
De directeur is hier blij mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
KWF Kankerbestrijding
M.T. Rudolphie ¤ 146.486
![]()
![]()
![]()
Lekker doneren![]()
Is meer gezichtsbedrog met al dat water en de camerahoek, plus dat ze uberhaupt niet hard gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:42 schreef marcodej het volgende:
Het het idee dat er een tegenstroming is. Komt niet echt vooruit.
20ste eerder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:43 schreef the_ring het volgende:
Update? Zit op werk zonder geluid maar zag net iets voorbij komen van 2e plek?
Nee, zegt niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
maar goed die is kansloos verder dus?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
"iedere euro telt"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
KWF Kankerbestrijding
M.T. Rudolphie ¤ 146.486
![]()
![]()
![]()
Lekker doneren![]()
Er is een Australiër die (ver) voorop ligt. Maar in het peleton waar de rest zwemt heeft iedereen verder nog een even grote kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
Hij wordt gebruikt als springplank, straks. Ik vraag me af of ie dat zelf ook weet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
Ehm nee, we hebben nog een uur en de hele groep exclusief de koploper ligt nog bij elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
Bquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stond onderin beeld bij de NOS.
Ik dacht dat daarmee bedoeld werd dat ze dan de finish (oftwel ontknoping) zouden laten zien. Want ze hebben toen wel het laatste half uur uitgezonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stond onderin beeld bij de NOS.
Nee joh. Minuutje is niks met nog meer dan 50% van de wedstrijd te gaan. Die is volslagen kansloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Poort gaat winnen. U hoorde het hier voor het eerst.
Ha, probeer ze maar eens bij te houden met je uberhaupt niet hard gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Is meer gezichtsbedrog met al dat water en de camerahoek, plus dat ze uberhaupt niet hard gaan.
Er gaat niemand zijn die dit dicht wil zwemmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh. Minuutje is niks met nog meer dan 50% van de wedstrijd te gaan. Die is volslagen kansloos.
Jawel hoor. Dit gebeurde bij Maarten destijds ook. Er is altijd een idioot die vroeg aangaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er gaat niemand zijn die dit dicht wil zwemmen.
Ten opzichte van hardlopen, fietsen en andere olympische sporten bedoel ik dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ha, probeer ze maar eens bij te houden met je uberhaupt niet hard gaan.
Je haalt die snelheid niet eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ten opzichte van hardlopen, fietsen en andere olympische sporten bedoel ik dan natuurlijk.
Zelf houd ik niet eens één baantje in die snelheid vol denk ik.
ARD is live.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Nog een uur zwemmen dat moeten we allemaal missen
En dan de tactische zetten zoals gisteren van Van Rouwendaal missenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef golfer het volgende:
Ik vind die ongeveer net zo spannend als het kijken naar het groeien van gras.![]()
Kom wel een keer terug als de laatste 500 meter er aan komen.
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobodyquote:
Geen favoriet nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobody
Werd 18de 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobody
yay tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm nee, we hebben nog een uur en de hele groep exclusief de koploper ligt nog bij elkaar
Wel makkelijker te herkennen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ferry ook inmiddels zonder badmuts dus.
Voorop nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Overigens is Ferry vrij makkelijk te herkennen aan zijn slag, maar dat moet je maar net weten
Nah, de rest ligt nu in het gedrang energie te verspillen.quote:
ik hoorde gister ook dat het effect van erachter aan zwemmen ook beperkt is, je moet er vrij dicht achter zwemmen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, de rest ligt nu in het gedrang energie te verspillen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
ik hoorde gister ook dat het effect van erachter aan zwemmen ook beperkt is, je moet er vrij dicht achter zwemmen toch?
En als ze 1 minuut per 10 km goed kunnen maken, dan wordt het lastig zeker...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:06 schreef Remzz het volgende:
Australiër krijgt hoe dan ook het rode rugnummer
Nog een half uurtje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:19 schreef Snowbomb het volgende:
Hoe lang zwemmen de mannen er meestal over?
Dankje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nog een half uurtje waarschijnlijk
Oortjes zijn verboden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer dat de zwemmers dat zelf niet weten
Same, heel fijn idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Jane het volgende:
Ben blij dat er nog mensen zitten te kijken die ons hier op de hoogte houden.
Zelf vind ik het echt niet te volgen zonder commentaar.
Niet altijd, sowieso niet in een bocht. Misschien nu wel weer op dat rechte eindquote:
Doorgaans wel ja. Het is geen Van Rouwendaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Weertman is toch het type om de laatste km / 500 mtr te versnellen en daarvoor gewoon de rest volgt ?
0:47quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:33 schreef kavu het volgende:
wat is de laatst gemeten achterstand op koploper?
Negativ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |