Stond onderin beeld bij de NOS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Weet niet waar je die tijd gehoord had dan, want dat is onmogelijk. De dames vertrokken even laat en zwommen al 10 minuten harder dan tijdens het WK. Was voor hun juist al een vroege finish. Want de schatting was, niet voor 16:00
De directeur is hier blij mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
KWF Kankerbestrijding
M.T. Rudolphie ¤ 146.486
![]()
![]()
![]()
Lekker doneren![]()
Is meer gezichtsbedrog met al dat water en de camerahoek, plus dat ze uberhaupt niet hard gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:42 schreef marcodej het volgende:
Het het idee dat er een tegenstroming is. Komt niet echt vooruit.
20ste eerder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:43 schreef the_ring het volgende:
Update? Zit op werk zonder geluid maar zag net iets voorbij komen van 2e plek?
Nee, zegt niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
maar goed die is kansloos verder dus?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
"iedere euro telt"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
KWF Kankerbestrijding
M.T. Rudolphie ¤ 146.486
![]()
![]()
![]()
Lekker doneren![]()
Er is een Australiër die (ver) voorop ligt. Maar in het peleton waar de rest zwemt heeft iedereen verder nog een even grote kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
Hij wordt gebruikt als springplank, straks. Ik vraag me af of ie dat zelf ook weet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
Ehm nee, we hebben nog een uur en de hele groep exclusief de koploper ligt nog bij elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:44 schreef the_ring het volgende:
Bquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stond onderin beeld bij de NOS.
Ik dacht dat daarmee bedoeld werd dat ze dan de finish (oftwel ontknoping) zouden laten zien. Want ze hebben toen wel het laatste half uur uitgezonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stond onderin beeld bij de NOS.
Nee joh. Minuutje is niks met nog meer dan 50% van de wedstrijd te gaan. Die is volslagen kansloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Poort gaat winnen. U hoorde het hier voor het eerst.
Ha, probeer ze maar eens bij te houden met je uberhaupt niet hard gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Is meer gezichtsbedrog met al dat water en de camerahoek, plus dat ze uberhaupt niet hard gaan.
Er gaat niemand zijn die dit dicht wil zwemmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh. Minuutje is niks met nog meer dan 50% van de wedstrijd te gaan. Die is volslagen kansloos.
Jawel hoor. Dit gebeurde bij Maarten destijds ook. Er is altijd een idioot die vroeg aangaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er gaat niemand zijn die dit dicht wil zwemmen.
Ten opzichte van hardlopen, fietsen en andere olympische sporten bedoel ik dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ha, probeer ze maar eens bij te houden met je uberhaupt niet hard gaan.
Je haalt die snelheid niet eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ten opzichte van hardlopen, fietsen en andere olympische sporten bedoel ik dan natuurlijk.
Zelf houd ik niet eens één baantje in die snelheid vol denk ik.
ARD is live.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Nog een uur zwemmen dat moeten we allemaal missen
En dan de tactische zetten zoals gisteren van Van Rouwendaal missenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef golfer het volgende:
Ik vind die ongeveer net zo spannend als het kijken naar het groeien van gras.![]()
Kom wel een keer terug als de laatste 500 meter er aan komen.
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobodyquote:
Geen favoriet nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobody
Werd 18de 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobody
yay tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm nee, we hebben nog een uur en de hele groep exclusief de koploper ligt nog bij elkaar
Wel makkelijker te herkennen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ferry ook inmiddels zonder badmuts dus.
Voorop nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Overigens is Ferry vrij makkelijk te herkennen aan zijn slag, maar dat moet je maar net weten
Nah, de rest ligt nu in het gedrang energie te verspillen.quote:
ik hoorde gister ook dat het effect van erachter aan zwemmen ook beperkt is, je moet er vrij dicht achter zwemmen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, de rest ligt nu in het gedrang energie te verspillen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:59 schreef the_ring het volgende:
[..]
ik hoorde gister ook dat het effect van erachter aan zwemmen ook beperkt is, je moet er vrij dicht achter zwemmen toch?
En als ze 1 minuut per 10 km goed kunnen maken, dan wordt het lastig zeker...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:06 schreef Remzz het volgende:
Australiër krijgt hoe dan ook het rode rugnummer
Nog een half uurtje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:19 schreef Snowbomb het volgende:
Hoe lang zwemmen de mannen er meestal over?
Dankje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nog een half uurtje waarschijnlijk
Oortjes zijn verboden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer dat de zwemmers dat zelf niet weten
Same, heel fijn idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Jane het volgende:
Ben blij dat er nog mensen zitten te kijken die ons hier op de hoogte houden.
Zelf vind ik het echt niet te volgen zonder commentaar.
Niet altijd, sowieso niet in een bocht. Misschien nu wel weer op dat rechte eindquote:
Doorgaans wel ja. Het is geen Van Rouwendaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Weertman is toch het type om de laatste km / 500 mtr te versnellen en daarvoor gewoon de rest volgt ?
0:47quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:33 schreef kavu het volgende:
wat is de laatst gemeten achterstand op koploper?
Negativ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |