Jawel hoor. Dit gebeurde bij Maarten destijds ook. Er is altijd een idioot die vroeg aangaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er gaat niemand zijn die dit dicht wil zwemmen.
Ten opzichte van hardlopen, fietsen en andere olympische sporten bedoel ik dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ha, probeer ze maar eens bij te houden met je uberhaupt niet hard gaan.
Je haalt die snelheid niet eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ten opzichte van hardlopen, fietsen en andere olympische sporten bedoel ik dan natuurlijk.
Zelf houd ik niet eens één baantje in die snelheid vol denk ik.
ARD is live.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Nog een uur zwemmen dat moeten we allemaal missen
En dan de tactische zetten zoals gisteren van Van Rouwendaal missenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:51 schreef golfer het volgende:
Ik vind die ongeveer net zo spannend als het kijken naar het groeien van gras.![]()
Kom wel een keer terug als de laatste 500 meter er aan komen.
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobodyquote:
Geen favoriet nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobody
Werd 18de 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was dat 1 van de favorieten? Of een nobody
yay tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm nee, we hebben nog een uur en de hele groep exclusief de koploper ligt nog bij elkaar
Wel makkelijker te herkennen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ferry ook inmiddels zonder badmuts dus.
Voorop nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Overigens is Ferry vrij makkelijk te herkennen aan zijn slag, maar dat moet je maar net weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |