Ik wel nuquote:
Hij is kwijt, denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Maaruhm, dan zet je het ponton toch weer terug?
Geen bedrijf die er even 1 snel maaktquote:
Ze zeggen het...quote:
Daar werd die nr. 2 gisteren voor gediskwalificeerd, dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen?
iedereen mag 1 keer een blue shell inzetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen? Of een bananenschil op het parcours gooien?
Handbal natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Jongens, kiezen we voor handbal of voor volleybal straks?
Zappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Volleybal, handbal hebben we geen schijn van kansquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Handbal gaan we kansloos verliezen, dus ik zou voor volleybal gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Alles mag om te winnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Mag je je concurrenten ook onder water duwen? Of een bananenschil op het parcours gooien?
Allebeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Dan moet ik mijn derde schermpje er ook nog bij halen dus, man man manquote:
Zo kut is dat als je voorop ligt en je krijgt een blue shell achter je aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
iedereen mag 1 keer een blue shell inzetten.
Klopt. Zwembaden zijn altijd een beetje zuurder dan normaal kraanwater.quote:
Zijn we het alweer eens dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Zwembaden zijn altijd een beetje zuurder dan normaal kraanwater.
En dan heb ik knolrijden, andere baannummers en atletiek nog niet genoemdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn derde schermpje er ook nog bij halen dus, man man man
Nadine Visserquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan heb ik knolrijden, andere baannummers en atletiek nog niet genoemd.
Het wordt een zware dag merk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan heb ik knolrijden, andere baannummers en atletiek nog niet genoemd.
Ik lees het Ajaxtopic dus ik dien uit te gaan van een 0-5 bij rust.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor jou zeker gezien de wedstrijd van vanavond
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lees het Ajaxtopic dus ik dien uit te gaan van een 0-5 bij rust.
Het is altijd zover sinds sommigen wat actiever meepostenquote:
Als het aan hun lag hadden we 10x Ziyech gekocht en was Bosz al 50x ontslagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is altijd zover sinds sommigen wat actiever meeposten
Ja, bijzondere users welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het aan hun lag hadden we 10x Ziyech gekocht en was Bosz al 50x ontslagen
Lijkt me echt doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dit wel een stuk zwaarder zwemmen is dan op een groot meer trouwens, met die golfslag
Als het familie van is, dan neemt ie misschien nog wel wat anderen mee bij een crash in boei ofzo inderdaad.quote:
Ik vond hem best grappig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze grap is al gemaakt en was toen al niet leuk
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Pff, volgende keer graag een oranje badmuts ofzo.
Ja,, alleen weet je dan zeker dat je niet gaat winnen.quote:
Hahah ja leuke Mani.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Maldonado? Zelfde als die coureur uit de F1? Maar hopen dat hij in de baan weet te blijven haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |