quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen fysiek zware sport. Driesetter hoeft geen probleem te zijn.
Leuk Hans leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:36 schreef Montov het volgende:
Ze gaan gezamenlijk naar de finish net als de Noord-Koreaanse dames bij de marathon.
50/50quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoe doen deze twee het normaliter tegen elkaar?
B/M won 4 keer N/V won 3 keer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoe doen deze twee het normaliter tegen elkaar?
Normaal spelen ze zo'n toernooi in de helft van de tijd. Met meer wedstrijden op 1 dag, dus dat valt inderdaad best nog mee.quote:
Gaan ze gewoon winnen als ex-wereldkampioenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef kilon het volgende:
Brouwer/Meeuwsen vind ik toch wel sterker. Ze zijn wat constanter.
Lijkt me ook geen verkeerde winnaar. Het wordt al moeilijk zat in de halve finale.
Dat klopt wel, maar dat betekend nog steeds niet dat het geen fysieke sport is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef flipjez het volgende:
[..]
Normaal spelen ze zo'n toernooi in de helft van de tijd. Met meer wedstrijden op 1 dag, dus dat valt inderdaad best nog mee.
Kan gebeuren, geen probleemquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dan schat ik het blijkbaar helemaal verkeerd in.
Altijd in de avond. Staat er een briesje en is de temperatuur het beste. Overdag 30+ is geen weer voor deze sport.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon overdag gespeeld?
Het zou eigenlijk diep in de nacht zijn, maar op verzoek van NOS is het deze tijd geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon overdag gespeeld?
nummerdor is natuurlijk veel meer een legende dan de rest. Gun het hem ook het meestquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben wel voor Nummerdor/Varendhorst eigenlijk. Vind ik wat meer karakter hebben ofzo
in de winter?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd in de avond. Staat er een briesje en is de temperatuur het beste. Overdag 30+ is geen weer voor deze sport.
Mensen die Reinder heten zijn geen legendes Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nummerdor is natuurlijk veel meer een legende dan de rest. Gun het hem ook het meest
Dit dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nummerdor is natuurlijk veel meer een legende dan de rest. Gun het hem ook het meest
knequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen die Reinder heten zijn geen legendes Hans
kneusquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen die Reinder heten zijn geen legendes Hans
Die andere twee zijn maar saai inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben wel voor Nummerdor/Varendhorst eigenlijk. Vind ik wat meer karakter hebben ofzo
Hij heeft wel de lengte meequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit dus.
Alleen is Varenhorst de zwakste schakel, zoals ik net al zei.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind Reinder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr Jan Willem Frederik
Doorgestoken kaart.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Wel grappig dat Oranje wint hier en niet Blauw.
Hou dat gevoel vast Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK HEB ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE KOMEN
IK HEB ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE KOMEN
Ik zag het eerder ook niet. Was opeens dat shot. Best kans dat als hij zijn pet afdoet hij er totaal niet op lijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hoezo flopshow? Met name de eerste set heb ik echt genotenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Dit was toch wel een beetje de verwachte flopshow eigenlijk, snel door naar de halve finales
OnNederlands goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel beslist. Nederland in de halve finale
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Leuke stand was dat.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
AnkertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Landgenoten tegen elkaar vind ik altijd maar "meh".quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoezo flopshow? Met name de eerste set heb ik echt genoten
Ah dat kan, daar heb ik verder niet zoveel last vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Landgenoten tegen elkaar vind ik altijd maar "meh".
Jinxquote:
wat was er ook weer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:50 schreef Redefine het volgende:
Ik mis toch nog steeds het einde van een wedstrijd als tussen een Chinees en Zwitsers dameskoppel van de eerste dag
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:50 schreef Redefine het volgende:
Ik mis toch nog steeds het einde van een wedstrijd als tussen een Chinees en Zwitsers dameskoppel van de eerste dag
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Match point voor de Chinese dames. Zwitsers pakken knap het punt, maar de Chinezen kiezen voor een challenge. Deze wordt aan hen toegewezen (te vaak de bal geraakt), waardoor zij de overwinning krijgen. De eindstand staat al op het bord, ze zetten al handtekeningen op ballen. Zijn al bij wijze van spreken terug in het Olympisch dorp.
Maar de Zwitsersen dienen protest in en krijgen uiteindelijk ook gelijk (was volgens mij ook terecht). Ze pakken zelfs daarna nog een punt. Maar de Chinezen winnen alsnog door het punt daarna te pakken
Zie mijn ractie op Mexicanobakker.quote:
Dankje, dit had ik nodigquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Halve finale!!
Als ze die winnen, hebben ze sws een medalje.
Als je niet winnen, hebben ze nog kans op de poedelfinale voor brons.
oftewel 75% kans op een medailje
Je zal maar net de topfavorieten in eigen huis verslaan om vervolgens in de finale te verliezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Halve finale!!
Als ze die winnen, hebben ze sws een medalje.
Als je niet winnen, hebben ze nog kans op de poedelfinale voor brons.
oftewel 75% kans op een medailje
1/8 finales. En ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:54 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag; Zijn de kwartfinales geloot?
Het viel mij op dat zowel de nummer 1, 2, 3 en 5 in hetzelfde rijtje zaten
Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef franklop het volgende:
Vriendin van of Brouwer of Meeuwsen komt uit mijn dorp. Komt wel erg dichtbij nu
Een van de medaillewinnaars deze Spelen is geboren in mijn stad, komt nog dichterbijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef franklop het volgende:
Vriendin van of Brouwer of Meeuwsen komt uit mijn dorp. Komt wel erg dichtbij nu
Morgen 22uquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef KaBuf het volgende:
Is al bekend wanneer (dag en tijd) de halve finale is?
Shit, sterktequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef franklop het volgende:
De vrouw van Nummerdor heeft bij de volleybalploeg in mijn oude woonplaats gespeeld. Hihiquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef franklop het volgende:
Hier gaan geen je moeder grapjes over gemaakt worden.quote:
Wedstrijd niet gezien, dus geen idee voor vraag 1, maar om vraag 2 te beantwoorden: ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef franklop het volgende:
Zie dat de Braziliaanen met 2-1 wonnen? Waren ze niet echt super, of is dat Amerikaanse duo ook goed?
Dafne heeft ooit tegen mijn zus geatletiekt. Voelt best goed dat ze geen medalje pakte op de 100m.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een van de medaillewinnaars deze Spelen is geboren in mijn stad, komt nog dichterbij
Het komt gewoon per user dichterbijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dafne heeft ooit tegen mijn zus geatletiekt. Voelt best goed dat ze geen medalje pakte op de 100m.
Je moeder was ook kleinquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier gaan geen je moeder grapjes over gemaakt worden.
Draaiboekquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef MakkieR het volgende:
Waarom vragen NOS reporters altijd of de atleet stopt na een verlies partij, is dat een soort fetisj dat de reporter heeft?
Ik heb tegen Ranomi en Sharon gezwommenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dafne heeft ooit tegen mijn zus geatletiekt. Voelt best goed dat ze geen medalje pakte op de 100m.
Dat is snelquote:
Herman geeft Daan straks buitenbeeld een knietje om vervolgens snel de camera erop te zetten, dan hebben ze hun quotum weer gehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen traan.
Quotum niet gehaald.
Er komt dus een vacature bij de NOS
En kansloos verloren...?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb tegen Ranomi en Sharon gezwommen
Waren ze toen nog recreantquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb tegen Ranomi en Sharon gezwommen
Twee puntjes verschil, vanaf 21quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef Reismeis het volgende:
Was nou de 1e set tot 25 punten en de 2e set tot 21?
Alleen maar omdat er twee punten verschil moet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef Reismeis het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:01 schreef Reismeis het volgende:
Nee, gewoon neequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Ah, ze moeten tegen Alison
Nog zo'n dubbelgevoelwedstrijdwant Alison is toch wel een echte baas.
Die mag dan lekker voor brons gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Vragen? Het is het zelf aankondigen. "Het zit erop" en "Bedankt voor je carriere".quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef MakkieR het volgende:
Waarom vragen NOS reporters altijd of de atleet stopt na een verlies partij, is dat een soort fetisj dat de reporter heeft?
Iets met een N en SBquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Iets met een S en portliefhebberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met een S en portliefhebberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met een S en portliefhebberben je een vrouw van 50 ofzo, jezus heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben niet blij dat NL - ARG in de atletiekavond valt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:11 schreef Redefine het volgende:
Ja dank je Herman. Nu kan ik weer in mijn agenda gaan zitten krassen.
Dat is wel heel vervelend jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat NL - ARG in de atletiekavond valt.
Gelukkig is er sporza.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend jaHopelijk dat ze Argentinië al snel op achterstand brengen (maar sowieso hopen dat ze winnen natuurlijk).
Oh ik kijk het sowieso op de stream. Waarschijnlijk atletiek kijken en hockey op andere stream en dan daar naar luisteren en af en toe kijken.quote:
Hij heeft z'n kansen gehad maar ze helaas niet gepaktquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t zielig voor Nummerdor. Ik had hem een beter afscheid gegund.
Ik niet zo, vond ze hier niet overtuigend genoeg, ook in de poule was het soms al moeizaamquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t zielig voor Nummerdor. Ik had hem een beter afscheid gegund.
Varenhorst heeft in ieder geval wel in de zaal gespeeld, maar al vrij snel gekozen voor het beachvolleybal en in het begin van z'n carrière nog samengespeeld met Brouwer. Ook Meeuwsen in ieder geval al heel vroeg begonnen met beachvolleybal, kan zo niets vinden over zaalvolleybal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:51 schreef MichelWuyts het volgende:
Hebben die anderen buiten Nummerdor eigenlijk ook in Nederlands team van volleybal gespeeld? Die Varenhorst vond ik eigenlijk de beste speler van alle 4. Alleen Nummerdor lijkt me iets te klein t.o.v de andere spelers. Ze speelden ook steeds bewust op hem, zodat hij steeds moest aanvallen en daar kwam niet veel van.
Alison en Bruno die kut doen in de poulequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef DeeBee het volgende:
Wie verzint 1 tegen 2 geplaatst in de halve finale trouwens?!
NPO Sport met commentaar, ook op de streamquote:
inb4 users met verhalen over dat ze dat de Mammoet niet gunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:03 schreef roos85 het volgende:
Hopelijk vernederen ze de Brazilianen.
quote:
Je verwacht het niet.quote:
Ehh. ik had het over dat de Brazilianen zich weer misdragen. Dit keer was ik het eens met Fylax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Terechte reacties wel. Kutpubliek
Jij hield toch wel van een Davis Cup sfeertje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef franklop het volgende:
Dat ze nou sterker zijn prima, maar het is nog erger dan Fransen zeg met hun boegeroep.
zou wel typisch zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef DeLuna het volgende:
We gaan toch niet alle halve finales nu verliezen he
Buchli won net nog, Althans, was door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef DeLuna het volgende:
We gaan toch niet alle halve finales nu verliezen he
Das waarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de handbalsters ook gelukt.
Die was mad gewordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef Redefine het volgende:
Robin Haase zit helaas al op de losersvlucht, dus die kan hier niks van zeggen.
klopt toch wel verschil met een finale waar je al zeker bent van zilver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Buchli won net nog, Althans, was door.
Die had in ieder geval die eentonige muziek uitgezet.quote:
Ja, maar dat is geen finale tussen goud en zilver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Buchli won net nog, Althans, was door.
Kan ik mij niet helemaal goed meer herinneren. Maar echt sportief zijn de Britten vaak ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:19 schreef roos85 het volgende:
Kan me niet herinneren dat publiek bij voorgaande Spelen zo onsportief was. Wat een dieptepunt.
De 1 t/m 4 op de plaatsingslijst zaten aan dezelfde kant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef VacaLoca het volgende:
Als schema anders was geweest... Nederland niet al in kwartfinale tegen Nederland, 2 teams dan nu nog waarschijnlijk. Misschien dan halve finale elkaar treffen en zekere finale. Nu dus eigen team naar huis gestuurd om vervolgens tegen Brazilië moeten
Ongelukkiger kon toch niet? Andere kant schema lijkt me makkelijker ?
Dit had de finale moeten zijn dus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef kilon het volgende:
[..]
De 1 t/m 4 op de plaatsingslijst zaten aan dezelfde kant.
Brazilianen zijn ook best simpel volk. De mannen iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Rami. het volgende:
Braziliaanse publiek is nog kutter dan ik had verwacht
Zo werkt het helaas niet, allemaal afhankelijk van poule resultaat waar je dan terecht komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit had de finale moeten zijn dus?
Dat was helemaal zum kotsenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ik mij niet helemaal goed meer herinneren. Maar echt sportief zijn de Britten vaak ook niet.
Zo bont als gisteren met Lavillenie heb ik het zelden gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef VacaLoca het volgende:
Had het andere NLs team het beter gedaan?
Toen Lavillenie moest gaan springen werd hij uitgefloten.quote:
Nee, die zijn verdedigend slechter, los van een blockquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef VacaLoca het volgende:
Had het andere NLs team het beter gedaan?
Nummerdor verdedigend slechter? Eh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nee, die zijn verdedigend slechter, los van een block
Oh wauwquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen Lavillenie moest gaan springen werd hij uitgefloten.
Varenhorst wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nummerdor verdedigend slechter? Eh?
Niet zo raar he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Varenhorst wel.
Service loopt niet, kutzooi
sherlockquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
wel bijzonder. Hier staan de nrs 1 en 2 vd plaatsingslijst en in de andere halve finale de nrs 18 en 23. Je had ook een van hen kunnen treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |