quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen fysiek zware sport. Driesetter hoeft geen probleem te zijn.
Leuk Hans leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:36 schreef Montov het volgende:
Ze gaan gezamenlijk naar de finish net als de Noord-Koreaanse dames bij de marathon.
50/50quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoe doen deze twee het normaliter tegen elkaar?
B/M won 4 keer N/V won 3 keer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoe doen deze twee het normaliter tegen elkaar?
Normaal spelen ze zo'n toernooi in de helft van de tijd. Met meer wedstrijden op 1 dag, dus dat valt inderdaad best nog mee.quote:
Gaan ze gewoon winnen als ex-wereldkampioenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef kilon het volgende:
Brouwer/Meeuwsen vind ik toch wel sterker. Ze zijn wat constanter.
Lijkt me ook geen verkeerde winnaar. Het wordt al moeilijk zat in de halve finale.
Dat klopt wel, maar dat betekend nog steeds niet dat het geen fysieke sport is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef flipjez het volgende:
[..]
Normaal spelen ze zo'n toernooi in de helft van de tijd. Met meer wedstrijden op 1 dag, dus dat valt inderdaad best nog mee.
Kan gebeuren, geen probleemquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dan schat ik het blijkbaar helemaal verkeerd in.
Altijd in de avond. Staat er een briesje en is de temperatuur het beste. Overdag 30+ is geen weer voor deze sport.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon overdag gespeeld?
Het zou eigenlijk diep in de nacht zijn, maar op verzoek van NOS is het deze tijd geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon overdag gespeeld?
nummerdor is natuurlijk veel meer een legende dan de rest. Gun het hem ook het meestquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben wel voor Nummerdor/Varendhorst eigenlijk. Vind ik wat meer karakter hebben ofzo
in de winter?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd in de avond. Staat er een briesje en is de temperatuur het beste. Overdag 30+ is geen weer voor deze sport.
Mensen die Reinder heten zijn geen legendes Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nummerdor is natuurlijk veel meer een legende dan de rest. Gun het hem ook het meest
Dit dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nummerdor is natuurlijk veel meer een legende dan de rest. Gun het hem ook het meest
knequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen die Reinder heten zijn geen legendes Hans
kneusquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen die Reinder heten zijn geen legendes Hans
Die andere twee zijn maar saai inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben wel voor Nummerdor/Varendhorst eigenlijk. Vind ik wat meer karakter hebben ofzo
Hij heeft wel de lengte meequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit dus.
Alleen is Varenhorst de zwakste schakel, zoals ik net al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |