tuurlijk niet. Daar zijn robots voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:26 schreef whatdafuck het volgende:
Denk dat wij dan de Turkse broden kneden en aan de lopende band couscous staan te bereiden. 14 uur per dag. 7 dagen per week.
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Als we straks Europa gaan overdragen aan de moslims en de white genocide wordt uitgevoerd. Gaan we dan worden verdronken in kokend pek of wordt er door de Illuminati ook voor ons ergens een nieuwe plek gecreëerd?
Prima dat ze hier de boel tot zandbak puinhoop gaan degraderen als er voor ons ergens al een hypermodern high tech alternatief wordt opgezet, toch?
Blanke mensen zullen niet verdwijnen door genocide, maar door vermenging met andere etnische groepen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Als we straks Europa gaan overdragen aan de moslims en de white genocide wordt uitgevoerd. Gaan we dan worden verdronken in kokend pek of wordt er door de Illuminati ook voor ons ergens een nieuwe plek gecreëerd?
Prima dat ze hier de boel tot zandbak puinhoop gaan degraderen als er voor ons ergens al een hypermodern high tech alternatief wordt opgezet, toch?
En hoelang gaat het dan duren voor er geen echte blanken meer over zijn? 5 jaar, 10 jaar, 20, 40, 80, 100, 1000?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Blanke mensen zullen niet verdwijnen door genocide, maar door vermenging met andere etnische groepen.
Tussen de 100 en 1000.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoelang gaat het dan duren voor er geen echte blanken meer over zijn? 5 jaar, 10 jaar, 20, 40, 80, 100, 1000?
dat hebben we al duizendenjaren gedaan. We zijn eigenlijk pas weer 'net' aan het opkrabbelen van ancient atoomoorlog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent.
Maar als mensen (in grote getale) in bijvoorbeeld Europa blijven en de migratie stabiliseert worden ze vanzelf weer steeds blanker en blanker. Dat is namelijk ook gebeurd toen de eerste mensen vanuit Afrika de wereld over gingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En hoelang gaat het dan duren voor er geen echte blanken meer over zijn? 5 jaar, 10 jaar, 20, 40, 80, 100, 1000?
Uh, wat?! Bron?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat hebben we al duizendenjaren gedaan. We zijn eigenlijk pas weer 'net' aan het opkrabbelen van ancient atoomoorlog.
Denk beiden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:10 schreef Ludachrist het volgende:
Is de vraag nu of er een white genocide plaatsvindt, zoals de TT suggereert, of wat er gebeurt na de vaststaande white genocide, zoals de OP suggereert?
Ja, met stukjes islamitisch grondgebied her en der ertussen zeker, en een "steel blanket".quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoezo moeten we elk 2 kinderen krijgen, prima toch als een bevolking, na jaren groei, krimpt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Uh, wat?! Bron?
[..]
Denk beiden.
[..]
Ja, met stukjes islamitisch grondgebied her en der ertussen zeker, en een "steel blanket".
Nee, denk niet dat dit een serieus scenario is. We zullen ten onder gaan aan onze eigen democratie. We worden simpelweg de markt uit geneukt. Om een cultuur te behouden moet elk koppel theoretisch 2 kinderen krijgen, in de praktijk ligt dit aantal zelfs iets hoger. Echter ligt het gemiddelde in Europa op 1.3, maar bij moslims rond de 8.
Wacht een paar generaties en "wij" bepalen simpelweg niet meer de regels in Europa.
Eh... is dat zo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
In Frankrijk en Groot Brittannië zijn al meer dan een derde van alle geboortes niet-blank. Needless to say...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh... is dat zo?
Ja er zijn best veel moslims... maar hoezo moeten wij dat overdragen?
Er is nog niet een moslim partij hier.. ( althans niet echt noemswaardig. )
Daar gaat onze white supremacy!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:40 schreef 24Fan het volgende:
[..]
In Frankrijk en Groot Brittannië zijn al meer dan een derde van alle geboortes niet-blank. Needless to say...
Dus als je het land verder de vernieling in ziet gaan. Stem op de asociale PvdA of psychopaten van D66quote:Binnen één generatie zal Europa onherkenbaar zijn
Duitsland is Japan voorbij gestreefd met het laagste aantal geboortes ter wereld en een Europa dat haar generaties niet langer vernieuwd, verwelkomt in plaats daarvan enorme aantallen immigranten uit het Midden Oosten, Afrika en Azië die de originele Europeanen zullen vervangen. Niet alleen dat, ze zullen hun totaal andere cultuur en normen en waarden over seks, wetenschap, politieke macht, cultuur, economie en de relatie tussen God en mens meenemen.
Voor de eerste keer in de moderne geschiedenis zijn er in 2015 minder mensen geboren in de Europese Unie dan er zijn overleden. Er werden in dat jaar 5,1 miljoen kinderen geboren en er overleden 5,2 miljoen mensen.
Maar, er is nog een merkwaardigheid, want het totale Europese inwoners steeg wel van 508.3 miljoen naar 510,1 miljoen. Het totaal aantal immigranten in 2015 nam toe met 2 miljoen mensen, terwijl de originele Europese bevolking in aantal verminderde.
We praten hier over het vervangen van een bevolking. Europa heeft of de wil verloren om haar bevolking in stand te houden of te doen groeien. Hiermee hebben we een vergelijkbare schokkende demografische ontwikkeling als ten tijde van de Zwarte Dood in de 14de eeuw.
De Britse demograaf David Coleman omschrijft wat er nu gebeurt als volgt: “Het Europese zelfmoord geboortecijfer, gekoppeld aan immigranten die zich veel sneller vermenigvuldigen, zal de Europese cultuur transformeren”. Verder constateert hij dat dit samen valt met de toenemende islamisering van Europa.
De dalende geboortecijfers van de originele Europeanen zijn zo dramatisch dat er een aantal bedrijven zijn die geen interesse meer hebben in Europa. Zoals bijvoorbeeld Kimberly-Clark die luiers maakt onder andere onder de merknaam Huggies, heeft zich voor het grootste deel al uit Europa terug getrokken. Terwijl een concurrent, Procter & Gamble zich juist concentreert op de groeimarkt voor Europa: luiers voor oude mensen.
Volgens het Gatestone Instituut wordt Europa grijs en kan je de triestheid voelen van een continent dat zichzelf geconsumeerd heeft.
In 2008 werden er in de Europese Unie 5.469.000 kinderen geboren. Vijf jaar later, waren dat er bijna een half miljoen minder, 5.075.000, een afname van 7 procent. En dit fenomeen doet zich niet alleen voor in landen die het zwaar hebben gehad zoals Griekenland, maar je ziet hetzelfde in Noorwegen, waar men nauwelijks last heeft gehad van de crisis.
Zoals het nu gaat zal Europa binnen één generatie volkomen onherkenbaar worden. Onder het mom van vrijheid en tolerantie laat de huidige politieke elite toe dat de identiteit van de bewoners van Europa wordt bedreigd. Het lijkt erop alsof ze bewust alle banden die iemand binden aan het gezin, werk, ouders, geschiedenis en land willen vernietigen.
Het lijkt ze niet te kunnen schelen dat onze beschaving zal verdwijnen, zal verdrinken in etnische chaos of worden overgenomen door een religie uit de woestijn.
Een onlangs gepubliceerd Amerikaans onderzoek legt uit dat de fatale ontmoeting tussen dalende Europese geboortecijfers en de opkomst van de islam al aanzienlijke gevolgen heeft gehad. Het stelt dat Europa een couveuse is geworden voor terrorisme, dat er zich een nieuw giftig antisemitisme heeft ontwikkeld en dat er een geweldige politieke draai plaats vindt naar extreem rechts.
Wat ondertussen ook opvalt is dat de demografische zelfmoord niet alleen wordt ervaren, maar dat het zelfs gewenst lijkt. De politiek correcte elite is volkomen doorgedraaid in hun snobistische en masochistisch racisme. Ze hebben zich gekeerd tegen de eigen Joods-christelijke cultuur en hebben dit vervangen door de onwerkelijke en geromantiseerde waarden van andere culturen.
De trieste paradox is dat de Europeanen nu jonge mensen in grote aantallen importeren uit het Midden Oosten om de keuzes die zij hebben gemaakt voor hun levensstijl op die manier te compenseren.
Nog is het misschien niet te laat, maar de tijd dringt en er is geen tijd meer om nog een generatie lang te wachten.
bron
Vergeet vooral de partij rechtstreeks uit de krochten van de hel niet: VVDquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:15 schreef Lambiekje het volgende:
aten hier over het vervangen van een bevolking. Europa heeft of de wil verloren om haar bevolking in stand te houden of te doen groeien. Hiermee hebben we een vergelijkbare schokkende demografische ontwikkeling als ten tijde van de Zwarte Dood in de 14de eeuw.
Het is al te laat. Maakt niet meer uit op wie je stemt. Het proces is al te ver gevorderd als ik je artikel zo lees.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus als je het land verder de vernieling in ziet gaan. Stem op de asociale PvdA of psychopaten van D66
Als een artikel al met oerdomme uitspraken komt als "binnen 1 generatie" zal ik het niet al te serieus nemen, tel daarbij lambiekjes angstzaaierij (betaald door de overheid? ) en je weet voldoende om er niet teveel waarde aan te hechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is al te laat. Maakt niet meer uit op wie je stemt. Het proces is al te ver gevorderd als ik je artikel zo lees.
Ik heb het artikel niet gelezen, maar binnen 1 generatie kan je natuurlijk wel makkelijk een turning point bereiken, of zelfs een point of no returning back.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:47 schreef Chewie het volgende:
Als een artikel al met oerdomme uitspraken komt als "binnen 1 generatie"
Alleen als de oorspronkelijke Europeanen helemaal stoppen met kinderen krijgen. Met de huidige aantal geboorten duurt het nog wel vele generaties, dus een genocide is wel heel erg fout gekozen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:50 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen, maar binnen 1 generatie kan je natuurlijk wel makkelijk een turning point bereiken, of zelfs een point of no returning back.
Genocide is ook een stomme term als je het mij vraagt. Oorspronkelijke Europeanen zullen niet stoppen met krijgen van kinderen, maar het is al wel tanende. En vergeet niet dat er op termijn, zeker wanneer er wat meer wederzijdse integratie plaats vindt, dat er ook veel meer gemengde huwelijken zullen zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:54 schreef Chewie het volgende:
Alleen als de oorspronkelijke Europeanen helemaal stoppen met kinderen krijgen. Met de huidige aantal geboorten duurt het nog wel vele generaties, dus een genocide is wel heel erg fout gekozen.
weet het ook niet precies, vraag me af waar het artikel over gaat.quote:
Volgens wikipedia is ruim 90% "Duits" en daarna Turken 2,5% en bij de rest zitten ook nog veel Europeanen bij. Dus voordat de blanke Duitser in de minderheid is moet de rest dus aardig doorfokken en wil je het binnen 1 generatie voor elkaar hebben dan is een genocide echt wel nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:59 schreef Hochwinter het volgende:
Maar vanaf welk punt schat jij in dat de 'blanke' Duitser (foute term, maar je begrijpt wat ik bedoel) in de minderheid is qua geboortes?
Vergrijzing is maar een marginaal probleem en bovendien krijgen nieuwere generaties allochtonen ook steeds minder kinderen.quote:Nu vormen Duitsers nog een ruime meerderheid in eigen land, maar die cijfers zijn gigantisch vertekend wanneer je samenstelling bekijkt en dan met name naar de vergrijzing.
Ook blanke mensen verdienen een plekje onder de zon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso; bang zijn voor 'het uitsterven der wit ras'_!
Dit is in essentie al zo enorm fout! Dat ik eigenlijk niet meer verder durf te vragen.
Waar is TS bang voor?Dat onze puur witte broeders en zusters, zonen en dochters misschien van getinte mensen gaan houden!?! The horror!!!!
![]()
![]()
Treurig
Waarom is dat fout? Iets met wo2?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
Dit is in essentie al zo enorm fout! Dat ik eigenlijk niet meer verder durf te vragen.
Waar is TS bang voor?Dat onze puur witte broeders en zusters, zonen en dochters misschien van getinte mensen gaan houden!?! The horror!!!!
![]()
![]()
Treurig
Vrij simpel, het is een form van collectivisme en eleutherofobie(angst voor vrijheid). Een behoorlijk deel in de samenleving, van links tot rechts en van christen tot moslim(behalve libertariers) kampt ermee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
![]()
![]()
Treurig
ah, een beetje exact als wat mn lieve Oma me vertelde kort voor haar dood; ze was nog eind 19e eeuw geboren (op het platteland als een boerendochter)... en tijdens haar leven heeft ze alles zien veranderen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:15 schreef Lambiekje het volgende:
Zoals het nu gaat zal Europa binnen één generatie volkomen onherkenbaar worden.
mooie post, vooral die laatste wijsheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, een beetje exact als wat mn lieve Oma me vertelde kort voor haar dood; ze was nog eind 19e eeuw geboren (op het platteland als een boerendochter)... en tijdens haar leven heeft ze alles zien veranderen...
Toch meldde juist zij dat ondanks dat alles veranderd was, de mensen zelf gewoon precies gelijk gebleven waren, met zowel de slechte (ze had twee grote oorlgoen meegemaakt) als goede kanten...
Ook al zagen die mensen zich vaak zelf als geheel 'anders', omdat ze nu in auto's reden, televisie keken en andere kleding droegen of andere bezigheden hadden..
Uiteindelijk blijevn de behoeftes van mensen exact dezelfde.
Ze sloot af met een mooie wijsheid die me bijgebleven is: "Je hele leven denk je dat je vooruit loopt, je vooruit beweegt; Pas tegen het einde ontdek je dat je in een cirkel gelopen hebt"
Natuurlijk. Ieder mens, dat is inherent aan het mens zijn. Waarom we daarbij weer groepjes moeten maken is mij een raadsel, maar wordt wel goed uitgelegd door Voice_of_Liberty.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:47 schreef 24Fan het volgende:
Ook blanke mensen verdienen een plekje onder de zon.
Waarom is het fout?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:02 schreef Manke het volgende:
Waarom is dat fout? Iets met wo2?
Maasai en aboriginals bijvoorbeeld zijn wel echt met uitsterven bedreigd, zonde niet? Laatst ook nog het bericht dat Japanners met uitsterven bedreigd zijn.
Het gaat niet om de liefde, maar om de bnw agenda, als die bestaat.
Ras is meer dan de hoeveelheid pigment.
Mwah, ik heb anders al een aantal libertariërs horen zeggen voorstander te zijn van witte enclaves.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:07 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Vrij simpel, het is een form van collectivisme en eleutherofobie(angst voor vrijheid). Een behoorlijk deel in de samenleving, van links tot rechts en van christen tot moslim(behalve libertariers) kampt ermee.
de joden deelden niemand in in soorten, maar toch werden ze het slachtoffer van genocide, is het dan ook enorm fout als ze toen zeiden 'ze willen de joden uitroeien!' ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ieder mens, dat is inherent aan het mens zijn. Waarom we daarbij weer groepjes moeten maken is mij een raadsel, maar wordt wel goed uitgelegd door Voice_of_Liberty.
[..]
Waarom is het fout?Echt? Ik krijg sowieso jeuk van mensen indelen in 'soorten'. En daar dan weer wat van vinden.
En daarna zeggen dat 'mensen' met uitsterven worden bedreigd... Je bedoelt dat Japan straks 'leeg' is?
Absurd.
Sowieso, bekijk weer eens de bron van deze wilde verhalen en je snapt mijn aversie.
Mogen ze best zijn, zolang het vrijwillig is en ze de eigendomsrechten van anderen respecteren als die wel niet-blanken op hun land willen hebben. Doen ze dit niet dan zijn het slechts conservatieve statisten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, ik heb anders al een aantal libertariërs horen zeggen voorstander te zijn van witte enclaves.
Natuurlijk zijn er etnische verschillen tussen mensen. Zo lang je maar accepteert dat iedereen eigendomsrechten heeft is het goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef Manke het volgende:
[..]
de joden deelden niemand in in soorten, maar toch werden ze het slachtoffer van genocide, is het dan ook enorm fout als ze toen zeiden 'ze willen de joden uitroeien!' ?
Niemand hier deelt mensen in soorten in, maar je mag gewoon refereren naar uiterlijke kenmerken of cultuur.
Ethnische Japanners bedoelde ik.
Nou dat weer. Nee, gewoon arme mensen zonder toekomstbeeld dwingen die baby's te voldragen. Is vast beter om nog meer kinderen op de wereld te zetten die of niet gewenst zijn, of een mond teveel zijn om te voeden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:48 schreef Manke het volgende:
Er zijn ook theorieën welke beweren dat abortusklinieken in achterstandsbuurten onderdeel zijn van de black genocide agenda.
Aangezien de joden actief uitgeroeid werden hadden ze daar gewoon gelijk in. Dat ging nu eenmaal niet om mensen die verliefd werden op iemand van een ander kleurtje en daarmee kindjes maakte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef Manke het volgende:
[..]
de joden deelden niemand in in soorten, maar toch werden ze het slachtoffer van genocide, is het dan ook enorm fout als ze toen zeiden 'ze willen de joden uitroeien!' ?
Niemand hier deelt mensen in soorten in, maar je mag gewoon refereren naar uiterlijke kenmerken of cultuur.
In een witte enclave gaan wonen lijkt me sowieso dat je dat vrijwillig doet. Het ging me er om dat je suggereerde dat libertariërs daarvan gevrijwaard blijven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:57 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Mogen ze best zijn, zolang het vrijwillig is en ze de eigendomsrechten van anderen respecteren als die wel niet-blanken op hun land willen hebben.
Elke groep heeft een stel gekken. Het is ook prima mogelijk om vrijwillig een blanke enclave op te richten, maar het idee is niet echt libertarisch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In een witte enclave gaan wonen lijkt me sowieso dat je dat vrijwillig doet. Het ging me er om dat je suggereerde dat libertariërs daarvan gevrijwaard blijven.
Dat lijkt me juist libertarisch bij uitstek. Er is immers niet in directe zin sprake van een schending van het behoorlijk vage "NAP-principe" terwijl er wel degelijk sprake is van een iets onethisch in mijn ogen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:37 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Elke groep heeft een stel gekken. Het is ook prima mogelijk om vrijwillig een blanke enclave op te richten, maar het idee is niet echt libertarisch.
Er is ook in feite geen sprake van schending van het Non agressie principe, maar het is vrij ongebruikelijk om libertarier en collectivist te zijn. Het zou eerder iets zijn voor statisten in een libertarische maatschappij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist libertarisch bij uitstek. Er is immers niet in directe zin sprake van een schending van het behoorlijk vage "NAP-principe" terwijl er wel degelijk sprake is van een iets onethisch in mijn ogen.
hoe de fuck kom je er bij dat ik overheid ben. Volgens mij snap je echt t niet.. ATuin-hek, starla welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als een artikel al met oerdomme uitspraken komt als "binnen 1 generatie" zal ik het niet al te serieus nemen, tel daarbij lambiekjes angstzaaierij (betaald door de overheid? ) en je weet voldoende om er niet teveel waarde aan te hechten.
Je brengt je zaak zo slecht dat je jouw medestanders by proxy belachelijk maakt. Prima tactiek voor een overheidsagentquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe de fuck kom je er bij dat ik overheid ben. Volgens mij snap je echt t niet.. ATuin-hek, starla wel
Ik daarnaast doe ik niet aan angstzaaien. Dat doet de msm
en die cirkel loopt nu in een nucleaire en digitale oorlogquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, een beetje exact als wat mn lieve Oma me vertelde kort voor haar dood; ze was nog eind 19e eeuw geboren (op het platteland als een boerendochter)... en tijdens haar leven heeft ze alles zien veranderen...
Toch meldde juist zij dat ondanks dat alles veranderd was, de mensen zelf gewoon precies gelijk gebleven waren, met zowel de slechte (ze had twee grote oorlgoen meegemaakt) als goede kanten...
Ook al zagen die mensen zich vaak zelf als geheel 'anders', omdat ze nu in auto's reden, televisie keken en andere kleding droegen of andere bezigheden hadden..
Uiteindelijk blijevn de behoeftes van mensen exact dezelfde.
Ze sloot af met een mooie wijsheid die me bijgebleven is: "Je hele leven denk je dat je vooruit loopt, je vooruit beweegt; Pas tegen het einde ontdek je dat je in een cirkel gelopen hebt"
Japan is straks leeg om radioactiviteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ieder mens, dat is inherent aan het mens zijn. Waarom we daarbij weer groepjes moeten maken is mij een raadsel, maar wordt wel goed uitgelegd door Voice_of_Liberty.
[..]
Waarom is het fout?Echt? Ik krijg sowieso jeuk van mensen indelen in 'soorten'. En daar dan weer wat van vinden.
En daarna zeggen dat 'mensen' met uitsterven worden bedreigd... Je bedoelt dat Japan straks 'leeg' is?
Absurd.
Sowieso, bekijk weer eens de bron van deze wilde verhalen en je snapt mijn aversie.
Ik realiseer me dat je Joods kunt zijn zonder daarvoor gekozen te hebben, maar de meeste Joden delen mensen wel op in soorten - dat doen namelijk alle gelovigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef Manke het volgende:
[..]
Als dit serieus waar is denk ik eerder dat ze gebruikt gaan worden voor de pearl harbor 2.0. De regeertermijn van Obama loopt af namelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:
Veterans Today is tegen de valse-vlag-luchtmacht van de CIA, 12 gestolen Migs, aan gelopen. Deze Migs worden gebruikt om burgerdoelen, ziekenhuizen en vluchtelingenkampen aan te vallen vanuit Israël en Turkije. ISIS is onlangs opnieuw bewapend en krijgt, met dank aan de CIA, een eigen luchtmacht. Afgelopen maart schreven wij over een schimmige deal tussen Kroatië en de Oekraïne, waarbij 12 Migs-21 verdwenen. Kroatië had ter revisie 7 Migs-21 naar de Oekraïne gestuurd. Na de revisie zouden deze Migs terugkomen, plus nog 5 Migs, die volgens dezelfde standaard zouden zijn opgeknapt. Maar de Kroaten kregen iets heel anders terug: junk, aan de buitenkant enigszins lijkend op Migs-21 toestellen, maar gebruiksklaar waren deze ‘Migs’ helemaal niet.
http://www.wanttoknow.nl/(...)-de-isis-luchtmacht/
------------
Hoe lang zal het duren dat IS ( cia dus) ook onze (kinder)ziekenhuizen gaat beschieten.
Nee, want dat was terecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef Manke het volgende:
Daar mag je prima naar refereren. Het zegt allen wat over de boodschap en de boodschapper. En als je er dan dit soort verhalen bij verzonnen worden, puur om de 'white supremacy' agenda te pushen (want daar komen de verhalen vandaan) en jij trapt daar in, als open minded zelfstudie internet wetenschapper; dan mag ik daar ook wat van vinden.quote:Niemand hier deelt mensen in soorten in, maar je mag gewoon refereren naar uiterlijke kenmerken of cultuur.
Hè gelukkig! Dan hoeven we ook niet meer na te denken over de 'uitsterving' door migratie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
Japan is straks leeg om radioactiviteit
wanttoknow is een uiterst betrouwbare bron ja. Als ik een blogje open en half-plausibele verhalen uit mijn aars trek verzin. Hoe lang zou het duren voordat ik op BNW gequote wordt denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Als dit serieus waar is denk ik eerder dat ze gebruikt gaan worden voor de pearl harbor 2.0. De regeertermijn van Obama loopt af namelijk
Hoe zou dat ongebruikelijk zijn? Het libertarisme zegt daar verder niets over maar schept wel de ideale omstandigheden voor collectivisten om de boel in te richten zoals ze dat zelf willen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:20 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Er is ook in feite geen sprake van schending van het Non agressie principe, maar het is vrij ongebruikelijk om libertarier en collectivist te zijn. Het zou eerder iets zijn voor statisten in een libertarische maatschappij.
eigenlijk ben je gewoon racist als je hierin gelooft?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, want dat was terecht.Dit is butthurt gejank om het gejank
![]()
Zie je het verschil?
Dat je de parallel trouwens durft te trekken, van een echte full-on vernietiging van een volk, naar wat wazig, slecht onderbouwd, statistisch geneuzel. Schokkend eigenlijk.
[..]
Daar mag je prima naar refereren. Het zegt allen wat over de boodschap en de boodschapper. En als je er dan dit soort verhalen bij verzonnen worden, puur om de 'white supremacy' agenda te pushen (want daar komen de verhalen vandaan) en jij trapt daar in, als open minded zelfstudie internet wetenschapper; dan mag ik daar ook wat van vinden.
En ik vind daar dit_! van
Oh.. en ditwant komop zeg, laat je eens niet zo makkelijk voor een karretje spannen met zinloze en inhoudsloze angstzaaierij. Gullible people.
Misschien niet intentioneel, maar absoluut. Waarbij ik de onwetendheid misschien nog wel het ergst vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:27 schreef Manke het volgende:
eigenlijk ben je gewoon racist als je hierin gelooft?
Denk eens na ... men waarschuwt voor de ondergang van:quote:Meh, ik heb er niks mee, zeg alleen dat als je hierin gelooft het niet raar is als ze dan zeggen 'ze willen het witte volk uitroeien', jij wel, je linkt het ws aan white supremacy en aan nazisme, en vindt het woord 'wit ras' taboe.
Hoe weet je dat deze angstzaaierij uit die hoe komt?
Dit is trouwens de hoofdbron van de melding van de 'ondergang van homogeniteit', een redelijk normale site:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Misschien niet intentioneel, maar absoluut. Waarbij ik de onwetendheid misschien nog wel het ergst vind.
[..]
Denk eens na ... men waarschuwt voor de ondergang van:
- witheid,
- homogeniteit,
- en puurheid.
Hoe klinkt dat in jou in de oren?Overigens heb ik nergens nazisme genoemd toch? Ik vind het woord (sic) 'wit ras' niet per se taboe, het is wel een 'trigger'.
Als mensen het over 'wit ras' hebben, dan kun je op je klompen natellen waar het heen gaat in de rest van het betoog.
Zoek eens ook; en kijk of je een 'frisse' site en club kunt vinden die voor dit verschijnsel waarschuwen.
Wanneer de term voor het eerst gebruikt werd weet ik niet, maar grote voorstanders en/ of gebruikers van de term waren onder andere David Lane en Anders Breivik. Dat zit best in de extreem rechtse hoek.
Volgens mij is de theorie al veel ouder. En het is ook niets nieuws dat 'conspiracy' aanhangers hele logische verhalen en uitspraken enorm uit het verband rukken om als 'bewijs' te gebruiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:46 schreef Manke het volgende:
Dit is trouwens de hoofdbron van de melding van de 'ondergang van homogeniteit', een redelijk normale site:
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Tegen die tijd zijn al onze kleinkinderen half dus houden we onze mond wel. Sad but true.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:26 schreef whatdafuck het volgende:
Denk dat wij dan de Turkse broden kneden en aan de lopende band couscous staan te bereiden. 14 uur per dag. 7 dagen per week.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef Ali_boo het volgende:
Dus Sic is openlijk racistisch ?
Goed om te weten
Nuance is echt een vies woord hè?quote:Maar aan de andere kant is het volledig te rechtvaardigen want de blanke duivel is verantwoordelijk voor alle leed van de wereld
Zwarten en Moslims komen ook niet vredelievend in het nieuws of wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef Ali_boo het volgende:
Dus Sic is openlijk racistisch ?
Goed om te weten
Maar aan de andere kant is het volledig te rechtvaardigen want de blanke duivel is verantwoordelijk voor alle leed van de wereld
Nou, je hebt geen enkel probleem met racisme als het van een minderheid afkomtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Welke kronkel heb je tot die conclusie gevolgd?
[..]
Nuance is echt een vies woord hè?
Al eens geprobeerd een alternatief wiki artikel in te sturen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou, je hebt geen enkel probleem met racisme als het van een minderheid afkomt
Maar wanneer een Europeaan precies hetzelfde gedrag vertoont is het opeens problematisch
Dit soort racisme is toegestaan , sterker nog het word aangemoedigd . Wil je bewijzen dat je een goed persoon bent dan is het jou taak om in te grijpen. Met voorgekauwde buzz words als : extreem rechts , neo nazi, xenofoob, pvv tokkie snoer je alle critici de mond
Wil je je stelling extra kracht bij zetten dan haal je een persoon als Breivik erbij . Dat zal ze leren!!!
Besef je wel hoe enorm hypocriet je bezig bent als je de volgende onderstreept?
[ afbeelding ]
In het geval van moslims spreekt men van incidentjesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zwarten en Moslims komen ook niet vredelievend in het nieuws of wel.
Aziaten stoppen hun landgenoten in sweatshops voor H&M en Nike.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
Nou, je hebt geen enkel probleem met racisme als het van een minderheid afkomt
Maar wanneer een Europeaan precies hetzelfde gedrag vertoont is het opeens problematisch
Je doet weer een zooitje aannames waar de honden geen brood van lusten.quote:Dit soort racisme is toegestaan , sterker nog het word aangemoedigd . Wil je bewijzen dat je een goed persoon bent dan is het jou taak om in te grijpen. Met voorgekauwde buzz words als : extreem rechts , neo nazi, xenofoob, pvv tokkie snoer je alle critici de mond
Wil je je stelling extra kracht bij zetten dan haal je een persoon als Breivik erbij . Dat zal ze leren!!!
Nee, eigenlijk niet.quote:Besef je wel hoe enorm hypocriet je bezig bent als je de volgende onderstreept?
Vraag me niet waarom maar heb zon gevoel dat het binnen de kortste keren gewist zal wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd een alternatief wiki artikel in te sturen?
Correct me if im wrong maar je komt op mij over als een klassieke Liberaalquote:
Vervang het woord blankheid met identiteitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Als iemand zijn 'Aziatische ras' wil beschermen en veiligstellen vind ik die iemand ook een droeftoeter.![]()
Of wanneer een Gay zegt dat alle mannen Gay moeten worden voor het beschermen van de Gay.
[..]
Je doet weer een zooitje aannames waar de honden geen brood van lusten.
En ja, ik denk dat je een vuige xenofobe, extreem rechtse gedachtegoed verspreidende, neo nazi bent (onwetend of niet) als je fanatiek de witheid, puurheid en homogeniteit van de witte medemens wilt beschermen.
Dat durf ik best zo te zeggen.
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Even een quote om je aandacht te trekken, dus geen reactie op deze of een post.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Als iemand zijn 'Aziatische ras' wil beschermen en veiligstellen vind ik die iemand ook een droeftoeter.![]()
Of wanneer een Gay zegt dat alle mannen Gay moeten worden voor het beschermen van de Gay.
[..]
Je doet weer een zooitje aannames waar de honden geen brood van lusten.
En ja, ik denk dat je een vuige xenofobe, extreem rechtse gedachtegoed verspreidende, neo nazi bent (onwetend of niet) als je fanatiek de witheid, puurheid en homogeniteit van de witte medemens wilt beschermen.
Dat durf ik best zo te zeggen.
[..]
Nee, eigenlijk niet.
De meeste libertariers zijn individualisten en persoonlijke/economische vrijheid is nauw verbonden met individualisme. Het individualisme is veel toleranter dan het collectivisme, waardoor ook collectivisten de vrijheid krijgen om hun paradijs te stichten, zo lang het vrijwillig gebeurd met respect tot eigendomsrechten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe zou dat ongebruikelijk zijn? Het libertarisme zegt daar verder niets over maar schept wel de ideale omstandigheden voor collectivisten om de boel in te richten zoals ze dat zelf willen.
Je scheldt mij niet uit als je me een liberaal noemt, dat klopt. Of ik klassiek ben, dat weet ik niet. In deze discussie ben ik ook meer seculier-humanist.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:06 schreef Ali_boo het volgende:
Correct me if im wrong maar je komt op mij over als een klassieke Liberaal
Die zijn van mening dat het importeren van minderheden zorgt voor cultuurverijking
Maar tegelijkertijd claimen ze dat Europeanen geen cultuur hebben
En cultuur niets anders is dan een social construct
Dat recht heb je altijd. Niemand wordt gedwongen om met iemand samen te wonen of te trouwen. Waar haal je het vandaan?quote:Vervang het woord blankheid met identiteit
Hebben ze dan nog steeds het recht om te bepalen met wie ze samen willen wonen, welke tradities ze in stand willen houden, met wie ze willen trouwen
Dat ligt eraan wat je met 'vrije wil' bedoelt.quote:Of moeten we de vrije wil van de mensen negeren in de naam van modernisering, vooruitgang en gelijkheid?
Aanvaard!quote:De meest radicale gutmenshen zullen hierop volmondig ja zeggen
Maar misschien sta je anders in het leven en heb ik aannames gemaakt die niet kloppen. In dat geval mijn excuses
1. Gelezen. The God Delusion en The Blind Watchmaker. The Selfish Gene kwam ik niet doorheen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd. Ben je bekend met Dawkins, Hitchens, Harris en of Dennett?
ik bedacht me net "oh zk verpest ik dit topic" maar toen keek ik naar de titel.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
1. Gelezen. The God Delusion en The Blind Watchmaker. The Selfish Gene kwam ik niet doorheen.
2. God is Not Great gelezen. Ik ben zelf wat gematigder in mijn opvattingen, maar ik snap het standpunt.
3. Van naam en van gezicht. Volgens mij heeft hij een beroemde brief geschreven die ik ook (deels) gelezen heb.
4. Nee, eigenlijk helemaal niet.
Dat heb je zelf in het verleden aangegevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe de fuck kom je er bij dat ik overheid ben. Volgens mij snap je echt t niet.. ATuin-hek, starla wel
Ik daarnaast doe ik niet aan angstzaaien. Dat doet de msm
Dat is best knap, gezien ze geen operator zijn van de Mig21quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:
Veterans Today is tegen de valse-vlag-luchtmacht van de CIA, 12 gestolen Migs, aan gelopen. Deze Migs worden gebruikt om burgerdoelen, ziekenhuizen en vluchtelingenkampen aan te vallen vanuit Israël en Turkije. ISIS is onlangs opnieuw bewapend en krijgt, met dank aan de CIA, een eigen luchtmacht. Afgelopen maart schreven wij over een schimmige deal tussen Kroatië en de Oekraïne, waarbij 12 Migs-21 verdwenen. Kroatië had ter revisie 7 Migs-21 naar de Oekraïne gestuurd. Na de revisie zouden deze Migs terugkomen, plus nog 5 Migs, die volgens dezelfde standaard zouden zijn opgeknapt. Maar de Kroaten kregen iets heel anders terug: junk, aan de buitenkant enigszins lijkend op Migs-21 toestellen, maar gebruiksklaar waren deze ‘Migs’ helemaal niet.
http://www.wanttoknow.nl/(...)-de-isis-luchtmacht/
------------
Hoe lang zal het duren dat IS ( cia dus) ook onze (kinder)ziekenhuizen gaat beschieten.
Ooit, in een niet zo ver verleden was ik ook links georiënteerdquote:Op donderdag 1 september 2016 08:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je scheldt mij niet uit als je me een liberaal noemt, dat klopt. Of ik klassiek ben, dat weet ik niet. In deze discussie ben ik ook meer seculier-humanist.Als we met dure termen gaan smijten.
Sarkozy: Challenge of the 21st Century: Racial Interbreedingquote:Op donderdag 1 september 2016 08:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat recht heb je altijd. Niemand wordt gedwongen om met iemand samen te wonen of te trouwen. Waar haal je het vandaan?
De manier waarop stormfront fags hun zaak presteren is lachwekkend te noemenquote:Op donderdag 1 september 2016 08:07 schreef SicSicSics het volgende:
Tradities heb ik een andere mening over. Tradities zijn vloeibaar. Altijd al geweest. Zal altijd zo blijven. Moet je ook niet te moeilijk over doen.
Bovendien is dit alles een far cry van 'witte genocide' ... wat nog steeds net zo belachelijk is.
Zeg datquote:Op zondag 25 september 2016 12:49 schreef frietenstamp het volgende:
Shock video: Kalergi-plan sex-instructies
WTF
wij gaan verder in de virtual reality.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat is een behoorlijk WTF video inderdaad.quote:
Leg die eens uit?quote:Op zondag 25 september 2016 17:37 schreef Nintex het volgende:
Timmermans is er vrij duidelijk over. Diversity of het gaat oorlog worden.
Niemand heeft het ook over expres miljoenen migranten naar Europa 'lokken'.quote:Ik ben het op zich met hem eens dat je je als land niet helemaal kunt afsluiten van andere culturen, maar expres miljoenen migranten naar Europa lokken heeft daar niets mee te maken.
Het is globalisatie en eigenlijk niet te voorkomen. De wereld wordt steeds grenzelozer. Dat wordt alleen maar 'erger'. Het is ook geen sociaal experiment, maar een feit.quote:Het is volgens mij geen white genocide, maar wel een gestoord sociaal experiment dat totaal verkeerd uit gaat pakken.
Whut? Welke linkse wereldverbeteraars hebben wat in Griekenland gedaan om daarna te 'vluchten'?quote:En als het dan allemaal klapt... is het net zoals in Griekenland. De linkse wereldverbeteraars peren hem met de staart tussen de benen naar een beter oord en de bevolking blijft achter met de bende.
Ik had op zich wel enigszins bewondering voor deze man, maar met dit soort artikelen neemt die bewondering snel af ...quote:Op zondag 25 september 2016 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
http://joostniemoller.nl/(...)re-eugentische-plan/
Wat heeft je doen omslaan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
Ooit, in een niet zo ver verleden was ik ook links georiënteerd
Snap de aantrekkingskracht die het heeft
Zo was ik zeer idealistisch ingesteld , was tegen de oneerlijke verdeling tussen arm en rijk, gunde in minderheden de ruimte om hun ding te doen, ook was ik tegen racisme in wat voor vorm dan ook
Inmiddels ben ik volledig omgeslagen en kan ik maar moeilijk veteren hoe vreselijk naïef ik toentertijd was
Welke maatregelen?quote:Sarkozy: Challenge of the 21st Century: Racial Interbreeding
Het is slechts een kwestie van tijd voordat elders in Europa soortgelijke maatregelen worden genomen
Dat is niet waar de "White Genocide" het over heeft. Het zit verdomme in de naam!quote:De manier waarop stormfront fags hun zaak presteren is lachwekkend te noemen
Onze blankheid komt in gevaar , we moeten actie ondernemen om onze ras te beschermen
Maar vervang het woord blankheid met indentiteit en je hebt opeens een legitieme zaak
Waar je genen slechts een onderdeel zijn van je identiteit en niet je belangerijkste agendapunt
Die aanval is zeker verzonnen.quote:En die aanval op die identiteit is er zeker
Welke politieke agenda is er al doorgedrukt dan?quote:Ik ga niet alle punten benoemen sinds het iets teveel tijd zou kosten maar de meest recente voorbeelden zijn
- Hoe een onschuldig kinderfeesje misbruikt werd om hun eigen politieke agenda door te drukken
Heb ik die gemist?quote:- De aanval op de Pasen
quote:- De aanval op kerst:
Gezongen door Bing Crosby.quote:De redenatie van radicaal links? Im dreaming of a white christmas is diep racistisch dus moet er een manier gevonden worden om dit uit te bannen.
Ik weet niet waar ik problemen mee zou moeten hebben.quote:Als je hier geen problemen mee ziet ben je onderdeel van het probleem
Mag ik vragen waar je vandaan komt?quote:Check your privilage white cis male![]()
Elke detail wat onderdeel maakte van je identiteit deugt niet
Ik weet niet waar jij je allemaal aangesproken over voelt, maar misschien ligt daar het probleem.quote:De enige manier om te bewijzen dat je een 'goed persoon' bent is door te verdrinken in zelf haat
Dit doe je door de schijten op heel de fundament die je al die vrijheden , rechten en welvaart heeft gegeven
Dan ben je namelijk aan het moderniseren en boek je vooruitgang
Getekend ,de mentally insane left
In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.quote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Het is globalisatie en eigenlijk niet te voorkomen. De wereld wordt steeds grenzelozer. Dat wordt alleen maar 'erger'. Het is ook geen sociaal experiment, maar een feit.
quote:Op maandag 26 september 2016 15:48 schreef krokodil76 het volgende:
In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten?
Ik bedoelde inderdaad migratie in dit geval. Ieder land moet zelf zijn migratiebeleid bepalen.quote:Op maandag 26 september 2016 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Japan zonder globalisatie had er heel anders uitgezien. Zelfde geldt voor Pakistan. Kameroen ... weet ik eigenlijk niet, hoe die het internationaal doen.
Maar je bedoelt natuurlijk dat deze landen geen (of nauwelijks) vluchtelingen opnemen?Zeg dat dan. Het is ook een keuze, hoe je omgaat met migratie. Ik zou het niet zo willen doen als Japan doet. Ik zou sowieso niet zo snel naar anderen wijzen. Niet in positieve als in negatieve zin. Beetje een zwaktebod in mijn ogen:
"Hunnie doen het ook (niet)!"
Hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Japan gooit mensen, vluchtelingen, (zonder proces) in de gevangenis. Ze noemen het anders, maar het is feitelijk hetzelfde. Ik zou er niet trots op zijn als 'mijn land' zo met mensen omgaat.quote:Op maandag 26 september 2016 16:27 schreef krokodil76 het volgende:
Ik zou zelf kiezen voor het beleid van Japan rekenhoudend met de toekomstige automatisering en sociale onrusten tussen verschillende bevolkingsgroepen.
Maar de toekomst zal uitwijzen wie er verstandiger is geweest qua immigratie beleid.
Heel Azië en Afrika is racistisch. Veel te geel en zwart. Daar moeten we een dubbele tsunami blanken overheen swipen voor het daar een beetje leefbaar wordt qua multicul.quote:Op maandag 26 september 2016 15:48 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten?
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Heel Azië en Afrika is racistisch. Veel te geel en zwart. Daar moeten we een dubbele tsunami blanken overheen swipen voor het daar een beetje leefbaar wordt qua multicul.
Blank en blond het gevaar van de toekomst in ....jawel duitslandquote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
de eerste blanke boko haram, incl blank kinderleger
Breitbart is in Joodse handen , dat moet jou toch wel aansprekenquote:Op maandag 3 oktober 2016 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
Breitbart serieus nemendan weet je zeker dat je een paranoïde bang blanke wordt.
Je weet in ieder geval dat wat er in het artikel op Breitbart staat nog verder uit zijn verband is getrokken dan een mummie die slachtoffer is geworden van een groepsverkrachting.
Nu nog even de Duitse bron lezen.Maar daar kom ik op terug, want ik heb ook andere dingen te doen. Maandag
Natuurlijk kon Zweden niet achterlijvenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Blank en blond het gevaar van de toekomst in ....jawel duitsland
such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads
http://www.breitbart.com/(...)ies-dangerous-right/
Parenting Magazine Warns ‘Blond, Cheerful’ Families Dangerous, Likely Right Wing
[ afbeelding ]
http://www.epochtimes.de/(...)nblatt-a1937215.html
Laat de blonde-heksenjacht beginnen, kill them all
Bijzondere opmerking voor iemand die niet antisemitisch is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:12 schreef Ali_boo het volgende:
Breitbart is in Joodse handen , dat moet jou toch wel aanspreken
De bronnen stonden er gewoon in, hoefde je alleen maar op te klikkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking voor iemand die niet antisemitisch is.![]()
Om nog maar weer eens aan te geven. Het maakt mij geen fuck uit wie ervoor of erachter zit; ik denk niet "Joods? Dan is het goed." of "Joods? Dan is het slecht."
Ik beoordeel op inhoud en track record en Breitbart heeft een notoir slecht track record.
Bovendien is Breitbart geen nieuwssite, maar een site waarop je mag zetten wat je denkt; met minimale (of helemaal zonder) redactie. De insteek is (nieuw) rechts en dat is een club die al maanden (jaren) bronloze insinuaties over de verdoemenis van het blanke ras de blanke cultuur aan het regurgiteren is.
Denk dat je beter je huiswerk moet makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:43 schreef ems. het volgende:
white genocide![]()
Je bedoelt angstige zwakke blanke mensen die een reden verzinnen om zielig te zijn.
De bronnen van Breitbart staan er inderdaad bij. Ik heb ze even voor je afgelopen (best een karwei):quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:08 schreef Dance99Vv het volgende:
De bronnen stonden er gewoon in, hoefde je alleen maar op te klikken
Claim a): "high-circulation" wat betekend dit en waarom zet men het erbij? Volgens mij is dit een trucje om credibilty aan de 'bron' te geven. Kijk het is heul belangrijk en ie-de-reen leest dit, etc.quote:This, the high-circulation German magazine declares, “is precisely the great risk” as such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads. The identifying features of right-wing families, it contends, are that they are “inconspicuous, blond, cute and engaged”.
Nee hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die oprecht klagen over white genocide altijd een beetje treurige blanke ventjes van het zwakke soort. Dit topic bevestigt dat ook weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk dat je beter je huiswerk moet maken
Met een voorkeur voor wild schreeuwende stoere leidersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die oprecht klagen over white genocide altijd een beetje treurige blanke ventjes van het zwakke soort. Dit topic bevestigt dat ook weer.
http://statline.cbs.nl/st(...)14-1132&hdr=g1&stb=tquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:25 schreef 24Fan het volgende:
Waar staat deze info? Ik dacht dat de CBS het woord autochtoon/allochtoon niet meer mocht gebruiken...
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.quote:
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.
Het is eerder een replacement dan een genocide.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eerder een replacement dan een genocide.
In Amerika wel, hier niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:14 schreef AQUILA. het volgende:
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.
[ afbeelding ]
Op termijn zal het autochtone deel als een negatieve parabool gaan afnemen.
Dat is al een opvallende trendbreuk met het verledenquote:
Inderdaad, maar die cijfers gaan over eerdere jaren. Sinds twee jaar is er wel degelijk sprake van een daling in het aantal autochtonen. In de periode tussen 1 januari 2015 en 1 januari 2016 bedroeg deze daling 13 235 405 - 13 226 829 = 8576.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn.![]()
De eerste zit al in de grafiek, van 13.232 naar 13.234 is geen daling
Klopt, maar dat duurt nog enkele decennia. Het aantal allochtonen zal blijven toenemen, terwijl het aantal autochtonen zal afnemen (in zowel relatieve als absolute aantallen), tot naar verwachting minimaal 2050.quote:De stijgende bevolking door immigratie is een aanname.
Ook allochtonen Nederlanders met een migratie achtergrond worden oud en gaan dood.
Etc.
Pew Research heeft op zich wel een aardig artikel geschreven over wat er mis is met het verhaal.
http://www.pewforum.org/2(...)n-factors/#Fertility
Ik heb het dan ook nergens een genocide genoemd. Overigens heb ik (als liberaal) geen problemen met deze demografische veranderingen.quote:Ook is een verandering van demografische samenstelling géén genocide.
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?quote:
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'quote:
quote:Nee, ik ben niet racistisch, alleen realistisch...
Zou zo kunnen. Ik wil ook niet snel mensen in een hoekje duwen, maar dat soort filmpjes icm. een aantal 'Thanks Jew!' bijdragen in andere topics voorspelt weinig goeds.quote:
Het filmpje vertelt gewoon het verhaal wat er vroeger gebeurd is in Babylon door allerlei volkeren door elkaar heen te gooien. En zie je de vergelijking niet met de toren en het EU parlementsgebouw? Of dacht je dat ze dat per toeval zo gebouwd hebben en als zodoende promoten in hun flyers?quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?
Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar!
[..]
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'
Dude!?
Summary van het filmpje: Alle het goede van ons witten wordt verwoest door hun zwarten.![]()
Slecht voorbeeld 1,
Uit zijn verband gerukt stukje geschiedenis,
Slechte statistische interpretaties,
Fotootje van 'ons mooi blank'
Fotootje van 'hun slecht zwart'
Slecht voorbeeld 2,
etc.![]()
Zo fucking doorzichtig.
[..]
quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?
Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar!
Ja. Dus ze maken er geen geheim van. Het is niet stiekempjes. Het is een op zich best logische, creatieve vertaalslag van de Toren van Babel naar de EU.quote:Op maandag 14 november 2016 08:56 schreef Triarius het volgende:
Het wordt dus ook gewoon als zodanig gepromoot op flyers / posters:
[ afbeelding ]
Wat nu?
Heb je de video ook gezien erover een paar posts terug en dat daar dus een complete beschaving aan tenonder is gegaan?quote:Op maandag 14 november 2016 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dus ze maken er geen geheim van. Het is niet stiekempjes. Het is een op zich best logische, creatieve vertaalslag van de Toren van Babel naar de EU.
Nee, dat doet het filmpje niet.quote:Op maandag 14 november 2016 08:51 schreef Triarius het volgende:
Het filmpje vertelt gewoon het verhaal wat er vroeger gebeurd is in Babylon door allerlei volkeren door elkaar heen te gooien.
quote:En zie je de vergelijking niet met de toren en het EU parlementsgebouw? Of dacht je dat ze dat per toeval zo gebouwd hebben en als zodoende promoten in hun flyers?
Jij gelooft de bijbel?quote:Op maandag 14 november 2016 08:58 schreef Triarius het volgende:
Heb je de video ook gezien erover een paar posts terug en dat daar dus een complete beschaving aan tenonder is gegaan?
Nee, ik kijk dat soort stupide angstfilmpjes nog steeds niet.quote:Op maandag 14 november 2016 08:58 schreef Triarius het volgende:
Heb je de video ook gezien erover een paar posts terug en dat daar dus een complete beschaving aan tenonder is gegaan?
Het lijkt welhaast een Babylonische spraakverwarring.quote:Op maandag 14 november 2016 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
Dude. Nee. Het is niet puur toeval. Dat zeg ik. Het design is voor 100% geïnspireerd op dat schilderij. Dat is geen geheim..
Hoe kan je dan discussiëren over iets wat je niet hebt gezien?quote:Op maandag 14 november 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik kijk dat soort stupide angstfilmpjes nog steeds niet.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
hoi lichkogelquote:Op maandag 14 november 2016 09:03 schreef Triarius het volgende:
[..]
Hoe kan je dan discussiëren over iets wat je niet hebt gezien?
En wat doe je dan überhaupt op een conspiracy forum?
Ik hoef geen filmpjes te zien om je woorden te ontkrachten als je woorden niet correct zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 09:03 schreef Triarius het volgende:
En wat doe je dan überhaupt op een conspiracy forum?
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 14 november 2016 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoef geen filmpjes te zien om je woorden te ontkrachten als je woorden niet correct zijn.
Net zo min hoef ik in conspiracies te geloven om hier te mogen posten.
Ik hoef iets niet te geloven om het interessant te vinden.quote:Op maandag 14 november 2016 09:08 schreef Triarius het volgende:
Daar heb je gelijk in.
Maar of het echt nuttig is als je er toch niet in geïnteresseerd bent is dan maar de vraag natuurlijk.
Waar wil je over discussiëren?quote:Op maandag 14 november 2016 09:03 schreef Triarius het volgende:
Uit archeologische vondsten is dus gebleken dat daar toch echt een bepaalde beschaving geleefd heeft. Wat er waar van is in de bijbel weet ik niet, maar het is een feit dat die beschaving er nu niet meer leeft doordat meerdere bevolkingen bij elkaar gingen leven.quote:Op maandag 14 november 2016 09:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.![]()
Dat is ook nog niet meteen reden om alle mythen, legenden en andere (religieuze) gevolgtrekkingen rond de toren te geloven.
Bovendien is dit alles geen reden om te geloven dat de EU de anti-christ is en de werled wil vernietigen.
Dat zijn allemaal nogal wat sprongetjes.
Top, dat gebeurde op meerdere plekken.quote:Op maandag 14 november 2016 09:14 schreef Triarius het volgende:
Uit archeologische vondsten is dus gebleken dat daar toch echt een bepaalde beschaving geleefd heeft.
Welke beschaving heb je het over? En wat ging er precies mis?quote:Wat er waar van is in de bijbel weet ik niet, maar het is een feit dat die beschaving er nu niet meer leeft doordat meerdere bevolkingen bij elkaar gingen leven.
Dat is een feit ja?quote:Op maandag 14 november 2016 09:14 schreef Triarius het volgende:
maar het is een feit dat die beschaving er nu niet meer leeft doordat meerdere bevolkingen bij elkaar gingen leven.
Nou... om de "Aryans" (om ze zo maar te noemen) onder te mat te vegen als zijnde onbelangrijk voor de wereld is natuurlijk niet helemaal gerechtvaardigd.quote:Op maandag 14 november 2016 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar wil je over discussiëren?
De eerste minuut van het filmpje is een aaneenschakeling van 'de Ariërs zijn top', overal waren de ariers de baas en het was goed, men sprak zelfs overal over 'the white gods'. Serieus, de eerste minuut van het filmpje.
Ben je het daar mee eens?
Kun jij aangeven waar hun denkfout ligt?
Ook beginnen met 'ik ben heus geen white supremacist hoor, maar ....'.quote:Op maandag 14 november 2016 09:22 schreef Copycat het volgende:
En hoppa
Op naar de volgende boze Blankmens brainfart.
Wou je zeggen dat het niet waar is dan?quote:Op maandag 14 november 2016 09:22 schreef Copycat het volgende:
En hoppa
Op naar de volgende boze Blankmens brainfart.
Wist je dat Ariërs helemaal geen blanke mensen zijn/ waren? De (oude) historische Ariërs kwamen uit (wat nu) Iran (is) en waren niet blank.quote:Op maandag 14 november 2016 09:21 schreef Triarius het volgende:
Nou... om de "Aryans" (om ze zo maar te noemen) onder te mat te vegen als zijnde onbelangrijk voor de wereld is natuurlijk niet helemaal gerechtvaardigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik wou vooral aangeven dat er enorm domme conclusies worden getrokken, gebaseerd op planken van enorm dik hout. Goh, in een door blanken overheerste historie zijn er vooral blanke uitvindingen!!!11!!!!quote:Op maandag 14 november 2016 09:26 schreef Triarius het volgende:
Wou je zeggen dat het niet waar is dan?
Je verwacht 't nietquote:Op maandag 14 november 2016 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou vooral aangeven dat er enorm domme conclusies worden getrokken, gebaseerd op planken van enorm dik hout. Goh, in een door blanken overheerste historie zijn er vooral blanke uitvindingen!!!11!!!!
Standaard toch? Als je een verhaal begint met: "Ik ben geen racist, maar ..." volgt er 99.9% van de keren een racistisch verhaal.quote:Op maandag 14 november 2016 09:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ook beginnen met 'ik ben heus geen white supremacist hoor, maar ....'.
Ik snap sowieso mensen niet die denken in kleurtjes in plaats van 'toffe mensen' en 'minder toffe mensen'quote:Op maandag 14 november 2016 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
Overigens ook nog wel een aardige regel:
Als iemand het over het "Arische ras" spreekt dan is deze persoon 100% van de tijd bezig met het napraten van nazi propaganda. Helemaal wanneer die persoon het Arische ras probeert te verkopen als wit en als superieur.
quote:Op maandag 14 november 2016 09:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wist je dat Ariërs helemaal geen blanke mensen zijn/ waren? De (oude) historische Ariërs kwamen uit (wat nu) Iran (is) en waren niet blank.
De Ariërs van de nazis waren blank, naar voorbeeld van (ook weer hun interpretatie van) de 'Noorse' mens.
Wat de mensen in dit filmpje doen is de twee door elkaar halen; Attributen aan Ariërs toekennen op basis van verschillende betekenissen.
Dat is op zich niet heel slim, zeker niet als dit de fundering is van je verhaal.
Om nog maar even niet te zeuren dat je nazi propaganda napraat.Het klopt dat de Ariërs daar vroeger ook geleefd hebben en daar zijn wel sporen van terug te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aryan uit Iran:
Pakistan (v/d Kalasha 'tribe')
Afghanistan:![]()
Dat is wat jij evan maakt.quote:Op maandag 14 november 2016 09:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Standaard toch? Als je een verhaal begint met: "Ik ben geen racist, maar ..." volgt er 99.9% van de keren een racistisch verhaal.
Dat er nu ook mensen met blauwe ogen wonen is natuurlijk geen enkel bewijs dat er duizenden jaren terug Ariërs zaten.quote:Op maandag 14 november 2016 09:46 schreef Triarius het volgende:
[..]
Het klopt dat de Ariërs daar vroeger ook geleefd hebben en daar zijn wel sporen van terug te vinden.
Aryan uit Iran:
[ afbeelding ]
Pakistan (v/d Kalasha 'tribe')
[ afbeelding ]
Afghanistan:
[ afbeelding ]
De politieke correctheid en SJW-ness druipt er wel vanaf zeg...quote:Op maandag 14 november 2016 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
Overigens ook nog wel een aardige regel:
Als iemand het over het "Arische ras" spreekt dan is deze persoon 100% van de tijd bezig met het napraten van nazi propaganda. Helemaal wanneer die persoon het Arische ras probeert te verkopen als wit en als superieur.
Dat is het niet.quote:Op maandag 14 november 2016 09:49 schreef Triarius het volgende:
Dat is wat jij evan maakt.
Sinds wanneer is het aangeven van wie welke uitvindingen gedaan hebben racistisch dan?
Zoals pc en sjw?quote:Op maandag 14 november 2016 09:52 schreef Triarius het volgende:
De politieke correctheid en SJW-ness druipt er wel vanaf zeg...
Kan je ook nog normaal discussie voeren zonder direct naar de welbekende trigger-words te grijpen?
Ah, de bekende alt-right stuiptrekking. Hou daar nou eens mee op.quote:Op maandag 14 november 2016 09:52 schreef Triarius het volgende:
De politieke correctheid en SJW-ness druipt er wel vanaf zeg...
Dat probeer is, maar als je zo graag wil vertellen waar het op staat; waarom mag ik je dan niet wijzen op waar het op staat?quote:Kan je ook nog normaal discussie voeren zonder direct naar de welbekende trigger-words te grijpen?
quote:Op maandag 14 november 2016 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ah, de bekende alt-right stuiptrekking. Hou daar nou eens mee op.
Wie is lichtkogel?quote:Op maandag 14 november 2016 12:14 schreef Chewie het volgende:
Deze discussie hadden we exact een jaar geleden ook al, toch jammer dat lichkogel niks geleerd heeft.
Wat een treurnisquote:
quote:Op maandag 14 november 2016 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
De meneer in het filmpje maakt een fout, hij heeft het over een Arisch ras. Dit Arische ras bestaat niet. Niet in de mythische vorm van de nazis, maar ook niet meer in de rassentheorie die hieraan ten grondslag lag.
Waarom haalt de spreker in het filmpje 'het Arische ras' of 'de Ariërs' erbij denk je?
Men spreekt tegenwoordig van Indo-Europees. Dit is overigens geen 'ras', maar een cultuur.
Straks is buskruit ook ontdekt door blanken, let maar opquote:Op maandag 14 november 2016 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Tijd voor minuut 2:
Blonde mummies. Hier wordt nog even doorgeborduurd op 'de witte goden'. Kortweg: De Egyptenaren die wat betekenden waren blank.
Dat kun je volgens mij niet zo stellen, zonder wat meer bewijs, mee eens?
Dan gaat ze (het is inmiddels een dame) door naar Irak:
Hier wordt de schijn gewekt dat de mensen die er nu wonen, helemaal geen afstammelingen zijn van de mensen die het land en de beschaving gebouwd hebben. Wat zij wil zeggen is dat het huidige Irak niet het oude Mesopotamië is. (Nee... Net zoals het huidige Mexico geen Maya beschaving meer is...) Daarna zegt ze dat Irak nu Arabisch is en daarom minderwaardig/ een zooitje/ kapot.
Dit is niet waar. Bagdad, bijvoorbeeld, is gebouwd door de Arabieren. Compleet met de (bekende) studiecentra, etc. Ze slaat dus even de gehele Islamtische Gouden Eeuw over, om maar te kunnen zeggen dat Arabieren minderwaardig zijn aan ons 'blanke ras'.
Daarna zegt ze: "... It (Babylon) had al the markers for a typical white civilization ..." Want, en nou komt het (in de derde minuut inmiddels)... Omdat ze monumenten bouwden. Hele grote monumenten. En tempels.
Typisch wit allemaal. Monumenten en tempels...
Daarna noemt ze er nog een paar: Wetten, belastingen, gecentraliseerde regering.
"The model of it (Babylon), was the runnig of a white civilization."
Want 'wij blanken' hebben wetten, belastingen en gecentraliseerde regering bedacht...![]()
Als klap op de vuurpijl komt ze met: Vroeger zag je er geen mensen zoals nu, vroeger zag je er blanke mensen.
Met als enige connectie naar die blankheid. Het Arische 'ras'. Een faulty premise.
Knap dat je nog de moeite neemt om naar dit soort bullshit te kijkenquote:
Leuk verhaal, maar ik mis het punt waar het de schuld van de Joden is.quote:Op maandag 14 november 2016 13:44 schreef SicSicSics het volgende:
Tijd voor minuut 2:
Blonde mummies. Hier wordt nog even doorgeborduurd op 'de witte goden'. Kortweg: De Egyptenaren die wat betekenden waren blank.
Dat kun je volgens mij niet zo stellen, zonder wat meer bewijs, mee eens?
Dan gaat ze (het is inmiddels een dame) door naar Irak:
Hier wordt de schijn gewekt dat de mensen die er nu wonen, helemaal geen afstammelingen zijn van de mensen die het land en de beschaving gebouwd hebben. Wat zij wil zeggen is dat het huidige Irak niet het oude Mesopotamië is. (Nee... Net zoals het huidige Mexico geen Maya beschaving meer is...) Daarna zegt ze dat Irak nu Arabisch is en daarom minderwaardig/ een zooitje/ kapot.
Dit is niet waar. Bagdad, bijvoorbeeld, is gebouwd door de Arabieren. Compleet met de (bekende) studiecentra, etc. Ze slaat dus even de gehele Islamtische Gouden Eeuw over, om maar te kunnen zeggen dat Arabieren minderwaardig zijn aan ons 'blanke ras'.
Daarna zegt ze: "... It (Babylon) had al the markers for a typical white civilization ..." Want, en nou komt het (in de derde minuut inmiddels)... Omdat ze monumenten bouwden. Hele grote monumenten. En tempels.
Typisch wit allemaal. Monumenten en tempels...
Daarna noemt ze er nog een paar: Wetten, belastingen, gecentraliseerde regering.
"The model of it (Babylon), was the runnig of a white civilization."
Want 'wij blanken' hebben wetten, belastingen en gecentraliseerde regering bedacht...![]()
Als klap op de vuurpijl komt ze met: Vroeger zag je er geen mensen zoals nu, vroeger zag je er blanke mensen.
Met als enige connectie naar die blankheid. Het Arische 'ras'. Een faulty premise.
Neh, wij hebben het buskruit niet uitgevonden hoor!quote:Op maandag 14 november 2016 13:48 schreef ChrisCarter het volgende:
Straks is buskruit ook ontdekt door blanken, let maar op
Het blijft ook een kapotte langspeelplaat. En knap, ach... Ik vind het serieus nog wel eens leuk om te horen wat dit soort mensen te zeggen hebben. Hoe ze denken.quote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef Chewie het volgende:
Knap dat je nog de moeite neemt om naar dit soort bullshit te kijken![]()
Veel nieuws met een jaar geleden is het niet zo te lezen.
Geduld! Ik was pas in minuut 3...quote:Op maandag 14 november 2016 15:13 schreef Ludachrist het volgende:
Leuk verhaal, maar ik mis het punt waar het de schuld van de Joden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |