abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164968046
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:48 schreef Manke het volgende:
Er zijn ook theorieën welke beweren dat abortusklinieken in achterstandsbuurten onderdeel zijn van de black genocide agenda.
Nou dat weer. Nee, gewoon arme mensen zonder toekomstbeeld dwingen die baby's te voldragen. Is vast beter om nog meer kinderen op de wereld te zetten die of niet gewenst zijn, of een mond teveel zijn om te voeden.
Leuk dat anti abortus gebeuren en alle onzin die daarbij komt kijken, maar niemand die dat soort dingen roept wil die baby's hebben en een goede toekomst geven.

Tegen de tijd dat mensen gedwongen worden abortus te plegen hebben ze misschien een punt, maar dat is niet aan de orde, niet eens een beetje. Eerder is het zo dat het meer tegengewerkt wordt, er teveel (sociale) druk is om het niet te doen op veel plekken op de wereld dan andersom.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164968101
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:56 schreef Manke het volgende:

[..]

de joden deelden niemand in in soorten, maar toch werden ze het slachtoffer van genocide, is het dan ook enorm fout als ze toen zeiden 'ze willen de joden uitroeien!' ?

Niemand hier deelt mensen in soorten in, maar je mag gewoon refereren naar uiterlijke kenmerken of cultuur.

Ethnische Japanners bedoelde ik.
Aangezien de joden actief uitgeroeid werden hadden ze daar gewoon gelijk in. Dat ging nu eenmaal niet om mensen die verliefd werden op iemand van een ander kleurtje en daarmee kindjes maakte.
Die manier van doen hebben de joden geen enkel probleem mee trouwens....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164968302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:57 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Mogen ze best zijn, zolang het vrijwillig is en ze de eigendomsrechten van anderen respecteren als die wel niet-blanken op hun land willen hebben.
In een witte enclave gaan wonen lijkt me sowieso dat je dat vrijwillig doet. Het ging me er om dat je suggereerde dat libertariërs daarvan gevrijwaard blijven.
pi_164968492
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In een witte enclave gaan wonen lijkt me sowieso dat je dat vrijwillig doet. Het ging me er om dat je suggereerde dat libertariërs daarvan gevrijwaard blijven.
Elke groep heeft een stel gekken. Het is ook prima mogelijk om vrijwillig een blanke enclave op te richten, maar het idee is niet echt libertarisch.
pi_164968557
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:37 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Elke groep heeft een stel gekken. Het is ook prima mogelijk om vrijwillig een blanke enclave op te richten, maar het idee is niet echt libertarisch.
Dat lijkt me juist libertarisch bij uitstek. Er is immers niet in directe zin sprake van een schending van het behoorlijk vage "NAP-principe" terwijl er wel degelijk sprake is van een iets onethisch in mijn ogen.
pi_164969522
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist libertarisch bij uitstek. Er is immers niet in directe zin sprake van een schending van het behoorlijk vage "NAP-principe" terwijl er wel degelijk sprake is van een iets onethisch in mijn ogen.
Er is ook in feite geen sprake van schending van het Non agressie principe, maar het is vrij ongebruikelijk om libertarier en collectivist te zijn. Het zou eerder iets zijn voor statisten in een libertarische maatschappij.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:43:29 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164970128
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als een artikel al met oerdomme uitspraken komt als "binnen 1 generatie" zal ik het niet al te serieus nemen, tel daarbij lambiekjes angstzaaierij (betaald door de overheid? ) en je weet voldoende om er niet teveel waarde aan te hechten.
hoe de fuck kom je er bij dat ik overheid ben. Volgens mij snap je echt t niet.. ATuin-hek, starla wel

Ik daarnaast doe ik niet aan angstzaaien. Dat doet de msm
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:44:03 #58
52357 Lambiekje
pi_164970149

[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 30-08-2016 19:45:06 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:00:12 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164970573
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe de fuck kom je er bij dat ik overheid ben. Volgens mij snap je echt t niet.. ATuin-hek, starla wel

Je brengt je zaak zo slecht dat je jouw medestanders by proxy belachelijk maakt. Prima tactiek voor een overheidsagent ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:03:28 #60
52357 Lambiekje
pi_164977048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ah, een beetje exact als wat mn lieve Oma me vertelde kort voor haar dood; ze was nog eind 19e eeuw geboren (op het platteland als een boerendochter)... en tijdens haar leven heeft ze alles zien veranderen...

Toch meldde juist zij dat ondanks dat alles veranderd was, de mensen zelf gewoon precies gelijk gebleven waren, met zowel de slechte (ze had twee grote oorlgoen meegemaakt) als goede kanten...

Ook al zagen die mensen zich vaak zelf als geheel 'anders', omdat ze nu in auto's reden, televisie keken en andere kleding droegen of andere bezigheden hadden..
Uiteindelijk blijevn de behoeftes van mensen exact dezelfde.

Ze sloot af met een mooie wijsheid die me bijgebleven is: "Je hele leven denk je dat je vooruit loopt, je vooruit beweegt; Pas tegen het einde ontdek je dat je in een cirkel gelopen hebt"
en die cirkel loopt nu in een nucleaire en digitale oorlog

http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Uiteraard is het waarschijnlijk Obama zelf die het flikt op eigen bodem.

Destructie van westerse middenklasse is zo over duidelijk.

Het is verbijsterend hoe stupide de gemiddelde reacties hier op FOK zijn. Ziet dan niemand de connecties, de dots, de vernieling van os cultuur.?

Is men nu werkelijk waar zo stekeblind. klaarblijkelijk
Echt verbijsterend.

Ik ben eerder 'bang', nee boos voor de gruwelijke stupide houding van de chewies, wanties, tuinhekken en starlas.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lambiekje op 30-08-2016 23:21:01 ]
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:06:01 #61
52357 Lambiekje
pi_164977109
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ieder mens, dat is inherent aan het mens zijn. Waarom we daarbij weer groepjes moeten maken is mij een raadsel, maar wordt wel goed uitgelegd door Voice_of_Liberty.

[..]

Waarom is het fout? :o Echt? Ik krijg sowieso jeuk van mensen indelen in 'soorten'. En daar dan weer wat van vinden. :{w En daarna zeggen dat 'mensen' met uitsterven worden bedreigd... Je bedoelt dat Japan straks 'leeg' is? :D Absurd.

Sowieso, bekijk weer eens de bron van deze wilde verhalen en je snapt mijn aversie.
Japan is straks leeg om radioactiviteit
pi_164980000
quote:

[..]

de joden deelden niemand in in soorten, maar toch werden ze het slachtoffer van genocide, is het dan ook enorm fout als ze toen zeiden 'ze willen de joden uitroeien!' ?

Niemand hier deelt mensen in soorten in, maar je mag gewoon refereren naar uiterlijke kenmerken of cultuur.

Ik realiseer me dat je Joods kunt zijn zonder daarvoor gekozen te hebben, maar de meeste Joden delen mensen wel op in soorten - dat doen namelijk alle gelovigen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 07:17:47 #63
52357 Lambiekje
pi_164980339
Veterans Today is tegen de valse-vlag-luchtmacht van de CIA, 12 gestolen Migs, aan gelopen. Deze Migs worden gebruikt om burgerdoelen, ziekenhuizen en vluchtelingenkampen aan te vallen vanuit Israël en Turkije. ISIS is onlangs opnieuw bewapend en krijgt, met dank aan de CIA, een eigen luchtmacht. Afgelopen maart schreven wij over een schimmige deal tussen Kroatië en de Oekraïne, waarbij 12 Migs-21 verdwenen. Kroatië had ter revisie 7 Migs-21 naar de Oekraïne gestuurd. Na de revisie zouden deze Migs terugkomen, plus nog 5 Migs, die volgens dezelfde standaard zouden zijn opgeknapt. Maar de Kroaten kregen iets heel anders terug: junk, aan de buitenkant enigszins lijkend op Migs-21 toestellen, maar gebruiksklaar waren deze ‘Migs’ helemaal niet.

http://www.wanttoknow.nl/(...)-de-isis-luchtmacht/
------------

Hoe lang zal het duren dat IS ( cia dus) ook onze (kinder)ziekenhuizen gaat beschieten.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:17:02 #64
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164980746
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:
Veterans Today is tegen de valse-vlag-luchtmacht van de CIA, 12 gestolen Migs, aan gelopen. Deze Migs worden gebruikt om burgerdoelen, ziekenhuizen en vluchtelingenkampen aan te vallen vanuit Israël en Turkije. ISIS is onlangs opnieuw bewapend en krijgt, met dank aan de CIA, een eigen luchtmacht. Afgelopen maart schreven wij over een schimmige deal tussen Kroatië en de Oekraïne, waarbij 12 Migs-21 verdwenen. Kroatië had ter revisie 7 Migs-21 naar de Oekraïne gestuurd. Na de revisie zouden deze Migs terugkomen, plus nog 5 Migs, die volgens dezelfde standaard zouden zijn opgeknapt. Maar de Kroaten kregen iets heel anders terug: junk, aan de buitenkant enigszins lijkend op Migs-21 toestellen, maar gebruiksklaar waren deze ‘Migs’ helemaal niet.

------------

Hoe lang zal het duren dat IS ( cia dus) ook onze (kinder)ziekenhuizen gaat beschieten.
Als dit serieus waar is denk ik eerder dat ze gebruikt gaan worden voor de pearl harbor 2.0. De regeertermijn van Obama loopt af namelijk
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:45:25 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_164980908
quote:
Nee, want dat was terecht. :) Dit is butthurt gejank om het gejank :D

Zie je het verschil?

Dat je de parallel trouwens durft te trekken, van een echte full-on vernietiging van een volk, naar wat wazig, slecht onderbouwd, statistisch geneuzel. Schokkend eigenlijk.
quote:

Daar mag je prima naar refereren. Het zegt allen wat over de boodschap en de boodschapper. En als je er dan dit soort verhalen bij verzonnen worden, puur om de 'white supremacy' agenda te pushen (want daar komen de verhalen vandaan) en jij trapt daar in, als open minded zelfstudie internet wetenschapper; dan mag ik daar ook wat van vinden.

En ik vind daar dit :')_! van O+

Oh.. en dit :{w want komop zeg, laat je eens niet zo makkelijk voor een karretje spannen met zinloze en inhoudsloze angstzaaierij. Gullible people.

[ Bericht 2% gewijzigd door SicSicSics op 31-08-2016 09:01:22 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:48:59 #66
116015 SicSicSics
pi_164980943
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
Japan is straks leeg om radioactiviteit
Hè gelukkig! Dan hoeven we ook niet meer na te denken over de 'uitsterving' door migratie.

Misschien dat het dan overgenomen wordt door Godzilla achtige wezens die door de radioactiviteit groeien :D Awesome!!!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:55:18 #67
116015 SicSicSics
pi_164981007
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Als dit serieus waar is denk ik eerder dat ze gebruikt gaan worden voor de pearl harbor 2.0. De regeertermijn van Obama loopt af namelijk
wanttoknow is een uiterst betrouwbare bron ja. Als ik een blogje open en half-plausibele verhalen uit mijn aars trek verzin. Hoe lang zou het duren voordat ik op BNW gequote wordt denk je?

Toen ik dit plaatje zag, was ik trouwens wel om. Dat ik ooit iets anders geloofd heb. Wat was ik dom. Ik heb mijn ogen geopend.

Fine, fuck you then!
pi_164981061
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:20 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Er is ook in feite geen sprake van schending van het Non agressie principe, maar het is vrij ongebruikelijk om libertarier en collectivist te zijn. Het zou eerder iets zijn voor statisten in een libertarische maatschappij.
Hoe zou dat ongebruikelijk zijn? Het libertarisme zegt daar verder niets over maar schept wel de ideale omstandigheden voor collectivisten om de boel in te richten zoals ze dat zelf willen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 12:27:02 #69
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164984297
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, want dat was terecht. :) Dit is butthurt gejank om het gejank :D

Zie je het verschil?

Dat je de parallel trouwens durft te trekken, van een echte full-on vernietiging van een volk, naar wat wazig, slecht onderbouwd, statistisch geneuzel. Schokkend eigenlijk.

[..]

Daar mag je prima naar refereren. Het zegt allen wat over de boodschap en de boodschapper. En als je er dan dit soort verhalen bij verzonnen worden, puur om de 'white supremacy' agenda te pushen (want daar komen de verhalen vandaan) en jij trapt daar in, als open minded zelfstudie internet wetenschapper; dan mag ik daar ook wat van vinden.

En ik vind daar dit :')_! van O+

Oh.. en dit :{w want komop zeg, laat je eens niet zo makkelijk voor een karretje spannen met zinloze en inhoudsloze angstzaaierij. Gullible people.
eigenlijk ben je gewoon racist als je hierin gelooft?

Meh, ik heb er niks mee, zeg alleen dat als je hierin gelooft het niet raar is als ze dan zeggen 'ze willen het witte volk uitroeien', jij wel, je linkt het ws aan white supremacy en aan nazisme, en vindt het woord 'wit ras' taboe.

Hoe weet je dat deze angstzaaierij uit die hoe komt?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:10:59 #70
116015 SicSicSics
pi_164985026
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:27 schreef Manke het volgende:
eigenlijk ben je gewoon racist als je hierin gelooft?
Misschien niet intentioneel, maar absoluut. Waarbij ik de onwetendheid misschien nog wel het ergst vind.
quote:
Meh, ik heb er niks mee, zeg alleen dat als je hierin gelooft het niet raar is als ze dan zeggen 'ze willen het witte volk uitroeien', jij wel, je linkt het ws aan white supremacy en aan nazisme, en vindt het woord 'wit ras' taboe.

Hoe weet je dat deze angstzaaierij uit die hoe komt?
Denk eens na ... men waarschuwt voor de ondergang van:
- witheid,
- homogeniteit,
- en puurheid.

Hoe klinkt dat in jou in de oren? :D Overigens heb ik nergens nazisme genoemd toch? Ik vind het woord (sic) 'wit ras' niet per se taboe, het is wel een 'trigger'. :) Als mensen het over 'wit ras' hebben, dan kun je op je klompen natellen waar het heen gaat in de rest van het betoog.

Zoek eens ook; en kijk of je een 'frisse' site en club kunt vinden die voor dit verschijnsel waarschuwen.

Wanneer de term voor het eerst gebruikt werd weet ik niet, maar grote voorstanders en/ of gebruikers van de term waren onder andere David Lane en Anders Breivik. Dat zit best in de extreem rechtse hoek.
Fine, fuck you then!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:46:52 #71
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164985626
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Misschien niet intentioneel, maar absoluut. Waarbij ik de onwetendheid misschien nog wel het ergst vind.

[..]

Denk eens na ... men waarschuwt voor de ondergang van:
- witheid,
- homogeniteit,
- en puurheid.

Hoe klinkt dat in jou in de oren? :D Overigens heb ik nergens nazisme genoemd toch? Ik vind het woord (sic) 'wit ras' niet per se taboe, het is wel een 'trigger'. :) Als mensen het over 'wit ras' hebben, dan kun je op je klompen natellen waar het heen gaat in de rest van het betoog.

Zoek eens ook; en kijk of je een 'frisse' site en club kunt vinden die voor dit verschijnsel waarschuwen.

Wanneer de term voor het eerst gebruikt werd weet ik niet, maar grote voorstanders en/ of gebruikers van de term waren onder andere David Lane en Anders Breivik. Dat zit best in de extreem rechtse hoek.
Dit is trouwens de hoofdbron van de melding van de 'ondergang van homogeniteit', een redelijk normale site:
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:10:47 #72
116015 SicSicSics
pi_164986025
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:46 schreef Manke het volgende:
Dit is trouwens de hoofdbron van de melding van de 'ondergang van homogeniteit', een redelijk normale site:
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Volgens mij is de theorie al veel ouder. En het is ook niets nieuws dat 'conspiracy' aanhangers hele logische verhalen en uitspraken enorm uit het verband rukken om als 'bewijs' te gebruiken.

Meneer Sutherland is overigens niet iemand die waarschuwt voor het verdwijnen van de homogeniteit. En dat bedoelde ik met mijn post. Dat mensen die heel zwaar hangen aan die drie punten die ik noemde racistisch bezig zijn. :)

Ik snap overigens wel waarom de gemiddelde conpiracy advocaat moeite met deze meneer zou hebben: Goldman Sachs. EU. UN. Mediagenieke pet projects.

En probeer eens verder dan de eerste alinea te lezen. Het verhaal is verbazend genuanceerd. ;)
Fine, fuck you then!
pi_164986493
Dus Sic is openlijk racistisch ?
Goed om te weten

Maar aan de andere kant is het volledig te rechtvaardigen want de blanke duivel is verantwoordelijk voor alle leed van de wereld
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_164986535
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:26 schreef whatdafuck het volgende:
Denk dat wij dan de Turkse broden kneden en aan de lopende band couscous staan te bereiden. 14 uur per dag. 7 dagen per week.
Tegen die tijd zijn al onze kleinkinderen half dus houden we onze mond wel. Sad but true.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:46:45 #75
116015 SicSicSics
pi_164986568
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef Ali_boo het volgende:
Goed om te weten
:D
Welke kronkel heb je tot die conclusie gevolgd?
quote:
Maar aan de andere kant is het volledig te rechtvaardigen want de blanke duivel is verantwoordelijk voor alle leed van de wereld
Nuance is echt een vies woord hè?
Fine, fuck you then!
pi_164986586
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef Ali_boo het volgende:
Goed om te weten

Zwarten en Moslims komen ook niet vredelievend in het nieuws of wel.
Aziaten stoppen hun landgenoten in sweatshops voor H&M en Nike.
pi_164988777
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:D
Welke kronkel heb je tot die conclusie gevolgd?

[..]

Nuance is echt een vies woord hè?
Nou, je hebt geen enkel probleem met racisme als het van een minderheid afkomt
Maar wanneer een Europeaan precies hetzelfde gedrag vertoont is het opeens problematisch

Dit soort racisme is toegestaan , sterker nog het word aangemoedigd . Wil je bewijzen dat je een goed persoon bent dan is het jou taak om in te grijpen. Met voorgekauwde buzz words als : extreem rechts , neo nazi, xenofoob, pvv tokkie snoer je alle critici de mond

Wil je je stelling extra kracht bij zetten dan haal je een persoon als Breivik erbij . Dat zal ze leren!!!

Besef je wel hoe enorm hypocriet je bezig bent als je de volgende onderstreept?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:30:08 #78
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164988974
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Maar wanneer een Europeaan precies hetzelfde gedrag vertoont is het opeens problematisch

Dit soort racisme is toegestaan , sterker nog het word aangemoedigd . Wil je bewijzen dat je een goed persoon bent dan is het jou taak om in te grijpen. Met voorgekauwde buzz words als : extreem rechts , neo nazi, xenofoob, pvv tokkie snoer je alle critici de mond

Wil je je stelling extra kracht bij zetten dan haal je een persoon als Breivik erbij . Dat zal ze leren!!!

[ afbeelding ]
Al eens geprobeerd een alternatief wiki artikel in te sturen?
pi_164989187
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Zwarten en Moslims komen ook niet vredelievend in het nieuws of wel.
Aziaten stoppen hun landgenoten in sweatshops voor H&M en Nike.
In het geval van moslims spreekt men van incidentjes
Bij elke nieuwe aanslag zijn de moslims de echte slachtoffers van mensen die hun geloof verkeerd vertegenwoordigen want Islaam= vrede
Of je hoort berichten als : een getinte man met een bondskraag van onbekende afkomst heeft een juwelier beroofd

Dus ja het komt idd voor maar de linkse media weet het zo te verdraaien dat de daders eigenlijk slachtoffers zijn van de maatschappij

Mbt de aziaaten en negatieve berichtgeving. De enige wat mij bijstaat is dat sommige restaurants niet altijd even hygiënisch zijn :P
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:40:46 #80
116015 SicSicSics
pi_164989228
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
Waar haal je dat vandaan? :)

Als iemand zijn 'Aziatische ras' wil beschermen en veiligstellen vind ik die iemand ook een droeftoeter. :D
Of wanneer een Gay zegt dat alle mannen Gay moeten worden voor het beschermen van de Gay. :')
quote:

Je doet weer een zooitje aannames waar de honden geen brood van lusten. :D

En ja, ik denk dat je een vuige xenofobe, extreem rechtse gedachtegoed verspreidende, neo nazi bent (onwetend of niet) als je fanatiek de witheid, puurheid en homogeniteit van de witte medemens wilt beschermen.

Dat durf ik best zo te zeggen. :D
quote:
Nee, eigenlijk niet. :)
Fine, fuck you then!
pi_164989257
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:30 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Al eens geprobeerd een alternatief wiki artikel in te sturen?
Vraag me niet waarom maar heb zon gevoel dat het binnen de kortste keren gewist zal worden
pi_164989734
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Correct me if im wrong maar je komt op mij over als een klassieke Liberaal
Die zijn van mening dat het importeren van minderheden zorgt voor cultuurverijking
Maar tegelijkertijd claimen ze dat Europeanen geen cultuur hebben
En cultuur niets anders is dan een social construct

quote:

[..]

Als iemand zijn 'Aziatische ras' wil beschermen en veiligstellen vind ik die iemand ook een droeftoeter. :D
Of wanneer een Gay zegt dat alle mannen Gay moeten worden voor het beschermen van de Gay. :')

[..]

En ja, ik denk dat je een vuige xenofobe, extreem rechtse gedachtegoed verspreidende, neo nazi bent (onwetend of niet) als je fanatiek de witheid, puurheid en homogeniteit van de witte medemens wilt beschermen.

[..]

Vervang het woord blankheid met identiteit
Hebben ze dan nog steeds het recht om te bepalen met wie ze samen willen wonen, welke tradities ze in stand willen houden, met wie ze willen trouwen

Of moeten we de vrije wil van de mensen negeren in de naam van modernisering, vooruitgang en gelijkheid?

De meest radicale gutmenshen zullen hierop volmondig ja zeggen
Maar misschien sta je anders in het leven en heb ik aannames gemaakt die niet kloppen. In dat geval mijn excuses O+
pi_164989920
quote:

[..]

[..]

[..]

Even een quote om je aandacht te trekken, dus geen reactie op deze of een post.
Ik ben gewoon benieuwd. Ben je bekend met Dawkins, Hitchens, Harris en of Dennett?
pi_164990985
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 09:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe zou dat ongebruikelijk zijn? Het libertarisme zegt daar verder niets over maar schept wel de ideale omstandigheden voor collectivisten om de boel in te richten zoals ze dat zelf willen.
De meeste libertariers zijn individualisten en persoonlijke/economische vrijheid is nauw verbonden met individualisme. Het individualisme is veel toleranter dan het collectivisme, waardoor ook collectivisten de vrijheid krijgen om hun paradijs te stichten, zo lang het vrijwillig gebeurd met respect tot eigendomsrechten.
  donderdag 1 september 2016 @ 08:07:55 #85
116015 SicSicSics
pi_165003272
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:06 schreef Ali_boo het volgende:
Correct me if im wrong maar je komt op mij over als een klassieke Liberaal
Die zijn van mening dat het importeren van minderheden zorgt voor cultuurverijking
Maar tegelijkertijd claimen ze dat Europeanen geen cultuur hebben
En cultuur niets anders is dan een social construct
Je scheldt mij niet uit als je me een liberaal noemt, dat klopt. Of ik klassiek ben, dat weet ik niet. In deze discussie ben ik ook meer seculier-humanist. 8-) Als we met dure termen gaan smijten.
quote:
Vervang het woord blankheid met identiteit
Hebben ze dan nog steeds het recht om te bepalen met wie ze samen willen wonen, welke tradities ze in stand willen houden, met wie ze willen trouwen
Dat recht heb je altijd. Niemand wordt gedwongen om met iemand samen te wonen of te trouwen. Waar haal je het vandaan? :)

Tradities heb ik een andere mening over. Tradities zijn vloeibaar. Altijd al geweest. Zal altijd zo blijven. Moet je ook niet te moeilijk over doen.

Bovendien is dit alles een far cry van 'witte genocide' ... wat nog steeds net zo belachelijk is.
quote:
Of moeten we de vrije wil van de mensen negeren in de naam van modernisering, vooruitgang en gelijkheid?
Dat ligt eraan wat je met 'vrije wil' bedoelt.
quote:
De meest radicale gutmenshen zullen hierop volmondig ja zeggen
Maar misschien sta je anders in het leven en heb ik aannames gemaakt die niet kloppen. In dat geval mijn excuses O+
Aanvaard! :D
Fine, fuck you then!
  donderdag 1 september 2016 @ 08:13:46 #86
116015 SicSicSics
pi_165003320
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd. Ben je bekend met Dawkins, Hitchens, Harris en of Dennett?
1. Gelezen. The God Delusion en The Blind Watchmaker. The Selfish Gene kwam ik niet doorheen. :@
2. God is Not Great gelezen. Ik ben zelf wat gematigder in mijn opvattingen, maar ik snap het standpunt.
3. Van naam en van gezicht. Volgens mij heeft hij een beroemde brief geschreven die ik ook (deels) gelezen heb.
4. Nee, eigenlijk helemaal niet. :o
Fine, fuck you then!
pi_165003416
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2016 08:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

1. Gelezen. The God Delusion en The Blind Watchmaker. The Selfish Gene kwam ik niet doorheen. :@
2. God is Not Great gelezen. Ik ben zelf wat gematigder in mijn opvattingen, maar ik snap het standpunt.
3. Van naam en van gezicht. Volgens mij heeft hij een beroemde brief geschreven die ik ook (deels) gelezen heb.
4. Nee, eigenlijk helemaal niet. :o
ik bedacht me net "oh zk verpest ik dit topic" maar toen keek ik naar de titel.

Deze mensen zitten in veel panels, zijn interessante youtube filmjes van te vinden, het leek me wel wat voor jou.

Zelf volg ik ook sargon of akkad op youtube en discussie panels met mensen als stephen fry O+ en hirsi ali. Misschien wel interessant als je je verveeld. :)
pi_165009657
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in het verleden aangegeven
  donderdag 1 september 2016 @ 14:27:10 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165010434
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

------------

Dat is best knap, gezien ze geen operator zijn van de Mig21 ;)

Edit: Oeps, de lijst waar ik in keek bleek niet compleet te zijn. Ze vliegen wel met een aantal van die dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ATuin-hek op 01-09-2016 14:34:48 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 1 september 2016 @ 19:12:39 #90
52357 Lambiekje
pi_165016510
pi_165129618
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 08:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je scheldt mij niet uit als je me een liberaal noemt, dat klopt. Of ik klassiek ben, dat weet ik niet. In deze discussie ben ik ook meer seculier-humanist. 8-) Als we met dure termen gaan smijten.

Ooit, in een niet zo ver verleden was ik ook links georiënteerd
Snap de aantrekkingskracht die het heeft
Zo was ik zeer idealistisch ingesteld , was tegen de oneerlijke verdeling tussen arm en rijk, gunde in minderheden de ruimte om hun ding te doen, ook was ik tegen racisme in wat voor vorm dan ook

Inmiddels ben ik volledig omgeslagen en kan ik maar moeilijk veteren hoe vreselijk naïef ik toentertijd was :X

quote:

[..]

Dat recht heb je altijd. Niemand wordt gedwongen om met iemand samen te wonen of te trouwen. Waar haal je het vandaan? :)

Sarkozy: Challenge of the 21st Century: Racial Interbreeding

Het is slechts een kwestie van tijd voordat elders in Europa soortgelijke maatregelen worden genomen

quote:

Tradities heb ik een andere mening over. Tradities zijn vloeibaar. Altijd al geweest. Zal altijd zo blijven. Moet je ook niet te moeilijk over doen.

Bovendien is dit alles een far cry van 'witte genocide' ... wat nog steeds net zo belachelijk is.

De manier waarop stormfront fags hun zaak presteren is lachwekkend te noemen
Onze blankheid komt in gevaar , we moeten actie ondernemen om onze ras te beschermen

Maar vervang het woord blankheid met indentiteit en je hebt opeens een legitieme zaak
Waar je genen slechts een onderdeel zijn van je identiteit en niet je belangerijkste agendapunt

En die aanval op die identiteit is er zeker

Ik ga niet alle punten benoemen sinds het iets teveel tijd zou kosten maar de meest recente voorbeelden zijn

- Hoe een onschuldig kinderfeesje misbruikt werd om hun eigen politieke agenda door te drukken
- De aanval op de Pasen
- De aanval op kerst: De redenatie van radicaal links? Im dreaming of a white christmas is diep racistisch dus moet er een manier gevonden worden om dit uit te bannen. Als je hier geen problemen mee ziet ben je onderdeel van het probleem

Check your privilage white cis male _O-

Elke detail wat onderdeel maakte van je identiteit deugt niet

De enige manier om te bewijzen dat je een 'goed persoon' bent is door te verdrinken in zelf haat
Dit doe je door de schijten op heel de fundament die je al die vrijheden , rechten en welvaart heeft gegeven
Dan ben je namelijk aan het moderniseren en boek je vooruitgang
Getekend ,de mentally insane left ;)
  zondag 25 september 2016 @ 12:49:24 #92
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165553924
quote:
Zeg dat :o

http://joostniemoller.nl/(...)re-eugentische-plan/

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 25-09-2016 15:05:33 ]
pi_165557230

Timmermans is er vrij duidelijk over. Diversity of het gaat oorlog worden. Ik ben het op zich met hem eens dat je je als land niet helemaal kunt afsluiten van andere culturen, maar expres miljoenen migranten naar Europa lokken heeft daar niets mee te maken. Het is volgens mij geen white genocide, maar wel een gestoord sociaal experiment dat totaal verkeerd uit gaat pakken.

En als het dan allemaal klapt... is het net zoals in Griekenland. De linkse wereldverbeteraars peren hem met de staart tussen de benen naar een beter oord en de bevolking blijft achter met de bende.
  zondag 25 september 2016 @ 17:46:13 #95
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165557388
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Als we straks Europa gaan overdragen aan de moslims en de white genocide wordt uitgevoerd. Gaan we dan worden verdronken in kokend pek of wordt er door de Illuminati ook voor ons ergens een nieuwe plek gecreëerd?

Prima dat ze hier de boel tot zandbak puinhoop gaan degraderen als er voor ons ergens al een hypermodern high tech alternatief wordt opgezet, toch?
wij gaan verder in de virtual reality.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 26 september 2016 @ 13:14:02 #96
116015 SicSicSics
pi_165574192
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:49 schreef frietenstamp het volgende:
WTF
Dat is een behoorlijk WTF video inderdaad. :o

Als we het toch over xenofoob en revisionisme hebben... Dan zit je bij Red Ice op de eerste rang.

Ik heb voor de humor even 5 minuten gekeken, maar;
"Lefties."
"Moccababies."
"This is litteraly a black penis in a white vagina."
Oh noes! :')_!

De fucking treurnis. Waarom neem je dit serieus? En heb je al zelf onderzoek gedaan? De website opgezocht? Zelf redenen verzonnen waarom men dit, in dit format zou verspreiden?

Bovendien is het nooit goed hè? Doet men een keer moeite om seks bespreekbaar te maken, probeert men initiatief te nemen door uit te leggen hoe het hier werkt. En dan gaan ze verontwaardigd doen dat men verteld dat verkrachting niet gewenst is.

Wat de fuck wil je nou?
Fine, fuck you then!
  maandag 26 september 2016 @ 13:21:09 #97
116015 SicSicSics
pi_165574408
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:37 schreef Nintex het volgende:
Timmermans is er vrij duidelijk over. Diversity of het gaat oorlog worden.
Leg die eens uit? :)
quote:
Ik ben het op zich met hem eens dat je je als land niet helemaal kunt afsluiten van andere culturen, maar expres miljoenen migranten naar Europa lokken heeft daar niets mee te maken.
Niemand heeft het ook over expres miljoenen migranten naar Europa 'lokken'.
quote:
Het is volgens mij geen white genocide, maar wel een gestoord sociaal experiment dat totaal verkeerd uit gaat pakken.
Het is globalisatie en eigenlijk niet te voorkomen. De wereld wordt steeds grenzelozer. Dat wordt alleen maar 'erger'. Het is ook geen sociaal experiment, maar een feit. :)
quote:
En als het dan allemaal klapt... is het net zoals in Griekenland. De linkse wereldverbeteraars peren hem met de staart tussen de benen naar een beter oord en de bevolking blijft achter met de bende.
Whut? Welke linkse wereldverbeteraars hebben wat in Griekenland gedaan om daarna te 'vluchten'? :o
Fine, fuck you then!
  maandag 26 september 2016 @ 13:23:14 #98
116015 SicSicSics
pi_165574479
quote:
Ik had op zich wel enigszins bewondering voor deze man, maar met dit soort artikelen neemt die bewondering snel af ...
Fine, fuck you then!
  maandag 26 september 2016 @ 14:11:35 #99
116015 SicSicSics
pi_165575983
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
Ooit, in een niet zo ver verleden was ik ook links georiënteerd
Snap de aantrekkingskracht die het heeft
Zo was ik zeer idealistisch ingesteld , was tegen de oneerlijke verdeling tussen arm en rijk, gunde in minderheden de ruimte om hun ding te doen, ook was ik tegen racisme in wat voor vorm dan ook

Inmiddels ben ik volledig omgeslagen en kan ik maar moeilijk veteren hoe vreselijk naïef ik toentertijd was :X
Wat heeft je doen omslaan? :)

En was je hiervoor net zo 'radicaal' links als je nu rechts bent of was je gematigder?
quote:
Sarkozy: Challenge of the 21st Century: Racial Interbreeding

Het is slechts een kwestie van tijd voordat elders in Europa soortgelijke maatregelen worden genomen
Welke maatregelen?
Bovendien is deze toonzetting echt niet anders dan wat de 'stormfront fags' presenteren.
"White race"
"Blacks"
"Racially interbreed"
Wat een gelul, en als je toch iemands woorden uit zijn verband wil trekken, doe het dan niet met zo'n slechte onheilspellende drum fade. :{w

Zie je zelf niet hoe belachelijk het klinkt!?! :D Kun je echt serieus niet zien hoe belachelijk die claim is?

Ik parafraseer, maar ze zeggen ongeveer: Je moet een neger neuken... Nee... Je moet kinderen krijgen van/ maken met een neger anders krijg je een boete. :') _! Really?

En in die 8 jaar; Hoeveel sancties zijn er al opgelegd aan al die onschuldige dappere witte mensen die niet met gekleurde mensen "fokken"?
quote:
De manier waarop stormfront fags hun zaak presteren is lachwekkend te noemen
Onze blankheid komt in gevaar , we moeten actie ondernemen om onze ras te beschermen

Maar vervang het woord blankheid met indentiteit en je hebt opeens een legitieme zaak
Waar je genen slechts een onderdeel zijn van je identiteit en niet je belangerijkste agendapunt
Dat is niet waar de "White Genocide" het over heeft. Het zit verdomme in de naam! :D "White Genocide" niet "Identity Genocide" ;)
quote:
En die aanval op die identiteit is er zeker
Die aanval is zeker verzonnen. :) Het is geen aanval. :N Dat maken 'jullie' ervan. Door quotes uit hun verband te trekken. Door te cherrypicken in speeches. Door woorden te verdraaien. Door statistieken te misbruiken. Geen middel wordt geschuwd om maar 'aan te tonen' dat men het voorzien heeft op ons blanken onze identiteit.
quote:
Ik ga niet alle punten benoemen sinds het iets teveel tijd zou kosten maar de meest recente voorbeelden zijn

- Hoe een onschuldig kinderfeesje misbruikt werd om hun eigen politieke agenda door te drukken
Welke politieke agenda is er al doorgedrukt dan? :)
quote:
- De aanval op de Pasen
Heb ik die gemist?
quote:
- De aanval op kerst:
quote:
De redenatie van radicaal links? Im dreaming of a white christmas is diep racistisch dus moet er een manier gevonden worden om dit uit te bannen.
Gezongen door Bing Crosby. _O- Maar... wie is die 'radicaal links' dan, want ik heb echt nog niemand gehoord over aanvallen op kerst.
quote:
Als je hier geen problemen mee ziet ben je onderdeel van het probleem
Ik weet niet waar ik problemen mee zou moeten hebben. :D Dat sommige mensen chagrijnig worden van een 'Prettig kerstfeest' groet? Omdat ze het zelf niet vieren? Fuck them! Maar fuck ook iedereen die vind dat ik mensen geen 'prettige kerst' mag wensen. En fuck iedereen die daar dan weer veel te veel aandacht aan besteed en er complotten in ziet. :7
quote:
Check your privilage white cis male _O-

Elke detail wat onderdeel maakte van je identiteit deugt niet
Mag ik vragen waar je vandaan komt? :@ Wat jouw achtergrond is? Niet heel relevant voor het verhaal hoor, maar ik ben nieuwsgierig.
quote:
De enige manier om te bewijzen dat je een 'goed persoon' bent is door te verdrinken in zelf haat
Dit doe je door de schijten op heel de fundament die je al die vrijheden , rechten en welvaart heeft gegeven
Dan ben je namelijk aan het moderniseren en boek je vooruitgang
Getekend ,de mentally insane left ;)
Ik weet niet waar jij je allemaal aangesproken over voelt, maar misschien ligt daar het probleem. ;)

Trek het je niet zo aan Ali, het is niet allemaal persoonlijk naar jou gericht. Hell. Al was het dat. Niet alles wat er geroepen wordt is ook waar. :*
Fine, fuck you then!
pi_165578693
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef SicSicSics het volgende:

Het is globalisatie en eigenlijk niet te voorkomen. De wereld wordt steeds grenzelozer. Dat wordt alleen maar 'erger'. Het is ook geen sociaal experiment, maar een feit. :)

In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')