abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2016 @ 16:04:43 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_165579174
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:48 schreef krokodil76 het volgende:
In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten? :{
:') Japan zonder globalisatie had er heel anders uitgezien. Zelfde geldt voor Pakistan. Kameroen ... weet ik eigenlijk niet, hoe die het internationaal doen.
Maar je bedoelt natuurlijk dat deze landen geen (of nauwelijks) vluchtelingen opnemen? :) Zeg dat dan. Het is ook een keuze, hoe je omgaat met migratie. Ik zou het niet zo willen doen als Japan doet. Ik zou sowieso niet zo snel naar anderen wijzen. Niet in positieve als in negatieve zin. Beetje een zwaktebod in mijn ogen:
"Hunnie doen het ook (niet)!" ;(

Hoef je bij mij niet mee aan te komen. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_165579668
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2016 16:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:') Japan zonder globalisatie had er heel anders uitgezien. Zelfde geldt voor Pakistan. Kameroen ... weet ik eigenlijk niet, hoe die het internationaal doen.
Maar je bedoelt natuurlijk dat deze landen geen (of nauwelijks) vluchtelingen opnemen? :) Zeg dat dan. Het is ook een keuze, hoe je omgaat met migratie. Ik zou het niet zo willen doen als Japan doet. Ik zou sowieso niet zo snel naar anderen wijzen. Niet in positieve als in negatieve zin. Beetje een zwaktebod in mijn ogen:
"Hunnie doen het ook (niet)!" ;(

Hoef je bij mij niet mee aan te komen. :)
Ik bedoelde inderdaad migratie in dit geval. Ieder land moet zelf zijn migratiebeleid bepalen.
Japan laat weinig migranten toe en een land als Australië redelijk veel.

Ik zou zelf kiezen voor het beleid van Japan rekenhoudend met de toekomstige automatisering en sociale onrusten tussen verschillende bevolkingsgroepen.
Maar de toekomst zal uitwijzen wie er verstandiger is geweest qua immigratie beleid. ;)
pi_165579712

[ Bericht 100% gewijzigd door krokodil76 op 26-09-2016 16:30:35 ]
  maandag 26 september 2016 @ 16:54:11 #104
116015 SicSicSics
pi_165580217
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:27 schreef krokodil76 het volgende:
Ik zou zelf kiezen voor het beleid van Japan rekenhoudend met de toekomstige automatisering en sociale onrusten tussen verschillende bevolkingsgroepen.
Maar de toekomst zal uitwijzen wie er verstandiger is geweest qua immigratie beleid. ;)
Japan gooit mensen, vluchtelingen, (zonder proces) in de gevangenis. Ze noemen het anders, maar het is feitelijk hetzelfde. Ik zou er niet trots op zijn als 'mijn land' zo met mensen omgaat.

Maar misschien hebben de neo-conservatieven wel gelijk; Was Lennon een NWO illuminati en is zijn visie op de wereld waar actief naartoe gewerkt wordt. :) Worden we allemaal samen één. Voor mij ook geen horrorbeeld. Duurt alleen nog minstens 10 generaties. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 26 september 2016 @ 16:55:25 #105
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165580240
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:48 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten? :{
Heel Azië en Afrika is racistisch. Veel te geel en zwart. Daar moeten we een dubbele tsunami blanken overheen swipen voor het daar een beetje leefbaar wordt qua multicul.
pi_165580282
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Heel Azië en Afrika is racistisch. Veel te geel en zwart. Daar moeten we een dubbele tsunami blanken overheen swipen voor het daar een beetje leefbaar wordt qua multicul.
Hoe doe je dat?
wooblabalurg
pi_165580906
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 16:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
de eerste blanke boko haram, incl blank kinderleger _O_
  maandag 3 oktober 2016 @ 00:59:45 #108
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_165722014
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

de eerste blanke boko haram, incl blank kinderleger _O_
Blank en blond het gevaar van de toekomst in ....jawel duitsland
such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads

http://www.breitbart.com/(...)ies-dangerous-right/

Parenting Magazine Warns ‘Blond, Cheerful’ Families Dangerous, Likely Right Wing

http://www.epochtimes.de/(...)nblatt-a1937215.html

Laat de blonde-heksenjacht beginnen, kill them all :|W
There is only one religion
  maandag 3 oktober 2016 @ 08:54:42 #109
116015 SicSicSics
pi_165723059
Breitbart serieus nemen :') dan weet je zeker dat je een paranoïde bang blanke wordt. :*

Je weet in ieder geval dat wat er in het artikel op Breitbart staat nog verder uit zijn verband is getrokken dan een mummie die slachtoffer is geworden van een groepsverkrachting.

Nu nog even de Duitse bron lezen. :) Maar daar kom ik op terug, want ik heb ook andere dingen te doen. Maandag ;(
Fine, fuck you then!
pi_165729978
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
Breitbart serieus nemen :') dan weet je zeker dat je een paranoïde bang blanke wordt. :*

Je weet in ieder geval dat wat er in het artikel op Breitbart staat nog verder uit zijn verband is getrokken dan een mummie die slachtoffer is geworden van een groepsverkrachting.

Nu nog even de Duitse bron lezen. :) Maar daar kom ik op terug, want ik heb ook andere dingen te doen. Maandag ;(
Breitbart is in Joodse handen , dat moet jou toch wel aanspreken :D

Ben geen talenwonder maar de vertaling lijkt te kloppen

Als er fouten in staan dan hoor ik het uiteraard graag :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165730068
Een ordinaire copy /paste van de vid die ik heb geplaatst

The head of the Amadeu-Antonio foundation is the former STASI Agent Anetta Kahane who spied on and betrayed Germans before the wall came down. She thinks there are still too many white Germans in East Germany. They are responsible for censoring websites and making Youtube channels unavailable to German IP addresses. It's funded by the Federal Ministry for Families. Other notable members include Julia Schramm who openly and regularly celebrates the fire bombing of German civilians in Dresden. Here is a short insight into the opinions of the "Anti-Hatespeech" task force of Germany: "Bomber Harris, do it again!", "Let the bombs fall, let it all burn, betray Germany!", "Mashed potatoes (slur for burned German civilians), thank you Bomber Harris!", "Bomber Harris, area bombing, Germany has to be flattened to farmland" "Anti-Germanism is an invention of Krauts who think Germany even exists", "We must dare more extinction of the German people", "Stalingrad was wonderful, Nazi grandpa, why don't you stay there?", "Germany is needed? I don't think so", "Germany is just an idea, it's allowed to be killed", "Germany must be abolished because of its history" Here is a compilation of the Tweets:

https://imgur.com/R29gIQG
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165730220
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 00:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Blank en blond het gevaar van de toekomst in ....jawel duitsland
such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads

http://www.breitbart.com/(...)ies-dangerous-right/

Parenting Magazine Warns ‘Blond, Cheerful’ Families Dangerous, Likely Right Wing
[ afbeelding ]

http://www.epochtimes.de/(...)nblatt-a1937215.html

Laat de blonde-heksenjacht beginnen, kill them all :|W
Natuurlijk kon Zweden niet achterlijven _O-

Why don’t the Swedes burn the Expressen? tabloid newspaper calls for the extermination of “human brown rats” – people on the right

https://freewordandfriend(...)people-on-the-right/

pi_165730257
Goh dat angstzaaien is toch wel een favoriete hobby van die idiote rechtse relie gekkies :')
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 09:19:52 #114
116015 SicSicSics
pi_165744273
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:12 schreef Ali_boo het volgende:
Breitbart is in Joodse handen , dat moet jou toch wel aanspreken :D
Bijzondere opmerking voor iemand die niet antisemitisch is. ;)

Om nog maar weer eens aan te geven. Het maakt mij geen fuck uit wie ervoor of erachter zit; ik denk niet "Joods? Dan is het goed." of "Joods? Dan is het slecht."

Ik beoordeel op inhoud en track record en Breitbart heeft een notoir slecht track record.

Bovendien is Breitbart geen nieuwssite, maar een site waarop je mag zetten wat je denkt; met minimale (of helemaal zonder) redactie. De insteek is (nieuw) rechts en dat is een club die al maanden (jaren) bronloze insinuaties over de verdoemenis van het blanke ras de blanke cultuur aan het regurgiteren is.
Fine, fuck you then!
pi_165746113
white genocide :')

Je bedoelt angstige zwakke blanke mensen die een reden verzinnen om zielig te zijn.
Conscience do cost.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 00:08:38 #116
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_165762504
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bijzondere opmerking voor iemand die niet antisemitisch is. ;)

Om nog maar weer eens aan te geven. Het maakt mij geen fuck uit wie ervoor of erachter zit; ik denk niet "Joods? Dan is het goed." of "Joods? Dan is het slecht."

Ik beoordeel op inhoud en track record en Breitbart heeft een notoir slecht track record.

Bovendien is Breitbart geen nieuwssite, maar een site waarop je mag zetten wat je denkt; met minimale (of helemaal zonder) redactie. De insteek is (nieuw) rechts en dat is een club die al maanden (jaren) bronloze insinuaties over de verdoemenis van het blanke ras de blanke cultuur aan het regurgiteren is.
De bronnen stonden er gewoon in, hoefde je alleen maar op te klikken
There is only one religion
  woensdag 5 oktober 2016 @ 07:46:55 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_165764064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:43 schreef ems. het volgende:
white genocide :')

Je bedoelt angstige zwakke blanke mensen die een reden verzinnen om zielig te zijn.
Denk dat je beter je huiswerk moet maken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 07:49:44 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_165764080
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 10:16:19 #119
116015 SicSicSics
pi_165765605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:08 schreef Dance99Vv het volgende:
De bronnen stonden er gewoon in, hoefde je alleen maar op te klikken
De bronnen van Breitbart staan er inderdaad bij. Ik heb ze even voor je afgelopen (best een karwei):
De eerste link gaat naar epochtimes. Ken ik niet, maar vooruit. Het stuk van Breitbart leunt zwaar op het Duitse origineel, maar heeft al een aantal dingen aangedikt, veranderd of niet meegenomen.

Zullen we er even dieper induiken?

Breitbart:
quote:
This, the high-circulation German magazine declares, “is precisely the great risk” as such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads. The identifying features of right-wing families, it contends, are that they are “inconspicuous, blond, cute and engaged”.
Claim a): "high-circulation" wat betekend dit en waarom zet men het erbij? Volgens mij is dit een trucje om credibilty aan de 'bron' te geven. Kijk het is heul belangrijk en ie-de-reen leest dit, etc.

Hoeveel worden er echt uitgegeven? Ik heb het niet kunnen vinden.

Claim b): [...] declares, “is precisely the great risk” [...]
zin uit de bron: [...] und genau darin besteht die große Gefahr. [...]
zin uit het magazin: [...] Und genau darin besteht Eine große Gefahr. [...]

Zie je de nuance? Ze waarschuwen niet voor 'HET grote gevaar', maar voor 'EEN groot gevaar'.

Verdere nuance in het artikel, niet overgenomen in bij Breitbart en epoch: "Denn es beginnt immer nicht im extremen. Rechts-sein hat viele Formen."

Zie je het verschil?

Claim c): [...] as such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads. [...]

Is absoluut geen claim in de bron (epoch) en al helemaal niet in het artikel waar de bron zich op beroept (het magazine).

Claim d): [...] The identifying features of right-wing families, it contends, are that they are “inconspicuous, blond, cute and engaged”. [...]

De bron (epoch) zegt: [...] In dem Artikel wird vor „rechten Eltern“ und deren Kindern in Kitas gewarnt. Die Erkennungsmerkmale der Rechtsextremen: „Unauffällig, blond, nett, engagiert“. [...]

Er wordt in het artikel niet gesproken over "Zo kun je ze herkennen." :N
Er wordt gezegd (en dat gaat over mensen in 'het midden', niet over rechts-extremisten!): [...] Sie fallen erst mal überhaupt niet auf. "Diese Eltern sind nett und engagiert. Sie bauen persönliche Beziehungen auf und übernehmen gerne Ämter im Elternbeirat oder in ähnlichen Gremien." [...] Und dann geht es los. Sie lassen Iehre Ideologien im Gespräch wie beiläufig enfließen oder formulieren deutlich, dass die etwa einen männlichen Erzieher nicht wünschen. [...]

Wat valt je op aan het laatste stuk? Ik hoop dat het je opvalt dat dit stuk helemaal niet eens over vluchtelingen of buitenlanders gaat of over "Hoe je rechts-extremisten herkent en hoe die altijd blond en lief en aardig zijn", maar dat Breitbart en Epoch dit wel over doen willen laten komen.

:r

Dat vind ik ervan.

Overigens is het bijzonder treurig om te lezen dat zo'n artikel, wat in essentie een schrijnend probleem behandelt, door kortzichtig tuig weggezet wordt als 'een aanval op het blanke ras'. Ik kan me daar stiekem best over opwinden. Het is namelijk ingegeven vanwege, en dat is een voorbeeld direct uit het artikel in het magazine vanwege de volgende gebeurtenis(sen), en ik parafraseer: De ene vijfjarige tegen de ander: "Je hoort hier niet. Ga naar huis!" "Ga terug naar je eigen land!"

Ik word daar niet vrolijk van. :N

En dan met zo'n jankverhaal komen dat 'wij blanken' gediscrimineerd worden en zielig zijn.

Ga je fucking schamen! :{w
Fine, fuck you then!
  woensdag 5 oktober 2016 @ 10:23:59 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165765725
SicSicSics!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165767037
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 07:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk dat je beter je huiswerk moet maken
Nee hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die oprecht klagen over white genocide altijd een beetje treurige blanke ventjes van het zwakke soort. Dit topic bevestigt dat ook weer.
Conscience do cost.
pi_165767315
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die oprecht klagen over white genocide altijd een beetje treurige blanke ventjes van het zwakke soort. Dit topic bevestigt dat ook weer.
Met een voorkeur voor wild schreeuwende stoere leiders
pi_165767347
En matige kapsels.
Conscience do cost.
  zondag 6 november 2016 @ 11:11:59 #124
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166449542
Mijn voorspelling (gebaseerd op gegevens van het CBS en de VN) is dat het aantal autochtone ethische Nederlanders in 2040 is afgenomen tot 12 miljoen, daartegenover dus 6 miljoen allochtonen en autochtonen met een niet-blanke raciaal-etnische achtergrond. Tegen 2040-50 zal het punt zijn bereikt waar de geboortecijfers van de diverse raciaal-etnische groepen en gemixten min of meer gelijk zullen blijven. Het blanke ras zal dus niet uitsterven, in ruwweg 2050 zullen er zowel in absolute als relatieve getallen minder van zijn in Nederland en Europa maar uitsterven is er bij lange na niet bij.
''Aquila non capit muscas.''
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:02:28 #125
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166506251
Aantal autochtonen in Nederland neemt af
8 november 2016

Het aantal autochtonen is aan het afnemen, begin 2015 telde Nederland 13,235,405 autochtonen. Begin 2016 waren er daar nog 13,226,829 van over (bron: CBS).

Dit wordt veroorzaakt doordat het geboortecijfer van Nederland te laag is om op lange termijn een bevolkingsdaling te voorkomen. De zogenaamde ''total fertility rate'' moet 2.1 bedragen om de bevolking op peil te houden, de total fertility rate (TFR, of vruchtbaarheidscijfer) van Nederland is 1.653. Er is dus sprake van denataliteit. In de demografie spreekt men over denataliteit wanneer het geboortecijfer dermate laag is dat de bevolking veroudert en niet in stand gehouden wordt. Denataliteit kan leiden tot vergrijzing, ontgroening en op den duur een bevolkingsdaling.

In Nederland is dit nu al het geval (anno 2016) onder autochtone (lees: blanke) Nederlanders. In Nederland was er tot voor kort (een aantal jaren geleden) sprake van een zogenaamd ''population momentum''. Het geboortecijfer onder autochtonen was tot ongeveer 2012 nog nét hoog genoeg om het aantal ''etnische Nederlanders'' op peil te houden en de sterfte te compenseren.

De migratie speelde eveneens een rol in de afname van het aantal etnische Nederlanders. Over 2015 vertrokken er 30,000 autochtonen uit Nederland, een verwaarloosbaar deel daarvan keerde later terug (remigratie). De natuurlijke bevolkingsgroei van Nederland bedroeg 23,376, maar dit is een getal waar ook allochtonen in zijn meegenomen. Per saldo vond er in 2015 een daling van het aantal etnische Nederlanders plaats van ongeveer 9,000.

Nu zullen er ieder jaar meer ''babyboomers'' of mensen die voor 1945 geboren zijn overlijden terwijl het geboortecijfer gelijk blijft of daalt. De afname zal tot ongeveer 2025 nog vrij beperkt zijn, ongeveer 10,000 autochtonen gaan er ieder jaar per saldo af. Na 2025 zal de daling geleidelijk gaan versnellen, en tegen 2040-45 zullen er rond de 12 miljoen autochtonen over zijn. Volgens de tot nu toe gehanteerde definities zal rond 2050 minstens één op de drie inwoners van Nederland allochtoon zijn.

Grafiek ter illustratie:

Overigens kan het nog veel slechter, in Duitsland is er sprake van een zeer lage TFR, 1.5. In Oost-Europa is de TFR zelfs zo laag dat de bevolking in landen als Polen en Hongarijeen Hongarije afneemt.

[ Bericht 2% gewijzigd door AQUILA. op 08-11-2016 19:16:15 ]
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:25:51 #126
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166506962
Waar staat deze info? Ik dacht dat de CBS het woord autochtoon/allochtoon niet meer mocht gebruiken...
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:31:39 #127
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166507189
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:25 schreef 24Fan het volgende:
Waar staat deze info? Ik dacht dat de CBS het woord autochtoon/allochtoon niet meer mocht gebruiken...
http://statline.cbs.nl/st(...)14-1132&hdr=g1&stb=t

http://statline.cbs.nl/St(...)11)-l&HD=081029-1055
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:34:36 #128
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166507292
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar gaat onze white supremacy!
Kwaliteit boven kwantiteit.
Fade to Black
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:59:16 #129
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166508203
quote:
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.
  dinsdag 8 november 2016 @ 20:01:08 #130
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166508275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 22:39:15 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166513625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef AQUILA. het volgende:

[..]

Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.
The End Times are wild
  dinsdag 8 november 2016 @ 23:11:28 #132
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166514662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 22:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 23:12:34 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166514698
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 23:11 schreef AQUILA. het volgende:

[..]

Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.
Het is eerder een replacement dan een genocide.
The End Times are wild
  dinsdag 8 november 2016 @ 23:14:32 #134
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166514761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is eerder een replacement dan een genocide.
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.

Op termijn zal het autochtone deel als een negatieve parabool gaan afnemen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 23:54:33 #135
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166515970
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
graag op anoniem
  dinsdag 8 november 2016 @ 23:55:04 #136
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166515987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
In Amerika wel, hier niet helemaal.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:55:21 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166546199
Misschien roept Trump White Genocide een halt toe. Dan kan deze tenminste 4 en mogelijk 8 jaar vertraagd worden! Dat is best veel.
The End Times are wild
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 november 2016 @ 00:38:57 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166553438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Ik vind van wel.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 10 november 2016 @ 08:58:37 #139
116015 SicSicSics
pi_166554914
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 23:14 schreef AQUILA. het volgende:
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.

[ afbeelding ]

Op termijn zal het autochtone deel als een negatieve parabool gaan afnemen.
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn. :)
De eerste zit al in de grafiek, van 13.232 naar 13.234 is geen daling :P
De stijgende bevolking door immigratie is een aanname.
Ook allochtonen Nederlanders met een migratie achtergrond worden oud en gaan dood.
Etc.

Pew Research heeft op zich wel een aardig artikel geschreven over wat er mis is met het verhaal.
http://www.pewforum.org/2(...)n-factors/#Fertility

Ook is een verandering van demografische samenstelling géén genocide.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind van wel.
Dat is al een opvallende trendbreuk met het verleden :D

Zo zie je maar dat het ook een groot deel perceptie is.
Fine, fuck you then!
  donderdag 10 november 2016 @ 22:03:05 #140
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166571538
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 08:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn. :)
De eerste zit al in de grafiek, van 13.232 naar 13.234 is geen daling :P
Inderdaad, maar die cijfers gaan over eerdere jaren. Sinds twee jaar is er wel degelijk sprake van een daling in het aantal autochtonen. In de periode tussen 1 januari 2015 en 1 januari 2016 bedroeg deze daling 13 235 405 - 13 226 829 = 8576.

quote:
De stijgende bevolking door immigratie is een aanname.

Ook allochtonen Nederlanders met een migratie achtergrond worden oud en gaan dood.
Etc.

Pew Research heeft op zich wel een aardig artikel geschreven over wat er mis is met het verhaal.
http://www.pewforum.org/2(...)n-factors/#Fertility

Klopt, maar dat duurt nog enkele decennia. Het aantal allochtonen zal blijven toenemen, terwijl het aantal autochtonen zal afnemen (in zowel relatieve als absolute aantallen), tot naar verwachting minimaal 2050.

quote:
Ook is een verandering van demografische samenstelling géén genocide.
Ik heb het dan ook nergens een genocide genoemd. Overigens heb ik (als liberaal) geen problemen met deze demografische veranderingen.
  maandag 14 november 2016 @ 08:41:40 #142
116015 SicSicSics
pi_166643611
quote:
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?

Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar! :o
quote:
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'

Dude!?

Summary van het filmpje: Alle het goede van ons witten wordt verwoest door hun zwarten. :')
Slecht voorbeeld 1,
Uit zijn verband gerukt stukje geschiedenis,
Slechte statistische interpretaties,
Fotootje van 'ons mooi blank'
Fotootje van 'hun slecht zwart'
Slecht voorbeeld 2,
etc.
:')
Zo fucking doorzichtig.
quote:
Nee, ik ben niet racistisch, alleen realistisch...
:{w
Fine, fuck you then!
  maandag 14 november 2016 @ 08:46:53 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166643661
Lichtkogel 2.0?
  maandag 14 november 2016 @ 08:48:40 #144
116015 SicSicSics
pi_166643685
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2016 08:46 schreef Copycat het volgende:
Lichtkogel 2.0?
Zou zo kunnen. Ik wil ook niet snel mensen in een hoekje duwen, maar dat soort filmpjes icm. een aantal 'Thanks Jew!' bijdragen in andere topics voorspelt weinig goeds.
Fine, fuck you then!
pi_166643721
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?

Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar! :o

[..]

Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'

Dude!?

Summary van het filmpje: Alle het goede van ons witten wordt verwoest door hun zwarten. :')
Slecht voorbeeld 1,
Uit zijn verband gerukt stukje geschiedenis,
Slechte statistische interpretaties,
Fotootje van 'ons mooi blank'
Fotootje van 'hun slecht zwart'
Slecht voorbeeld 2,
etc.
:')
Zo fucking doorzichtig.

[..]

:{w
Het filmpje vertelt gewoon het verhaal wat er vroeger gebeurd is in Babylon door allerlei volkeren door elkaar heen te gooien. En zie je de vergelijking niet met de toren en het EU parlementsgebouw? Of dacht je dat ze dat per toeval zo gebouwd hebben en als zodoende promoten in hun flyers?
pi_166643737
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2016 08:46 schreef Copycat het volgende:
Lichtkogel 2.0?
Lichtkogel 2.0?
  maandag 14 november 2016 @ 08:52:46 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166643744
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:

pi_166643761
Niet.
Ja doei.
pi_166643780
quote:
3s.gif Op maandag 14 november 2016 08:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het wordt dus ook gewoon als zodanig gepromoot op flyers / posters:

Wat nu?
  maandag 14 november 2016 @ 08:57:35 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166643795
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:56 schreef Triarius het volgende:

Het wordt dus ook gewoon als zodanig gepromoot op flyers / posters:

[ afbeelding ]

Wat nu?
Ja. Dus ze maken er geen geheim van. Het is niet stiekempjes. Het is een op zich best logische, creatieve vertaalslag van de Toren van Babel naar de EU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')