quote:Op maandag 26 september 2016 15:48 schreef krokodil76 het volgende:
In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten?
Ik bedoelde inderdaad migratie in dit geval. Ieder land moet zelf zijn migratiebeleid bepalen.quote:Op maandag 26 september 2016 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Japan zonder globalisatie had er heel anders uitgezien. Zelfde geldt voor Pakistan. Kameroen ... weet ik eigenlijk niet, hoe die het internationaal doen.
Maar je bedoelt natuurlijk dat deze landen geen (of nauwelijks) vluchtelingen opnemen?Zeg dat dan. Het is ook een keuze, hoe je omgaat met migratie. Ik zou het niet zo willen doen als Japan doet. Ik zou sowieso niet zo snel naar anderen wijzen. Niet in positieve als in negatieve zin. Beetje een zwaktebod in mijn ogen:
"Hunnie doen het ook (niet)!"
Hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Japan gooit mensen, vluchtelingen, (zonder proces) in de gevangenis. Ze noemen het anders, maar het is feitelijk hetzelfde. Ik zou er niet trots op zijn als 'mijn land' zo met mensen omgaat.quote:Op maandag 26 september 2016 16:27 schreef krokodil76 het volgende:
Ik zou zelf kiezen voor het beleid van Japan rekenhoudend met de toekomstige automatisering en sociale onrusten tussen verschillende bevolkingsgroepen.
Maar de toekomst zal uitwijzen wie er verstandiger is geweest qua immigratie beleid.
Heel Azië en Afrika is racistisch. Veel te geel en zwart. Daar moeten we een dubbele tsunami blanken overheen swipen voor het daar een beetje leefbaar wordt qua multicul.quote:Op maandag 26 september 2016 15:48 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
In landen als Kameroen, Pakistan en Japan is niet zo veel te zien van die globalisatie.
Misschien is het een keuze om wel of geen grote hoeveelheid immigranten toe te laten?
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Heel Azië en Afrika is racistisch. Veel te geel en zwart. Daar moeten we een dubbele tsunami blanken overheen swipen voor het daar een beetje leefbaar wordt qua multicul.
Blank en blond het gevaar van de toekomst in ....jawel duitslandquote:Op maandag 26 september 2016 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
de eerste blanke boko haram, incl blank kinderleger
Breitbart is in Joodse handen , dat moet jou toch wel aansprekenquote:Op maandag 3 oktober 2016 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
Breitbart serieus nemendan weet je zeker dat je een paranoïde bang blanke wordt.
Je weet in ieder geval dat wat er in het artikel op Breitbart staat nog verder uit zijn verband is getrokken dan een mummie die slachtoffer is geworden van een groepsverkrachting.
Nu nog even de Duitse bron lezen.Maar daar kom ik op terug, want ik heb ook andere dingen te doen. Maandag
Natuurlijk kon Zweden niet achterlijvenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Blank en blond het gevaar van de toekomst in ....jawel duitsland
such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads
http://www.breitbart.com/(...)ies-dangerous-right/
Parenting Magazine Warns ‘Blond, Cheerful’ Families Dangerous, Likely Right Wing
[ afbeelding ]
http://www.epochtimes.de/(...)nblatt-a1937215.html
Laat de blonde-heksenjacht beginnen, kill them all
Bijzondere opmerking voor iemand die niet antisemitisch is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:12 schreef Ali_boo het volgende:
Breitbart is in Joodse handen , dat moet jou toch wel aanspreken
De bronnen stonden er gewoon in, hoefde je alleen maar op te klikkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking voor iemand die niet antisemitisch is.![]()
Om nog maar weer eens aan te geven. Het maakt mij geen fuck uit wie ervoor of erachter zit; ik denk niet "Joods? Dan is het goed." of "Joods? Dan is het slecht."
Ik beoordeel op inhoud en track record en Breitbart heeft een notoir slecht track record.
Bovendien is Breitbart geen nieuwssite, maar een site waarop je mag zetten wat je denkt; met minimale (of helemaal zonder) redactie. De insteek is (nieuw) rechts en dat is een club die al maanden (jaren) bronloze insinuaties over de verdoemenis van het blanke ras de blanke cultuur aan het regurgiteren is.
Denk dat je beter je huiswerk moet makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:43 schreef ems. het volgende:
white genocide![]()
Je bedoelt angstige zwakke blanke mensen die een reden verzinnen om zielig te zijn.
De bronnen van Breitbart staan er inderdaad bij. Ik heb ze even voor je afgelopen (best een karwei):quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:08 schreef Dance99Vv het volgende:
De bronnen stonden er gewoon in, hoefde je alleen maar op te klikken
Claim a): "high-circulation" wat betekend dit en waarom zet men het erbij? Volgens mij is dit een trucje om credibilty aan de 'bron' te geven. Kijk het is heul belangrijk en ie-de-reen leest dit, etc.quote:This, the high-circulation German magazine declares, “is precisely the great risk” as such people are just as dangerous if not more so as gangs of Nazi skinheads. The identifying features of right-wing families, it contends, are that they are “inconspicuous, blond, cute and engaged”.
Nee hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die oprecht klagen over white genocide altijd een beetje treurige blanke ventjes van het zwakke soort. Dit topic bevestigt dat ook weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk dat je beter je huiswerk moet maken
Met een voorkeur voor wild schreeuwende stoere leidersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor. In mijn ervaring zijn de mensen die oprecht klagen over white genocide altijd een beetje treurige blanke ventjes van het zwakke soort. Dit topic bevestigt dat ook weer.
http://statline.cbs.nl/st(...)14-1132&hdr=g1&stb=tquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:25 schreef 24Fan het volgende:
Waar staat deze info? Ik dacht dat de CBS het woord autochtoon/allochtoon niet meer mocht gebruiken...
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.quote:
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.
Het is eerder een replacement dan een genocide.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eerder een replacement dan een genocide.
In Amerika wel, hier niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:14 schreef AQUILA. het volgende:
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.
[ afbeelding ]
Op termijn zal het autochtone deel als een negatieve parabool gaan afnemen.
Dat is al een opvallende trendbreuk met het verledenquote:
Inderdaad, maar die cijfers gaan over eerdere jaren. Sinds twee jaar is er wel degelijk sprake van een daling in het aantal autochtonen. In de periode tussen 1 januari 2015 en 1 januari 2016 bedroeg deze daling 13 235 405 - 13 226 829 = 8576.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn.![]()
De eerste zit al in de grafiek, van 13.232 naar 13.234 is geen daling
Klopt, maar dat duurt nog enkele decennia. Het aantal allochtonen zal blijven toenemen, terwijl het aantal autochtonen zal afnemen (in zowel relatieve als absolute aantallen), tot naar verwachting minimaal 2050.quote:De stijgende bevolking door immigratie is een aanname.
Ook allochtonen Nederlanders met een migratie achtergrond worden oud en gaan dood.
Etc.
Pew Research heeft op zich wel een aardig artikel geschreven over wat er mis is met het verhaal.
http://www.pewforum.org/2(...)n-factors/#Fertility
Ik heb het dan ook nergens een genocide genoemd. Overigens heb ik (als liberaal) geen problemen met deze demografische veranderingen.quote:Ook is een verandering van demografische samenstelling géén genocide.
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?quote:
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'quote:
quote:Nee, ik ben niet racistisch, alleen realistisch...
Zou zo kunnen. Ik wil ook niet snel mensen in een hoekje duwen, maar dat soort filmpjes icm. een aantal 'Thanks Jew!' bijdragen in andere topics voorspelt weinig goeds.quote:
Het filmpje vertelt gewoon het verhaal wat er vroeger gebeurd is in Babylon door allerlei volkeren door elkaar heen te gooien. En zie je de vergelijking niet met de toren en het EU parlementsgebouw? Of dacht je dat ze dat per toeval zo gebouwd hebben en als zodoende promoten in hun flyers?quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?
Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar!
[..]
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'
Dude!?
Summary van het filmpje: Alle het goede van ons witten wordt verwoest door hun zwarten.![]()
Slecht voorbeeld 1,
Uit zijn verband gerukt stukje geschiedenis,
Slechte statistische interpretaties,
Fotootje van 'ons mooi blank'
Fotootje van 'hun slecht zwart'
Slecht voorbeeld 2,
etc.![]()
Zo fucking doorzichtig.
[..]
quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?
Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar!
Ja. Dus ze maken er geen geheim van. Het is niet stiekempjes. Het is een op zich best logische, creatieve vertaalslag van de Toren van Babel naar de EU.quote:Op maandag 14 november 2016 08:56 schreef Triarius het volgende:
Het wordt dus ook gewoon als zodanig gepromoot op flyers / posters:
[ afbeelding ]
Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |