Sprongfinale bij de mannen zijn gewoon vaak finales met veel vallen. Veel risico in de sprongen en dus meer kans op fouten. Hopelijk vandaag niet zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is wel weer typische olympische sensatie
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef KaBuf het volgende:
Beetje klagen over Yuri.
Doe gewoon waar je voor betaalt wordt lamzak.
Vind ik eigenlijk ook wel, dit is geen geschikt podium om zijn mening te ventileren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef Strani het volgende:
Van Zetten zou zich wat neutraler op moeten stellen, zeker gezien de uitkomst van het kort geding.
Daar is iedereen met verstand het wel mee eens ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef franklop het volgende:
HansYuri had gewoon niet zo stom moeten doen.
Als supporter begrijpelijk, maar ik vind het verwijderen van Yuri niet onterecht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:41 schreef Redefine het volgende:
Hans had Yuri hier willen turnen, puur omdat hij hem hier had willen zien turnen. Hij geeft geen moer erom of het wel of niet terecht is. Hij is duidelijk kwaad, omdat hij Yuri nu niet kan zien.
Inderdaad. Dit is misbruik maken van zijn unieke positie als TV-commentator.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel, dit is geen geschikt podium om zijn mening te ventileren.
quote:
quote:
Ik niet, in dit geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |