quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zag het op de rio-site ja
Helaas wel weer een Braziliaan met een medailleHoe was 't publiek?
Wie is het dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig ken je deze keer de analist in de studio, dat scheelt
Oh dat had je nog niet gezien. Suzanne Harmes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie is het dan?Heb de studio nog niet langs zien komen
Ohja die ken ik ook nog wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat had je nog niet gezien. Suzanne Harmes.
Lekker houden zo, ik heb die studio nu wel genoeg gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie is het dan?Heb de studio nog niet langs zien komen
Heb niet heel veel verstand van mannen turnen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Geen hele dikke score dan? Heb je tijd om even in het kort je licht te laten schijnen over die sprongfinale?
Ja volledig mee eens iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker houden zo, ik heb die studio nu wel genoeg gezien.
Ik zeg gewoon eens ononderbroken dit uitzenden.
Nou moet je geen gekke dingen gaan roepen hè. Ononderbroken uitzenden betekend geen verhaal, geen inbedding van de sportquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker houden zo, ik heb die studio nu wel genoeg gezien.
Ik zeg gewoon eens ononderbroken dit uitzenden.
Het zou toch eigenlijk ook best zuur zijn als je zelf geen medaille wint, maar een aantal mensen die jouw naamoefening doen welquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Heb niet heel veel verstand van mannen turnen eerlijk gezegd.
Maar Radivilov heeft dus gezegd dat ie de triple front gaat doen, was een heel risicovolle sprong is die hij nog niet perfect beheerst. Maar hij kan 'm vast wel landen anders gaat ie m niet doen.
Ri Se Gwang is een grote kanshebber, bij hem vrees ik echter altijd voor zijn enkels.
Er zullen veel Dragulescu sprongen gedaan worden, die zijn erg populair. Meneer Dagulescu zelf doet ook mee en ik hoop zo dat hij een medaille haalt!!! Dat zou echt geweldig zijn!
Veel dezelfde scores in de kwalificatie (4 mannen met gemiddeld 15.283) dus wordt spannend!
Vaak wordt wel veel risico genomen bij sprong finales en resulteert dat vaak in een splatfest dus ik hoop dat dat nu niet zo is
Is wel weer typische olympische sensatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
resulteert dat vaak in een splatfest
Gaan ze zitten vertellen wat zij zien en wat wij willen zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja volledig mee eens iddVaak lullen ze in de studio ook gewoon door de wedstrijd heen
Doen ze die verhaaltjes lekker in de stream.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou moet je geen gekke dingen gaan roepen hè. Ononderbroken uitzenden betekend geen verhaal, geen inbedding van de sport
En jelly.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |