Vrouwen RS:X?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
op 1 puntje vierde. Waar kennen we dat van deze OS.
Gaat met zo weinig boten in de Medal Race echt niet gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Snowbomb het volgende:
Kan er nog een diskwalificatie komen?
als er een Russin voor haar staat weet je het nooitquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Snowbomb het volgende:
Kan er nog een diskwalificatie komen?
Minderquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, had ze maar meer punten moeten pakken toch?
Klopt, ze heeft het op dag 3 zelf laten liggen door 15e te worden in race 7 en 19e in race 8. Dat was killing.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, had ze maar meer punten moeten pakken toch?
Oh, naja minder dan.quote:
Nou ja, ik heb het overzicht ook niet, want ik heb 't niet zo nauwkeurig gevolgd, maar als commentator moet je het allemaal wel in beeld hebben. Het is je werk, tenslotte.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, zo moeilijk is dit allemaal niet.
Prima toch, maar we falen nog steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat deed Dempsey? Oh ja achter Dorian. Shhhhhhh
Prima toch, maar we falen nog steeds...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Britje achter Dorian
HAHAHAHAHAHAHAHAH
LEKKER VOOR JE
Marina 71. Godverdomme wat een shitshow.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Russische op 69, De Geus op 70. Ja hoor
Die Chinese was pas de 2de die zeker voor de Geus eindigde, dus het had nog wel gekundquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef marcodej het volgende:
Die Chinese stond toch derde en eindigt vlak achter haar. Dus dan kan ze nooit brons winnen.
Klopt, het was heel simpel: Op nummer 1 en 2 moet ze 7 plaatsen goed maken en op nummer 3 t/m 6 4 plaatsen. Dat is echt geen rocket science ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het overzicht ook niet, want ik heb 't niet zo nauwkeurig gevolgd, maar als commentator moet je het allemaal wel in beeld hebben. Het is je werk, tenslotte.
Brons doet vrijwel niks op de medaillespiegel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef marcodej het volgende:
Meh, dit soort medailles zijn nu wel nodig voor onze medal count.
En die Italiaanse ook op 71, die begon als gedeeld 1ste aan de medalrace en wordt 6dequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marina 71. Godverdomme wat een shitshow.
Britje werd anders ook op 4e gisteren op de 50 vrij terwijl ze eerste lagquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prima toch, maar we falen nog steeds.
[..]
Prima toch, maar we falen nog steeds...
Wel voor het aantal. Als je Londen wilt halen, moet je nu een paar verrassingsmedailles gaan scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Brons doet vrijwel niks op de medaillespiegel.
Die had wel effe mogen winnen daar ja, hahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Britje werd anders ook op 4e gisteren op de 50 vrij terwijl ze eerste lag
Het gaat allemaal om goud, daarin kunnen we onze prestaties in Londen nog makkelijk voorbijstrevenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel voor het aantal. Als je Londen wilt halen, moet je nu een paar verrassingsmedailles gaan scoren.
Nee het gaat om aantal medailles. Er werd 6 goud verwacht en we liggen prima op koers. Ik verwacht wat leuke medailles bij BMX etc en gisteren onverwacht goud bij het baanwielrennenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om goud, daarin kunnen we onze prestaties in Londen nog makkelijk voorbijstreven
Rick Beerendon(c)k (vindt je vast wel ergens op twitter) heeft het uitgebreid geanalyseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had wel effe mogen winnen daar ja, hahaha.
Nope. Spanje op basis van de schrapresultaten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:11 schreef truedestiny het volgende:
NOS meldt dat Spanje een protest heeft ingediend tegen Rusland. Dan zou Italiė toch brons pakken?
Nee naar 5, want dan gaat ze Elfutina weer voorbij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Spanje op basis van de schrapresultaten.
De Geus zou terugvallen naar plek 6
Ook waar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee naar 5, want dan gaat ze Elfutina weer voorbij.
twitter:Topzeilen twitterde op zondag 14-08-2016 om 21:13:55Protest niet toegewezen. @liliandegeus blijft vierde. Brons voor Stefaniya Elfutina #zeilvoorgoud https://t.co/NJwCkGfmeh reageer retweet
Daar werken debielen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef truedestiny het volgende:
NOS gaat dan wel melden dat ze brons pakt
Zat ook net even te kijken hoe de rest nu ligt. Postma wordt nog spannend inderdaad. Beckering/Duetz en Zegers/Van Veen zijn ook nog niet volledig uitgeschakeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef TheArt het volgende:
Postma ligt 6e in race 10, Paine 1e, Kljakovic 13e.
Als zo blijft ligt Kljakovic 3e met 69 punten, Paine 4e met 71 punten en Postma 5e met 74 punten.
Definitief klaar nu welquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Snowbomb het volgende:
Postma zakt helemaal weg. 15e bij 4e punt
En al 16e gefinished.
Die tekst daaronder klopt weer totaal niet met de titel ookquote:
Broekje uit.quote:
Ben ik van Texels bloed dit datquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kende de tekst niet..
Maar goed, maakt niet uit.
Topper.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk voor die jongen, maar zeilen heeft eigenlijk niks met sport te maken natuurlijk.
Ja oke, maar traplopen kost ook kracht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
Dat golfen geen sport is wil ik nog mee maar zeilen niet? Enig idee hoeveel kracht etc het kost?
niemand geeft om je mening laat staan jou als persoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk voor die jongen, maar zeilen heeft eigenlijk niks met sport te maken natuurlijk.
Heel veel juist, maar je hebt er geen verstand van dat scheelt. Wind inschatten etc bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke, maar traplopen kost ook kracht.
Maar er zit natuurlijk niet echt tactiek in verder.
Jammer dat je gelijk persoonlijk moet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
niemand geeft om je mening laat staan jou als persoon
Hahahahahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gelachen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
http://www.ad.nl/rio-2016(...)belangrijk~a56dd7a6/quote:Toch kon Van Rijsselberghe het niet laten even te relativeren. ,,En ik heb direct gebeld met mijn vrouw Sasha. Zij was zo blij voor me, de lieverd. Ik ga lekker veel met haar doen de komende tijd. En met de kleine. Sas vertelde me dat Lise vrijdag voor het eerst op de pot had gepoept. Haha, ik deed mijn ding op het water, die kleine op de plee. Gouden medaille? Me reet. Een foto van een dampende drol op de whatsapp, dįt is pas belangrijk.''
Zelf zeker nog nooit aan een zeilwedstrijd meegedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Minder zwakzinnig dan jouw reacties over zeilen moet ik zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk persoonlijk moet worden.Dat komt vrij zwakzinnig over moet ik zeggen.
Jij bent duidelijk niet objectief.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Minder zwakzinnig dan jouw reacties over zeilen moet ik zeggen.
Jij kan beter haxballen dan reacties geven over sport zie ik alquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk persoonlijk moet worden.Dat komt vrij zwakzinnig over moet ik zeggen.
twitter:NOSsport twitterde op maandag 15-08-2016 om 08:03:44Oeps! De commentator van NBC ziet koningin Maxima aan voor de vrouw van Dorian van Rijsselberghe. #TeamNL #Rio2016 https://t.co/NhDfqt4f7P reageer retweet
Die herkennen zelfs Phelps niet dus wat dat betreft...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:44 schreef sportfreak het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op maandag 15-08-2016 om 08:03:44Oeps! De commentator van NBC ziet koningin Maxima aan voor de vrouw van Dorian van Rijsselberghe. #TeamNL #Rio2016 https://t.co/NhDfqt4f7P reageer retweet
dat was een Canadeesquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die herkennen zelfs Phelps niet dus wat dat betreft...
http://nos.nl/rio2016/art(...)diskwalificatie.htmlquote:Pieter-Jan Postma kan een olympische medaille vergeten. De Friese zeiler is gediskwalificeerd na een aanvaring vlak voor de start van de tiende race. Postma raakte daarbij de boot van de Argentijn Facundo Olezza. Het protest dat de Zuid-Amerikaan indiende is door de jury gehonoreerd.
Kan ik even rustig eten gaan maken. Volgens mij is er het komende uur niet echt iets boeiends.quote:
Nu had hij zichzelf het al aardig moeilijk gemaakt.quote:De Friese Finn-zeiler kan een medaille vergeten. Hij is gediskwalificeerd na een aanvaring vlak voor de start van de tiende race.
Door de diskwalificatie is zijn achterstand op de podiumplaatsen zo groot geworden, dat die deze dinsdag niet meer goed te maken is in de medalrace.
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu had hij zichzelf het al aardig moeilijk gemaakt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Even wachten dus nog op ons tweede goud van de dag
Van Acker kan geeneens goud meer halen (zonder diskwalificatie dan).quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rot op met je Belgische sloerie en valsspeelster
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze in Amsterdam woonde neukte ze flink om zich heenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Hoezo sloerie en valsspeelster?
Ze probeerde tevergeefs Bouwmeester een DQ aan te smeren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Hoezo sloerie en valsspeelster?
Die Dorian heeft zelfs een kind vieze slet dat het is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef riazop het volgende:
[..]
toen ze in Amsterdam woonde neukte ze flink om zich heen
Is nog veel mogelijk, maar dan mogen ze zelf echt geen steek meer laten vallen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
BEKKERING Annemiek
DUETZ Annette
5e in race nummer 7 van 12 en staan nu 6e in het klassement op 16 punten van brons en 20 van goud.
Dat hebben ze inderdaad aan het begin al gedaan, zeker de dsq in race 1 heeft veel pijn gedaan. En wat races winnen zou al fijn zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is nog veel mogelijk, maar dan mogen ze zelf echt geen steek meer laten vallen.
Hoe werkt het met diskwalificatie in de medal race, krijg je dan niet gewoon 20 punten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Acker kan geeneens goud meer halen (zonder diskwalificatie dan).
Het kan best nog wel eens uitgesteld worden tot na de turnfinale.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
:s Dit was net zo'n mooi vooravond programma. Komen we zo in de knoop met het turnen.
15:15 lokale tijd he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Dan is het al bijna donker als ze beginnen.
21 punten begreep ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe werkt het met diskwalificatie in de medal race, krijg je dan niet gewoon 20 punten?
Turnen kan mij gestolen worden, dadelijk Voetbal Inside.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
:s Dit was net zo'n mooi vooravond programma. Komen we zo in de knoop met het turnen.
Komen ze dan niet in de knoei met de schemering? Zo'n race duurt een uur. Het is al vrij vroeg donker in Rio.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kan best nog wel eens uitgesteld worden tot na de turnfinale.
Klopt, dan wel. Zonsondergang is 17:37 volgens google, dat is 22:37 Nederlandse tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:44 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Komen ze dan niet in de knoei met de schemering? Zo'n race duurt een uur. Het is al vrij vroeg donker in Rio.
Als het nog verder uitgesteld moet worden dan gaat hij naar morgen vrees ik.
Medal race is max half uur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:44 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Komen ze dan niet in de knoei met de schemering? Zo'n race duurt een uur. Het is al vrij vroeg donker in Rio.
Als het nog verder uitgesteld moet worden dan gaat hij naar morgen vrees ik.
Nee. "Not before"quote:
twitter:Topzeilen twitterde op maandag 15-08-2016 om 19:43:21Als @Marit_B niet voor 21.30 (NL tijd) kan starten, wordt de medalrace verschoven naar dinsdag #zeilvoorgoud reageer retweet
twitter:Ayolt twitterde op maandag 15-08-2016 om 19:42:31Uitstel, uitstel... Om gek van te worden. Als de zeilers niet voor 21.30 (NL tijd) kunnen starten, wordt de medalrace verschoven naar morgen reageer retweet
Pfffffquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef Felagund het volgende:
twitter:Topzeilen twitterde op maandag 15-08-2016 om 19:43:21Als @Marit_B niet voor 21.30 (NL tijd) kan starten, wordt de medalrace verschoven naar dinsdag #zeilvoorgoud reageer retweet
1 punt verder achterstand opgelopen dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef TheArt het volgende:
Bekkering en Duetz toch nog 7e geworden. Nu 6e in de stand met 48 punten. De nummer 3 heeft 31 punten.
Dat zou jammer zijn, maar aan de andere kant worden onze gouden medailles iig verspreid over de dagenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef Felagund het volgende:
Precies, nu goud winnen zonder race is ook goud, maar denk dat de euforie iets minder is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Te hopen dat er komende dagen ook geen wind staat dan
Al neem ik aan dat ze liever "gewoon" via de medalrace goud wint
Ideaal voor Marit dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:03 schreef kilon het volgende:
Weinig wind ook morgen:
https://www.windfinder.com/forecast/copacabana_rio_de_janeiro
Moet alles om 15.00 lokale tijd gebeuren
Ja ben benieuwd wat ze morgen doen als er geen wind is. Naar andere baan waar wel wind staat maar geen TV beelden etc. of Medal race overslaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef franklop het volgende:
Verderop wordt er wel gevaren in de 49er
Denk dat geen TV beelden geen optie is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wat ze morgen doen als er geen wind is. Naar andere baan waar wel wind staat maar geen TV beelden etc. of Medal race overslaan.
Dan wordt het roeien als het niet waaitquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat geen TV beelden geen optie is.
Familie van jou zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Marit in het zand schrijven
Iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:27 schreef Marcoss het volgende:
Waarom trekt die gast niet even een shirt aan?
Dacht even dat er Mart stondquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Marit in het zand schrijven
Ja nu snap ik het ook niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef franklop het volgende:
Hij verwacht weer wind morgen, anderen zeggen geen wind
Wel een enorme uitschieter qua wind rond 15.00quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:03 schreef kilon het volgende:
Weinig wind ook morgen:
https://www.windfinder.com/forecast/copacabana_rio_de_janeiro
Moet alles om 15.00 lokale tijd gebeuren
Dat was duidelijk de Laser Radial/Laser vlag toch?quote:
Zekerquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was duidelijk de Laser Radial/Laser vlag toch?
Net zoals zeilmeisje Laura gewoon ff op de motor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wordt het uitgesteld. Zonder wind is het een pure loterij.
Ze sturen ze het water op, voor in het geval er wind komt ze direct kunnen starten. Anders moet je alsnog 45 minuten wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze nu die zeilsters zonder wind het water op sturen, dan weet je zeker dat je een loterij krijgt
Die hebben nog nooit van een megafoon gehoord. Of een matrixbord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:36 schreef Szura het volgende:
wat een achterlijk gedoe met die vlaggetjes
GMTAquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:37 schreef Jason22 het volgende:
Dit lijkt wel een verkiezing van de paus met witte en zwarte rook.
net zo laat als hierquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Half zes donker in Rio...dat gaat hem echt niet meer worden.
Medalrace is maar 30 minuten, uiterste starttijd is 16:30 lokale tijd. En dat is met name vanwege het vliegveld dat weer open moetquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Half zes donker in Rio...dat gaat hem echt niet meer worden.
Als het niet zo hard waait, zal de race wel langer duren. Hopelijk zijn ze verstandig en stellen ze het uit naar morgen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Medalrace is maar 30 minuten, uiterste starttijd is 16:30 lokale tijd. En dat is met name vanwege het vliegveld dat weer open moet
Voor de loservlucht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Medalrace is maar 30 minuten, uiterste starttijd is 16:30 lokale tijd. En dat is met name vanwege het vliegveld dat weer open moet
quote:
aardig wint inmiddels jaquote:
wint ja?quote:
Sharon, Marit en ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan beginnen jongens. 3 goud het kan nog het is ongekend
wordt er nog gezeild vandaag? had ik niet verwachtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanne Wevers op balk, turnen. Staat eerste met nog 1 te gaanquote:
En laat dat nou net een Braziliaanse zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Sanne Wevers op balk, turnen. Staat eerste met nog 1 te gaan
met een enorme fout, dus goudquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En laat dat nou net een Braziliaanse zijn.
Wow. Hoe dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Sanne Wevers op balk, turnen. Staat eerste met nog 1 te gaan
Ze pakt zelfs goud! Ze was al kanshebberquote:
alle gemiste wind van vandaag komt nu alsnogquote:
Vandaag 2x goud, dan morgen maar 3xquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, Bijles is hier niet zó goed in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze pakt zelfs goud! Ze was al kanshebber
5 dagen op rij goud, nooit vertoondquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag 2x goud, dan morgen maar 3x
Jawel, dat was de topfavoriete, maar die maakte een hele grote foutquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh ja, Bijles is hier niet zó goed in.
race is al uitgesteld toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Montov het volgende:
Het duurt lang omdat er teveel wind staat.
Humor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hahaha meen je. Eerst geen wind dan teveel.
Dan zeilen ze ook niet. Windkracht 3 of 4 lijkt me wel wat.quote:
Even lief vragenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan zeilen ze ook niet. Windkracht 3 of 4 lijkt me wel wat.
Bij plek 4 of hoger is ze sowieso zeker van goud en ze mag maximaal 3 plekken achter de Deense eindigen en maximaal 4 plekken achter de Ierse. De rest kan haar niet meer inhalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:49 schreef Shaar12 het volgende:
Marit moet bij de eerste vier eindigen en ze heeft goud. Maar ik neem aan dat als haar concurrenten (?) het af laten weten dat ze dan aan een lagere plek ook nog genoeg kan hebben toch? Iemand een overzichtje met hoe of wat?
Kun je toch ook zelf bedenken? Ze heeft geloof ik 8 punten op de nr 2 en je kijgt dubbele punten in de medalrace. Als ze 10de eindigt krijgt ze 20punten. dan moet de nr 2 minimaal 5de eindigen (6de is gelijk).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:49 schreef Shaar12 het volgende:
Marit moet bij de eerste vier eindigen en ze heeft goud. Maar ik neem aan dat als haar concurrenten (?) het af laten weten dat ze dan aan een lagere plek ook nog genoeg kan hebben toch? Iemand een overzichtje met hoe of wat?
Nee, want ik zit niet zo in het zeilen, ik wist niet precies hoe het werkte en hoe de stand er voor staat. Maar in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Kun je toch ook zelf bedenken? Ze heeft geloof ik 8 punten op de nr 2 en je kijgt dubbele punten in de medalrace. Als ze 10de eindigt krijgt ze 20punten. dan moet de nr 2 minimaal 5de eindigen (6de is gelijk).
Ik denk dat bij een gelijkspel de medalrace de doorslag zal geven?
Ik voorspel zilver en iedereen MADquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij plek 4 of hoger is ze sowieso zeker van goud en ze mag maximaal 3 plekken achter de Deense eindigen en maximaal 4 plekken achter de Ierse. De rest kan haar niet meer inhalen.
Enige echte gevaar voor haar lijkt me dat de Deense en Ierse allebei een andere tactiek kiezen en ze 1 van de 2 moet "volgen" en ze de verkeerde kiest. Al kan ze het dan eventueel nog herstellen omdat er maar 10 meedoen natuurlijk. De Deense en Ierse moeten zelf ook nog vol aan de bak om de Belgische en Finse achter zich te houden voor een medaille.
Gaat gewoon goud worden, komt allemaal goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik voorspel zilver en iedereen MAD
Had deze reactie gemist. Bedankt, het is me helemaal duidelijk nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij plek 4 of hoger is ze sowieso zeker van goud en ze mag maximaal 3 plekken achter de Deense eindigen en maximaal 4 plekken achter de Ierse. De rest kan haar niet meer inhalen.
Enige echte gevaar voor haar lijkt me dat de Deense en Ierse allebei een andere tactiek kiezen en ze 1 van de 2 moet "volgen" en ze de verkeerde kiest. Al kan ze het dan eventueel nog herstellen omdat er maar 10 meedoen natuurlijk. De Deense en Ierse moeten zelf ook nog vol aan de bak om de Belgische en Finse achter zich te houden voor een medaille.
Dat zou deze Spelen de op twee na succesvolste Spelen voor Nederland ooit maken. Zou je niet zeggen als je alle reacties gevolgd hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gaat gewoon goud worden, komt allemaal goed(of "komt allemaal goud", zoals ze in Groningen zeggen
)
Irritante paniekzaaiers zijn dat. Iedere spelen heb je favorieten die er doorheen zakken maar tegelijkertijd een aantal verrassingen. Deze spelen gelukkig dan ook nog meerdere malen goud waarbij andere spelen waarschijnlijk zilver of brons was gehaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou deze Spelen de op twee na succesvolste Spelen voor Nederland ooit maken. Zou je niet zeggen als je alle reacties gevolgd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |