Vrouwen RS:X?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
op 1 puntje vierde. Waar kennen we dat van deze OS.
Gaat met zo weinig boten in de Medal Race echt niet gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Snowbomb het volgende:
Kan er nog een diskwalificatie komen?
als er een Russin voor haar staat weet je het nooitquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Snowbomb het volgende:
Kan er nog een diskwalificatie komen?
Minderquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, had ze maar meer punten moeten pakken toch?
Klopt, ze heeft het op dag 3 zelf laten liggen door 15e te worden in race 7 en 19e in race 8. Dat was killing.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Tja, had ze maar meer punten moeten pakken toch?
Oh, naja minder dan.quote:
Nou ja, ik heb het overzicht ook niet, want ik heb 't niet zo nauwkeurig gevolgd, maar als commentator moet je het allemaal wel in beeld hebben. Het is je werk, tenslotte.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, zo moeilijk is dit allemaal niet.
Prima toch, maar we falen nog steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat deed Dempsey? Oh ja achter Dorian. Shhhhhhh
Prima toch, maar we falen nog steeds...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Britje achter Dorian
HAHAHAHAHAHAHAHAH
LEKKER VOOR JE
Marina 71. Godverdomme wat een shitshow.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Russische op 69, De Geus op 70. Ja hoor
Die Chinese was pas de 2de die zeker voor de Geus eindigde, dus het had nog wel gekundquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef marcodej het volgende:
Die Chinese stond toch derde en eindigt vlak achter haar. Dus dan kan ze nooit brons winnen.
Klopt, het was heel simpel: Op nummer 1 en 2 moet ze 7 plaatsen goed maken en op nummer 3 t/m 6 4 plaatsen. Dat is echt geen rocket science ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het overzicht ook niet, want ik heb 't niet zo nauwkeurig gevolgd, maar als commentator moet je het allemaal wel in beeld hebben. Het is je werk, tenslotte.
Brons doet vrijwel niks op de medaillespiegel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef marcodej het volgende:
Meh, dit soort medailles zijn nu wel nodig voor onze medal count.
En die Italiaanse ook op 71, die begon als gedeeld 1ste aan de medalrace en wordt 6dequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marina 71. Godverdomme wat een shitshow.
Britje werd anders ook op 4e gisteren op de 50 vrij terwijl ze eerste lagquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prima toch, maar we falen nog steeds.
[..]
Prima toch, maar we falen nog steeds...
Wel voor het aantal. Als je Londen wilt halen, moet je nu een paar verrassingsmedailles gaan scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Brons doet vrijwel niks op de medaillespiegel.
Die had wel effe mogen winnen daar ja, hahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Britje werd anders ook op 4e gisteren op de 50 vrij terwijl ze eerste lag
Het gaat allemaal om goud, daarin kunnen we onze prestaties in Londen nog makkelijk voorbijstrevenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel voor het aantal. Als je Londen wilt halen, moet je nu een paar verrassingsmedailles gaan scoren.
Nee het gaat om aantal medailles. Er werd 6 goud verwacht en we liggen prima op koers. Ik verwacht wat leuke medailles bij BMX etc en gisteren onverwacht goud bij het baanwielrennenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om goud, daarin kunnen we onze prestaties in Londen nog makkelijk voorbijstreven
Rick Beerendon(c)k (vindt je vast wel ergens op twitter) heeft het uitgebreid geanalyseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had wel effe mogen winnen daar ja, hahaha.
Nope. Spanje op basis van de schrapresultaten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:11 schreef truedestiny het volgende:
NOS meldt dat Spanje een protest heeft ingediend tegen Rusland. Dan zou Italiė toch brons pakken?
Nee naar 5, want dan gaat ze Elfutina weer voorbij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Spanje op basis van de schrapresultaten.
De Geus zou terugvallen naar plek 6
Ook waar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee naar 5, want dan gaat ze Elfutina weer voorbij.
twitter:Topzeilen twitterde op zondag 14-08-2016 om 21:13:55Protest niet toegewezen. @liliandegeus blijft vierde. Brons voor Stefaniya Elfutina #zeilvoorgoud https://t.co/NJwCkGfmeh reageer retweet
Daar werken debielen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef truedestiny het volgende:
NOS gaat dan wel melden dat ze brons pakt
Zat ook net even te kijken hoe de rest nu ligt. Postma wordt nog spannend inderdaad. Beckering/Duetz en Zegers/Van Veen zijn ook nog niet volledig uitgeschakeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef TheArt het volgende:
Postma ligt 6e in race 10, Paine 1e, Kljakovic 13e.
Als zo blijft ligt Kljakovic 3e met 69 punten, Paine 4e met 71 punten en Postma 5e met 74 punten.
Definitief klaar nu welquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Snowbomb het volgende:
Postma zakt helemaal weg. 15e bij 4e punt
En al 16e gefinished.
Die tekst daaronder klopt weer totaal niet met de titel ookquote:
Broekje uit.quote:
Ben ik van Texels bloed dit datquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kende de tekst niet..
Maar goed, maakt niet uit.
Topper.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk voor die jongen, maar zeilen heeft eigenlijk niks met sport te maken natuurlijk.
Ja oke, maar traplopen kost ook kracht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
Dat golfen geen sport is wil ik nog mee maar zeilen niet? Enig idee hoeveel kracht etc het kost?
niemand geeft om je mening laat staan jou als persoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk voor die jongen, maar zeilen heeft eigenlijk niks met sport te maken natuurlijk.
Heel veel juist, maar je hebt er geen verstand van dat scheelt. Wind inschatten etc bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke, maar traplopen kost ook kracht.
Maar er zit natuurlijk niet echt tactiek in verder.
Jammer dat je gelijk persoonlijk moet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
niemand geeft om je mening laat staan jou als persoon
Hahahahahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gelachen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
http://www.ad.nl/rio-2016(...)belangrijk~a56dd7a6/quote:Toch kon Van Rijsselberghe het niet laten even te relativeren. ,,En ik heb direct gebeld met mijn vrouw Sasha. Zij was zo blij voor me, de lieverd. Ik ga lekker veel met haar doen de komende tijd. En met de kleine. Sas vertelde me dat Lise vrijdag voor het eerst op de pot had gepoept. Haha, ik deed mijn ding op het water, die kleine op de plee. Gouden medaille? Me reet. Een foto van een dampende drol op de whatsapp, dįt is pas belangrijk.''
Zelf zeker nog nooit aan een zeilwedstrijd meegedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Minder zwakzinnig dan jouw reacties over zeilen moet ik zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk persoonlijk moet worden.Dat komt vrij zwakzinnig over moet ik zeggen.
Jij bent duidelijk niet objectief.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Minder zwakzinnig dan jouw reacties over zeilen moet ik zeggen.
Jij kan beter haxballen dan reacties geven over sport zie ik alquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk persoonlijk moet worden.Dat komt vrij zwakzinnig over moet ik zeggen.
twitter:NOSsport twitterde op maandag 15-08-2016 om 08:03:44Oeps! De commentator van NBC ziet koningin Maxima aan voor de vrouw van Dorian van Rijsselberghe. #TeamNL #Rio2016 https://t.co/NhDfqt4f7P reageer retweet
Die herkennen zelfs Phelps niet dus wat dat betreft...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:44 schreef sportfreak het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op maandag 15-08-2016 om 08:03:44Oeps! De commentator van NBC ziet koningin Maxima aan voor de vrouw van Dorian van Rijsselberghe. #TeamNL #Rio2016 https://t.co/NhDfqt4f7P reageer retweet
dat was een Canadeesquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die herkennen zelfs Phelps niet dus wat dat betreft...
http://nos.nl/rio2016/art(...)diskwalificatie.htmlquote:Pieter-Jan Postma kan een olympische medaille vergeten. De Friese zeiler is gediskwalificeerd na een aanvaring vlak voor de start van de tiende race. Postma raakte daarbij de boot van de Argentijn Facundo Olezza. Het protest dat de Zuid-Amerikaan indiende is door de jury gehonoreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |