Hoe werkt het met diskwalificatie in de medal race, krijg je dan niet gewoon 20 punten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Acker kan geeneens goud meer halen (zonder diskwalificatie dan).
Het kan best nog wel eens uitgesteld worden tot na de turnfinale.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
:s Dit was net zo'n mooi vooravond programma. Komen we zo in de knoop met het turnen.
15:15 lokale tijd he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Dan is het al bijna donker als ze beginnen.
21 punten begreep ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe werkt het met diskwalificatie in de medal race, krijg je dan niet gewoon 20 punten?
Turnen kan mij gestolen worden, dadelijk Voetbal Inside.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
:s Dit was net zo'n mooi vooravond programma. Komen we zo in de knoop met het turnen.
Komen ze dan niet in de knoei met de schemering? Zo'n race duurt een uur. Het is al vrij vroeg donker in Rio.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kan best nog wel eens uitgesteld worden tot na de turnfinale.
Klopt, dan wel. Zonsondergang is 17:37 volgens google, dat is 22:37 Nederlandse tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:44 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Komen ze dan niet in de knoei met de schemering? Zo'n race duurt een uur. Het is al vrij vroeg donker in Rio.
Als het nog verder uitgesteld moet worden dan gaat hij naar morgen vrees ik.
Medal race is max half uur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:44 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Komen ze dan niet in de knoei met de schemering? Zo'n race duurt een uur. Het is al vrij vroeg donker in Rio.
Als het nog verder uitgesteld moet worden dan gaat hij naar morgen vrees ik.
Nee. "Not before"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |